Opinie o hotelu
Nadia

7.0
Dobry
1 opinia

Hotel w miarę ok. Do zalet można zaliczyć wielkość pokoi i jego położenie. Obsługa miła, zna angielski. Minusy to mało urozmaicone śniadania, codziennie to samo z malutkimi modyfikacjami. Na plus zaliczam ciśnieniowy eksprss do kawy. Mło stolików, często nie było gdzie usiąść. Największym mankamentem hotelu jest brak sprzątania o ile się o to nie poprosi. Trzeba wywiesić na klamce kartkę lub zgłosić do recepcji. U nas kartki nie było, dostaliśmy ją dopiero po zgloszeniu na recepcję brau sprzątania i wymiany ręczników. Na szczęście z koszy jest wyrzucane każdego dnia i papier też jest dokładany. W hotelu nie ma klimatyzacji, ale o tym wiedzieliśmy od poczaku. WiFi jest tylko w recepcji (szkoda). Generalnie hotel zasluguje na swoje 3 gwiazdki. Rezydent na miejscu bardzo w porządku, uczciwa, miła starsza pani. Ja i moja córka bardzo ją polubiłyśmy.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

459 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT29614
Nazwa  Nadia
Miejsce  Bułgaria / Słoneczny Brzeg / Primorsko
Udogodnienia  basen odkryty, dostęp do internetu

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.0
Dobry
1 opinia

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.0
Hotel
7.0
Położenie
10
Pokoje
7.0
Wyżywienie
3.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 1 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.0
7.0
Agnieszka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2016
Rodzina z dziećmi

Hotel w miarę ok. Do zalet można zaliczyć wielkość pokoi i jego położenie. Obsługa miła, zna angielski. Minusy to mało urozmaicone śniadania, codziennie to samo z malutkimi modyfikacjami. Na plus zaliczam ciśnieniowy eksprss do kawy. Mło stolików, często nie było gdzie usiąść. Największym mankamentem hotelu jest brak sprzątania o ile się o to nie poprosi. Trzeba wywiesić na klamce kartkę lub zgłosić do recepcji. U nas kartki nie było, dostaliśmy ją dopiero po zgloszeniu na recepcję brau sprzątania i wymiany ręczników. Na szczęście z koszy jest wyrzucane każdego dnia i papier też jest dokładany. W hotelu nie ma klimatyzacji, ale o tym wiedzieliśmy od poczaku. WiFi jest tylko w recepcji (szkoda). Generalnie hotel zasluguje na swoje 3 gwiazdki. Rezydent na miejscu bardzo w porządku, uczciwa, miła starsza pani. Ja i moja córka bardzo ją polubiłyśmy.

Zalety

położenia, miła obsługa, basen

Wady

mało stolików w restauracji, mało urozmaicone posiłki



Zobacz na mapie

Nadia

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.