Opinie o hotelu
Nilbahir Resort & Spa

2.4
Słaby
2 opinie

Generalnie to hotel jedna wielka pomyłka ,hotel w miarę nowy ale strasznie zaniedbany wszędzie brud i pleśń niby obsługa chodzi i sprząta ale wcal nie widać .Basen bardzo mały położony przy głównej trasie zaraz obok myjni samochodowej ,przy basenie połamane kratki przez które rozciąłem sobie nogę ....Plaża i morze porażka, strome kamieniste zejście do może ogromne fale które uniemożliwia kąpiel dzieciom.Jedzenie nie dobre i monotonne .Generalnie nie jestem wymagający ale naprawdę nikomu nie polecam

Ten hotel niestety nic nie ma wspólnego z 5*, w mojej ocenie zasługuje maksymalnie na 2* lub 3*. Jeden wielki brud i smród. Pokoje: Pod względem wielkości wystarczający jak na 4 osobową rodzinę. Mieliśmy widok za morze, więc to też plus. Natomiast nie do zniesienia był wydobywający się z łazienki smród. Spowodowany on był źle podłączonym odpływem ze zlewu (nie zastosowano w nim syfonu, który blokowałby nieprzyjemne zapachy). Oprócz tego w łazience był wszędzie grzyb i kamień. Minibar to ledwo działająca lodóweczka, która była uzupełniona podczas naszego pobytu tylko raz (mimo to, że jej zawartość jest płatna). Dodatkowo tuż po naszym przybyciu do pokoju była zupełnie pusta i nie mogliśmy napić się nawet wody po długiej podróży. Sprzątanie: Wykonywane w całym hotelu powierzchowne i nie wszędzie. Sprzątaczka pierwszy raz posprzątała nasz pokój dopiero podczas trzeciego dnia pobytu i w dodatku ograniczyła się do przetarcia mopem podłogi i położenia w łazience ręczników kąpielowych (ponieważ do tego czasu takowych nie posiadaliśmy). Oczywiście sprzątanie nie objęło łazienki. Na pietrach płytki są ułożone tylko w okolicach windy, w pozostałych częściach korytarza jest stara, sparciała i nieodkurzana wykładzina. Stan czystość restauracji też nie był idealny. Obsługa nie uzupełniała kompletów sztućców ani obrusów (praktycznie nie zdarzało się żeby na stole czegoś nie brakowało). Unosił się w niej także niemiły zapach. Po pozostałych miejscach ogólnie dostępnych także było widać, że sprzątanie nie praktykuje się w tym hotelu. Posiłki: Posiłki codziennie takie same (z niewielkimi zmianami). We wszystkich barach i restauracji napoje podawane były w cienkich plastikowych jednorazowych kubeczkach, nawet drinki i wina. Basen: Moim zdaniem zbyt mały do ilości pokoi. Gdy zostaną uruchomiane zjeżdżalnie nie ma praktycznie miejsca do pływania. Wyposażony w leżaki oraz połamane i delikatne parasolki. Obsługa: Miła, lecz osoby spoza recepcji nie posługiwały się językiem angielskim. 95% gości hotelu to obywatele Rosji i obsługa hotelu jedynie w tym języku była w stanie się jako tako porozumieć. Lokalizacja: Hotel znajduje się przy ruchliwej drodze, którą słychać przy otwartych oknach w pokoju oraz na basenie. Dojście do płazy jest dalekie, a hotel nie posiada bezpośredniego tunelu. Wbrew temu co jest napisane w ogłoszeniu nie znajduje się on nawet w okolicy Side. Natomiast dookoła hotelu nie znajdowało się nic oprócz stacji benzynowej i tureckich zabudowań mieszkalnych. Animacje: Hotel zatrudniał dwóch animatorów:jeden był tylko i wyłącznie od siatkówki, a drugi od dzieci. Wieczorem odbywały się pokazy grup zewnętrznych (typowe: noc turecka, akrobacje, muzyka na żywo)

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

738 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT25761
Nazwa  Nilbahir Resort & Spa
Miejsce  Turcja / Riwiera Turecka / Kizilagac
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu

Nasi klienci docenili

check

Złociste plaże otoczone zielonymi wzgórzami i turkusowym morzem

check

Antyczne ruiny Aspendos i Side wśród olśniewających krajobrazów

check

Luksusowe kurorty z basenami i widokiem na morze

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

2.4
Słaby
2 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
2.0
Hotel
2.0
Położenie
1.5
Pokoje
4.5
Wyżywienie
2.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 2 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
2.4
2.2
Rafał

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2018
Rodzina z dziećmi

Generalnie to hotel jedna wielka pomyłka ,hotel w miarę nowy ale strasznie zaniedbany wszędzie brud i pleśń niby obsługa chodzi i sprząta ale wcal nie widać .Basen bardzo mały położony przy głównej trasie zaraz obok myjni samochodowej ,przy basenie połamane kratki przez które rozciąłem sobie nogę ....Plaża i morze porażka, strome kamieniste zejście do może ogromne fale które uniemożliwia kąpiel dzieciom.Jedzenie nie dobre i monotonne .Generalnie nie jestem wymagający ale naprawdę nikomu nie polecam

Zalety

Brak

Wady

mały basen,daleko od morza ,plaża kamienista ,położenie hotelu,bród.


2.6
Daniel

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2018
Rodzina z dziećmi

Ten hotel niestety nic nie ma wspólnego z 5*, w mojej ocenie zasługuje maksymalnie na 2* lub 3*. Jeden wielki brud i smród. Pokoje: Pod względem wielkości wystarczający jak na 4 osobową rodzinę. Mieliśmy widok za morze, więc to też plus. Natomiast nie do zniesienia był wydobywający się z łazienki smród. Spowodowany on był źle podłączonym odpływem ze zlewu (nie zastosowano w nim syfonu, który blokowałby nieprzyjemne zapachy). Oprócz tego w łazience był wszędzie grzyb i kamień. Minibar to ledwo działająca lodóweczka, która była uzupełniona podczas naszego pobytu tylko raz (mimo to, że jej zawartość jest płatna). Dodatkowo tuż po naszym przybyciu do pokoju była zupełnie pusta i nie mogliśmy napić się nawet wody po długiej podróży. Sprzątanie: Wykonywane w całym hotelu powierzchowne i nie wszędzie. Sprzątaczka pierwszy raz posprzątała nasz pokój dopiero podczas trzeciego dnia pobytu i w dodatku ograniczyła się do przetarcia mopem podłogi i położenia w łazience ręczników kąpielowych (ponieważ do tego czasu takowych nie posiadaliśmy). Oczywiście sprzątanie nie objęło łazienki. Na pietrach płytki są ułożone tylko w okolicach windy, w pozostałych częściach korytarza jest stara, sparciała i nieodkurzana wykładzina. Stan czystość restauracji też nie był idealny. Obsługa nie uzupełniała kompletów sztućców ani obrusów (praktycznie nie zdarzało się żeby na stole czegoś nie brakowało). Unosił się w niej także niemiły zapach. Po pozostałych miejscach ogólnie dostępnych także było widać, że sprzątanie nie praktykuje się w tym hotelu. Posiłki: Posiłki codziennie takie same (z niewielkimi zmianami). We wszystkich barach i restauracji napoje podawane były w cienkich plastikowych jednorazowych kubeczkach, nawet drinki i wina. Basen: Moim zdaniem zbyt mały do ilości pokoi. Gdy zostaną uruchomiane zjeżdżalnie nie ma praktycznie miejsca do pływania. Wyposażony w leżaki oraz połamane i delikatne parasolki. Obsługa: Miła, lecz osoby spoza recepcji nie posługiwały się językiem angielskim. 95% gości hotelu to obywatele Rosji i obsługa hotelu jedynie w tym języku była w stanie się jako tako porozumieć. Lokalizacja: Hotel znajduje się przy ruchliwej drodze, którą słychać przy otwartych oknach w pokoju oraz na basenie. Dojście do płazy jest dalekie, a hotel nie posiada bezpośredniego tunelu. Wbrew temu co jest napisane w ogłoszeniu nie znajduje się on nawet w okolicy Side. Natomiast dookoła hotelu nie znajdowało się nic oprócz stacji benzynowej i tureckich zabudowań mieszkalnych. Animacje: Hotel zatrudniał dwóch animatorów:jeden był tylko i wyłącznie od siatkówki, a drugi od dzieci. Wieczorem odbywały się pokazy grup zewnętrznych (typowe: noc turecka, akrobacje, muzyka na żywo)

Wady

- brak jakiegokolwiek sprzątania czy w pokoju czy w miejscach ogólnodostępnych - za mały basen w stosunku do ilości pokoi - smród w restauracji i w łazienkach - codziennie te same posiłki - napoje podawane w jednorazowych cienkich kubeczkach - soki nie nadawały się do picia (kilka razy zdarzyło się też że na śniadaniu była tylko woda bo automat nie działał) - duża odległość od morza, - przy ruchliwej drodze - nic ciekawego nie ma do okola hotelu - obsługa nie znająca języka angielskiego nawet w minimalnym stopniu



Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.