Opinie o hotelu
Nassi

6.8
Dobry
3 opinie

3.5

16 opinii

Właściciel zachowywał się bardzo niewłaściwie. W hotelu obowiązuje absolutny zakaz wnoszenia własnych napojów i jedzenia. Pewna pani przywiozła trochę owoców z Polski żeby jej się nie zmarnowały. Właściciel zrobił zdjęcia w jej pokoju (!!!) które potem jej pokazł krzycząc na nią że \"on tu robi biznes a ona mu przeszkadza!\". Na stole do bilarda jest mocno starta naklejka \"50\", pomyślałem więc że gra kosztuje 0,5 lewa. Podczas gry z córką podchodzi do mnie właściciel i krzyczy do nas skąd mamy żeton!? Ja mówię że wrzuciłem 0,5 lewa i stół zadziałał więc chyba wszystko ok. On na to że muszę kupić żeton od niego za 1 lewa!! Że mu biznes psuję. Oczywiście nigdzie nie było informacji o żetonach a koleś zrobił swoim gościom awanturę o 1,10 PLN...Słabo

Wlasnie wrocilam z wakacji z hotelu Nassi w Blugari, pokoj czysty, kilmatyzacja dmuchala , a nie chlodzila , wlasciciel hotelu stwierdzil , ze ma tak byc , wi fi i tv - przerwy w polaczeniach , objadokolacje - nie dobre , nie swieze , zazwyczaj zimne , produkty przetwazane na kolejne dni, wlasciciel robil awantury jesli wnosisz do pokoju np. wode , czy jakies napoje badz posilki.Masz korzystac z barku platnego w pokoju.W sumie nie polecam tego hotelu, atmosfera nieprzyjemna .Goscie ktorzy wyjezdzal z hotelu , wspolczuli tym ktorzy przyjechali.

Hotel znajduje się w ustronnym miejscu, trochę na wzniesieniu, więc na plażę się schodzi. Jest bardzo kameralny, prawdą jest, że panuje spokój i cisza. Dostaliśmy stosunkowo mały pokój jak na 3 osoby; pokój sprzątany bardzo pobieżnie, ręczniki i pościel nie są wymieniane. Basen jest malutki. Kolacje oceniam na bardzo smaczne i różnorodne, śniadania w porządku, ale codziennie to samo. Miły personel. Polecam dla ceniących spokój, nastawionych głównie na wypoczynek, również dla rodzin z dziećmi.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

459 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT25103
Nazwa  Nassi
Miejsce  Bułgaria / Słoneczny Brzeg / Św. Wlas
Udogodnienia  basen odkryty, dostęp do internetu, darmowe wifi, windsurfing, żeglarstwo, rowery, parking

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.8
Dobry
3 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
6.3
Hotel
5.7
Położenie
7.0
Pokoje
8.3
Wyżywienie
6.7

Tripadvisor

3.5

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 3 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.8
7.6
Michal

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019
Rodzina z dziećmi

Właściciel zachowywał się bardzo niewłaściwie. W hotelu obowiązuje absolutny zakaz wnoszenia własnych napojów i jedzenia. Pewna pani przywiozła trochę owoców z Polski żeby jej się nie zmarnowały. Właściciel zrobił zdjęcia w jej pokoju (!!!) które potem jej pokazł krzycząc na nią że \"on tu robi biznes a ona mu przeszkadza!\". Na stole do bilarda jest mocno starta naklejka \"50\", pomyślałem więc że gra kosztuje 0,5 lewa. Podczas gry z córką podchodzi do mnie właściciel i krzyczy do nas skąd mamy żeton!? Ja mówię że wrzuciłem 0,5 lewa i stół zadziałał więc chyba wszystko ok. On na to że muszę kupić żeton od niego za 1 lewa!! Że mu biznes psuję. Oczywiście nigdzie nie było informacji o żetonach a koleś zrobił swoim gościom awanturę o 1,10 PLN...Słabo

Zalety

Spokój i cisza Estetycznie i schludnie Czysto Widok na morze

Wady

Właściciel


4.6
malgorzata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2019
Para

Wlasnie wrocilam z wakacji z hotelu Nassi w Blugari, pokoj czysty, kilmatyzacja dmuchala , a nie chlodzila , wlasciciel hotelu stwierdzil , ze ma tak byc , wi fi i tv - przerwy w polaczeniach , objadokolacje - nie dobre , nie swieze , zazwyczaj zimne , produkty przetwazane na kolejne dni, wlasciciel robil awantury jesli wnosisz do pokoju np. wode , czy jakies napoje badz posilki.Masz korzystac z barku platnego w pokoju.W sumie nie polecam tego hotelu, atmosfera nieprzyjemna .Goscie ktorzy wyjezdzal z hotelu , wspolczuli tym ktorzy przyjechali.

Zalety

czysto

Wady

daleko do morza , niesmaczne posilki , natarczywy wlasciciel,


8.2
Katarzyna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2017
Rodzina z dziećmi

Hotel znajduje się w ustronnym miejscu, trochę na wzniesieniu, więc na plażę się schodzi. Jest bardzo kameralny, prawdą jest, że panuje spokój i cisza. Dostaliśmy stosunkowo mały pokój jak na 3 osoby; pokój sprzątany bardzo pobieżnie, ręczniki i pościel nie są wymieniane. Basen jest malutki. Kolacje oceniam na bardzo smaczne i różnorodne, śniadania w porządku, ale codziennie to samo. Miły personel. Polecam dla ceniących spokój, nastawionych głównie na wypoczynek, również dla rodzin z dziećmi.

Zalety

lokalizacja, cisza i spokój, posiłki


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Nassi

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.