Opinie o hotelu
Montenegrina

6.9
Dobry
4 opinie

2.5

50 opinii

Wybraliśmy ten hotel ze względu na lokalizację i opcję all inclusive. Hotel znajduje się w małej miejscowości Rafajlovici. Jako że bardzo zależało nam na zobaczeniu Budvy i wyspy Sveti Stefan, nasz wybór padł na ten hotel, który leży mniej więcej po środku tej trasy. Pokój, który dostaliśmy, był w porządku. Można dopłacić do pokoju z widokiem na morze, ale nie dopłacaliśmy. I tak na morze można patrzeć codziennie z tarasu na dachu hotelu, gdzie znajduje się bar. Pokój był czysty i wysprzątany, gdy przyjechaliśmy. Niestety później pokój nie był sprzątany w ogóle (poza wyrzuceniem śmieci). Młoda dziewczyna sprzątająca początkowo udawała (?), że nie rozumie, o co mi chodzi, gdy jej powiedziałam "sand on the floor". W żadnym jeszcze miejscu, w którym byliśmy, nie było tak nieodpowiedniej obsługi sprzątającej. Jak chodzi o jedzenie, myślę, że nikt nie chodził głodny, ale jedzenie jest, szczerze mówiąc, średnie. Można dostać to, co w większości takich miejsc, niestety np. czarnogórskie wypieki w ogóle nie przypadły nam do gustu. Większość osób jadła na deser po prostu arbuzy czy jabłka. Na jadalni jest pan, który pilnuje porządku i który zwraca uwagę gościom, którzy np. wejdą do restauracji w stroju kąpielowym. Robi to w taki sposób, że niektórzy mogą czuć się urażeni, ale zauważyliśmy, że ludzie w Czarnogórze lubią przestrzegać reguł, np. nie pozwolą, żeby ktoś wepchał się w kolejkę. Niestety podczas naszego pobytu zepsuł się sprzęt do nalewania soków, co nie zostało naprawione do końca pobytu, tylko przykryte szmatką. Po każdy sok trzeba było chodzić do baru, ale obsługa jest miła, więc nie było problemu. W hotelu jest restauracja, bar przy recepcji i bar na dachu hotelu, z którego widać okolicę. Obsługa bardzo miła, pracowita i pomocna. Barmani, kelnerki i osoby z recepcji. Wyjątek obsługa sprzątająca. Basen czysty, dużo miejsc, nigdy nie brakowało leżaków. Część basenu pod dachem. Ogólnie ludzie stamtąd bardzo przyjaźnie reagują na Polaków :) W miasteczku są sklepy, apteka, stragany z pamiątkami, plaża i piekarnia, która jest punktem orientacyjnym, gdyż stamtąd np. odjeżdżają wycieczki. Na stoiskach można zakupić wycieczki oczywiście nad Zatokę Kotorską, nad Jezioro Szkoderskie czy do Dubrovnika. Spacerując do Becici (które jak dla nas było za głośne), możecie odwiedzić kościółek St. Thomas Church. Między Budvą a Sveti Stefan kursuje cały czas przepełniony autobus, który kosztuje niewiele, a można bez problemu przemieścić się pomiędzy tymi miejscowościami. Do Budvy można nawet dojść na piechotę (ok. 4 km), my podjechaliśmy autobusem, żeby mieć więcej czasu na zwiedzanie. Z Rafajlovici nie kursują autobusy do Kotoru. Trzeba jechać do Budvy i stamtąd wykupić bilet na autobus do Kotoru. Można też dojechać taksówką, których jest tam mnóstwo (koszt taxi z Rafajlovici do Kotoru to 50-70 euro za kurs). Niedaleko od hotelu znajduje się wodospad Čučuci Waterfall, nie poszliśmy do niego, gdyż byliśmy w sierpniu i nawet rzeki były wyschnięte. Na piechotę od hotelu możecie dotrzeć do plaży Devistenje czy Kamenovo. W Budvie spokojnie od centrum spacerkiem dotrzecie chociażby do plaży Mogren, po drodze mijając piękny pomnik baleriny. Z Budvy możecie wykupić sobie rejs po morzu chociażby w stronę Sveti Stefan, mijając po drodze wyspę Sveti Nikola (ale też w drugą stronę). Reasumując uważam ten hotel za dobry wybór dla średnio wymagających osób. Jest świetny pod względem lokalizacji na zwiedzanie, ale także jest dobrym wyborem dla rodzin z dziećmi czy seniorów ze względu na bliskość piaszczystej plaży (dosłownie kilka minut spaceru od hotelu), sklepów, pamiątek itp., a przy tym znajduje się w miejscu, gdzie jest spokój. Przy hotelu niewielki plac zabaw. Tak czy owak jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w tym hotelu, jeśli będziemy mieć kiedyś możliwość, chętnie zatrzymamy się w nim ponownie.

Nowy, bardzo ładny hotel. Pokój czysty, przestrzenny, wygodne łóżka, duża szafa na ubrania. Bardzo dobrej jakości klimatyzacja i niezawodny zasieg Wi-Fi.

Fatalne jedzenie , brudne naczynia , udręczeni smutni kelnerzy , brak sprzątania i brak zainteresowania gośćmi . Smutne

Hotel nastawiony głównie na gości z Serbii, Rosji i Ukrainy (90%). Dominują rodziny z małymi dziećmi (0,5 - 12 lat). Osobom oczekującym spokoju i wypoczynku stanowczo ten hotel odradzam. Spędzając czas na basenie lub podczas posiłków jest się nieustannie narażonym na głośny, męczący hałas, wywoływany przez bawiące się dzieci, ich piski. krzyki, gonitwy między stolikami, odbijanie piłki itp., połączone z głośnymi uwagami ich rodziców. Dopuszczalne jest palenie papierosów na terenie hotelu, z czego goście chętnie korzystają. Brak reakcji ze strony obsługi hotelowej na w/w sytuacje. Na wyróżnienie, zasługuje natomiast bardzo smaczna kuchnia i wyjątkowo pracowity personel obsługi. Położenie hotelu, relatywnie blisko plaży, ok. 600m. Niestety najbliższa plaża jest wąska i mało atrakcyjna. Do lepszej - odległość ok. 1,0 km.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 356 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT43084
Nazwa  Montenegrina
Miejsce  Czarnogóra / Riwiera Czarnogórska / Rafajlovici
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, darmowe wifi, parking

Nasi klienci docenili

check

Dziewicze plaże Adriatyku z malowniczymi klifami

check

Zabytkowe miasta Kotor i Budva z wąskimi, brukowanymi uliczkami

check

Przepiękne krajobrazy górskie i parki narodowe

Ocena

Zablokowanych opinii: 3

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.9
Dobry
4 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.3
Hotel
7.8
Położenie
6.8
Pokoje
7.8
Wyżywienie
7.0
Atrakcje dla dzieci
7.7
Sport i rozrywka
5.5

Tripadvisor

2.5

Czystość

Jakość noclegu

Pokoje

Lokalizacja

Obsługa

Jakość do ceny

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 4 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.9
8.4
Monika

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2024
Rodzina z dziećmi

Wybraliśmy ten hotel ze względu na lokalizację i opcję all inclusive. Hotel znajduje się w małej miejscowości Rafajlovici. Jako że bardzo zależało nam na zobaczeniu Budvy i wyspy Sveti Stefan, nasz wybór padł na ten hotel, który leży mniej więcej po środku tej trasy. Pokój, który dostaliśmy, był w porządku. Można dopłacić do pokoju z widokiem na morze, ale nie dopłacaliśmy. I tak na morze można patrzeć codziennie z tarasu na dachu hotelu, gdzie znajduje się bar. Pokój był czysty i wysprzątany, gdy przyjechaliśmy. Niestety później pokój nie był sprzątany w ogóle (poza wyrzuceniem śmieci). Młoda dziewczyna sprzątająca początkowo udawała (?), że nie rozumie, o co mi chodzi, gdy jej powiedziałam "sand on the floor". W żadnym jeszcze miejscu, w którym byliśmy, nie było tak nieodpowiedniej obsługi sprzątającej. Jak chodzi o jedzenie, myślę, że nikt nie chodził głodny, ale jedzenie jest, szczerze mówiąc, średnie. Można dostać to, co w większości takich miejsc, niestety np. czarnogórskie wypieki w ogóle nie przypadły nam do gustu. Większość osób jadła na deser po prostu arbuzy czy jabłka. Na jadalni jest pan, który pilnuje porządku i który zwraca uwagę gościom, którzy np. wejdą do restauracji w stroju kąpielowym. Robi to w taki sposób, że niektórzy mogą czuć się urażeni, ale zauważyliśmy, że ludzie w Czarnogórze lubią przestrzegać reguł, np. nie pozwolą, żeby ktoś wepchał się w kolejkę. Niestety podczas naszego pobytu zepsuł się sprzęt do nalewania soków, co nie zostało naprawione do końca pobytu, tylko przykryte szmatką. Po każdy sok trzeba było chodzić do baru, ale obsługa jest miła, więc nie było problemu. W hotelu jest restauracja, bar przy recepcji i bar na dachu hotelu, z którego widać okolicę. Obsługa bardzo miła, pracowita i pomocna. Barmani, kelnerki i osoby z recepcji. Wyjątek obsługa sprzątająca. Basen czysty, dużo miejsc, nigdy nie brakowało leżaków. Część basenu pod dachem. Ogólnie ludzie stamtąd bardzo przyjaźnie reagują na Polaków :) W miasteczku są sklepy, apteka, stragany z pamiątkami, plaża i piekarnia, która jest punktem orientacyjnym, gdyż stamtąd np. odjeżdżają wycieczki. Na stoiskach można zakupić wycieczki oczywiście nad Zatokę Kotorską, nad Jezioro Szkoderskie czy do Dubrovnika. Spacerując do Becici (które jak dla nas było za głośne), możecie odwiedzić kościółek St. Thomas Church. Między Budvą a Sveti Stefan kursuje cały czas przepełniony autobus, który kosztuje niewiele, a można bez problemu przemieścić się pomiędzy tymi miejscowościami. Do Budvy można nawet dojść na piechotę (ok. 4 km), my podjechaliśmy autobusem, żeby mieć więcej czasu na zwiedzanie. Z Rafajlovici nie kursują autobusy do Kotoru. Trzeba jechać do Budvy i stamtąd wykupić bilet na autobus do Kotoru. Można też dojechać taksówką, których jest tam mnóstwo (koszt taxi z Rafajlovici do Kotoru to 50-70 euro za kurs). Niedaleko od hotelu znajduje się wodospad Čučuci Waterfall, nie poszliśmy do niego, gdyż byliśmy w sierpniu i nawet rzeki były wyschnięte. Na piechotę od hotelu możecie dotrzeć do plaży Devistenje czy Kamenovo. W Budvie spokojnie od centrum spacerkiem dotrzecie chociażby do plaży Mogren, po drodze mijając piękny pomnik baleriny. Z Budvy możecie wykupić sobie rejs po morzu chociażby w stronę Sveti Stefan, mijając po drodze wyspę Sveti Nikola (ale też w drugą stronę). Reasumując uważam ten hotel za dobry wybór dla średnio wymagających osób. Jest świetny pod względem lokalizacji na zwiedzanie, ale także jest dobrym wyborem dla rodzin z dziećmi czy seniorów ze względu na bliskość piaszczystej plaży (dosłownie kilka minut spaceru od hotelu), sklepów, pamiątek itp., a przy tym znajduje się w miejscu, gdzie jest spokój. Przy hotelu niewielki plac zabaw. Tak czy owak jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w tym hotelu, jeśli będziemy mieć kiedyś możliwość, chętnie zatrzymamy się w nim ponownie.

Zalety

Lokalizacja. Piaszczysta plaża, góry, morze. Hotel znajduje się w Rafajlovici, pomiędzy Budvą a Sveti Stefan. Obsługa. Miła, pomocna, pracowita. Spokojne miejsce, czysty basen. W pobliżu wszystko, co potrzeba na wakacjach.

Wady

Sprzątanie. Dopiero po poproszeniu o to. Nie każdemu przypadnie do gustu tutejsze jedzenie (aczkolwiek było go pod dostatkiem)


9.0
Agnieszka

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2024
Grupa znajomych

Nowy, bardzo ładny hotel. Pokój czysty, przestrzenny, wygodne łóżka, duża szafa na ubrania. Bardzo dobrej jakości klimatyzacja i niezawodny zasieg Wi-Fi.


2.0
Iryna Kozicka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2023
Grupa znajomych

Fatalne jedzenie , brudne naczynia , udręczeni smutni kelnerzy , brak sprzątania i brak zainteresowania gośćmi . Smutne


8.1
Mariusz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2023
Para

Hotel nastawiony głównie na gości z Serbii, Rosji i Ukrainy (90%). Dominują rodziny z małymi dziećmi (0,5 - 12 lat). Osobom oczekującym spokoju i wypoczynku stanowczo ten hotel odradzam. Spędzając czas na basenie lub podczas posiłków jest się nieustannie narażonym na głośny, męczący hałas, wywoływany przez bawiące się dzieci, ich piski. krzyki, gonitwy między stolikami, odbijanie piłki itp., połączone z głośnymi uwagami ich rodziców. Dopuszczalne jest palenie papierosów na terenie hotelu, z czego goście chętnie korzystają. Brak reakcji ze strony obsługi hotelowej na w/w sytuacje. Na wyróżnienie, zasługuje natomiast bardzo smaczna kuchnia i wyjątkowo pracowity personel obsługi. Położenie hotelu, relatywnie blisko plaży, ok. 600m. Niestety najbliższa plaża jest wąska i mało atrakcyjna. Do lepszej - odległość ok. 1,0 km.

Zalety

Nowy, duży obiekt - ponad 200 pokoi. Ładna, nowoczesna infrastruktura wewnątrz i na zewnątrz obiektu. Czyste, codziennie sprzątane pokoje, utrzymane w pastelowych kolorach. Codzienna wymiana ręczników. Bogaty i bardzo atrakcyjny wybór urozmaiconych i wyjątkowo smacznych posiłków. Sprawny i pracowity personel sprzątający oraz wyjątkowo kelnerki i kelnerzy obsługujący stołówkę. Całodzienna, uprzejma i sprawna obsługa baru z napojami. Dobre położenie względem plaży (ok. 600m).

Wady

Nieuprzejmy personel obsługujący recepcję. Brak wydzielonego miejsca na bagaż gości czekających na zakwaterowanie (nasz czas - 4,5 godz.). Gości z Polski niewielu, toteż dostają gorsze pokoje. W naszym przypadku, na starcie - pokój na parterze, przyległy do transformatora z buczącym wentylatorem. Zmiana pokoju, dopiero po ostrej awanturze. Płytki basen zapełniony gadżetami uniemożliwia pływanie. Brak reakcji obsługi hotelowej na liczne, hałaśliwe i niekulturalne zachowania gości i ich dzieci.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Montenegrina

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.