Opinie o hotelu
Narcis (Rabac)

7.8
Dobry
11 opinii

Bardzo dobry hotel! Spełnił oczekiwania. Czyste pokoje, wymiana ręczników, pyszne jedzenia. Polecam!

Hotel bardzo czysty, obsługa miła i pomocna - komunikacja po angielsku na naprawdę dobrym poziomie. Pokoje praktycznie codziennie były sprzątane i wymieniane ręczniki. Hotel świetnie zorganizowany, bardzo blisko znajdują się cztery baseny oraz plaża. Przy plaży znajduje się strefa rekreacyjna z darmowymi leżakami dla klientów hotelu. Jedzenie bardzo dobre, różnorodne, świeże, obsługa bardzo miła i elegancko ubrana, jadalnia hotelowa wyglądała jak dobra restauracja. . Wybraliśmy pakiet HB bez napoi, a do każdego posiłku dostawaliśmy darmowe napoje. Pokoje duże, klimatyzowane z całkiem sporym balkonem. Wifi słabe ale dostępne praktycznie w każdym miejscu w budynku hotelu. Wieczorne dancingi nie byly za głośne, co nie było denerwujace dla osób nie biorących w nich udział. Parking w cenie, zawsze znajdowałem wolne miejsce na zamkniętym terenie hotelu, to również duży plus. Zdecydowanie polecam hotel, można tam dobrze wypocząć i fajnie spędzić czas.

Super hotel dla rodzin z dziećmi, wyżywienie bardzo dobre, pokoje z balkonami z widokiem na morze, okolica piękna

Nocowaliśmy w Hotelu Narcis. Hotel ogromny, z pięknym widokiem na morze.

Bardzo udany pobyt, hotel spełnił moje oczekiwania .

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

959 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT13739
Nazwa  Narcis (Rabac)
Miejsce  Chorwacja / Istria / Rabac
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje, all inclusive
Udogodnienia  basen odkryty, rozrywka i życie nocne

Nasi klienci docenili

check

Malownicze wybrzeże z pięknymi plażami otoczone lasami piniowymi

check

Zabytkowe miasta jak Pula i Rovinj z wąskimi uliczkami i kamienicami

check

Przepiękne krajobrazy i trasy turystyczne idealne do pieszych wędrówek

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.8
Dobry
11 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.6
Hotel
7.7
Położenie
8.6
Pokoje
7.5
Wyżywienie
8.2
Atrakcje dla dzieci
8.0
Sport i rozrywka
8.3

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 11 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.8
10
Valeriia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2024
Rodzina z dziećmi

Bardzo dobry hotel! Spełnił oczekiwania. Czyste pokoje, wymiana ręczników, pyszne jedzenia. Polecam!

Zalety

Mini aquapark (4 zjeżdżalnie) na terenie hotelu, 3 basena są dobrym atutem dla dzieci)

Wady

Nie znalazłam


9.3
Wojtek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2023
Rodzina z dziećmi

Hotel bardzo czysty, obsługa miła i pomocna - komunikacja po angielsku na naprawdę dobrym poziomie. Pokoje praktycznie codziennie były sprzątane i wymieniane ręczniki. Hotel świetnie zorganizowany, bardzo blisko znajdują się cztery baseny oraz plaża. Przy plaży znajduje się strefa rekreacyjna z darmowymi leżakami dla klientów hotelu. Jedzenie bardzo dobre, różnorodne, świeże, obsługa bardzo miła i elegancko ubrana, jadalnia hotelowa wyglądała jak dobra restauracja. . Wybraliśmy pakiet HB bez napoi, a do każdego posiłku dostawaliśmy darmowe napoje. Pokoje duże, klimatyzowane z całkiem sporym balkonem. Wifi słabe ale dostępne praktycznie w każdym miejscu w budynku hotelu. Wieczorne dancingi nie byly za głośne, co nie było denerwujace dla osób nie biorących w nich udział. Parking w cenie, zawsze znajdowałem wolne miejsce na zamkniętym terenie hotelu, to również duży plus. Zdecydowanie polecam hotel, można tam dobrze wypocząć i fajnie spędzić czas.

Zalety

Dobrze zorganizowany, dobre jedzenie, czystość.

Wady

Słabe Wifi, mała jedno gniazdko na 4 osoby w pokoju. Trzeba było poprosić o przedłużacz.


8.4
Piotr

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2022
Rodzina z dziećmi

Super hotel dla rodzin z dziećmi, wyżywienie bardzo dobre, pokoje z balkonami z widokiem na morze, okolica piękna


7.6
Renata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2021
Rodzina z dziećmi

Nocowaliśmy w Hotelu Narcis. Hotel ogromny, z pięknym widokiem na morze.

Zalety

Dużo dobrego jedzenie. Piękny widok.

Wady

Obsługa personelu sprzątającego. Brak np. poduszek dla każdego. Trzeba się upominać, brak ręczników dla każdego, trzeba też się upominać. Zepsuta szczotka do toalety! Do końca pobytu nie wymienili tego. Niemiła obsługa Pana który zarządzał bufetem gdzie były napoje i przekąski. Nakrzyczał na mnie że weszłam po picie bez maseczki , a potem sam chodził bez maseczki. Masakra.


9.8
Magdalena

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2019
Para

Bardzo udany pobyt, hotel spełnił moje oczekiwania .

Zalety

Czyste, nowoczesne wnętrze, miła obsługa, przestrzeń, brak tłoku mimo pełnego (jak się wydawało) obłożenia.

Wady

Słabe wi fi w pokojach położonych dalej od lobby .


8.8
Maciek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2018
Rodzina z dziećmi

Bardzo fajne położenie, blisko promenady. Czyste pokoje z przestronnymi tarasami balkonowymi. Duży wybór jedzenia podczas obiadokolacji. Hotel można polecić zarówno rodzinom z dziećmi ( baseny, plaża, boisko do piłki nożnej, bar) jak i parom. Przyjechaliśmy samochodem więc objechaliśmy przy tym Istrię i także wybraliśmy się do Plitwickich Jezio. Wyjazd uważam za udany.

Zalety

Położenie, czyste pokoje, infrastruktura ( baseny, plaża), bliskość promenady do miasteczka


8.0
Arleta

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2018
Rodzina z dziećmi

Wybierając hotel Mimosa kierowałam sie opiniami, ze jest to hotel polecany rodzinom z dziećmi. W całym hotelu nie ma ani jednego przewijaka do przebierania dziecka. Mikrofalówka była tylko na stołówce. Są dwie windy, których złapanie w czasie trwania posiłków graniczyło z cudem. Nie było żadnych animacji wieczornych dla dorosłych. Jedzenie dosyć monotonne. Na śniadanie przez 10 dni pobytu było wciąż to samo. Niestety nie było kaszek dla dzieci typu owsianka, manna na co trafiłam w innych hotelach. Animacje dla dzieci były doszyć ciekawe. Aczkolwiek codziennie to samo. Każdego dnia o 20.30 mini disco i cały czas te same piosenki. Średnia wieku w hotelu to około 70 lat, czuliśmy sie trochę jak w sanatorium. Na posiłki nie można było sie spóźnić bardZo tego pilnowano. Jeśli ktoś przysEdl na śniadanie 5 minut przed końcem to już zostawał wypraszany. Poza tymi uwagami pozostała obsługa w porządku, mili i uprzejmi.

Zalety

Podjazdy na wozki

Wady

Brak przewijaka i udogodnień dla dziexi


10
Agnieszka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2017
Rodzina z dziećmi

Hotel bardzo ładny, pokoje czyste. bez zarzutu. Bardzo fajne animacja dla dzieci.

Zalety

Położenie, obsługa

Wady

brak


2.2
Tomasz Kamiński

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2016
Para

HOTEL HEDERA Widok z balkonu był super za 155 euro dopłaty.Pokój z tyłu Hotelu tragedia!!!!Brak balkonu i tylko łóżko i jedno krzesło i wymiar 3,5 m na 3,5 m i małe okienko.Byłem w maju 2016 r.Ten hotel to sanatorium na Niemców ledwo chodzących -GERIATRIA. Śniadanie beznadzieja obrzydliwie podawane -nieestetycznie.Kolacja 3/10 1 napój lub wino gratis ale za kawę lub herbatę trzeba płacić.Uwaga nie wynosić nic z kolacji(1 gruszka lub jabłko)ponieważ zaraz Cię zaatakują.Po 21 nudy w Hotelu.Baseny kryte brudne kafle ogólnie do remontu się nadają.Basen odkryty ok.Siłownia bardzo słaba.W razie pytań podam nr 533-330-514.Polecam inne Hotele wszystkie zwiedziłem.MIRAMAR FAJNY SANFIOR SUPER warto dapłacić

Zalety

Widok z balkonu

Wady

sanatorium


4.0
Karolina

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2010
Rodzina z dziećmi

miałam nieprzyjemność spędzać urlop w hotelu HEDERA, oto kilka moich uwag: - wbrew temu co podaje się w ofertach hotel nie ma klimatyzacji!!! (klima jest tylko na 6 i 7 piętrze, ale jest tam tak gorąco, że klimatyzatory nic nie dają) - na wakacje wybraliśmy się z półrocznym dzieckiem i ten hotel zdecydowanie nie ma udogodnień dla dzieci poruszających się w wózkach - ciasne windy grożące śmiercią lub ciężkim uszkodzeniem ciała, wszędzie schody bez podjazdów, utrudnione wejście na basen z wózkiem - samotne matki nie mają szans - mega słabe ale za to bardzo głośne atrakcje wieczorne zakłócające ciszę do godziny 23.30 - baseny to raczej brodziki... max głębokość 1,40, małe, ciasne, zatłoczone


8.2
Aga

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2007
Para

kompleks składa się z trzech hoteli: Narcis, Hedera, Mimosa. Położony między górami w zatoce. Kilka minut pieszo od centrum miejscowości turystycznej, gdzie jest dużo sklepów, barów i restauracji. Osługa w hotelu bardzo miła. Pokoje niestety nie mają zbyt wysokiego standardu. Jedzenie bardzo dobre. W hotelu przebywają głównie goście z Włoch ze średnią wieku ok 70 lat. Ale dla młodych też są przygotowane rozrywki. Minusem była duża ilość ludzi na basenie, którzy ręcznikami rezerwowali leżaki (bezpłatne), na których w ogole nie leżeli. Leżaki na plaży były płatne ok. 12zł/dzień. W hotelu jest też basen kryty (niestety malutki) i centrum spa.



Zobacz na mapie

Narcis (Rabac)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.