Opinie o hotelu
Monte Mar Palace

7.2
Dobry
74 opinie

Pobyt poza dwoma przykrymi aspektami hotel oceniam dobrze. Już po pierwszej nocy zgłosiłem niesprawną klimatyzację - obudziliśmy się w nocy zlani potem (28 stopni C !!!), trzeba było otwierać drzwi balkonowe żeby choć trochę przewietrzyć. Recepcja przysłała pana "złota rączka", który sobie nie poradził z problemem, obiecali na następny dzień zamówić specjalistę ds. klimatyzacji bo klimy nie było we wszystkich pokojach na parterze. Kolejna noc bez klimy. Kolejnego dnia okazało się, że owy specjalista również sobie nie poradził pomimo, że wystawił im fakturę. Recepcja obiecała kolejnego dnia wymienić nam pokój na inny z klimatyzacją. W międzyczasie w łazience znaleźliśmy dogorywającego karalucha, kolejne dwa chodziły po korytarzu przed pokojem 007. Zapakowałem karalucha do kubka i zaniosłem na recepcję - pan nie był specjalnie zaskoczony. Powiedział, że robili właśnie dezynsekcję w hotelu i dlatego wychodzą. Czwartego dnia trafiliśmy w końcu do nowego pokoju na poziomie +3 z klimatyzacją.

Hotel położony w pięknym miejscu, cusowne widoki - jeśli chodzi o sam hotel, pokoje czyste i sprzątane codziennie. Niestety komentarze o karaluchach są prawdziwe.. Jedzenie bez smaku mimo różnorodnych potraw.

Wspaniała lokalizacja, dobra obsługa, fajne miejsce wypadowe w każdy zakątek Wyspy,potrzebny samochód obowiązkowo.

Hotel oceniam na 4/5 jeśli chodzi o położenie miejsce startowa do zwiedzania Madery . Jeśli chodzi i pokoje , czystość to dale 1 na 5 , jedzenie 2 na 5 cały czas te same monotonne śniadania i takie same kolacje . Hotel zdecydowanie nie jest dla rodzin z dziećmi .

Hotel w krajobrazowym terenie. Miło jest tam spędzić wolny czas. śniadania i obiady przepychne. Piękne miejsce na zwiedzanie wyspy.Personel miły, kulturalny o pomocny. Chwalić chwalić i polecać. Ja bardzo dziękuje za spędzony tam czas.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 631 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT15344
Nazwa  Monte Mar Palace
Miejsce  Portugalia / Madera / Ponta Delgada
Wyżywienie  All inclusive
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, dostęp do internetu, fitness, darmowe wifi, sporty wodne, rowery, golf, bez paszportu, rozrywka i życie nocne, parking

Nasi klienci docenili

check

W pobliżu endemiczny las laurowy Laurissilva, który jako jeden z kilku na świecie przetrwał ostatnie zlodowacenie.

check

Bogata oferta sportowa: boisko do squasha, minipole golfowe do ćwiczeń ze sztuczną trawą, sauna, łaźnia turecka, jacuzzi

check

Atrakcyjna lokalizacja: na klifie z pięknym widokiem na ocean, na północnym wybrzeżu Madery, ok. 500 m od centrum Ponta Delgada.

check

Zielone klify i górskie krajobrazy idealne do trekkingu

Ocena

Zablokowanych opinii: 5

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.2
Dobry
74 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.8
Hotel
7.2
Położenie
7.0
Pokoje
7.6
Wyżywienie
7.1
Atrakcje dla dzieci
4.9
Sport i rozrywka
6.1

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 74 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.2
6.1
Przemek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2024
Rodzina z dziećmi

Pobyt poza dwoma przykrymi aspektami hotel oceniam dobrze. Już po pierwszej nocy zgłosiłem niesprawną klimatyzację - obudziliśmy się w nocy zlani potem (28 stopni C !!!), trzeba było otwierać drzwi balkonowe żeby choć trochę przewietrzyć. Recepcja przysłała pana "złota rączka", który sobie nie poradził z problemem, obiecali na następny dzień zamówić specjalistę ds. klimatyzacji bo klimy nie było we wszystkich pokojach na parterze. Kolejna noc bez klimy. Kolejnego dnia okazało się, że owy specjalista również sobie nie poradził pomimo, że wystawił im fakturę. Recepcja obiecała kolejnego dnia wymienić nam pokój na inny z klimatyzacją. W międzyczasie w łazience znaleźliśmy dogorywającego karalucha, kolejne dwa chodziły po korytarzu przed pokojem 007. Zapakowałem karalucha do kubka i zaniosłem na recepcję - pan nie był specjalnie zaskoczony. Powiedział, że robili właśnie dezynsekcję w hotelu i dlatego wychodzą. Czwartego dnia trafiliśmy w końcu do nowego pokoju na poziomie +3 z klimatyzacją.

Zalety

- piękne widoki na ocean i góry - kameralna okolica (tylko jeden hotel w miejscowości, jeden sklep i ze 2 sklepy) - brak porannego wyścigu po leżaki - bardzo ładny basen - duży wybór dań na obiadokolacjach i zawsze wolne stoliki - dobra obsługa kelnerska - pomocna recepcja - prosta rezerwacja samochodów

Wady

- wiele osób o tym pisało wcześniej - meble i wystrój mają swoje lata i należałoby je już dawno wymienić, nie pasują do standardu 4 **** - niedziałająca klimatyzacja - przynajmniej w pokojach 001-017, czyli na poziomie -2 (wysoki parter od strony basenów) - de facto to była tylko wentylacja, a hotel nie był w stanie tego naprawić - karaluchy - było pisane o tym wcześniej i się potwierdziło - osobiście widziałem 4 sztuki - żona narzekała na monotonne jedzenie i niesmaczną kawę z automatu


5.1
Marta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2024
Rodzina z dziećmi

Hotel położony w pięknym miejscu, cusowne widoki - jeśli chodzi o sam hotel, pokoje czyste i sprzątane codziennie. Niestety komentarze o karaluchach są prawdziwe.. Jedzenie bez smaku mimo różnorodnych potraw.

Zalety

Położenie Czystość w pokojach Miła obsługa

Wady

Jedzenie Basen wewnątrz - zbyt duża ilość chloru (po pewnym czasie aż oczy bolały)


9.6
Mara

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2024
Rodzina z dziećmi

Wspaniała lokalizacja, dobra obsługa, fajne miejsce wypadowe w każdy zakątek Wyspy,potrzebny samochód obowiązkowo.

Zalety

Lokalizacja,cudowne widoki


1.9
Marcin

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2024
Para

Hotel oceniam na 4/5 jeśli chodzi o położenie miejsce startowa do zwiedzania Madery . Jeśli chodzi i pokoje , czystość to dale 1 na 5 , jedzenie 2 na 5 cały czas te same monotonne śniadania i takie same kolacje . Hotel zdecydowanie nie jest dla rodzin z dziećmi .

Zalety

Bardzo dobre miejsce startowa do zwiedzania Madery

Wady

Czystość w pokojach , wyżywienie


10
Robert

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2024
Para

Hotel w krajobrazowym terenie. Miło jest tam spędzić wolny czas. śniadania i obiady przepychne. Piękne miejsce na zwiedzanie wyspy.Personel miły, kulturalny o pomocny. Chwalić chwalić i polecać. Ja bardzo dziękuje za spędzony tam czas.

Zalety

Bardzo dobre umiejscowione. Basen, jakuzzi to co lubię. Personel profesjonalny.

Wady

jedna wada brak wad.


8.3
Iwona

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2024
50+

Hotel spełnił moje oczekiwania, czyściutko, przemili ludzie. Jedzenie bardzo smaczne, jest też wege. Świerze owoce do śniadania, czy kolacji. Dobra baza wypadowa. Samochód można wypożyczyć na miejscu przez biuro, albo na stacji paliw ( chętnie pomogą). W okolicy sklepik, gdzie można zaopatrzyć się w wodę i inne smakołyki. Pyszna kawa 1 euro. Dojazd do stolicy autobusem ok 10 euro, który podjeżdza pod hotel, rozpiska w hotelu na tablicy.

Zalety

Cisza, spokój.

Wady

Jedyny minus, chłodna woda w basenie krytym.


7.0
Agnieszka

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2023
Para

Piękne widoki z hotelu. Do centrum ok kilometr. Jeden mini market spożywczy, sklep z odzieżą i art przemysłowymi. Słaby wybór pamiątek. Obok CPN i to na tyle. Brak plaży do plaźowania. Mieliśmy opcję śniadania i obiadokolacje. Śniadania co dzień takie same ale smaczne. Obiadokolacje ciut większy wybór. Wszystkie napoje bezalkoholowe i alkoholowe do kolacji płatne dodatkowo. Żeby cokolwiek zwiedzić polecam wynająć samochód na co najmniej trzy dni. My mieliśmy z polecenia rezydenta z wypożyczalni (...). Pokój duży z minibarkiem oczywiście pustym. Jak na hotel czterogwiazdkowy uważam,że chociaż woda powinna być w cenie albo w pokoju powinien być czajnik . Mrówki w łazience. Basen kryty podgrzewany, jacuzzi, kort do squasha, tenis stołowy i bilard w cenie. Wieczory muzyczne kilka razy w tygodniu jednakże cieszyły się małym zainteresowaniem. Obsługa miła i pomocna. Uważam, że obiadokolacje powinny być serwowane wcześniej niż od 19. Hotel oceniam na trzy gwiazdki

Zalety

Widoki, jacuzzi, desery

Wady

Brak darmowej wody do picia, czajnika w pokoju. Mrówki w łazience


8.8
Piotr

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2023
Para

Pobyt oceniam bardzo pozytywnie. Hotel pięknie położony na klifie, z pięknym widokiem na ocean i góry. To, że znajduje się na północy nie ma znaczenia bo i tak na wszystkie lewady i szlaki trzeba dotrzeć autem.

Zalety

W cenie hotelu są takie udogodnienia jak: basen wewnątrz, sauna, jacuzzi, squash co jest rzadkością.

Wady

Brak uwag


8.0
Adrian

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2023
Rodzina z dziećmi

Hotel położony nad oceanem z widokiem na zielone góry w spokojnej miejscowości widoki niesamowite!

Zalety

2 baseny Pokoje z widokami na ocean Przestrzenny hotel wiele sal dla różnych rzeczy

Wady

Wymaga małego odświerzenia


7.0
Grzegorz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2023
Rodzina z dziećmi

Hotel, swe czasy świetności ma za sobą Wystrój nazwałbym klimatyczny lat 90' początek 2000 :) Widać już zmęczenie materiału. - ( ocena 6/10) Infrastruktura basenowa - fajna ;) (8/10:) Restauracja i jej wystrój jak reszta hotelu. Sama jakość jedzenia, przeciętna - wybór posiłków skromy, a na śniadaniach bywało, że i braki się pojawiały ( np warzyw ) które personel nie uzupełniał , bo zabrakło - ocena 5/10

Zalety

Baseny wewnętrze + zewnętrzny :) + infrastruktura sportowa:) Fajne położenie na wysokiej skarpie, Personel Łatwość wynajęcia samochodu :)

Wady

Wymaga już odświeżenia. Wyżywienie


8.6
Beata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2023
Singiel

Super hotel, świetnie położony, bardzo dobre jedzenie, różnorodne.


7.4
Andrzej

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2023
Para

Hotel zlokalizowany w bardO dobrym miejscu z nieco ograniczonym dostępem publicznych środków transportu

Zalety

Położenie obiektu i infrastruktura

Wady

Monotonne śniadania (codziennie ten sam zestaw)


8.0
Karolina

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2023
Rodzina z dziećmi

Przyjemny, położony w spokojnej okolicy hotel. Pomocna obsługa, czyste pokoje, pyszne jedzenie. Polecam!


7.3
Karolina

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2023
Para

Hotel w przepięknym położeniu, z widokiem na ocean oraz góry. Jedzenie w hotelu bardzo średnie. Śniadania codziennie te same, obiadokolacje niedoprawione, bez szału. Hotel znajduje się w bardzo spokojnym miasteczku, więc jeśli komuś zależy na biesiadowaniu to odradzam. W większości barów oraz knajpek jedzenie to samo, burgery, wołowina i kurczak. Frytki do wszystkiego. W miejscowości jest tylko jeden sklep, przez co ceny ma bardzo wywindowane, więc jeśli nie planujecie odwiedzić większych miast, w których są dyskonty to raczej nastawcie się na wysokie ceny. Brak sklepików z pamiątkami.

Zalety

Położenie, obsługa


8.6
Anna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2023
Rodzina z dziećmi

Hotel pięknie położony. Pokój z widokiem na ocean mimo, że takiego nie rezerwowaliśmy (chyba każdy w tym hotelu ma taki widok, tylko niektóre może tak bardziej z boku)

Zalety

Duże, pokoje z wygodnymi łóżkami, piękne widoki, miła obsługa, możliwość wypożyczenia samochodu w rozsądnej cenie. Leżaki przy basenie na zewnątrz nowe - poprzednie komentarze nie są już aktualne (te wewnątrz jeszcze stare). Pokoje regularnie sprzątane, personel b. miły i profesjonalny. Wystrój hotelu może i ma swoje lata, ale wszystko jest wykonane z solidnych materiałów i dobrze utrzymane, jedynie na drzwiach w łazience, w ich dolnej części, rzeczywiście widać było ślady po działaniu wody.

Wady

W pokojach wychodzących na basen i ocean na niższych piętrach może być słychać głosy rozmów. My byliśmy na 4-tym piętrze, trochę było słychać, ale w normie. Z kolei w pokojach zlokalizowanych bokiem do ulicy, może być słychać podjeżdżające samochody i autokary. Najlepsze są pokoje na wyższych piętrach.


2.1
Bartek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2023
Para

Hotel pięknie położony i to by było na tyle zalet pokoje widać już po nich ząb czasu

Zalety

położenie

Wady

pokoje do remontu jedzenie to długo by opisywać ale takiego dramatu to jeszcze nie przeżyłem a nie jestem wymagający ale nie może być tak że najlepsze co było do zjedzenia to owoce na które też było trzeba polować podsumowując moja noga by tam więcej nie postała i radzę się zastanowić wybierając ten hotel bo widok z tarasu to nie wszystko i muszę podkreślić ze to północna częśc wyspy pogoda nie rozpieszcza.


8.4
Kasia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2023
Rodzina z dziećmi

Hotel czysty i zadbany, chociaż czasy świetności ma już za sobą. Obsługa miła i pomocna.

Zalety

Lokalizacja, piękne wiodki

Wady

Trochę przestarzały


1.6
Aneta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2023
Rodzina z dziećmi

Hotel dośc wyeksploatowany, późny Gierek. Pokoje ciemne, oświetlenie marne. Sauna i basen to porażka. Woda w jakuzi śmierdziała. Basenu nikt nie sprzatał przez cały pobyt. Sauna strach wchodzić. Przepalone deski. Nieprzyjemnie. Hotel w ładnym miejscu, ale w miejscowości gdzie nic się nie dzieje. Na odludziu. Jeden sklep i wszystko.

Zalety

Widok z okna.

Wady

Sauna, basen, śniadania, ciemne pokoje. Wystrój. Jedzenie.


6.6
Wioletta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2023
Rodzina z dziećmi

4 gwiazdki to tylko w opisie, niestety, w naszym standardzie byłaby 1. Owszem pokoje codzienne sprzątane, wymieniane ręczniki, ale... zniszczone w pokojach drzwi od łazienek, basen - w ogóle czy ktoś sprząta?, bo podłoga to syf, jacuzzi - tak śmierdzi woda że nie wiadomo co można przywieźć ze sobą po czymś takim.... sauna - przepalona.... Ogólnie w hotelu jak w naszych za czasów PRL; łózka nawet wygodne. Co do jedzenia - to tu największy plus; śniadania monotonne - bo codziennie to samo; ale za to spory wybór; można codziennie zjeść coś innego podczas tygodniowego pobytu. obiadokolacja - trochę późno bo dopiero od 19.00 - ale też codziennie coś innego - ciekawego; nawet raz był wieczór włoski (i pizza i makarony, i wędliny, i sery .. itd.) woda do kolacja 1 litr butelka 4euro :)

Zalety

- jedzenie - bo można się najeść; dodatkowo w formie bufetu; więc jesz ile chcesz i co chcesz :) obsługa super! miła, sympatyczna, pomocna, nieczepialska :)

Wady

- głęboki PRL; - brud na basenie - brak info o saunie łaźni, itp.


9.4
Ewelina

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2022
Para

Rewelacja ! Widok na ocean i góry . Czyściutko , dobre jedzonko , obsługa pełna profesja

Zalety

Widoki, cisza , spokój



Zobacz na mapie

Monte Mar Palace

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.