Opinie o hotelu
Montemar Maritim

9.0
Bardzo dobry
42 opinie

4.0

484 opinie

Do hotelu Montemar Maritim wybraliśmy się na tygodniowy wypoczynek na przełomie października i listopada 2024 z biurem podróży ATUR, które zorganizowało wszystko, jak należy. Korzystaliśmy z usług tego mniej znanego biura po raz pierwszy, ale się nie zawiedliśmy. Dostaliśmy pokój na 5. piętrze z bocznym widokiem na morze. Pokój dość duży, z 2 szerokimi łóżkami i z dużą wygodną łazienką. Pokój sprzątany codziennie (nie zawsze z tego korzystaliśmy). Obsługa hotelu na wysokim poziomie, a wśród niej bardzo uprzejma Pani na recepcji pochodząca ze Słowacji i posługująca się językiem polskim i niezwykle miła Pani kelnerka z Polski. Jedzenie wyśmienite. Różnego rodzaju ryby każdego dnia. Sporo owoców morza (krewetki, ośmiorniczki, młode meduzy, małże, mule). Hotel zapewnił nam opcję all inclusive soft (w cenie butelka wina i wody mineralnej w porze lunchu i kolacji). Na terenie hotelu znajduje się także basen zewnętrzny i wewnętrzny oraz kawiarnia, w której codziennie można było oglądać występy artystyczne. Skorzystaliśmy z 2 wycieczek organizowanych przez ATUR do Barcelony i Girony – przewodniczki super (pozdrawiamy p. Olę i p. Martynę), sporo opowiadały o najciekawszych miejscach i ludziach tam mieszkających. W bliskiej odległości od hotelu znajduje się stacja kolejki dająca możliwość samodzielnego, szybkiego i niedrogiego dotarcia m.in. do Barcelony. W bliskiej odległości także szeroka plaża i promenada. Pora roku oraz wietrzna pogoda nie sprzyjała kąpielom, ale długim spacerom tak. Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu, a hotel możemy polecić innym z czystym sumieniem.

SUPER,lokalizacja bardzo blisko morza,kolejki do Barcelony,kafejek,sklepów ,restauracji,otoczenia.

Pokój super czystość też, przemiła obsługa, pyszne jedzenie,blisko do morza, fajny animator oraz wieczorne zabawy

Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w hotelu Montemar Martin. Świetna obsługa, profesjonalna i pomocna. Bardzo dobre położenie, z daleka od hałasu, blisko na peron ( pociągi do Barcelony, Girony), do Informacji Turystycznej, na plażę. Super jedzenie, dania zmieniały się na kolacji. Pokoje miały wszystko co trzeba, nie było słychać sąsiadów przez ściany, wygodne łóżka.

Hotel bez słabych punktów, zdecydowanie godny polecenia. Pyszne jedzenie, wszędzie czysto. Goście z Polski, Francji, Włoch i krajów Beneluxu. Raczej starsze towarzystwo, my blisko pięćdziesiątki zaniżaliśmy średnią wieku, ale dzięki temu w hotelu całą noc było cicho i spokojnie.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

559 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT13460
Nazwa  Montemar Maritim
Miejsce  Hiszpania / Costa Brava / Santa Susanna
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, dostęp do internetu, udogodnienia dla niepełnosprawnych, darmowe wifi, parking

Nasi klienci docenili

check

Udogodnienia dla dzieci: brodzik przy basenie, w sezonie letnim kącik gier.

check

6-piętrowy, nowoczesny hotel kształtem przypominający spektakularny statek wycieczkowy.

check

Atrakcyjne położenie:w Santa Susana, przy nadmorskiej promenadzie, klika kroków od piaszczystej plaży.

check

Bogata oferta rekreacyjna: basen z tarasem słonecznym, cykliczne programy rozrywkowo-animacyjne.

Ocena

Zablokowanych opinii: 2

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

9.0
Bardzo dobry
42 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
9.2
Hotel
9.0
Położenie
9.1
Pokoje
8.7
Wyżywienie
9.8
Atrakcje dla dzieci
7.9
Sport i rozrywka
8.2

Tripadvisor

4.0

Lokalizacja

Pokoje

Jakość do ceny

Czystość

Jakość noclegu

Obsługa

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 42 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
9.0
10
Jadwiga i Krzysztof

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2024
50+

Do hotelu Montemar Maritim wybraliśmy się na tygodniowy wypoczynek na przełomie października i listopada 2024 z biurem podróży ATUR, które zorganizowało wszystko, jak należy. Korzystaliśmy z usług tego mniej znanego biura po raz pierwszy, ale się nie zawiedliśmy. Dostaliśmy pokój na 5. piętrze z bocznym widokiem na morze. Pokój dość duży, z 2 szerokimi łóżkami i z dużą wygodną łazienką. Pokój sprzątany codziennie (nie zawsze z tego korzystaliśmy). Obsługa hotelu na wysokim poziomie, a wśród niej bardzo uprzejma Pani na recepcji pochodząca ze Słowacji i posługująca się językiem polskim i niezwykle miła Pani kelnerka z Polski. Jedzenie wyśmienite. Różnego rodzaju ryby każdego dnia. Sporo owoców morza (krewetki, ośmiorniczki, młode meduzy, małże, mule). Hotel zapewnił nam opcję all inclusive soft (w cenie butelka wina i wody mineralnej w porze lunchu i kolacji). Na terenie hotelu znajduje się także basen zewnętrzny i wewnętrzny oraz kawiarnia, w której codziennie można było oglądać występy artystyczne. Skorzystaliśmy z 2 wycieczek organizowanych przez ATUR do Barcelony i Girony – przewodniczki super (pozdrawiamy p. Olę i p. Martynę), sporo opowiadały o najciekawszych miejscach i ludziach tam mieszkających. W bliskiej odległości od hotelu znajduje się stacja kolejki dająca możliwość samodzielnego, szybkiego i niedrogiego dotarcia m.in. do Barcelony. W bliskiej odległości także szeroka plaża i promenada. Pora roku oraz wietrzna pogoda nie sprzyjała kąpielom, ale długim spacerom tak. Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu, a hotel możemy polecić innym z czystym sumieniem.

Zalety

Obsługa hotelu na wysokim poziomie. Wyśmienite jedzenie - różnego rodzaju ryby każdego dnia i sporo owoców morza, smaczne desery i owoce. W bliskiej odległości szeroka plaża i promenada. Wieczorne występy artystyczne.

Wady

Brak


9.4
Jacek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2024
Singiel

SUPER,lokalizacja bardzo blisko morza,kolejki do Barcelony,kafejek,sklepów ,restauracji,otoczenia.

Zalety

BARDZO DOBRE JEDZENIE ,RÓŻNORODNE I BOGATE,UPRZEJMA I POMOCNA OBSŁUGA,Pozdrowienia dla bardzo pomocnej pani z recepcji ( chyba ma na imię- DIDA),Pani z RÓŻAMI.

Wady

BRAK


9.6
Marcin

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2024
Rodzina z dziećmi

Pokój super czystość też, przemiła obsługa, pyszne jedzenie,blisko do morza, fajny animator oraz wieczorne zabawy

Zalety

Jedzenie i lokalizacja

Wady

Płacenie za wodę przy kolacji


9.7
Ola

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2024
Rodzina z dziećmi

Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w hotelu Montemar Martin. Świetna obsługa, profesjonalna i pomocna. Bardzo dobre położenie, z daleka od hałasu, blisko na peron ( pociągi do Barcelony, Girony), do Informacji Turystycznej, na plażę. Super jedzenie, dania zmieniały się na kolacji. Pokoje miały wszystko co trzeba, nie było słychać sąsiadów przez ściany, wygodne łóżka.

Zalety

Lokalizacja, pracownicy, dobre jedzenie , wygodny pokój.

Wady

Jedyny mankament to popędzające sprzątaczki w dzień check-out'u. Można było wyjść o 10:30, a one już minutę po 10:00 waliły do drzwi kilka razy z rzędu, mimo , że widziały , że się krzątamy.


8.7
Marcin

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2024
Para

Hotel bez słabych punktów, zdecydowanie godny polecenia. Pyszne jedzenie, wszędzie czysto. Goście z Polski, Francji, Włoch i krajów Beneluxu. Raczej starsze towarzystwo, my blisko pięćdziesiątki zaniżaliśmy średnią wieku, ale dzięki temu w hotelu całą noc było cicho i spokojnie.

Zalety

Wyśmienite jedzenie i czystość.

Wady

Można palić na zewnątrz restauracji i przy basenie.


5.3
Waldemar

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2024
Grupa znajomych

Pokój bardzo słaby co prawda z balkonem ale nie było opcji wyjśća na niego ponieważ pod spodem były wystawiane śmieci z hotelu obok więc smród straszny i muchy i inne owady odrazu wlatywaly do pokoju więc lepiej drzwi nie otwierać widoku też żadnego z pokoju nie było do minusów dodam że płatny basen 5 euro od osoby i to nie za dzień tylko np ktoś musi do pokoju i wraca po 30 minutach kolejne 5 euro od osoby ktos jedzie 4 5 osobową rodzina nie muszę mówić jakie to koszty a nikt wcześniej nas o tym nie informował kolejny minus to czas w jakim byliśmy maj gdy nie ma pogody nie ma co tam robić zwiedzać,wszystkie gry zabawy itp też płatne teraz plusy obsługa super pomocna pokoje codziennie sprzątane i jedzenie na największym stopniu świeże codziennie coś innego i nie samowity wybór od ryb po mięsa 6 7 rodzaji dla dzieci też cuda to naprawdę robi wrażenie

Zalety

Na przeciwko komunikacja pociągów szybki dojazd do Barcelony

Wady

Nie wszystkie pokoje są z widokiem ,wszystko płatne od gier basen itp


6.3
Waldemar

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2024
Para

Fajna pomocna obsługa fajne wieczorki przy muzyce super miejsce

Zalety

Zalety to na pewno śniadania obiady i kolacje naprawdę rewelacja każdy znajdzie coś dla siebie dawno nie widziałem tyle rodzaji potraw również dla dzieci na plus również blisko do plaży i super połączenie kolejowe do Barcelony do przystanku 100 metrow

Wady

Z minusów to pokój jaki dostaliśmy bez widoku a na dole było składowisko śmieci tragedia nie szło otworzyć okna bo strasznie dużo owadów i zapach przez te śmieci 2 minus za basen każdorazowe wejście do basenu 5 euro od osoby i wszystkie gry też płatne


8.9
Marek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2024
Para

Hotel wspaniały. Obsługa , poczynając od Recepcji, poprzez restaurację, lobby - super ! . Wyposażenie pokoi - bez żadnych uwag. Nasz pokój, posiadał piękny taras, z widokiem na morze, pasaż. Położenia tarasu, zapewniało pełną ochronę przed deszczem i słońcem (to dopiero kwiecień).

Zalety

Położenie. Obsługa (pozdrowienia dla przemiłej pracownicy Recepcji - rodem z Słowacji ). Pozdrowienia i podziękowania dla całego zespołu Restauracji. Wszystko było więcej niż super. Oczywiście, szczególne pozdrowienia dla naszej Rodaczki(jeśli ktoś tam już był albo będzie, to WIADOMO O KOGO CHODZI). MARZENA Pozostało mi podziękować obsłudze baru. Perfect !!! Szczególne pozdrowienia dla : FABIAN Fabiana uczyłem rozmów po polsku, a Fabian mnie po hiszpańsku/katalońsku.

Wady

Podróżujemy troszeczkę po świecie. Ilości hoteli, które odwiedziliśmy przez 20 lat trudno zliczyć. Mamy swój "prywatny ranking". Mamy również "własną skalę ocen". Jeśli będziecie Państwo brać pod uwagę naszą opinię - będzie nam naprawę bardzo miło . POLECAMY 111


9.8
Olga

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2023
Para

Bardzo pozytywnie oceniamy wizytę w hotelu. Pokoje czyste, duże, codziennie sprzątane, trafił nam się też duży taras z widokiem na morze. Obsługa bardzo miła. Hotel pięknie się prezentuje także z zewnątrz. Dobra lokalizacja, blisko morza (trzeba przejść przejściem podziemnym). Byliśmy w październiku, więc nie było żadnych tłumów na plaży. Przydadzą się buty do wody - małe kamyczki mogą ranić stopy. Największa zaleta to ogromny wybór świeżego, przepysznego jedzenia w hotelu - dania praktycznie się nie powtarzały. Codziennie wieczorem jakieś występy i atrakcje na dole w restauracji przy basenie. Tuż koło hotelu stacja kolejowa i bezpośredni dojazd np. do Barcelony. Polecam! :)

Wady

Brak


9.4
Dagmara

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2023
Para

Hotel był w porządku, przy samej promenadzie. Do plaży było kilka kroków, tak samo jak do podmiejskiej trasy kolejowej, która jest świetnym środkiem transportu po wybrzeżu i do samej Barcelony. Jedzenie w hotelu zasługuje na szóstkę z plusem, naprawdę różnorodne i pyszne, świeże owoce, mięsa, owoce morza. Do obiadu i kolacji zawsze butelka wody i wina (białe wino przepyszne). Pokoje były czyste, schludne. Niestety hotel jest tak zbudowany, że podczas kolacji jest bardzo głośno w pokoju (3 piętro), po kolacji część w której są pokoje wycisza się :) także zalecam dłuższe celebrowanie kolacji przy winie, niż siedzenie w pokoju. Pokoje sprzątane codziennie. W łazience są suszarki do włosów. Pokoje są klimatyzowane. Pobyt należał zdecydowanie do tych udanych i zachęcił nas do powrotu.

Zalety

Pyszne jedzenie Wspaniała obsługa, w tym kilka osób polskojęzycznych Czysto

Wady

Podczas posiłków hałas z jadalni niesie się aż do pokojów.


6.4
Malgorzata

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2023
Para

hotel bardzo w porządku, pokój też, balkon na plus

Zalety

największą zaletą dla nas było niewątpliwie jedzenie, bardzo smaczne i urozmaicone, mnóstwo owoców

Wady

tzw. animacje


8.7
Adam

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2023
Para

Hotel przyjemny położony w świetnej lokalizacji blisko plaża stacja kolejowa która można dojechać np do Barcelony , Girony wszystko na swoim miejscu polecam .

Zalety

Jedzenie lokalizacja

Wady

Brak


9.3
Ania

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2023
Para

Czas spędzony w Hiszpani oraz w tym hotelu na zawsze zostanie w mojej pamięci. Obsługa ,czystość , poziom hotelu oraz jedzenie na najwyższym poziomie. Polecam bardzo

Zalety

czystość miły personel jedzenie

Wady

brak darmowego drink baru dla gości


9.3
Cezary

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2023
50+

Hotel bardzo dobry, pokoj skromny ale wygodny i czysty. Od 3 piętra widok na morze.

Zalety

Położenie, wyżywienie, obsługa.

Wady

Trochę mały basen, ale morze blisko.


9.0
Edyta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2023
50+

Pobyt oceniam na udany,, z lotniska odebrała nas Pani jako jedyna parę i zawiozła do hotelu, pomogła w zakwaterowaniu, w pokoju czekała kolacja chociaż było już po 21

Zalety

Hotel w kształcie statku z balkonami i widokiem na basen i promenadę, codziennie sprzątany, łazienki czyste z wanną i. Prysznicem, w recepcji przemiła pani mówiąca po polsku, pomocna w każdej sprawie, na sali obiadowej Pani Marzena też Polka, którą pozdrawiam serdecznie, pyszne jedzenie, urozmaicone, dużo owoców i ciast

Wady

Brak wad


9.6
Paweł

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2023
Para

Przemiła obsługa, bardzo dobre jedzenie (bardzo dużo owoców morza), blisko stacja kolejowa do Barcelony i plaża. Nieopodal sklepy (Lidl) Gorąco polecam!!

Zalety

Jedzenie, obsługa, lokalizacja

Wady

Słabe wi-fi


10
Ronald

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2023
Para

Bardzo fajny hotel, personel miły i pomocny, jedzenie smaczne bufet na każdy posiłek (każdy znajdzie coś dla siebie - mięsa, sałatki, słodkości, dużo owoców morza) w all in soft butelka wina do obiadu i kolacji. Kilka kroków do pociągu którym można dojechać w godzinę do Barcelony, warto zwiedzić też inne okoliczne miejscowości, np. ogród botaniczny w Blanes, na tydzień świetnie i bez nudy.

Zalety

- jedzenie - personel - lokalizacja

Wady

- kawa dostępna w restauracji tylko do śniadania (podobno nie ma tam w zwyczaju picia jej do obiadu ale dostępne są desery i lody a kawa pasowałaby do nich idealnie)


9.8
Ewa i Piotr

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2023
Para

Nasz pobyt w Montemar Maritim, jak do tej pory, był jednym z najlepszych i w skali od 1 do 10 bez zastanowienia dajemy 10. Zazwyczaj jest tak, że głównie oceniamy wygląd pokoju, hotelu, posiłki.... i tutaj wszystko było w jak najlepszym porządku z zachowaniem wysokiego standardu. My jednak jesteśmy pod urokiem obsługi hotelu, a w szczególności restauracji, w której samo wejście każdego dnia wywoływało uśmiech na twarzy i poczucie bycia kimś ważnym. Przemiła, uśmiechnięta i bardzo pomocna obsługa sprawiała, że czuliśmy się wyjątkowo. Ludzie, którzy swoją ciężką pracę wykonują z sercem i szacunkiem do każdego gościa to dzisiaj rzadkość. Obiecaliśmy sobie i personelowi, że na pewno tutaj wrócimy, bo zakochaliśmy się w tym miejscu. Z czystym sumieniem polecamy to miejsce, które jest przyjemne, ładne, czyste i ze smaczną kuchnią, Ewa i Piotr.


9.0
Damian

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2022
Para

Pobyt w hotelu bardzo udany, jedzenie bardzo dobre każdy coś dla siebie znajdzie. Obsługa hotelowa bardzo miła (nawet są osoby rozmawiające po polsku)

Zalety

Bardzo dobry jako baza wypadowa do Barcelony i Girony


9.1
Edyta

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2022
Para

Bardzo udany pobyt. Hotel spełnił nasze oczekiwania.

Zalety

Największą atutem według nas jest wyżywienie. Urozmaicone i pyszne posiłki. Stale uzupełniane. Ryby, owoce morza, mieso, warzywa, owoce, desery. Do tego przemiła obsługa. Tu pozdrawiam Panią Marzenkę oraz całą załogę. Pokoje czyste codziennie sprzątane. Hotel położony blisko przejścia na plażę, przy szerokim deptaku, blisko stacja kolejki. Niedaleko sklepy w tym markety. Największym atutem jest załoga życzliwa, pomocna, uśmiechnięta. W hotelu organizowane są wieczorki muzyczne.

Wady

Basen dostępny za dodatkową opłatą, ale to jest w opisie hotelu.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Montemar Maritim

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.