Opinie o hotelu
Olisamir

5.7
Średni
5 opinii

3.0

395 opinii

hotel znosny jak na trzy gwiazdki to o dwie za duzo jedzenie bez szału jak u brata alberta bylismy w marcu 2023 na nartach w andalo paganella na uwage zasługuje własciciel - bardzo nie lubi polaków i daje temu wyraz na kazdym kroku jesli ktos ma wybór to omijajcie hotel szerokim łukiem zdwcydowanie nie polecam prosze nie sugerowac sie cena bo wasze nerwy nie sa tego warte

czasy świetności ma za sobą, ale wciąż jest w porządku!

Czysto. Blisko przystanku skibusa, Menu - w języku polskim. Śniadania wg najbardziej ubogiej wersji, zawsze tylko na zimno, nigdy nie podano np.parówek lub jajek, w jakiejkolwiek postaci. Obiadokolacje - niestety zbyt często - przygotowywane z \\\"gotowców\\\" z pobliskiego supermarketu. Desery to niemal wyłącznie \\\"cienki\\\" budyń ....

W hotelu bardzo miła, rodzinna atmosfera. Bardzo czysto. Dużym plusem jest bezpłatne korzystanie z basenu, sauny i jacuzzi. Na basenie trzeba mieć czepek (można kupić w hotelu). Obok hotelu przystanek skibusa do Andalo i Molveno - rozkład jazdy w recepcji.

Malutkie pokoiki,zarówno 1os jak i 3os takiej samej wielkości,serwowane posiłki to dramat,monotonne śniadania(jajka na twardo/miękko,ser żółty,niejadalna wędlina,dżem,pieczywo,herbata,kawa zbożowa) na kolacje hotel proponuje zupę z torebki,puree ziemniaczane też torebkowe plus dodatki kompletnie niejadalne!!! porcje wydzielane!Od godziny 21 nie ma ciepłej wody i marznie się gdyż z powodu oszczędności ogrzewanie jest wyłączane!

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 216 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT9663
Nazwa  Olisamir
Miejsce  Włochy / Paganella / Cavedago
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, dostęp do internetu, darmowe wifi, bez paszportu, parking, zwierzęta, ośrodek narciarski

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

5.7
Średni
5 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
5.4
Hotel
5.6
Położenie
5.0
Pokoje
5.8
Wyżywienie
4.8
Teren narciarski w okolicy
9.5
Położenie względem stoków
9.0
Atrakcje dla dzieci
4.0
Sport i rozrywka
4.0

Tripadvisor

3.0

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Lokalizacja

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 5 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
5.7
3.0
jerzy

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2023
Para

hotel znosny jak na trzy gwiazdki to o dwie za duzo jedzenie bez szału jak u brata alberta bylismy w marcu 2023 na nartach w andalo paganella na uwage zasługuje własciciel - bardzo nie lubi polaków i daje temu wyraz na kazdym kroku jesli ktos ma wybór to omijajcie hotel szerokim łukiem zdwcydowanie nie polecam prosze nie sugerowac sie cena bo wasze nerwy nie sa tego warte

Zalety

nie ma

Wady

wszystko w szczególnosci własciciel


7.7
Tomasz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2022
Rodzina z dziećmi

czasy świetności ma za sobą, ale wciąż jest w porządku!

Zalety

dogodnie położony, smaczna kuchnia, czysto


4.2
Krzysztof

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2019
50+

Czysto. Blisko przystanku skibusa, Menu - w języku polskim. Śniadania wg najbardziej ubogiej wersji, zawsze tylko na zimno, nigdy nie podano np.parówek lub jajek, w jakiejkolwiek postaci. Obiadokolacje - niestety zbyt często - przygotowywane z \\\"gotowców\\\" z pobliskiego supermarketu. Desery to niemal wyłącznie \\\"cienki\\\" budyń ....


8.4
Małgorzata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2011

W hotelu bardzo miła, rodzinna atmosfera. Bardzo czysto. Dużym plusem jest bezpłatne korzystanie z basenu, sauny i jacuzzi. Na basenie trzeba mieć czepek (można kupić w hotelu). Obok hotelu przystanek skibusa do Andalo i Molveno - rozkład jazdy w recepcji.


5.4
sigma

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2010
Para

Malutkie pokoiki,zarówno 1os jak i 3os takiej samej wielkości,serwowane posiłki to dramat,monotonne śniadania(jajka na twardo/miękko,ser żółty,niejadalna wędlina,dżem,pieczywo,herbata,kawa zbożowa) na kolacje hotel proponuje zupę z torebki,puree ziemniaczane też torebkowe plus dodatki kompletnie niejadalne!!! porcje wydzielane!Od godziny 21 nie ma ciepłej wody i marznie się gdyż z powodu oszczędności ogrzewanie jest wyłączane!


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Olisamir

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.