Opinie o hotelu
Montenegro

3.6
Słaby
18 opinii

Hotel słaby, miejscowość bardzo spokojna, bez infrastruktury, nie ma za bardzo restauracji z dobrym jedzeniem, słaba gastronomia w hotelu zmusiła nas do poszukiwania jedzenia na zewnątrz a i tak nie było szansy zjesc nic dobrego. Hotel dla bardzo mało wymagających. Wszystkie przeczytane opinie to potwierdzają wiec wiedzieliśmy od razu że to tylko baza wypadowa i od początku mieliśmy samochód (od lotniska) - nie korzystaliśmy z transferu i taka opcja do zobaczenia kraju jest najlepsza. Jeśli szukasz dobrego hotelu nie jedz tam, łazienka pamieta czasy wojny z lat 90. Ale tragedii nie było.

Byliśmy w 3-gwiazdkowym hotelu, w pokoju śmierdziało od toalety, pokój nie był sprzątany, codziennie wynosili tylko śmieci. Wyjście z hotelu znajduje się bezpośrednio przy drodze, basen znajduje się tylko w pobliżu hotelu 4-gwiazdkowego. Aby zjeść śniadanie i kolację trzeba stać w kolejce, jedzenie nam nie smakowało. Z hotelu na plażę jest pięć minut spacerem, leżaki kosztują od 10 do 15 euro, morze jest super.

Pobyt w hotelu dwoje dorosłych wrzesień 2023. Opieka rezydenta i transport do hotelu na najwyższym poziomie. Pani rezydent towarzyszyła nam od samego przylotu aż do przejścia przez bramki przy wylocie. Po przyjeździe otrzymaliśmy klucz do pokoju w części 3 gwiazdkowej. Pokój był nie do końca posprzątany. Brakowało papieru toaletowego, deska klozetowa niedomyta, poza tym przebarwiona od moczu i starości oraz niekompletna, podłoga tylko zamieciona. Wyposażony w czajnik (brak gniazda aby podłączyć ), nad łóżkiem brak jakiegokolwiek oświetlenia, wyłącznik światła jedynie przy drzwiach wejściowych. W całym pokoju znajdowało się tylko jedno gniazdo (oprócz tego do lodówki) i to przy drzwiach wyjściowych na balkon więc ładowanie komórki albo zagotowanie wody w czajniku odbywało się na podłodze, jedna szklanka i to do piwa, pokrowce na materace z materiału który nie można doprać więc były również brudne. Łazienka oraz pokój malutkie. W łazience brak podstawek na mydło w kabinie prysznicowej więc wszystko trzeba było trzymać na podłodze, przy przechodzeniu do muszli potykaliśmy się o narożnik kabiny( w drzwiach przesuwnych kabiny poodpadały nakrętki od kółek, dwie znalazłem i przykręciłem bo inaczej poodpadałyby), umywalka malutka, aby umyć zęby i nie nachlapać na podłogę trzeba było otworzyć drzwiczki od szafki i częściowo schować głowę, lekki odór kanalizacji mimo otwartego okna. Brak windy. Mieliśmy pokój na 2 piętrze i mieliśmy problemy z wniesieniem walizek, a co mieli powiedzieć ci którzy mieli na czwartym. W czasie całego pobytu ani razu nie sprzątano pokoju, nie dokładano papieru, nie wymieniano ręczników ani pościeli. Gdyby nie udało się tego zrobić we własnym zakresie ( raz wymieniłem sam bo worki z pościelą i ręcznikami spotkałem na korytarzu) to do końca nie odbyłoby się. Także posprzątać musiałem sam organizując sobie szczotkę, szufelkę i mopa. Temu brakowi sprzątania nie dziwię się, bo pani sprzątająca z powodu braku windy ze wszystkim musiała chodzić po schodach wnosząc rękoma zamiast wozić na wózku. Goście z części 4 gwiazdkowej twierdzili, że ich pokoje są obsługiwane. Szkoda, że gwiazdki określane są dla hoteli nie tak jak dla restauracji, czyli za jakość jedzenia i usług a za wielkość i inne nic nie znaczące szczegóły. Jeżeli chodzi o jedzenie to śniadania cały czas takie same, ale to standard w każdym hotelu. Tu jednak bekon nie był bekonem tylko gumowatym, niedosmażonym boczkiem, zesmażone jajko sadzone i zimne kiełbaski, nie zawsze był ser żółty, potrawy niepodgrzewane w bemarach, jedynie dość dobra kawa. Na obiadokolację skromny wybór ok dwóch, trzech dań. Dwa razy nawet dobry kurczak i raz gulasz. Ze względu na odbywającą się konferencję w pierwszych dniach brakowało stolików. Napoje do kolacji to wino białe i czerwone oraz piwo, woda, cola, napój pomarańczowy i jabłkowy, tylko że jak na początku kolacji zabrakło piwa oraz napoi to nikt z obsługi już nie podłączył nowych pojemników twierdząc że nie mają. Dopiero po interwencji u pani menadżer znalazły się. Pani menadżer to kolejny minus hotelu. Okazała się nią żona właściciela, która dla oszczędności cały czas pracowała w recepcji (czynna do godz. 20) więc jak miała prowadzić i zarządzać hotelem skoro nie poruszała się po nim i nie miała wglądu na to co się w nim dzieje. Po mojej skardze, że brak jest na stołówce ( to nie była restauracja ) napoi, że nie mam wymienianych ręczników i sprzątania, napoje się znalazły, a pani sprzątająca przyszła po kolacji z ręcznikami ( wtedy już niepotrzebnie bo wymieniłem sobie sam). Basen hotelowy ma całkowicie inny wygląd otoczenia niż ten z oferty. Plaża blisko, woda czysta. W hotelu można wykupić za 8 euro leżaki i parasole. Leżaki na plaży drewniane i w kiepskim stanie, co trzeci ledwie się trzyma a pan który je udostępnia wmawia na siłę, że są w porządku, materace na nich brudne od wszechobecnych odchodów gołębi, nikt ich nie myje. Na plaży żwirkowej mnóstwo petów, resztek jedzenia, puszek a nawet brudne pampersy, ale takie są zachowania Czarnogórzan i bardzo licznych Serbów. Część winy ponoszą za to właściciele plaży bo brak koszy na śmieci, na plaży tylko dwa niewielkie kubły. Zresztą to chyba jest przywara miejscowych bo koszy nie ma nigdzie, ani na przystankach, ani przy chodnikach, ani przy barze na plaży. Kierowca autobusu pali papierosa, a nad nim wisi zakaz palenia, konduktor je posiłek a śmieci rzuca pod siedzenie. Miejscowość bardzo mała i nie ma tam co robić, jedynie co godzinę odjeżdża autobus do Bar więc można pojeździć i pozwiedzać za jedyne dwa euro. Uczestniczyliśmy w wycieczce po zatoce Kotorskiej. Bardzo fajna wycieczka i super opieka rezydentki. W czasie pobytu mieliśmy do czynienia z dwiema rezydentkami i obie to największy plus tego pobytu. Do hotelu na pewno nie wrócimy jak i do miejscowości Canj i będziemy wszystkim odradzać. Jest to kolejna niepochlebna opinia o tym hotelu ( przekonaliśmy się na własnej skórze bo jestem optymistą i nie wierzyłem w inne ) i dziwię się, że Rainbow nie próbuje skonfrontować ich z rzeczywistością i i psuje sobie z tego powodu opinię.

Hotel okropny. Nie działała kanalizacja, a w łazience grzyb. Widok z pokoju na śmietnisko. Obsługa chamska na recepcji i restauracji. Po godzinnie czekania na stołówce nie było co zjeść. Miejscowość brudna i nie ma tam co robić. Plaża zamykana o 20. Wycieczkę kupiłam z Rainbow wg. krórego oceny hotelu są na 6.

Nie polecam tego hotelu. Chyba że zamiast wypoczynku chcemy sobie zafundować czas pełen stresu i frustracji. Hotel ma kilka obiektów. My trafiliśmy do Aleksandry, gdzie już na drugi dzień chcielibyśmy go opuścić. Nic nie działało. Popsuty telewizor, czajnik, nie działające Wi Fi, kapiąca woda z klimatyzacji. Do tego brak skutecznej reakcji ze strony rezydenta.(...) Nie polecam wycieczek/wczasow z tym biurem. Zamiast odpoczynku zapewniaja czas pełen irytacji. Na koniec pobytu prosiłem pania rezydent by umówiła mi wizytę u psychiatry. Co do miejscowości to nie polecam. Dołaczam się do innych opinii: brud, smród. Są ładniejsze plaże. Jedzenie jak dla mnie było OK. Nie było wydzielanie.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

733 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT32270
Nazwa  Montenegro
Miejsce  Czarnogóra / Riwiera Czarnogórska / Canj
Udogodnienia  dostęp do internetu, golf

Nasi klienci docenili

check

Dziewicze plaże Adriatyku z malowniczymi klifami

check

Zabytkowe miasta Kotor i Budva z wąskimi, brukowanymi uliczkami

check

Przepiękne krajobrazy górskie i parki narodowe

Ocena

Zablokowanych opinii: 4

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

3.6
Słaby
18 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
4.2
Hotel
3.6
Położenie
3.9
Pokoje
4.3
Wyżywienie
3.0
Atrakcje dla dzieci
1.2
Sport i rozrywka
1.3

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 18 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
3.7
1.6
Mateusz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2024
Para

Hotel słaby, miejscowość bardzo spokojna, bez infrastruktury, nie ma za bardzo restauracji z dobrym jedzeniem, słaba gastronomia w hotelu zmusiła nas do poszukiwania jedzenia na zewnątrz a i tak nie było szansy zjesc nic dobrego. Hotel dla bardzo mało wymagających. Wszystkie przeczytane opinie to potwierdzają wiec wiedzieliśmy od razu że to tylko baza wypadowa i od początku mieliśmy samochód (od lotniska) - nie korzystaliśmy z transferu i taka opcja do zobaczenia kraju jest najlepsza. Jeśli szukasz dobrego hotelu nie jedz tam, łazienka pamieta czasy wojny z lat 90. Ale tragedii nie było.


3.0
Svitlana

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2023
50+

Byliśmy w 3-gwiazdkowym hotelu, w pokoju śmierdziało od toalety, pokój nie był sprzątany, codziennie wynosili tylko śmieci. Wyjście z hotelu znajduje się bezpośrednio przy drodze, basen znajduje się tylko w pobliżu hotelu 4-gwiazdkowego. Aby zjeść śniadanie i kolację trzeba stać w kolejce, jedzenie nam nie smakowało. Z hotelu na plażę jest pięć minut spacerem, leżaki kosztują od 10 do 15 euro, morze jest super.

Zalety

piękny widok na góry z balkonu

Wady

w hotelu nie ma windy, schody nie są wygodne, starszym osobom będzie bardzo trudno zejść na piętro.


2.4
Stanisław

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2023
50+

Pobyt w hotelu dwoje dorosłych wrzesień 2023. Opieka rezydenta i transport do hotelu na najwyższym poziomie. Pani rezydent towarzyszyła nam od samego przylotu aż do przejścia przez bramki przy wylocie. Po przyjeździe otrzymaliśmy klucz do pokoju w części 3 gwiazdkowej. Pokój był nie do końca posprzątany. Brakowało papieru toaletowego, deska klozetowa niedomyta, poza tym przebarwiona od moczu i starości oraz niekompletna, podłoga tylko zamieciona. Wyposażony w czajnik (brak gniazda aby podłączyć ), nad łóżkiem brak jakiegokolwiek oświetlenia, wyłącznik światła jedynie przy drzwiach wejściowych. W całym pokoju znajdowało się tylko jedno gniazdo (oprócz tego do lodówki) i to przy drzwiach wyjściowych na balkon więc ładowanie komórki albo zagotowanie wody w czajniku odbywało się na podłodze, jedna szklanka i to do piwa, pokrowce na materace z materiału który nie można doprać więc były również brudne. Łazienka oraz pokój malutkie. W łazience brak podstawek na mydło w kabinie prysznicowej więc wszystko trzeba było trzymać na podłodze, przy przechodzeniu do muszli potykaliśmy się o narożnik kabiny( w drzwiach przesuwnych kabiny poodpadały nakrętki od kółek, dwie znalazłem i przykręciłem bo inaczej poodpadałyby), umywalka malutka, aby umyć zęby i nie nachlapać na podłogę trzeba było otworzyć drzwiczki od szafki i częściowo schować głowę, lekki odór kanalizacji mimo otwartego okna. Brak windy. Mieliśmy pokój na 2 piętrze i mieliśmy problemy z wniesieniem walizek, a co mieli powiedzieć ci którzy mieli na czwartym. W czasie całego pobytu ani razu nie sprzątano pokoju, nie dokładano papieru, nie wymieniano ręczników ani pościeli. Gdyby nie udało się tego zrobić we własnym zakresie ( raz wymieniłem sam bo worki z pościelą i ręcznikami spotkałem na korytarzu) to do końca nie odbyłoby się. Także posprzątać musiałem sam organizując sobie szczotkę, szufelkę i mopa. Temu brakowi sprzątania nie dziwię się, bo pani sprzątająca z powodu braku windy ze wszystkim musiała chodzić po schodach wnosząc rękoma zamiast wozić na wózku. Goście z części 4 gwiazdkowej twierdzili, że ich pokoje są obsługiwane. Szkoda, że gwiazdki określane są dla hoteli nie tak jak dla restauracji, czyli za jakość jedzenia i usług a za wielkość i inne nic nie znaczące szczegóły. Jeżeli chodzi o jedzenie to śniadania cały czas takie same, ale to standard w każdym hotelu. Tu jednak bekon nie był bekonem tylko gumowatym, niedosmażonym boczkiem, zesmażone jajko sadzone i zimne kiełbaski, nie zawsze był ser żółty, potrawy niepodgrzewane w bemarach, jedynie dość dobra kawa. Na obiadokolację skromny wybór ok dwóch, trzech dań. Dwa razy nawet dobry kurczak i raz gulasz. Ze względu na odbywającą się konferencję w pierwszych dniach brakowało stolików. Napoje do kolacji to wino białe i czerwone oraz piwo, woda, cola, napój pomarańczowy i jabłkowy, tylko że jak na początku kolacji zabrakło piwa oraz napoi to nikt z obsługi już nie podłączył nowych pojemników twierdząc że nie mają. Dopiero po interwencji u pani menadżer znalazły się. Pani menadżer to kolejny minus hotelu. Okazała się nią żona właściciela, która dla oszczędności cały czas pracowała w recepcji (czynna do godz. 20) więc jak miała prowadzić i zarządzać hotelem skoro nie poruszała się po nim i nie miała wglądu na to co się w nim dzieje. Po mojej skardze, że brak jest na stołówce ( to nie była restauracja ) napoi, że nie mam wymienianych ręczników i sprzątania, napoje się znalazły, a pani sprzątająca przyszła po kolacji z ręcznikami ( wtedy już niepotrzebnie bo wymieniłem sobie sam). Basen hotelowy ma całkowicie inny wygląd otoczenia niż ten z oferty. Plaża blisko, woda czysta. W hotelu można wykupić za 8 euro leżaki i parasole. Leżaki na plaży drewniane i w kiepskim stanie, co trzeci ledwie się trzyma a pan który je udostępnia wmawia na siłę, że są w porządku, materace na nich brudne od wszechobecnych odchodów gołębi, nikt ich nie myje. Na plaży żwirkowej mnóstwo petów, resztek jedzenia, puszek a nawet brudne pampersy, ale takie są zachowania Czarnogórzan i bardzo licznych Serbów. Część winy ponoszą za to właściciele plaży bo brak koszy na śmieci, na plaży tylko dwa niewielkie kubły. Zresztą to chyba jest przywara miejscowych bo koszy nie ma nigdzie, ani na przystankach, ani przy chodnikach, ani przy barze na plaży. Kierowca autobusu pali papierosa, a nad nim wisi zakaz palenia, konduktor je posiłek a śmieci rzuca pod siedzenie. Miejscowość bardzo mała i nie ma tam co robić, jedynie co godzinę odjeżdża autobus do Bar więc można pojeździć i pozwiedzać za jedyne dwa euro. Uczestniczyliśmy w wycieczce po zatoce Kotorskiej. Bardzo fajna wycieczka i super opieka rezydentki. W czasie pobytu mieliśmy do czynienia z dwiema rezydentkami i obie to największy plus tego pobytu. Do hotelu na pewno nie wrócimy jak i do miejscowości Canj i będziemy wszystkim odradzać. Jest to kolejna niepochlebna opinia o tym hotelu ( przekonaliśmy się na własnej skórze bo jestem optymistą i nie wierzyłem w inne ) i dziwię się, że Rainbow nie próbuje skonfrontować ich z rzeczywistością i i psuje sobie z tego powodu opinię.

Zalety

Dobrze działająca i cicha klimatyzacja. Blisko do morza.

Wady

Wady zostały wymienione wyżej.


1.0
Ula

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2023
Rodzina z dziećmi

Hotel okropny. Nie działała kanalizacja, a w łazience grzyb. Widok z pokoju na śmietnisko. Obsługa chamska na recepcji i restauracji. Po godzinnie czekania na stołówce nie było co zjeść. Miejscowość brudna i nie ma tam co robić. Plaża zamykana o 20. Wycieczkę kupiłam z Rainbow wg. krórego oceny hotelu są na 6.

Zalety

Brak


2.6
Mariusz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2023
Para

Nie polecam tego hotelu. Chyba że zamiast wypoczynku chcemy sobie zafundować czas pełen stresu i frustracji. Hotel ma kilka obiektów. My trafiliśmy do Aleksandry, gdzie już na drugi dzień chcielibyśmy go opuścić. Nic nie działało. Popsuty telewizor, czajnik, nie działające Wi Fi, kapiąca woda z klimatyzacji. Do tego brak skutecznej reakcji ze strony rezydenta.(...) Nie polecam wycieczek/wczasow z tym biurem. Zamiast odpoczynku zapewniaja czas pełen irytacji. Na koniec pobytu prosiłem pania rezydent by umówiła mi wizytę u psychiatry. Co do miejscowości to nie polecam. Dołaczam się do innych opinii: brud, smród. Są ładniejsze plaże. Jedzenie jak dla mnie było OK. Nie było wydzielanie.

Zalety

- brak

Wady

nie działające WiF, zepsuty czajnik, nie działający telewizor, kapiaca woda z klimatyzacji, brak skutecznej reakcji ze strony rezydenta i personelu


1.4
Daniela

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2023
Grupa znajomych

W Hotelu Montengro spędziłam dwie czerwcowe noce, będąc na wycieczce szkolnej. Na samym wstępie trzeba zaznaczyć, że Hotele Montenegro są dwa - 3 i 4-gwiazdkowy. Jednak na stronach internetowych większość, jak nie wszystkie, zdjęcia pochodzą z tego 4-gwiazdkowego. Na moje nieszczęście ja wraz z wszystkimi moimi znajomymi trafiliśmy do tego niżej postawionego. Na początku wszystko wydawało się w porządku, jednak z każdą minutą robiło się gorzej. W dużej części pokojów okna są wyłącznie na otwarty korytarz (nie ma okien "na świat"). W pokojach bardzo brudno. Na oknie z toalety odbite dłonie poprzedniego lokatora, na ścianach ślady (...), na suficie resztki ciężko stwierdzić czego. Toalety w opłakanym stanie - drzwiczki prysznicowe zupełnie zepsute, słuchawka prysznicowa z poprzedniego wieku; telewizor rozbity. Łóżka POZORNIE w porządku, jednak po pierwszej nocy obudziłam się z ugryzieniami po pluskwach. W pokojach znajomych znaleziono odchody myszy. Po całym obiekcie latały ptaki i zostawiały po sobie odchody. Tak. Na korytarzach. Obsługa hotelowa zapytana o to, dlaczego ptaki latają po obiekcie, odpowiada wymijająco, że znajdują się pod ochroną i nie mogą się ich pozbyć. Jednak odchody ptaków na każdym kroku w środku obiektu to oczywista przesada. Pod oknami od 10 rano do 10 wieczorem organizowane są zabawy dla małych dzieci - nie ma w tym nic złego, chociaż jest bardzo głośno przez większość dnia. Jedzenie okropne. Podawane potrawy nie były świeże, za to były bardzo nieumiejętnie przygotowane. Do śniadania nawet brak pospolitego pomidora. Plusem może być lokalizacja. Hotele znajdują się bardzo blisko plaży, mimo wszytko plaża nie zachwyca, a okolica nieco szemrana. Z hotelu wyjechałam nieusatysfakcjonowana wyjazdem, ale szczęśliwa, że w końcu się stamtąd zmyję. Na pamiątkę zabrałam pluskwy. Serdecznie nie polecam

Zalety

brak

Wady

wszystko


2.1
Anna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2022
50+

Nie polecam ani miejscowości ani hotelu. Miejscowośc mała brudna. Hotel częściowo po remoncie wiec jak sie trafi raz pokój ładniejszy raz beznadziejny. Na jedzenie trzeba czekac w długiej kolejce i zaraz po otwarciu bo póżniej mozna byc głodnym( raz przyślismy po 20 i nie było prawie nic) Do posiłków była woda zarówno rano jak i wieczorem oraz kawa inka, herbata zielona i mięta-rano . Hotel zupełnie nie wyrabia przy wiekszym obłożeniu gośćmi. Przez pare dni było w miarę OK ( ok 50-100 gości) potem przyjechaly 3 autokary Serbów i zaczeło wszystkiego brakować . Po przyjeżdzie Serbów jakośc jedzenia troche sie poprawiła ale nie ilość. Hotel zakłada że każdy gość weżmie sobie jeden kawałek mięsa i jeden owoc lub ciasto . Cena (ponad 3000zł) nie adekwatna do jakości. Program zmusza mnie do do polecenia tego mejsca ale ja go NIE POLECAM NIKOMU .

Zalety

Jasny przestronny pokój -który sie nam trafił .

Wady

Brak napojów -trzeba przynosic na posiłek własną kawe ,herbatę i soki. Kolejki do posiłków, wczesne przychodzenie na posiłek bo zabraknie jedzenia.


1.1
Magda

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2022
Para

Byłam uczestnikiem wycieczki „ Czarnogóra bez pośpiechu” z Rainbow. Hotel okropny. Brud, smród i pleśń pod prysznicem. Hotel 3*** bez windy, co przy zakwaterowaniu na 4 lub 5 piętrze nie jest fajne, zwłaszcza wnoszenie walizek o północy. Nie działająca klimatyzacja!!! Brak możliwości umycia się w godz 18 -23, jak wszyscy schodzą z plaży to ludzie zakwaterowani na wyższych piętrach nie maja w ogóle wody. Nie sprzątane pokoje, brak wymiany ręczników, nie wspominając już o pościeli. Wystające kable ze ściany, chyba miała być tam lampka 🤣 stołówka to jakaś kpina. Niesmaczne jedzenie, najgorszej jakości. Brak owoców i warzyw. Można wziąć do picia tylko jeden napój alkoholowy i jeden bezalkoholowy. Jeżeli ktoś nie pije alkoholu to niestety nie ma prawa w zamian wziąć drugiego napoju bezalkoholowego. Ponad 3/4 grupy rozchorowało się. Rezydentka stwierdziła ze to jakaś bakteria, ale śmiem w to wątpić. To po prostu syfiasty hotel z arogancką obsługą i nie miłą właścicielką. Nigdy więcej w tym hotelu nie pojawię sie. Nie polecam. Jakby jeszcze było ciekawiej to nie wolno korzystać z plaży jeżeli nie zapłaci się za leżaki. Tubylcy wyganiają z plaży, twierdzą ze jest ich i morze także. Okolica brudna, jak w slamsach. OHYDA!!!!

Zalety

Nie ma żadnych zalet.

Wady

Wszystko brudne.


1.4
Ewa

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2022
Para

Nie polecam. Trzymajcie się jak najdalej od tego przybytku. Brud, smród z kanalizacji, okropna obsługa. posiłki bardzo słabe. Basen czynny od 9-12 i od 15-19 .


4.0
Krystyna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2022
50+

Hotel sam w sobie czysty i ładnie urządzony. Nowe meble ładna łazienka. I to na tyle bo miejscowość kiepska brudna. Wieczorem nie ma dostępu do morza. W dzień tylko płatne leżaki.

Zalety

Czysto i ogólnie ładnie chodzi mi o hotel 4 gwiazdkowy bo w nim byłam.

Wady

Barierki na balkonach są stanowczo za niskie. Aż dziwne, bo ja przy niskim wzroście miałam je do bioder.


9.2
Wiesław

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2019
Para

Pobyt w hotelu Montenegro możemy zaliczyć do bardzo udanych. Przed przyjazdem mieliśmy pewne obawy po przeczytaniu niektórych negatywnych opinii w internecie ale na miejscu okazało się, że zdecydowana większość z nich była krzywdząca. Ten hotel to w zasadzie kilka osobnych budynków o różnym standardzie od 2 do 4 gwiazdek. My byliśmy w 3 gwiazdkowym budynku Willa Aleksandra. Był to nowy 4 piętrowy budynek oddany chyba w 2016 r (brak windy). Pokoje przestronne, jasne, czyste i dobrze wyposażone (m. in. płaski telewizor, lodówka, suszarka do włosów). My dostaliśmy pokój na 3 piętrze z frontowym widokiem na morze. Pokoje po drugiej stronie niestety miały zdecydowanie gorsze widoki. Pokoje były codziennie sprzątane a papier, mydełka i szampon uzupełniane na bieżąco. Do obsługi nie można mieć żadnych zastrzeżeń. Miła i pomocna. Właściciel znał język polski co było dodatkowym plusem. Odległość od plaży sto kilkadziesiąt metrów. Miejscowość nieduża, spokojna. Trochę na uboczu. Kilka uliczek, hotele, sklepiki, bary i restauracje. Plaża była dość szeroka. Drobny kamyczek. Na plaży można było wypożyczyć zestaw 2 leżaki + parasol za 5 do 7 Euro lub rozłożyć się na własnych ręcznikach. Wieczorami niewiele się działo co dla wielu może być sporym minusem. Przy plaży był przystanek autobusowy z którego odjeżdżał autobus do Sutomore (1 Euro), Baru (1,5 Euro), i Starego Baru (2 Euro). Aby dojechać do innych miast należało pojechać najpierw do Sutomore a stamtąd dalej: Budva (od 3,5 do 4Euro), Kotor (od 5,5 do 7 Euro) w zależności od przewoźnika. Posiłki były wydawane w budynku hotelu 4 gwiazdkowego przy basenie. Jedzenie bardzo dobre i urozmaicone. Na śniadanie (od 7 do 9) było zawsze kilka rodzajów pieczywa - raczej jasnego i grzanki. Szynka, kilka rodzajów salami, ser biały, żółty i topiony, masło, dżem, pasztet. Na ciepło: parówki, 2 rodzaje kiełbasy, jajecznica, jajka na twardo. Mamałyga, musli, ogórki, pomidory papryka, bułeczki półfrancuskie z serem, z wędliną, z nutelą, czasami mini pączki i inne ciasteczka. Do tego kilka rodzajów soków, woda, kawa, herbata, czekolada, mleko. Obiadokolacje (od 18:30 do 21) były bardzo smaczne i urozmaicone. Codziennie przynajmniej 3 rodzaje mięsa. Często była ryba. Zupa. Kilka rodzajów surówek, makarony, ryż, ziemniaki, frytki, sosy, gulasze, owoce. Jedzenia było dużo i cały czas było uzupełniane. Nawet jak ktoś przyszedł pod sam koniec niczego nie brakowało. My mieliśmy wersję HB+ więc do obiadu dostawaliśmy jeden napój (piwo - 250 ml lub lampkę wina lub kieliszek wódki albo szklankę soku). Dodatkowo każdy mógł skorzystać z wody albo zrobić sobie herbatę. Minusem natomiast była bardzo niewielka lada z wystawionym jedzeniem co przy dość dużej ilości gości hotelowych bardzo często powodowało długie kolejki za jedzeniem. Czasami trzeba było stać nawet kilkanaście minut. Nie prawdziwe są natomiast opinie, że obsługa sama nakładała i wydzielała porcje jedzenia. Raz zdarzyło się, że kierownik sali pomagał w nakładaniu jedzenia ale nie dla tego żeby wydzielać jedzenie tylko aby pomóc w zmniejszeniu kolejki.

Zalety

Blisko plaży, dobre jedzenie i obsługa, wygodne, przestronne i dobrze wyposażone pokoje.

Wady

Brak windy, kolejki za jedzeniem.


2.8
Justyna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2019
Grupa znajomych

W dniach 6-13.06.2019 byłam na wakacjach z zakwaterowaniem w tym hotelu. Pokój śmierdział świeżym malowaniem, lampki raz działały, raz nie, uchwyt do prysznica spadł przy pierwszym dotknięciu. W łazience śmierdziało i ciekła woda - zjawił się pan, żeby to naprawić i miał wrócić z częścią za 10 minut- więcej się nie pojawił. Mimo prośby o trzeci komplet ręczników nie otrzymaliśmy go do końca pobytu, nie były też one przez tydzień zmieniane, to samo tyczy się pościeli. Jedzenie monotonne, puree prawdopodobnie przygotowywane z proszku, dania przesolone, mięso zwykle tak spieczone, że nie dało się go ukroić nożem. Jedno ciasto na deser do wyboru, przez 3 wieczory to samo. Stołówka czynna do 9.00 rano i od wieczorem 18.30. Przy wyżywieniu HB to bardzo wczesne śniadanie i bardzo późna obiadokolacja. Z plaży, która była prywatna, wyganiali nas o 21.00. Basen przy hotelu tylko w niektórych godzinach bezpłatny. W zeszłym roku byłam w sąsiedniej Albanii i wypoczynek udał nam się wyśmienicie. Nawet nie ma co porównywać.

Wady

-jedzenie -brak windy -godziny otwarcia stołówki


6.0
Agnieszka Tomaszko

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2018
Para

Canj jest niewielką miejscowością gdzie nie ma zadnych rozrywek. Wiekszosc plazy zajeta platnymi lezakami. Do najblizszego Sutomore mozna dostac sie autobusem, ktory kursuje co pol h.

Zalety

Czysto i schludnie, codziennie wymiane reczniki. Hotel jest kompleksem kilku budynkow. Mnie trafil sie dwuletni siedmiopietrowy budynek z winda. Podobno pokoje w budynku prezentowanym na foldrach,ten z pomaranczowymi balustradami są odpychające, ale nikt z mojej wycieczki tam nie trafil,wczyscy mielismy pokoje w nowych budynkach

Wady

Monotonne posilki, codzien to samo sniadanie. Obiadokolacja bardziej urozmaicona,ale brak soczystych owocow. Jednego dnia podawano jablka,kolejnego banany i tak na przemian.


4.0
Magda

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2018
Para

Ogólnie raczej nie polecamy, hotel bardzo słaby.

Zalety

-miła obsługa -blisko do plaży

Wady

-słabe jedzenie, mały wybór -znajomość angielskiego wśród pracowników na bardzo niskim poziomie -basen dostępny 4 godziny dziennie i do tego dodatkowo płatny 5 euro/dzień -słaba wentylacja pokoi, bez włączonej klimatyzacji pokoje śmierdziały


6.2
Sylwia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2018
Rodzina z dziećmi

Hotel położony 150 metrów od ładnej żwirkowo-kamienistej plaży, w otoczeniu pięknych gór, w spokojnej, małej miejscowości z licznymi sklepami, knajpkami i całą potrzebną do wypoczynku infrastrukturą. Blisko łódką do pięknej Plaży Królowej za 2 euro tam i z powrotem. Łódki odpływają z plaży lub pomostu po prawej stronie miasteczka. Nowoczesne pokoje po remoncie, duży balkon, byliśmy zakwaterowani w części Vila Aleksandra, widok z balkonu przepiękny na morze i góry. Do dyspozycji dwa razy w ciągu dnia nowy basen z bezpłatnymi leżakami. Dla dzieci brodzik i mały placyk zabaw na tarasie przy stołówce.Na plaży leżaki plus parasol 5 euro. Na duży minus hotelu fatalne posiłki, niesmaczne, monotonne, mało i bardzo długie kolejki na stołówce. Jeśli ktoś lubi sobie dobrze pojeść to nie polecamy tego hotelu. Będziemy składać reklamacje na wyżywienie, musieliśmy stołować się na mieście. Polecamy restaurację Zec przy samym morzu po prawej stronie plaży, pyszne rybki Brancija...Dla gości restauracji leżaki gratis. Byliśmy też na rejsie Lazurowe Montenegro po Zatoce Kotorskiej z Rainbow- warto. Ogólnie wszystko poza jedzeniem na plus. Czarnogóra jest przepiękna!

Zalety

położenie, ładne pokoje po remoncie, świetny basen, wifi w pokojach

Wady

posiłki


1.0
Barbara

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2017
Para

Ten hotel nie ma zalet!!! Rainbow oszukuje, nabija ludzi w butelke. Jestescie kwaterowani w " hotelu" 2 gwiazdkowym zwanym Vila Alexandra! Brud, syf i kila...na dzien dobry nie posprzatane i tak caly pobyt, tylko wybrane smieci z kosza i dolozony papier toaletowy. Posilki... hmm jesli mozesz jesc tylko pomidory i ogorki to super. Caly czas jest to samo czyli NIC!!! O godz 20.10 kolacja zakonczona ( a jest od 19-21). Na moje zapytanie Pan patrzy w podloge, wzrusza ramionami i mowi, ze nie ma... i nie bedzie. Po calym dniu spedzonym na wycieczce ( z tego samego biura o zgrozo, przeplaconej), znowu pomidory... Po tygodniu pobytu mozna bedzie zrobic ze mnie ketchup!!!!. Nikomuu nie zycze tego wyboru!!! Jednym slowem oferta: porazka!!!!!

Zalety

Ten hotel nie ma zalet!!! Rainbow oszukuje, nabija ludzi w butelke. Jestescie kwaterowani w " hotelu" 2 gwiazdkowym zwanym Vila Alexandra! Brud, syf i kila...na dzien dobry nie posprzatane i tak caly pobyt, tylko wybrane smieci z kosza i dolozony papier toaletowy. Posilki... hmm jesli mozesz jesc tylko pomidory i ogorki to super. Caly czas jest to samo czyli NIC!!! O godz 20.10 kolacja zakonczona ( a jest od 19-21). Na moje zapytanie Pan patrzy w podloge, wzrusza ramionami i mowi, ze nie ma... i nie bedzie. Po calym dniu spedzonym na wycieczce ( z tego samego biura o zgrozo, przeplaconej), znowu pomidory... Po tygodniu pobytu mozna bedzie zrobic ze mnie ketchup!!!!. Nikomuu nie zycze tego wyboru!!! Jednym slowem oferta: porazka!!!!!

Wady

Same wady! Polozenie, stan, jakosc, serwis... wszystko!


7.4
Basia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2017
Para

Jedzenie słabe, dużo, można było jeść ile się chce ale słabe, monotonnie i mało smacznie. Higiena na stołówce słaba, Pracownicy hotelu bardzo sympatyczni. Goran załatwiał wszystko od ręki. Organizacja transferu doskonała. Z Podgoricy moment... Ci z Dubrownika starcili cały dzień na transfer w korkach. Świetne wycieczki, ale z przewodnikiem Filipem, bardzo dowcipny, błyskotliwy, zdystansowany i opwiadający niezwykłe historie nie tylko o oglądanych miejscach ale i o kraju, ludziach ich śmiesznych cechach. Dzięki wycieczkom moja ocena pobytu jest na 10. Bo Czarnogóra jest PRZEPIĘKNA. KOTOR, BUDWA, CETINIE, WYSPA ŚW. STEFANA. Były to jedne z lepszych wczasów na jakich byłam. Cudowny pobyt. Jeśli chodzi o CANJ miejscowość , w której znajdował się hotel to dziura straszna.. ale łodzią lub autobusem można ruszyć gdzieś dalej. Do plaży parę kroków, kamyczki, lazur, cieplutka woda cudownie. Poleżeć można, leżaki tanie, ale materace brudne. w ogóle brudno na ulicach i na plaży. Wszędzie palą. Na plaży trudno oddychnąć pełną piersią. Palą wszyscy jeden za drugim, raj dla palaczy. Gościnni Rakiją częstują wszędzie, Tanio w sklepach i restauracjach, można dojadać bez problemu. Pyszny Czarnogórki Vranak - mocne czerwone wytrawne wino ze szczepu pochodzącego z Czarnogóry - tani. Boże ależ było pięknie. Dziękuję Ci za ten wyjazd.

Zalety

Ja byłam w nowo wybudowanym hotelu z basem oddanym do użytku na przełomie 2016 i 2017. Pokoje przepiękne, nowoczesne, z widokiem na morze.

Wady

Brak klimatyzacji na stołówce, słaba higiena na stołówce, słabe jedzenie na stołówce


8.4
Kasia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2017
Para

Spokojna urokliwa miejscowość z bardzo życzliwymi mieszkańcami. Świetne miejsce wypadowe na wycieczki fakultatywne. Byłam w zeszłym roku z chłopakiem i jestem zadowolona :) Myślimy o powrocie w tym roku.

Zalety

- miła obsługa - czyste pokoje - smaczne jedzenie - dobra lokalizacja



Zobacz na mapie

Montenegro

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.