4702 opinie
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Dla dzieci: mini disco, miniklub, plac zabaw.
Na terenie hotelu znajduje się aquapark z 5 zjeżdżalniami i basen relaksacyjny.
Przy hotelu prywatna, piaszczysta plaża z widokiem na zatokę i góry.
Hotel położony w jednej z najpiękniejszych zatok Morza Egejskiego, otoczony lazurowymi wodami i lasem piniowym.
Hotel położony w pięknym miejscu otoczony roślinnością. Idealny dla rodzin z dziećmi oraz par czy singli. W kilkanascie minut spacerem można dotrzeć do Marmaris lub Icmeler. W hotelu znajdują się także sklepiki z pamiątkami, żywnością itp.
Bardzo miła obsługa. Hotel dba o czystość w każdym aspekcie. Pokoje sprzątane codziennie. Szeroki wybór bardzo smacznych posiłków oraz deserów. Hotel serwuje pyszny sernik baskijski. Główna restauracja oraz bar na dachu oferuje przepiękne widoki. Na plaży bar oraz bardzo dużo leżaków. Darmowe WiFi na terenie całego hotelu. Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych.
Długi transfer z lotniska.
Pokoje duże i wygodne , klimatyzacja działa aż za dobrze. Hotel idealny dla rodzin z dziećmi. Atrakcji tyle że ciężko wyrwać maluchy gdzieś na wycieczkę czy spacer jedzenie dostępne przez 19/24h , jest tego tyle że ciężko ogarnąć, każdy znajdzie coś dla siebie no chyba że jada tylko wybrane potrawy. Mięsa, ryby,owoce morza, zupy, warzywa, owoce, desery, na prawdę jest w czym wybierać
Hotel położony w zacisznym miejscu, pomiędzy Marmaris a Icmeler. Jeżeli ktoś pragnie ciszy to polecam pokoje bez widoku na morze ponieważ te drugie znajdują się od strony rozrywkowej i jest głośniej do późnego wieczora. Obsługa jest naprawdę bardzo pomocna i uczynna . Plaża z grubego piasku jak i dno morskie, w innych miejscach kamienie. Wieczorami można spotkać żółwie chociaż nie jest to pewniak. Polecam restaurację Turecką a'la carte (obsługa jak i jedzenie 10/10)
Obiekt jest dość duży więc jak ktoś oczekuje ciszy i spokoju powinien poszukać bardziej kameralnego miejsca. Jeżeli ktoś ma problem z orientacją w terenie to może się zgubić, chociaż każdy dostaje mapkę hotelu która na początku jest bardzo pomocna .
Uważam, że hotel zasługuje na 5 gwiazdek, dbają tam i wszystkie potrzeby gościa
Hotel w malowniczym otoczeniu, pięknie się wpisuje w krajobraz. Okolica spokojna, w oddali od innych hoteli, jednocześnie tuż obok znajduje się dyskoteka z niezłą muzyką. A na dachu hotelu bar z muzyką na żywo. Nie sposób się nudzić.
+pokoje duże i dobrze wyposażone, nie bez wad, ale o tym za chwilę + jedzenie smaczne i urozmaicone + pomocny i nienachalny personel + zabiegi w spa- po prostu cudowne! Warto dopłacić. Trafiłam na masażystkę o imieniu bodajże Elife, poproszona o mocny masaż naprawdę się nie oszczędzała. Polecam wypróbować program z tzw.minifacial, daje efekt jak po 2 godzinach u kosmetyczki.
-trafił nam się pokój bez okna, a właściwie z przeszklonymi drzwiami na patio. Ani chęć doplaty, ani płacz koleżanki, ani awantura na pół hotelu nic nie zmieniły -na plaży na ogół wszystkie leżaki zajęte, do tego gęsto upakowane -choć jak wspomniałam hotel oferuje smaczne wyżywienie, nie dba o alergików i wegan. Można zapomnieć o pieczywie bezglutenowym czy mleku sojowym, co chyba powoli staje się standardem -wino cienkie, piwo słabiutkie, drineczki takie sobie. Tylko w lobby barze alkohol ok
Bardzo fajny pobyt obsługa bardzo fajna mila pomocna
Dobre alkohole miejsce bardzo fajne
Leżaki na płazy
Hotel oceniam na bardzo dobry. Plusy to: pyszne i urozmaicone jedzenie, lokalizacja, piękna promenada pomiędzy Icmeler i Marmaris, cudne widoki, opieka rezydentów . Minusy to: bardzo rózne pokoje od ładnych z balkonami - od 1 piętra wzwyż do ciemnych bez okien znajdujących się w poziomach minus 1 piętra, za mała ilość obsługi w recepcji.
Lokalizacja, jedzenie
pokoje znajdujace się ponizej poziomu 1
piękne widoki z hotelu, położenie blisko miasteczka Icmeler ( 20 min spacerem), do Marmaris można dojechać taksówką, którą można było zamówić na recepcji, hotel bardzo duży, ale nie było to tak odczuwalne podczas poruszaniu się na jego terenie, codziennie odbywało się Disco dla dzieci, a zaraz potem wieczorne animacje + bingo (które niestety było płatne), dodatkowo animacje w ciągu dnia - gimnastyka oraz piłka wodna (która na minus dla hotelu była pozostawiana sama sobie, animator przez chwile liczył punkty, a potem znikał i wracał tylko na końcówkę meczu), garstka animatorów, kelnerów i barmanów, która była bardzo sympatyczna - można było pożartować czy porozmawiać
widoki, promenada, plaża + przejrzysta woda w morzu ( dla własnej wychody lepiej mieć buty do wody), czystość, ale tylko w pokojach - codziennie sprzątane, a napoje i kosmetyki uzupełniane codziennie, przekąski w ciągu dnia, które były lepsze niż podstawowe posiłki (m.in kebab, lody, hamburgery, gofry, świeże owoce i warzyw)
- Mały wybór jedzenia, które było monotonne, główna restauracja gdzie były śniadania, obiady i kolacje przypominała bardziej stołówkę, a kolejki po jedzenie były dość spore, - czystość hotelu ( poza pokojami) przy basenach pełno igieł od drzew, obsługa zamiatała je bardziej na pozór bo nie było widać efektów - za mało obsługi jak na tak duży hotel - obsługa nastawiona na Rosjan ( sytuacja przy barze -gdy barman dowiedział się, że jesteśmy z Polski, zmienił nastawienie i stał się nie przyjemny)
Hotel składa się z kilku budynków, które połączone są wieloma chodnikami. Odległość od nich nie jest duża, ale do restauracji i lobby niektóre pokoje mają po 200-300m. Jest sporo basenów o głębokości 140cm, więc nie trzeba chodzić tylko na jeden. Na głównym basenie są małe animacje, muzyka i leżaki z widokiem na zatokę. Jego bliskość do baru i tapasów jak pizza, burgery i kebaby, robi z niego najbardziej atrakcyjnym. W środku hotelu poza główną otwartą cały dzień, jest kilka restauracji tematycznych jak chińska i włoska. Samo jedzenie przez tydzień może się nie znudzić, ponieważ zawsze jego nie brakuje a na kolacje są grille na zewnątrz z kuchni nie tylko tureckiej jak indie, chiny.
Blisko promenadą do dwóch miast. Widoki gór i atrakcje lokalne. Obsługa hotelu na wysokim poziomie i bez problemu reaguje na problemy. Amfiteatr z Atrakcjami wieczornymi dla dzieci i dorosłych. Codziennie sprzątanie, uzupełnianie baru. Warto dopłacić do pokoju z widokiem na morze, bo faktycznie można patrzeć się na parking.
Bardzo słabe animacje dla dzieci. Niby są od godziny 10:30 do 12, potem 14:30 do 17:30. Niestety ale dzieci powyżej 4 lat nie mogą brać udziału. Ogólnie wygląda to słabo, jakiś domek z malowaniem, obok natryski i brodziki.
Położenie i widoki super - to jedyny plus tego hotelu. Jedzenie średnie, czystość średnia. Leżaki bardzo zniszczone (inne niż na zdjęciach). Pokoje ok (schludne i ładne), ale lodówka popsuta, sejf również popsuty. Mięliśmy pokój na najniższym poziomie w ostatnim skrzydle przy jakimś "magazynku", z którego korzystała obsługa - niesamowity hałas i trzask jeżdżących wózków obsługi (hałas od godzin porannych). Przy temperaturach 40 stopni ( w słońcu prawie 50 stopni) notorycznie brakowało lodu do napoi :( Obsługa bardzo się starała, ale ilość pracowników stanowczo za mała do obsługi tak dużej ilości gości. Hotel nastawiony na turystów z Rosji. Hotel w maksie 4*
położenie
czystość, hałas, standard (w maksie 4*)
Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek. Przy basenach stare połamane plastikowe leżaki. O 6 rano już zajęte. Za mała ilość leżaków. Hotel to moloch. Pokój mieliśmy ładny ale na dzień dobry było brudno. Szyby w oknach bardzo brudne tak samo podłoga i narzuty na łóżkach. Obsługa się stara, wszyscy są mili i uprzejmi, podchodzą, zagadują. Jadalnia jest podzielona na kilka części. I tylko jedna z nich jest klimatyzowana. W 40 stopniowym upale wszyscy chcieli tam zając miejsca co było niemożliwe. Często stali nad głowami czekając na stolik. Alkohole bardzo słabej jakości i mały wybór. Jedynie za dopłatą coś lepszego. Lodówki z woda przy basenach słabo działały, woda była zawsze ciepła. Słabe wszystko jak na taka cenę i 5 gwiazdek. Pani w biurze podrozy (...)zapewniała mnie, ze to ekskluzywny hotel…
Jedzenie smaczne, duży wybór.
Brudno, muchy latające przy posiłku, większość stolików w miejscu bez klimatyzacji i na tarasie w upale.
Hotel max na 4*. Ma już swoje lata I to widać. Ma bardzo dobre położenie, piękne widoki.
Położenie
Monotonne jedzenie, owoce to jedynie jabłka, banany, śliwki. Żadnych owców morza. Alkohole średniej jakości. Lepsze za dopłatą. Plaża wąska, brudna. Basen główny bardzo mały, leżaki zajęte już o 7 rano. Wszędzie kolejki.
Hotel przepięknie położony i to chyba jedyna zaleta.Obsługa pokoi słaba, przez 7 dni raz wymienione ręczniki,brudne talerze i szklanki stały pod drzwiami pod pokojami po 2 dni. Jedzenie średnie i monotonne. Drinki bardzo mały wybór, ale na prośbę zrobili co chciałeś. Faworyzowani turyści z Turcji i Rosji. Nad basenem mała ilość leżaków i stolików. Animacje słabe. Jeden ze słabszych 5 gwiazdkowych hoteli w Turcji.
Blisko Marmaris, przystanek autobusowy pod samym hotelem, ładnie zagospodarowany teren, prywatna plaża z barem, całodobowe lobby, spa na terenie hotelu, promenada, którą można dojść do Marmaris i w drugą stronę do Icmeler, basen dla dorosłych
Ogólnie brudno, wszystko lekko podniszczone, w restauracji ścisk, obsługa nie nadąża z przygotowaniem stolików dla nowych gości, w pokojach od ulicy jest dość głośno, w innych widok w okna drugiego budynku, obsługa , pomijając recepcję, praktycznie nie mówi po angielsku,
Ogólnie miło spędzony czas , ja miałam pokój za dopłatą z widokiem na morze na samej górze cześć 3 i było ok, na niższych poziomach narzekali bo często balkony były okno w okno i duża wilgoć. Dla rodzin z dziećmi polecam, super animacje i zajęcia z dziećmi. Jest osobny basen tylko dla dorosłych tam cisza i spokój tylko gorąco.
Blisko plaży, gastronomia i animacje wysoki poziom.
5 * to zawyżona kategoria, sprzątanie takie sobie, nastawienie na turystów raczej rosyjskich . Na plaży po 8,30 brak wolnych leżaków .
Hotel niby nowy, ma 3 lata, ale jak weszliśmy do pokoju to smród nieprawdopodobny. Dopiero ok. 3 dnia pobytu wywietrzyło się trochę albo się już przyzwyczailiśmy. Pokój duży, ładny, nowoczesny, ale na podłodze już są zniszczone panele a w łazience przy brodziku pleśń i rdza. W mojej opinii takie rzeczy dyskwalifikują ten hotel na 5 gwiazdek. Ogólnie jednak nie można narzekać. Położenie hotelu jest przepiękne i rekompensuje wszelkie niedogodności. Jedzenie bardzo urozmaicone ale moim zdaniem zbyt duża różnorodność powoduje, że nie można się zdecydować co chce się zjeść. Po kilkudniowej obserwacji doszłam do wniosku, że tak na prawdę jest kilka wersji tych samych potraw, surówek jedynie z lekką modyfikacją. Widocznie taka polityka hotelowej kuchni.
Piękne położenie i super widoki na zatokę i góry.
Olbrzymi hotel w którym dużo się dzieje w wielu miejscach i odnosi się wrażenie, że o wielu rzeczach się nie wie a zatem wiele się traci.
Hotel spełnił nasze oczekiwania! Cudowne położenie, widoki WOW !! Baseny małe ale my korzystaliśmy tylko z plaży i z morza bo po to w końcu przyjechaliśmy nad morze ! Pokoje tak jak na zdjęciach, łóżka wygodne, mininbar codziennie uzupełniany tylko wodą i soczkami w kartonikach; piwo, cola i mirinda tylko na przywitanie. Łazienka wyposażona w dobrą suszarkę do włosów (więć nie trzeba brać swojej), jest żel i szampon tak więc nie trzeba swoich i nie będzie tragedii gdy zapomnimy je spakować i tu niespodzianka z którą spotkałam się pierwszy raz będąc w 5* hotelu zestaw do mycia zębów: szczoteczka i pasta do zębów, zestaw dla każdej osoby :), papucie dla każdej osoby. Jedzenie hm i tu jest duży problem ponieważ jest rewelacyjne i wszystko pyszne!!! Warto zapisać się na kolację do restauracji tureckiej! Mogłabym pisać i pisać, podsumowując jest hotel na poziomie więc polecam z całym sercem, a ja tam na pewno wrócę :)
wszystko
brak
Parę dni temu wróciliśmy z urlopu w hotelu Orka Lotus. Odczucia ? Bardzo mieszane. Na pewno hotel jest pięknie położony, morze i góry tworzą cudowny klimat. Jest też sporo restauracji, barów, dużym plusem prywatna plaża przy hotelu i dużo basenów. Ciekawe wieczorne atrakcje i liczne koncerty. Wielkim plusem jest jedzenie- bardzo dobre i przeróżne. Każdy coś dla siebie znajdzie. Na tym plusy się kończą. Hotel ma tylko 3 lata a wyglada jakby miał conajmniej 10. Czystość nie jest mocną stroną tego miejsca. W szczególności chodzi o pokoje hotelowe. Ekipa sprzątająca w żaden sposób nie przykłada się do swoich obowiązków. W Orka Lotus- room service to tylko zmiana ręczników - a i tak zdarzyło się, ze nasz pokój został kompletnie ominięty. W pokojach bardzo czuć stęchliznę i grzyby, widać je tez w szczególności w kabinach prysznicowych, przy zlewach czy przy podłodze. Wydaje się, jakby pokoje od początku istnienia hotelu, nie były dezynfekowane i porządnie czyszczone po gościach. Początkowo dostaliśmy pokój, który nie spełniał żadnego hotelowego standardu. Wejście do pokoju przez balkon, brak możliwości otwarcia okna, brak jakiejkolwiek prywatności - każdy kto przechodził obok widział wszystko co jest w pokoju przez firany. Mnóstwo mrówek w pokoju i zapach, który jak nam powiedział jestem z pracowników ?wynikał z tego, ze pokój nie był otwierany przez 10 dni ?. Gdy poprosiliśmy o zmianę pokoju, gdyż jedno z nas jest alergikiem i życie z ?grzybami? nie wchodzi w grę - recepcja zapewniła nas, ze pokój zostanie gruntownie wysprzątany. Co zrobiła Pani z room service ? Wypsikała pokój zapachem odświeżającym. Przy kolejnej interwencji, manager hotelu już nie pojawił się na recepcji a rozmowa odbywała się z pracownikiem recepcji. Może to i lepiej bo koniec końców pokój został nam zmieniony. Już tym razem z normalnym wejściem przez drzwi, jednak o zapachu, grzybach i czystości nie będziemy się powtarzać. Nic się nie zmieniło. Problem z pokojami miało 90% Polaków, którzy rozpoczynali z nami pobyt.. warto tez napisać,że jest to tez hotel dla rodzin z dziećmi, ciężko znaleźć miejsce gdzie jest cisza i spokój.
Położenie, jedzenie, atrakcje
Czystość, słaby kontakt z recepcją
Klaus Położenie hotelu, wyżywienie, Ultra All Incslusive, obsługa personelu, program sportowy i animacje - nie mamy większych uwag. Opis rzetelnie odpowiadał kategorii hotelu. Jedynie mała uwaga to do utrzymania czystości wokół hotelu i basenów. Często leżały cały dzień nieposprzątane talerze i sztućce po spożyciu posiłków. Mamy wraz z żoną dużo uwag i negatywnych opinii o świadczeniu usług turystycznych z biurem Rainbow oraz składanych reklamacji u pani rezydentki. 1. Umowę zawarliśmy 29.09.17, na imprezę turystyc5zną od terminie 11-26.06.2018. Po przylocie na lotnisko Dalaman okazało się, że nie ma naszych nazwisk na liście. Rezydenci przeszli do odnotowywania innych podróżnych nie zajmując się wyjaśnieniem naszej sytuacji. Mieliśmy przy sobie kopie umowy i dopiero o jej okazaniu intensywnie zaczęto szukać naszych nazwisk na listach podróżnych. Nie wiemy jakie by były następstwa, nie posiadając kopii umowy przy tak lekceważącym nas potraktowaniu. 2. Przy przyjeździe do hotelu zostaliśmy zakwaterowani na parterze pokój numer 5107 bez okna z widokiem przez oszklone drzwi na ogrodzenie krzaki. Umowa przewidywała zakwaterowanie w hotelu w pokoju posiadającym widok na morze, za co dopłaciliśmy dodatkowo. 3. Skontaktowaliśmy sie z panią rezydent, przedstawiając jej nasze niezadowolenie z pokoju, stwierdziła że nasze uwagi są bezpodstawne ponieważ mamy widok na morze przez szparę w krzakach, a to że w pokoju nie ma okna to możemy przez cały noc włączyć klimatyzację to będziemy mieli świeże powietrze. Żenujące, coś niebywałego byliśmy zdumieni i zaszokowani, że pani rezydent potrafiła w tak nieelegancki sposób się do nas odnieść. 4. Po powrocie do kraju złożyliśmy pisemną skargę do biura Rainbow na przydzielony nam pokój żądając zwrotu kosztów. I na zachowanie rezydentki. Biuro Rainbow zaproponowało nam rekompensatę 5% wartości usług w kwocie 325 zł. Wszystkie nasze inne opisane uwagi zostały przez to biuro nie uwzględnione. Naszym zdaniem z chwilą zmiany przepisów o ochronie konkurencji i konsumentów niektóre biura zaczęły traktować klientów lekceważąco o czytamy w opiniach opisanych na stronach internetowych. Spotkało to także nas, pomimo że z usług tego biura korzystaliśmy kilka lat. Naliczyliśmy łącznie kilkanaście zawartych i zrealizowanych umów na wyjazdy zagraniczne. Byliśmy z usług zawsze zadowoleni. Wielki czas żeby ktoś spojrzał na ręce niektórym biurom, firmom i sprowadził je na ziemię odpowiednią karą za nierzetelne prowadzenie usług, celowe wprowadzanie klientów w błąd i naganne ich traktowanie, uważając za intruzów przy rozpatrywaniu reklamacji.
zdecydowanie warto dopłacić stówkę i wziąć pokój od strony zatoki!
cudowna plaża tuż przy hotelu,w zatoce, super jedzonko, luksusowy hotel, 6 km od kurortu Marmaris (mozna dojsć pieszo lub busikiem podjechac za euro). W hotelu strefa ciszy (jeden z basenów na uboczu, bez muzyki i bez obecności osób poniżej...16 roku życia!
wielki hotel choć nie widać tego w bryle budynku (bdb architektura, kilka budynków) ale już w porze głównych posiłków ścisk, kolejki, bywało ze i problem z wolnym stolikiem. Kłopotem było niejednokrotnie dogadać się z personelem, nawet w recepcji, z powodu niskiej znajomości angielskiego lub niewiedzy (młodzi pracownicy sezonowi?) No, i muzyka, niestety nie turecka (na prośbę udało się jedynie raz posłuchać przez 10 min), częstoj rosyjska. Goście hotelowi to głównie Rosjanie...eee....
Byłem w Turcji po raz pierwszy i stwierdzam, że nie mogłem lepiej trafić. Moja współtowarzyszka już kilkukrotnie była w Turcji ale ten hotel uznała za najlepszy ze wszystkich 4* i 5*. Pomimo dość długiej podróży z lotniska (akurat lądowaliśmy w Bodrum) hotel całościowo nadrobił wszystko. Hotel ogólne wrażenie robi bardzo dobre, jest czysto, schludnie, obsługa jest przemiła i pomocna. Kompleks jest ogromny i naprawdę jest co robić. Pokoje sprzątane codziennie (warto zostawić dosłownie parę lir w pierwszy dzień dla obsługi - uwierzcie, że się odwdzięczą). Jedzenie świetne, zawsze świeże i wybór ogromny. Baseny naprawę świetne i duża ilość leżaków. Plaża wspaniała i dosłownie wystarczy wyjść z hotelu i jest się nad morzem, nie wszystkim może odpowiadać lekko żwirowa plaża, ale takie niestety są w tej części świata :) no i te widoki... i spokój - czego nie ma w hotelach w centrum Marmaris. Hotel znajduje się na uboczu Marmaris, do którego można się dostać w każdej chwili za 3 liry, tureckimi busikami w max 10 min. Codzienne animacje na fajnym poziomie i przemili animatorzy, wieczorem koncerty, występy, konkursy - naprawdę nie można się nudzić. Jedyny minus - jeśli jedziecie z Rainbow - warto wybrać od razu pokój z widokiem na morze (naprawdę warto troszkę dopłacić). inaczej możecie dostać pokój z widokiem na las i będzie was budził kogut o 6 rano (szok i niedowierzanie, ale kilka kurek i dwa koguty biegały po trawniku nieopodal balkonów). Ogólne wrażenia wspaniałe i z pewnością tam wrócę. 5* zdecydowanie zasłużone.
położenie, widoki, obsługa, pokoje, czystość, atrakcje, jedzenie
brak
Ważne to jest to że jadąc rainbow dostaliśmy tragiczny pokój zamiast widoku na ogród to mieliśmy widok na skład budowlany pomieszczenia techniczne oraz drogę techniczna pod wielkim kątem ( wszystkie samochody musiały wyjeżdżać na pełnym gazie by dać radę wyjechać a niektóre większe pojazdy to musiały wyjeżdżać na wstecznym )na tej drodze są dwie metalowe poprzeczne kratki ściekowe które podczas przejeżdżania samochodu wydawały głośny dźwięk i to powodowało że w tym pokoju w nocy nawet przy zamkniętych oknach nie dało się spać a dodatkowo pod oknami codziennie rano ok. 5 dwa koguty piały do swoich kurek tak ok godzinny koncert też nie pozwalał rano pospać .Zgłaszaliśmy wiele razy do przedstawiciela rainbow ten problem i za każdym razem odpowiedź nic się nie da zrobić ( może jutro, może jutro , może jutro i tak do ostatniego dnia )Ogólnie pobyt minął na wkurzaniu się bo w dzień trzeba było dosypiać zamiast zająć się odpoczynkiem ,wróciliśmy zamiast wypoczęci bardzo zmęczeni i zawiedzeni obsługą rainbow która jako sprzedawca w swojej ofercie proponowała piękny pokój z widokiem na ogród a wyszło jak zawsze jak klient już zapłacił .Dodatkowo w ofercie gwarantowano dostęp do internetu w pokojach i tu kolejne kłamstwo bo w naszym pokoju nie było musiałem z laptopem chodzić na korytarz by móc cokolwiek zobaczyć w internecie . rainbow miał w d...e że mamy problem po obejrzeniu pokoju sama rezydentka zrobiła zdjęcie i powiedziała że to tragedia taki widok i hałas lecz nic z tym nie zrobiła. Z innych biur zamieniano pokoje lecz w rainbow nie dało się (recepcja twierdziła że taki pokój został zapłacony i koniec ) Byłem pierwszy raz z rainbow i chyba ostatni zobaczymy jak podejdą do reklamacji .
plaża , widoki , jedzonko
pokoje , brak obsługi przy basenie bocznym ,brudno obok basenu ,
Tripadvisor