Opinie o hotelu
Panorama

6.3
Średni
24 opinie

Hotel dla osób niewymagających, ktore lubią spokojną okolicę.

Hotel dla mało wymagających , chcących zwiedzić Maltę .

Sympatyczna obsługa, basen i leżaki do dyspozycji gości, wieczorami bardzo przyjemne koncerty na tarasie hotelu. Ogólnie bardzo miłe wspomnienia z pobytu na Malcie i w hotelu Panorama.

Pobyt na Malcie uważam za udany ale ze względu raczej na uroki Malty, ponieważ sam pobyt w hotelu raczej przeciętny. Po przylocie na lotnisku pierwszy niewypał ze strony organizatora to obiecany brak rezydenta. Ludzie zdezorientrowani, chodzili . pytali, szukali autokaru. Potem jeszcze okazało się że nie wszyscy mają zarezerwowane pokoje i musieli przemieszczać się taksówkami do zastępczych hoteli. Natomiast hotel to jedynie średniak. Irytował mnie brak lodówki w pokoju, stara kiepsko działająca klimatyzacja. Z basenu można korzystać do 18-tej - ciekawy zakaz. No i personel na stołówce ciągle \"czyhający\" kiedy można sprzątnąć gościom sprzed nosa talerze.

Pierwsze wrażenie - negatywne. Korytarze ciemne, wymagające remontu podobnie jak pokoje. Łazienka DRAMAT!!! Kabina rozpadająca się, spłuczka w toalecie uszkodzona, rura od suszarki montowanej w ścianie oberwana. Śniadania (bo tylko to mieliśmy wykupione) na przemiennie: jednego dnia fasolka w sosie pomidorowym, jajka na twardo, wędlina, ser żółty, musli, kawa, herbata, dżem kiełbaski, drugiego dnia zamiast jajek na twardo to jajecznica z proszku, zamiast kiełbasek bekon i tak przez 7 dni, kompletnie bez żadnych warzyw. Z basenu nie można korzystać po godzinie 18.00, sporo leżaków uszkodzonych, TV w pokoju nie działa. Z uwagi jednak, że jesteśmy klientami mało wymagającymi i nigdy nie nastawiamy się na luksusy, a jadąc na urlop pokój potrzebujemy tylko do tego aby się przespać, do wszystkiego można się przyzwyczaić. Więc jeśli ktoś preferuje takie podejście - polecam. Lubimy ruch, więc i odległość od plaży nie była dla nas problemem, ale z hotelu więcej nie skorzystam. Tak czy owak - hotel o ogromnym potencjale turystycznym i skrajnie nie wykorzystanych możliwościach (to po prostu grzech tak działać). Rada dla właścicieli - zrobić remont, zmienić menu i będzie więcej klientów.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

736 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT20764
Nazwa  Panorama
Miejsce  Malta / Wyspa Malta / Mellieha
Wyżywienie  Bez wyżywienia, śniadania
Udogodnienia  basen odkryty, dostęp do internetu

Nasi klienci docenili

check

Mały i przytulny hotel położony w spokojnej okolicy, w odległości krótkiego spaceru od centrum miasta oraz piaszczystej plaży.

check

Piękne widoki na Zatokę Mellieha oraz wyspy Comino i Gozo.

check

Dobra lokalizacja: doskonała baza wypadowa do zwiedzania wyspy.

check

Valletta z barokową architekturą i bogatą historią

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.3
Średni
24 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
6.5
Hotel
5.9
Położenie
7.8
Pokoje
6.4
Wyżywienie
4.6

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 24 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.3
6.2
Steve

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2016
Para

Hotel dla osób niewymagających, ktore lubią spokojną okolicę.

Zalety

Personelu, szczególnie Maria - bardzo sympatyczna. Super widok z pokoje na zatokę. Bardzo cicha dzielnica Mellieha.

Wady

Materac był bardzo niewygodny (mam nadzieję, że będzie wymieniony). Bardzo mały wybór potraw. Jedzenie średnie.


3.6
adam

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2016
Para

Hotel dla mało wymagających , chcących zwiedzić Maltę .

Zalety

Tylko położenie .

Wady

Wszystko pozostałe.


7.4
Beata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2016
Para

Sympatyczna obsługa, basen i leżaki do dyspozycji gości, wieczorami bardzo przyjemne koncerty na tarasie hotelu. Ogólnie bardzo miłe wspomnienia z pobytu na Malcie i w hotelu Panorama.

Zalety

Piękny widok na zatokę, spokojne miejsce, blisko do przystanków autobusowych i centrum. Miła obsługa.

Wady

Nie zawsze dokładne sprzątanie, nadające się do remontu - pękające balkony, ruszające się balustrady. Najbardziej estetyczna część hotelu to recepcja. Bar oferuje dania w menu, jednak okazuje się, że można zjeść tylko do g. 14, a od 18 to co podaje stołówka.


6.2
Michał

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2016
Rodzina z dziećmi

Pobyt na Malcie uważam za udany ale ze względu raczej na uroki Malty, ponieważ sam pobyt w hotelu raczej przeciętny. Po przylocie na lotnisku pierwszy niewypał ze strony organizatora to obiecany brak rezydenta. Ludzie zdezorientrowani, chodzili . pytali, szukali autokaru. Potem jeszcze okazało się że nie wszyscy mają zarezerwowane pokoje i musieli przemieszczać się taksówkami do zastępczych hoteli. Natomiast hotel to jedynie średniak. Irytował mnie brak lodówki w pokoju, stara kiepsko działająca klimatyzacja. Z basenu można korzystać do 18-tej - ciekawy zakaz. No i personel na stołówce ciągle \"czyhający\" kiedy można sprzątnąć gościom sprzed nosa talerze.

Zalety

piękne widoki z balkonu na zatokę Mellieha

Wady

brak lodówki w pokoju, dość daleko do piaszczystej plaży


3.6
IZABELA

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2016
Rodzina z dziećmi

Pierwsze wrażenie - negatywne. Korytarze ciemne, wymagające remontu podobnie jak pokoje. Łazienka DRAMAT!!! Kabina rozpadająca się, spłuczka w toalecie uszkodzona, rura od suszarki montowanej w ścianie oberwana. Śniadania (bo tylko to mieliśmy wykupione) na przemiennie: jednego dnia fasolka w sosie pomidorowym, jajka na twardo, wędlina, ser żółty, musli, kawa, herbata, dżem kiełbaski, drugiego dnia zamiast jajek na twardo to jajecznica z proszku, zamiast kiełbasek bekon i tak przez 7 dni, kompletnie bez żadnych warzyw. Z basenu nie można korzystać po godzinie 18.00, sporo leżaków uszkodzonych, TV w pokoju nie działa. Z uwagi jednak, że jesteśmy klientami mało wymagającymi i nigdy nie nastawiamy się na luksusy, a jadąc na urlop pokój potrzebujemy tylko do tego aby się przespać, do wszystkiego można się przyzwyczaić. Więc jeśli ktoś preferuje takie podejście - polecam. Lubimy ruch, więc i odległość od plaży nie była dla nas problemem, ale z hotelu więcej nie skorzystam. Tak czy owak - hotel o ogromnym potencjale turystycznym i skrajnie nie wykorzystanych możliwościach (to po prostu grzech tak działać). Rada dla właścicieli - zrobić remont, zmienić menu i będzie więcej klientów.

Zalety

Piękny widok z tarasu

Wady

Daleko od plaży (ok.2,5 km idąc pieszo z góry, a następnie wracając pod górę), choć mi to nie przeszkadzało. Zdecydowanie nie polecam dla rodzin z małymi dziećmi, które muszą korzystać z wózków. Hotel wymaga generalnego remontu i wymiany sprzętu.


1.4
Iwona

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2016
Grupa znajomych

Warunki jakie zastałyśmy przerosły Nasze najśmielsze oczekiwania. Nigdy nie mieszkałam w tak brudnym miejscu!!!!! W ogóle cały hotel (restauracja, patio wokół basenu i doniczki z wypełnionymi śmierdzącymi kupami kocimi)był koszmarnie brudnE. Tylko dwa razy przez cały tydzień miałyśmy zmienione ręczniki i niby posprzątane. Były tez dobre strony śliczny widok i miła obsługa i niska cena. Ale pomimo nie wysokiej ceny powinno być czysto!!! TANIO NIE OZNACZA BRUDNO!!!

Zalety

Żadnych

Wady

DRAMAT!


7.0
Zuzanna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2016
Para

Lokalizacja w spokojnej dzielnicy, blisko do centrum ,dalej do plaży , ładny basen, śniadania raczej kiepskie ....Polecam mniej wymagającym podróżnikom ;)

Zalety

Ładny widok na zatokę, obsługa , ładny pokój

Wady

kiepskie śniadania średnia czystość


5.8
Ulsiiii

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2016
Rodzina z dziećmi

Zaraz po przyjeździe okazało sie, ze nie ma dla nas pokoju. Zostaliśmy przetransferowani do innego hotelu na jedna noc. Następnego dnia po śniadaniu mieliśmy zapewniony transfer spowrotem do Panoramy. W ramach rekompensaty otrzymaliśmy dwie darmowe kolacje, także bardzo miło nam sie zrobiło. Pokoj był przyzwoity, dwa łóżka połączone w jedno małżeńskie, dodatkowo mieliśmy zapewnione łóżeczko dla dziecka. Z pokoju roztaczał sie przepiękny widok. Hotel położny jest na wzgórzu. Śniadania fatalne, codziennie to samo. A dokładnie co drugi dzien, fasolka, jajecznica z proszku, kiełbaski na zamianę z fasolka, jajkami na twardo i bekonem. Po czterech dniach było mi niedobrze na sama myśl o takim śniadaniu :/ za to kolacje przepyszne, codziennie cos innego. Obsługa hotelu bardzo sympatyczna, uśmiechnięta, życzliwa. Pokój codziennie sprzątany, niestety niezbyt dokładnie. Balkon nie był umyty nawet raz, wszystko z balkonu nosiło sie do pokoju wiec podłoga była zaraz brudna, pokryta żółtym pyłem. Do centrum blisko, do autobusu rownież.

Zalety

Blisko centrum Blisko placu zabaw dla dzieci Wifi Widok

Wady

Nie działająca klimatyzacja Słaba jakość sprzątania


7.2
Katarzyna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2016
Para

Daleko do plaży. Monotonne śniadania. Dobry punkt wypadowy do zwiedzania.

Zalety

przepiękny widok z balkonu

Wady

odległość od plaży, wyżywienie


6.8
ja

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2016
Grupa znajomych

Hotel dla mało wymagających, dobre miejsce wypadowe do zwiedzania Malty.

Zalety

Piękny widok z hotelu na zatokę

Wady

słabo sprzątane pokoje


5.2
celina

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2016
Grupa znajomych

bardzo \"słabe\" śniadania, brak świeżych owoców, warzyw do posiłków, brudny basen


6.8
Dorota

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2016
Rodzina z dziećmi

Miałam pobyt 7 dniowy ze śniadaniem i tu był duży minus, śniadania brytyjskie, co dzień to samo. Jedyna zmiana to kiełbaski na boczek i jajka na twardo z jajecznicą. Przy dłuższym pobycie mogło być męczące. Hotel przyjemny, bardzo cicho i spokojnie, kameralnie wręcz. Widok przepiękny, chociaż miałam pierwszy boczny balkon z drugiego mogło być gorzej. Basen również z pięknym widokiem, są leżaki i stoliki z krzesełkami. Okolica bardzo dobrze skomunikowana, blisko do przystanku. Przy głównej ulicy, bary i sklepy. Można dobrze zjeść. Dojście na plażę do Melliha bay szybkie bo z górki, gorzej w drugą stronę :) ale to super przygoda. Zawsze jest opcja autobusu. Jeśli ktos nazstawia się głównie na zwiedzanie to jest to świetna baza wypadowa.

Zalety

Przepiękny widok, basen, kameralna atmosfera i bardzo dobra i pomocna obsługa. Co dzień sprzątany pokój i czyste ręczniki.

Wady

Jedzenie, śniadania.


5.2
Malwina

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2016
Para

Pierwsze wrażenie dobre, świetna lokalizacja, rewelacyjna panorama, miła obsługa. Pokoje codziennie sprzątane, niestety ręczniki składane (nawet jeśli były mokre). codziennie. Wszystko w porządku jak przystało na trzy gwiazdki. Minusem był brak możliwości korzystania z basenu po godz. 18. Jednak najgorszym punktem całej wycieczki okazały się śniadania! Bardzo niskiej jakości produkty, w niezmiennym codziennie składzie, brak warzyw. Trzeciego dnia pobytu, już nie chciało nam się na nie schodzić. Polecamy jako baza wypadowa, przystanek niedaleko, można się stąd dostać wszędzie. Oprócz tego jedna z nielicznych plaż znajduje się 20 min spacerem od hotelu.

Zalety

lokalizacje, widok z balkonu, miła obsługa

Wady

śniadania, basen do 18


5.0
Grzegorz Nocoń

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2016
Para

polecam dla turystów nastawionych na zwiedzanie - w ograniczonym stopniu korzystających z samego hotelu (noclegi)

Zalety

POŁOŻENIE ( WIDOK)

Wady

UBOGIE WYPOSAŻENIE W POKOJACH(np.BRAK LODÓWKI)


8.2
Świerniak

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2016
Grupa znajomych

Wyjazd super polecam. Może pojadę powtórnie. Hotel z przepieknym widokiem.

Zalety

Z dala od zgiełku, przepiękny widok na morze i wyspy Comino i Gozo, miła obsługa, dobre jedzenie. Polecam.

Wady

Odległość od przystanku autobusowego, konieczność dojazdu autobusem do plaży. Zużycie techniczne obiektu.


6.0
Jurek - z bogatym doświadczeniem

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2016
Para

Hotel przeznaczony w większości jako sypialnia dla osób zakładających pobyt aktywny - zwiedzanie. Wg . mojej opinii nie zasługuje na 3 gwiazdki. Miałem kontakt z Polakami, którzy przebywali w innych hotelach, gdzie za podobne pieniądze mieli nieporównywalne - w zakresie jakości i urozmaicenia - posiłki . Przez cały okres pobytu nie było kontaktu z polskim rezydentem. W hotelu nie było polskich materiałów reklamowych, chociaż znalazły się w 8 innych językach.Organizator spełnił tylko 3 warunki - dolot, transfer i i zakwaterowanie - resztę załatwcie sobie sami. Doba hotelowa kończy się o 11, Transfer na lotnisko 16,00 - 3,5 godziny czekania na lotnisku na samolot. Chętnie wrócę na Maltę, ale do innego hotelu!!!

Zalety

dobre położenie, miła obsługa, dobra komunikacja, piękny widok na zatokę i wyspę Gozo.

Wady

Nieurozmaicone i niesmaczne posiłki. Widać na każdym kroku prowadzenie gospodarki oszczędnościowej. Minimalizm w zakresie wyposażenia i utrzymania eksploatacyjnego obiektu. Hotel wykorzystują głównie Anglicy po 60 - tce. Obiekt stoi na wzgórzu, przez co narażony jest na działanie silnych wiatrów a co za tym idzie na przeciągi. Okna w większości hoteluwychodzą na północ - brakuje słońca do opalania przy baseniku


8.0
Marzena i Mirek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2016
Para

Jeżeli nastawiamy się na aktywne zwiedzanie to miejsce jest wspaniałe. Codzienna poranna kawa na balkonie z widokiem na Zatokę Mellieha - to coś dla mnie! ! Wyspę można zwiedzać poruszając się autobusami komunikacji miejskiej /przystanek blisko hotelu/. Do plaży /piękna, piaszczysta/ daleko, ale autobus też często kursuje. Polecamy aktywnym!

Zalety

Piękny widok z balkonu, bardzo miła obsługa.

Wady

Mało urozmaicone posiłki, jednak można znaleźć coś dla siebie.


6.6
Darek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2016
Rodzina z dziećmi

Jedne z najwspanialszych wakacji ( a sporo zwiedziłem )

Zalety

piękne widoki , czyste pokoje a przede wszystkim znakomita lokalizacja jako baza wypadowa dla zwiedzających wyspę . Obsługa przemiła i bardzo chętna do pomocy , Polecam z całą odpowiedzialnością .

Wady

Dla pragnących poznać wspaniałe zabytki Malty - brak wad


8.2
Mariusz i Jola

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2016
Grupa znajomych

Dobry hotel dla aktywnych. Jest w pobliżu wiele miejsc do których można dotrzeć pieszo.

Zalety

Położenie, czysto.

Wady

Za tę cenę nie zauważyłem


8.2
Adam

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2015
Para

Byliśmy na początku listopada i jak na tę chwile najładniejsze miejsce jakie do tej pory widzieliśmy i tem. 30 stopni woda 20 st. Malta cała jest przepiekna. Hotel adekwatny do ceny i do trzech gwiazdek ale pokoje czyste i wygodne, obsługa bez problemu, sniadania typowo angielskie, obiadokolacje z małym wyborem ale codziennie inne i bardzo smaczne. Bardzo chętnie tam wrócimy.

Zalety

Widok z okien-bezcenny, blisko przystanek, sklepy, restauracje, super baza wypadowa na wycieczki.

Wady

pokój 102 i 103 bez balkonu, troszkę brudne hole.



Zobacz na mapie

Panorama

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.