2946 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Położenie bezpośrednio przy szerokiej, piaszczystej plaży.
Do dyspozycji gości: 2 restauracje a la carte (włoska i tunezyjska) oraz 4 bary.
Dla aktywnych: aerobik, stretching, gimnastyka wodna, siatkówka plażowa, tenis stołowy, rzutki.
Wysoki poziom obsługi hotelowej.
Ogólne wrażenia: średnia jakość Hotelu, jedzenie monotonne codziennie to samo, Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek zwiedziłem wiele Hoteli na Świecie ale nawet te z 3 gwiazdkami były w lepszym standardzie niż Nour Palace. Pierwszy raz się spotkałem żeby za podstawowe drinki trzeba było płacić w opcji all inclusive . Pokoje czyste, pościel codziennie zmieniana
Bardzo mili kelnerzy na stołówce , oczywiście kiedy zostawisz napiwek :) podgrzewany basen w Hotelu
Jedzenie monotonne, codziennie to samo Dopłata za podstawowe drinki na barze W Październiku kiedy jest jeszcze dużo gości czynny tylko 1 bar i 1 restauracja, reszta wszystko zamknięte
Spędziliśmy w Nour Palace cudowne wakacje. Hotel jest świetny – pokoje są duże i czyste, a obsługa bardzo miła i pomocna. Plaża tuż obok jest piękna, a baseny idealne do relaksu. Jedzenie w restauracji było smaczne i każdy z nas znalazł coś dla siebie. Korzystaliśmy z różnych atrakcji i zabiegów w spa, co sprawiło, że wypoczynek był jeszcze lepszy. To idealne miejsce na spokojne wakacje
Ogólnie oceniam na 5 z plusem cena afektywna do jakości . Nie 👎 szukał bym na siłę wad gdyż można wszędzie jakieś znaleźć
Trochę przydało by się świeżości w hotelu ale zważasz że ma ponad 20 lat daje rade
W hotelu byliśmy 4-10 października 2024r. Wykupiliśmy all inclusive, ale podawano 3 posiłki, nie było późnych śniadań i powieczorków w barze ma plaży, choć były w ofercie. Byl czynny jeden bar z napojami. Jedzenie w miarę dobre, sniadania monotonne, ale smaczne, minusem na pewno było to, że posiłki w bemarach nie były podgrzewane i jeśli ktoś przychodził nieco później, to niestety jedzonko był chłodne. Hotel jak na warunki afrykańskie całkiem czysty, choć już nie taki nowy i gdzieniegdzie wymaga odświeżenia. Animacje byly codziennie, niestety codziennie takie same:( Alkohol lokalny bardzo średni, jedynie czerwone wino się broniło. Obsługa bardzo miła, uśmiechnięta.
-hotel czysty - miła obsługa - czyste baseny, - plaża przy hotelu- czysta, z cudownie miękkim piaskiem i kystalicznie czystą wodą
- jedzie monotonne, często chłodne - brak dodatkowych posiłków - niesmaczne soki i niestety okropna kawa:(
Hotel mimo że wymaga remontu jest utrzymany w czystości. Jedzenie bardzo dobre i obsługa bardzo uprzejma. Minus, że można palić na terenie hotelu w pomieszczeniach co dla osób nie palących jest czasami odczuwalne.
Miła obsługa, czysto, jedzenie urozmaicone.
Wymaga remontu.
Wspaniały hotel Przestronny , bardzo czysty , miła i profesjonalna obsługa, piękna plaża , czyste baseny Świetne jedzenie , ryby , owoce morza Białe wino i piwo dobrze schłodzone / nawet przy basenie / Przy obiedzie i przy kolacji 4-5 rodzajów lodów które samemu można brać bez ograniczeń , ciastka i torty naturalne / nie farbowane jak w Egipcie / smaczne , czasami był nawet sernik / też super / Wina i napoje w oryginalnych opakowaniach- otwierane przez kelnera przy stoliku i pozostawiane w butelkach do dalszego spożycia / rzadkość / Aerobik i gimnastyka w ciepłym morzu i na basenie Kolacja A’la kartę to strata czasu / większy wybór był przy codziennej kolacji w restauracji / Pizza tunezyjska a nie wloska
Duża kultura osobista personelu , dbałość o czystość , miłe powitanie i pożegnanie w restauracji
Zbyt mało leżaków na plaży Łazienka wymaga odświeżenia Brak suszarki na balkonie / mieści tylko jeden mokry kostium kąpielowy /
Nasz pobyt w hotelu niestety okazał się rozczarowaniem, szczególnie biorąc pod uwagę jego pięciogwiazdkowy status i ofertę all-inclusive. Problemy zaczęły się już na początku, gdy po przyjeździe o 7 rano dowiedzieliśmy się, że zameldowanie możliwe jest dopiero o 15. Hotel zaproponował nam wcześniejsze zameldowanie za 30 euro, ale kazano nam zapłacić w sposób, który wydał się nam mało transparentny – dyskretnie, poza zasięgiem kamer. Uznaliśmy to za zbędną, ukrytą opłatę, która nie powinna mieć miejsca w tego typu obiekcie. Obsługa hotelowa niestety często sprawiała wrażenie, że spodziewa się napiwków, co było bardzo nachalne. Wyjątkiem był kelner, który okazał się wyjątkowo życzliwy i profesjonalny, szczególnie pomagając nam z dziećmi. Nie wymagał napiwków, co było miłą odmianą, i z chęcią dawaliśmy mu je dobrowolnie w ramach wdzięczności. Dzięki jego staraniom, każdy posiłek przebiegał w przyjemnej atmosferze, a stolik był zawsze starannie przygotowany. Sytuacja na plaży również nie należała do komfortowych. W połowie naszego pobytu hotel usunął część parasoli, co zmusiło wielu gości do przebywania w pełnym słońcu. Pod koniec pobytu zabrakło także leżaków. Pomimo regulaminu zakazującego rezerwowania leżaków na dłużej niż 45 minut, pracownik hotelu bezceremonialnie usuwał rzeczy pozostawione przez gości i oddawał leżaki innym osobom, co wprowadzało niepotrzebne zamieszanie. Pokój sam w sobie był przyzwoity – przestronny i dobrze urządzony – jednak codzienna wymiana ręczników pozostawiała sporo do życzenia. Niestety, często otrzymywaliśmy ręczniki poplamione i niedoprane, co zdecydowanie nie przystoi standardom pięciogwiazdkowego hotelu. Dodatkowo, spotkała nas nieprzyjemna sytuacja, gdy pieniądze, które nie były przeznaczone jako napiwek, zostały zabrane przez personel sprzątający. Tego typu zachowanie jest niedopuszczalne. Wieczorne animacje były chaotyczne i źle zorganizowane. Animator próbował mówić w kilku językach jednocześnie, co prowadziło do ogólnej dezorientacji, a cały program rozrywkowy był monotonny i daleki od oczekiwań. Oferta all-inclusive również pozostawiała wiele do życzenia. Choć przez większą część pobytu wszystko wydawało się w porządku, pod koniec doszło do sytuacji, w której kucharz, przygotowujący pizzę, nagle zaczął żądać dodatkowych opłat. Drinki także były rozczarowujące – w ofercie all-inclusive dostępny był jedynie jeden koktajl, a inne napoje były płatne, co było zaskakujące, zwłaszcza biorąc pod uwagę ich niską jakość. Na domiar złego, rezydentka, pani Justyna, zamiast być wsparciem, sprawiała wrażenie osoby niedostępnej i niechętnej do udzielania pomocy niczym surowa nauczycielka z dziecięcych koszmarów. Podczas spotkania z gośćmi nie odpowiadała na pytania, a sama rozmowa była niepotrzebnie przedłużana, co tylko wzmagało frustrację uczestników, zwłaszcza że spotkanie odbywało się w dusznym, nieklimatyzowanym pomieszczeniu. Podsumowując, nasz pobyt w hotelu był daleki od tego, czego można by oczekiwać po obiekcie tej klasy. Liczne niedociągnięcia zarówno w obsłudze, jak i w warunkach sprawiły, że trudno było cieszyć się wakacjami. Hotel wymaga zdecydowanych zmian, aby rzeczywiście zasługiwać na swoje pięć gwiazdek.
Pokoje duże, codziennie sprzątane. Łóżka wygodne. Wzięliśmy z widokiem na może / za dopłata 35$. Plaża piaskowa, szeroka / przepiękna. Woda czysta i ciepła. Dla tych co wolą basen, ten jest bardzo duży. Bez problemu znajdowaliśmy wolne leżaki bez względu na porę.
Piękna plaża, przyjemna i pomocna obsługa. Duże przestronne pokoje.
Dla bardzo wybrednych kulinarnie jedzenie , mogłoby być lepiej doprawiane.
Hotel oceniam na 3 w skali do 5. Podobno hotel 5*, moim zdaniem raczej 3,5*. Słabe animacje poranne, wieczorem animatorzy próbowali robić show natomiast w mojej ocenie średnio udane. Brak wody pitnej w pokojach. Jedzenie średnie, monotonne. Udało nam się zapisać tylko na kuchnię włoską a la kartę, okazało się że jedzenie jest takie samo jak w restauracji głównej, zupełnie nie przypominające kuchni włoskiej. Pokój sprzątany "po łebkach", zginęły mi dwie rzeczy mało istotne ale niesmak pozostaje. Jak na hotel 5* bardzo słaba kultura niektórych kelnerów oraz barmanów.
Piękna plaża, cudowne morze.
Brak wody pitnej w pokojach. Kiepsko sprzątane pokoje. Brak gniazdka w łazience, natomiast w pokoju tylko dwa, do jednego podpięty telewizor. Kolorowe drinki tylko odpłatnie, barmani którzy proponowali kupno owych drinków po odmowie bardzo pokazywali że są niezadowoleni z tego. Przy basenie bardzo mało koszy na śmieci, obsługa nie kwapiła się do sprzątania fruwających kubeczków plastikowych.
Już po wylądowaniu, na lotnisku okazało się ,że mamy być w innym hotelu 4* bo jest overbooking .Rezerwację dokonałam w styczniu i taką niespodzianką zostaliśmy powitani przez Exim Tours. Kategorycznie odmówiłam, ponieważ do tego hotelu przylatywała moja rodzina z innych lotnisk. W efekcie mojej determinacji otrzymaliśmy pokój z widokiem na morze zamiast standard.
Miły personel, ładna piaszczysta plaża, bez glonów. Duże pokoje. Łazienki duże, ale z wanną. Nie ma brodzika z prysznicem.
Na stołówce brak na stołach było soli .Była na bufecie na talerzu ,gdzie goście maczać mieli w niej palce! Po interwencji się to zmieniło. Animacje wieczorne nuda. Dzienne animacje to informacja na tablicach. Animatorzy nie zapraszali na nie, tylko oczekiwali w danym punkcie . Hotel nie powinien mieć 5* tylko 3,5* a mam spore porównanie jeśli chodzi o hotele w krajach arabskich
W miarę czysto, w miarę jedzenie, beznadziejne animacje. Drugi raz tam nie pojadę
Właśnie wróciliśmy, dzieci ( 10 i 14) zachwycone, my też. Hotel duży, bardzo ładny, przemiła obsługa, super jedzenie, usytuowanie przy turkusowym morzu - bajka :) Animacje mega, wieczorki z imprezami super, polecam z całego serca 😍🥰💙💚
Usytuowanie, jedzenie, obsługa
Brak
Nasze wakacje w hotelu ocenimy na udane. Chociaż był wrzesień to nadal upał. Na pewno wielki plus dla animatorów ,nikt się nie nudzi. Jedzenie smaczne i jest jego dużo, napoje średnie. Pokoje ładne jak na standard Tunezji (mamy porównania )a łazienki stare.
Duża plaza smaczne jedzenia
Karta do pokoju nie zawsze działa
Recenzja Hotelu Nour Palace, El Madiha, Tunezja (Pobyt: 1-8 września) Wycieczkę kupiliśmy przez Wakacje.pl w biurze Exim Tours, wybierając hotel Nour Palace, który został oceniony jako 5-gwiazdkowy zarówno przez Exim Tours, Google, jak i Wakacje.pl. Nasze wrażenia wskazują jednak, że hotel bardziej zasługuje na 4 gwiazdki. Hotel został wybudowany w 2002 roku, a częściowy remont przeszedł w 2012, co niestety jest widoczne, zwłaszcza w łazienkach, które wymagają odświeżenia. Pokój Zarezerwowaliśmy pokój z widokiem na morze, co było częścią pakietu wykupionego od razu przy zakupie wycieczki. Nasz pokój numer 5078 znajdował się na 5. piętrze i oferował piękny widok zarówno na basen, jak i na morze. Koszt wycieczki dla dwóch osób wyniósł około 6 tysięcy złotych. Pokój był przestronny, czysty, z wygodnymi łóżkami. W wyposażeniu znajdowała się również kanapa, dwa fotele, stolik, biurko z telewizorem oraz lodówka (niestety pusta). Meble były trochę wysłużone, ale niezniszczone i przede wszystkim czyste. Balkon był dość przestronny, wyposażony w krzesła, stolik oraz niewielką suszarkę na pranie. Uciążliwe były natomiast karty dostępu do pokoju, które działały bardzo słabo – często trzeba było kilkunastu prób, aby otworzyć drzwi, co było bardzo frustrujące. Łazienki W pokoju mieliśmy do dyspozycji dwie łazienki. Jedna, mniejsza, była wyposażona jedynie w toaletę – niestety brakowało w niej nawet umywalki. Druga, większa łazienka, była już bardziej standardowa: wanna z nową zasłoną prysznicową, umywalka, bidet oraz lustro. Łazienki były czyste, ale widać było, że wymagają remontu lub odświeżenia. Czystość pokoju Sprzątanie odbywało się codziennie i było dość dokładne. Ręczniki były wymieniane codziennie, a po zostawieniu napiwku personel układał ręczniki w kształt łabędzi oraz dekorował łóżka kwiatami. Zawsze mieliśmy uzupełniony papier toaletowy. Czystość hotelu Cały hotel oraz jego otoczenie były dobrze utrzymane, czyste i zadbane. Łazienki przy basenach były regularnie sprzątane, niemal non-stop, co robiło dobre wrażenie. Basen główny Basen był dość głęboki, o stałej głębokości około 155 cm, więc dla osoby o wzroście 1,68 m woda sięgała prawie po szyję. Woda była czysta i ciepła. Basen zamykano o godzinie 18, a chwilę wcześniej ratownicy zbierali materace z leżaków. Leżaki były dostępne w dużej ilości, zawsze można było znaleźć wolne, niezależnie od pory dnia. Mimo że były one dość wysłużone, to w większości były w dobrym stanie. Parasole były na stałe zamocowane w podłożu, co ułatwiało korzystanie z nich. Minusem były bardzo śliskie płytki przy basenie, przez co trzeba było bardzo uważać, aby się nie poślizgnąć. Kolejnym mankamentem były ręczniki basenowe, które były już dość mocno zużyte i w mojej ocenie powinny zostać wymienione. Dla dzieci dostępny był mały brodzik z dwiema mini zjeżdżalniami i fontanną. Aquapark Hotel oferuje 5 zjeżdżalni, które można określić jako „aquapark”, ale są dość krótkie i nie dostarczają wielkich emocji. Dla dzieci stanowiły jednak sporą atrakcję. Aquapark czynny był dwa razy dziennie po dwie godziny, co powodowało, że często tworzyły się kolejki. Plaża Największym atutem hotelu jest zdecydowanie plaża. Morze było przepiękne, czyste i krystalicznie turkusowe. Nie było prawie żadnych glonów, jedynie po burzy można było zauważyć pojedyncze. Woda była bardzo ciepła. Plaża hotelowa była dość wąska, ale piaszczysta, z piaskiem przypominającym ten nad Bałtykiem. Dodatkowo była pełna muszelek, co czyniło ją jeszcze bardziej urokliwą. Niestety, leżaki na plaży były prawie zawsze zajęte, więc korzystaliśmy głównie z tych przy basenie, chodząc do morza jedynie na kąpiele. Na plaży, jak i przy basenie, były natryski do opłukania ciała. Otoczenie hotelu Teren hotelu był bardzo zielony, pełen palm i drzewek oliwnych. Całość była dobrze utrzymana i czysta. Animacje Animacje w ciągu dnia obejmowały między innymi aqua aerobik, który był częściowo prowadzony w wodzie, a częściowo na brzegu. Niestety, basen główny był moim zdaniem zbyt głęboki na takie zajęcia. Dodatkowo organizowano gry, takie jak piłka nożna czy siatkówka, choć nie korzystałam z nich. Muzyka to klasyczne wakacyjne przeboje znane z ofert All Inclusive. Animacje wieczorne: codziennie odbywało się mini disco dla dzieci (z tymi samymi piosenkami), a potem pokazy taneczne animatorów, które były raczej powtarzalne. Animatorzy mówili głównie po francusku i trochę po angielsku, czasem trudno było ich zrozumieć. Goście hotelowi Hotel był odwiedzany głównie przez Europejczyków. Najwięcej było Polaków, Francuzów, Czechów, Słowaków, Rumunów, Węgrów, Ukraińców oraz Rosjan. Gości z krajów arabskich było bardzo mało – maksymalnie 10%. Obsługa Obsługa była bardzo miła i pomocna. Wielu pracowników znało kilka słów po polsku, a po angielsku można było bez problemu się dogadać. Nikt nie narzucał się z prośbą o napiwki, a obsługa była dyskretna i profesjonalna. Jedzenie Jedzenie było smaczne, choć dość typowe dla opcji All Inclusive. Śniadania to klasyczne dania: naleśniki, omlety, jajka, bułki, wędliny, jogurty, dżemy i płatki. Lunche i kolacje były podobne do siebie – makarony, frytki, pizza, mięsa, ryby, warzywa oraz różnorodne sałatki. Często serwowano dania z bakłażanem oraz arabskie specjały. Na kolacje kilka razy były krewetki i kalmary. Słodycze obejmowały ciasta z kremami oraz kruche ciasteczka. Lody dostępne były na obiad i kolację. Napoje to woda, oryginalne Coca Cola, Fanta, a do kolacji można było dostać wino. Niestety, kawa z ekspresu była okropna. W stołówce czasem trzeba było poczekać na posprzątanie stolika, ale obsługa działała szybko. Minusem była śliska podłoga w stołówce. Bary W hotelu dostępnych było kilka barów. Bar przy basenie oferował piwo, wino, kawę, herbatę oraz napoje z dystrybutora. W lobby barze był największy wybór drinków, takich jak whiskey i rum. Drinki były również dostępne przy wieczornych animacjach, choć wiele z nich było dodatkowo płatnych (w cenach około 15-18 TND). Podsumowanie Polecamy hotel Nour Palace jako dobry wybór, szczególnie biorąc pod uwagę stosunek jakości do ceny. Dla osób poszukujących solidnego, choć nie luksusowego standardu, w atrakcyjnej cenie, hotel spełni oczekiwania. Mimo kilku drobnych mankamentów, takich jak konieczność odświeżenia niektórych elementów wyposażenia, ogólne wrażenia są bardzo pozytywne. Zarówno plaża, jak i obsługa stoją na wysokim poziomie, co sprawia, że pobyt tutaj jest przyjemny i relaksujący. Idealne miejsce dla tych, którzy chcą cieszyć się wakacjami w pięknym otoczeniu, nie płacąc przy tym wygórowanych cen.
Plaża cudowna Czystość Smaczne jedzenie Obsługa
Hotel dość stary i widać wysłużone niektórych elementów wyposażenia
Polecamy hotel Nour Palace jako dobry wybór, szczególnie biorąc pod uwagę stosunek jakości do ceny.
Piękna plaża Smaczne jedzenie Obsługa Czystość
Niektóre elementy wyposażenia są już wysłużone Widać że nie jest to najnowszy hotel
Hotel znajduje się blisko lotniska bo tylko 40km od Monastiru. Po przyjeździe otrzymujemy bransoletki i możemy udać się na obiad. Pokoje są od godz. 14.00. Jedzenie różne każdego dnia, ale wybredny zawsze się doczepi. Zdziwię niektórych bo był schabowy :) Wszędzie sprzątane, choć znalazło by się kilka smaczków w głównej restauracji lub przy snack barze. Restauracja ala carte wt tunezyjska, sob włoska. Jedzenie to samo co na dole w głównej tylko bardziej kameralnie i krzyków, czy kolejek. Plaża piękna choć wąska. Muszelki to główna atrakcja dzieci, budowanie zamków i dekorowanie ich muszelkami. Jak przyjechaliśmy wiał mocno wiatr cały pobyt, co pozwalało na mniejsze odczuwanie temperatury. Dwa pierwsze dni był wodorosty w morzu i śmieci :/ potem już czysta piękna woda z dużą ilością muszelek na plaży. Hotel przy plaży pozwalał wstać po godz. 5 i obejrzeć wschód słońca i wykąpać się w puściutkim od ludzi morzu. Choć największy minus hotelu, niby w tym czasie zero wolnych pokoi, zajmowanie leżaków o 6 rano. Na plaży po 5 pierwszy rząd zajęty. Na basenie czasem można było znaleźć o 8 wolny ale nie w swoim miejscu ulubionym. Wszędzie przy basenie i wejściu na plaże informacja, że jak nie będzie Cię powyżej 60min na leżaku to mogą zająć leżak. Tak się działo jak ratownicy szukali za napiwek wolnych leżaków. Zjeżdżalnie jedna z atrakcji, która przemówiła za wakacjami w tym hotelu. Najmniejsze kolejki rano, zamykane szybciej często gęsto. Pokoje sprzątane codziennie, mimo napiwku brak różnicy. Jedyne co mogło przeszkadzać to zasłonka pod prysznicem. Jak na pokój dla 4 osób uważam, że za mało półek na ubrania. Ręczniki plażowe za kaucją 60dinarów. Ceny w hotelowym sklepiku jak coś zapomnimy i chcemy tam kupić niewiele droższe niż po drugiej stronie ulicy. Pokoje z widokiem na morze od piętra I. My mieszkaliśmy na samej górze czyli 2, a restauracja była na -2. Napoje nalewane z butelek, zaletą była granita dla dzieci w snack barach. Przekąski pizza = największe kolejki, tak jak rano do naleśników a na obiad czy kolację do pizzy. Hotel głównie dla rodzin z dziećmi. Można pojechać do Mahdii kolejką, 200m naprzeciw hotelu przystanek, podróż do końca trasy trwa 15min, w tym czasie można podziwiać widoki za oknem. Wrócić za to taxi za 10dinarów pod sam hotel. Będąc w Egipcie wcześniej, brakuje w Tunezji rafy koralowej, mimo, że widzieliśmy kraba czy ławice rybek. Denerwujące może być ich (kelnerów) powolny tryb pracy. Z animacji w dzień: aerobik, piłka nożna, piłka siatkowa, bule itd.
klimatycja bezproblemowa
zajmowane leżaki o 6 rano plac zabaw- ruina, a przecież 99% tam wypoczywających to rodziny 2+1, 2+2 a nawet 2+5 jeśli ktoś nie chodzi na animacje to problemem może być głośna muzyka z animacji od strony basenu do 23
Hotel położony jest przy ruchliwej ulicy i generalnie można czepiać się różnych Tematów. Teren hotelu czysty natomiast za murami dramat.
Miła obsługa hotelowa i fantastyczna postawa animatorów
- animacje tylko do 23 i generalnie dla dzieci. - brak animacji dla dorosłych - głęboki jeden zewnętrzny basen z bardzo ciepłą wodą . - morze ciepłe ale brudne (200 metrów od brzegu pływa plastikowa wyspa) - napoje alkoholowe podawane są w kieliszkach i kubkach o pojemności 0,2L (taki napój w tym klimacie po kilku minutach jest ciepły i jest go mało) - w hotelu wypoczywają w dużych grupach tunezyjczycy, którzy pokazują prawdziwą arabską kulturę -DRAMAT !!!
Hotel nie jest zły, dla bardziej wymagających, którzy oczekują luksusów nie poleciłbym. Jedzenie ok, ale po czasie dosyć monotonne, drinki płatne oraz depozyt 30 dinarów za ręcznik. Problem z leżakami. Jest to pierwszy hotel w którym byłem z takimi problemami leżakowymi. Ręczniki od rana położone na leżak i zajęte. Obsługa próbuje załatwić jakiś wolny, ale nie zawsze są. Dla rodzin z dziećmi polecam.
Piękna lokalizacja nad samym morzem, blisko do przyhotelowych sklepików.
Płatne drinkl, depozyt za ręczniki, problemy z wolnymi leżakami
Hotel czysty ,zadban.Przemiła obsługa, wszystko jak powinno być.Polecam
Miła obsługa, dobre jedzenie,super kelnerzy
Brak
Nie polecam tego hotelu. Hotel brudny. Pokoje duże w łazience urwana poręcz na ręczniki. Pokoje sprzątane codziennie. Basen duży głębokość na całym basenie 160 cm. Zjeżdżalnie czynne w określonych godzinach. Żeby dostać materac na leżak trzeba sobie iść samemu na magazyn i przynieść lub zapłacić obsłudze za przyniesienie. Jedzenie monotonne codziennie to samo. Restauracja- tragedia brudne obrusy brak sztućcy albo czekasz albo samemu trzeba iść poprosić o sztućce. W kantorze trzeba liczyć ile się wymienia chcą oszukiwać to samo na recepcji. Codzienne wieczorne animacje cały czas takie same.
Wszystko ok, jedzenie w porządku oczywiście mogłoby być lepsze kolejki bardzo długie po naleśniki omlet itp nie dostaliśmy rozpiski all inclusive nie podano godzin pracy basów a jeśli były to złe (zjerżdżalnie) po czym od 17:30 chodził jakiś szalony manager z gwizdkiem i wyganiał ludzi z wody, najpierw plaża potem basen. było zabawnie czysto obsługa ok
Tripadvisor