Opinie o hotelu
Moko Beach by Grifid (ex Morsko Oko Garden)

6.7
Średni
12 opinii

Hotel położony blisko plaży, basen położony w dogodnym miejscu, szeroka plaża, jedzenie pyszne i wręcz za dużo,

zawyzona ilość gwiazdek, w rzeczywistości to marne 2 gwiazdki.Szczerze odradzam ponieważ hotel jest ponury, łazienki zaplesniale od wilgoci i wymagające generalnego remontu, brak szamponu i plynu do mycia, które zastąpione jest pianka z dystrybutora, pokoje ciemne, wilgotne, podłogi w wykładzinie dywanowej, która jest brudna i i stara.Kuchnia uboga , przez xcaly tydzień te same surówki, bez smaku i bezpłciowe, ogolnie bardzo skromny bufet i na sniadania i kolacje. desery bardzo ubogie, proste .Kawa z ekspresu to wsypana cappuccino i wydawana jako normalna kawa.Brak owocow morza i spaghetti, kuchni srodziemnomorskiej,Szczerze odradzam ten hotel.Jedyne co było super to ladny widok hotelu z zewnątrz i bliski dostep do morza, bezpłatne lezaki na plazy i baseny przy hotelu.

Hotel położony nieco dalej od centrum Złotych Piasków niż w opisie - ok 800m do 1km, pokoje w dość wysokim standardzie, czyste i przestronne ale łazienki wykończone tandetnie mocno zniszczone co obniża standard hotelu moim zdaniem to 3 gwiazdki. obsługa nadrabia uprzejmością i kompetencją. posiłki dość urozmaicone, obfite i smaczne, trochę mało owoców. Hotel położony dość daleko od centrum miasta, a w najbliższej okolicy brak wieczornych atrakcji dla młodych ludzi. jedyna wieczorna atrakcja hotelu to drink bar z dostępem do internetu, więc goście, głównie zza wschodniej granicy, siedzą z laptopami :(. niestety atrakcja tylko do 23;00. nie polecam młodym ludziom lubiącym się bawić , okolica zamiera po 23;00. Hotel głównie dla rodzin z dziećmi i to wielopokoleniowo- od babci z dziadkiem do wnuczków. Bardzo ładny duży basen i duża ilość leżaków, tak przy basenie jak i na plaży to największa zaleta tego hotelu.

Zejście do morza po schodach plus przejście przez ulice. Leżaki na plaży płatne 8 leva. Basen nie należy tylko do tego hotelu ale także dla innych gości - brak leżaków. All w barze na plaży tylko sztuczne soki i cienkie piwo nawet wina miejscowego brak. Plaża i morze czyste. Kuchnia bardzo słabo codziennie praktycznie to samo bez smaku. Obsuga w dawnym socjalistycznym stylu. Fajny bar w Hotelu , czyste pokoje z dobrą kimatyzacja. Zero spa etc.

Hotel nie dla wymagających.Opinie z lat poprzednich / ponoć przed remontem/ są podobne. Od strony morza w remoncie i brzydko to wygląda. Jak najgorszy hotel w okolicy. A przecież ponoć 4 gwiazdkowy. W porównaniu np. z Turcją jeszcze daleko obsłudze. Animacji prawie żadnych. Nawet nie ma boiska do siatkówki. Moi znajomi polecają raczej hotel w pobliżu - ILT Berlin za podobna cenę.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

349 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT7875
Nazwa  Moko Beach by Grifid (ex Morsko Oko Garden)
Miejsce  Bułgaria / Złote Piaski / Złote Piaski
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu

Nasi klienci docenili

check

Dla dzieci: brodzik, pokój zabaw, miniklub, mini disco.

check

Atrakcyjna lokalizacja: tylko 50 m do piaszczystej plaży, przy głównej promenadzie kurortu.

check

Basen z pool barem tuż przy plaży.

check

Profesjonalne animacje prowadzone przez międzynarodowy zespół animacyjny.

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.7
Średni
12 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
6.4
Hotel
6.9
Położenie
7.7
Pokoje
6.6
Wyżywienie
7.2

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 12 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.7
9.8
ania

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019
Rodzina z dziećmi

Hotel położony blisko plaży, basen położony w dogodnym miejscu, szeroka plaża, jedzenie pyszne i wręcz za dużo,

Wady

Zachodnie pokoje za ciemne brak dobrego oświetlenia


3.6
Monika

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2018
Rodzina z dziećmi

zawyzona ilość gwiazdek, w rzeczywistości to marne 2 gwiazdki.Szczerze odradzam ponieważ hotel jest ponury, łazienki zaplesniale od wilgoci i wymagające generalnego remontu, brak szamponu i plynu do mycia, które zastąpione jest pianka z dystrybutora, pokoje ciemne, wilgotne, podłogi w wykładzinie dywanowej, która jest brudna i i stara.Kuchnia uboga , przez xcaly tydzień te same surówki, bez smaku i bezpłciowe, ogolnie bardzo skromny bufet i na sniadania i kolacje. desery bardzo ubogie, proste .Kawa z ekspresu to wsypana cappuccino i wydawana jako normalna kawa.Brak owocow morza i spaghetti, kuchni srodziemnomorskiej,Szczerze odradzam ten hotel.Jedyne co było super to ladny widok hotelu z zewnątrz i bliski dostep do morza, bezpłatne lezaki na plazy i baseny przy hotelu.


6.0
LIDIA

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2015
Grupa znajomych

Hotel położony nieco dalej od centrum Złotych Piasków niż w opisie - ok 800m do 1km, pokoje w dość wysokim standardzie, czyste i przestronne ale łazienki wykończone tandetnie mocno zniszczone co obniża standard hotelu moim zdaniem to 3 gwiazdki. obsługa nadrabia uprzejmością i kompetencją. posiłki dość urozmaicone, obfite i smaczne, trochę mało owoców. Hotel położony dość daleko od centrum miasta, a w najbliższej okolicy brak wieczornych atrakcji dla młodych ludzi. jedyna wieczorna atrakcja hotelu to drink bar z dostępem do internetu, więc goście, głównie zza wschodniej granicy, siedzą z laptopami :(. niestety atrakcja tylko do 23;00. nie polecam młodym ludziom lubiącym się bawić , okolica zamiera po 23;00. Hotel głównie dla rodzin z dziećmi i to wielopokoleniowo- od babci z dziadkiem do wnuczków. Bardzo ładny duży basen i duża ilość leżaków, tak przy basenie jak i na plaży to największa zaleta tego hotelu.

Zalety

dość smaczne jedzenie, miła obsługa

Wady

wi-fi tylko w lobby, brak jakiejkolwiek wieczornej rozrywki, niski standard łazienek - stare wyposażenie wymagające remontu, godziny otwarcia basenu i baru przy basenie do 17.00.


5.6
Turysta

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2012
Para

Zejście do morza po schodach plus przejście przez ulice. Leżaki na plaży płatne 8 leva. Basen nie należy tylko do tego hotelu ale także dla innych gości - brak leżaków. All w barze na plaży tylko sztuczne soki i cienkie piwo nawet wina miejscowego brak. Plaża i morze czyste. Kuchnia bardzo słabo codziennie praktycznie to samo bez smaku. Obsuga w dawnym socjalistycznym stylu. Fajny bar w Hotelu , czyste pokoje z dobrą kimatyzacja. Zero spa etc.


5.4
leszek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2011
Para

Hotel nie dla wymagających.Opinie z lat poprzednich / ponoć przed remontem/ są podobne. Od strony morza w remoncie i brzydko to wygląda. Jak najgorszy hotel w okolicy. A przecież ponoć 4 gwiazdkowy. W porównaniu np. z Turcją jeszcze daleko obsłudze. Animacji prawie żadnych. Nawet nie ma boiska do siatkówki. Moi znajomi polecają raczej hotel w pobliżu - ILT Berlin za podobna cenę.


4.3
Magdalena

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2009

To co ujrzałam po przybyciu do hotelu Sacha przerosło moje oczekiwania: grzyb w całym pokoju- apartament 6-osobowy, począwszy od kuchni kończąc na łazience. Dodatkowe urozmaicenie to spadający tynk, który groził poważnym kalectwem. Poza tym nieprofesjonalne zachowanie Włoszki, która odpowiadała za zakwaterowanie.Propozycja zamiany pokoju z grzybem na 2-gi tylko z mniej widocznym,, dla mnie to skandal, najlepsze jednak było tłumaczenie Pani Włoszki: grzyb powstał z dnia na dzień;)po naszym wykwaterunku widzieliśmy farbę z pędzlami , cóż na pewno zostanie zamalowany grzyb,a le na pewno nie zniknie:)z całego serca odradzam . Za to warunki narciarskie znakomite!


2.0
Małgorzata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2009

Vari Marilleva to duży kompleks obejmujący kilka apartamentowców, ten w którym zakwaterowano nas (Residence Sacha) był poniżej wszelkiej krytyki- gigantyczna pleśń na suficie w łazience i w sypialni! Po naszej interwencji zaoferowano nam apartamient o tym samym standardzie (a tym samym z jednakową ilościa pleśni) a Włoszka która z nami załatwiała sprawę wykręcała się jak mogła. Podczas naszego pobytu w korytarzu oberwał się tynk i wyglądały przez powstałą dziurę wielkie cegły- strach pomyśleć co by się stało jak by na kogoś spadły, a nie wyglądały na dobrze zabezpieczone! W apartamencie kiepskie wyposażenie, brak podstawowych rzeczy np. czajnika. Generalnie cały budynek nadaje się do robiórki. Ta opinia nie jest wynikiem wygórowanych wymagań ale wymaganiem podstawowych warunków zakwaterowania ludzi- nawet w noclegowniach taki grzyb nie był by dopuszczalny. Wyjechaliśmy z biurem Otium po raz drugi a Otium po raz drugi "dało ciała".Jedyny plus to Pani Małgosia- rezydentka która była zawsze pod telefonem i tłumaczyła nas na Włoski z zaangażowniem na każdą naszą prośbę. Wyjazd przy obecnym kursie euro wcale nie był tani. Podsumowując-nikomu nie polecam ani Otium ani Vari Marilleva.


6.2
dzovanka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2008

pokoje, jak kto trafi. zdecydowanie nie należy spodziewać sie tego samego co na zdjęciach. generalny podział na Włochow i reszte świata. Wlosi w pokojach mieli i mikrofale i zmywarke. nam na dobre wyszła kłótnia o zamiane lokalu, dostalismy czysty, duzy. łazienka z brodzikiem i świetlikiem =) suszarki do włosów nie było a gniazdka są na cieniutkie bolce więc zapominjcie o używaniu grubych wtyczek z uziemieniem lub bez. jedzenie w daniel pub i restauracji nie zachwyca, może poza zielonymi kluseczkami w sosie z szynka parmeńska. góry piękne, trasy super polecam


10
tefik

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2007
Para

super je


8.8
Tomasz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2007

Bardzo fajne miejsce jako miejscowość idealne położenie na 1400m przy samych wyciągach. Jeśli chodzi o zakwaterowanie to rewelacji nie ma ale jest w miare schludnie.. stare betonowe bloki nie są jednak w stanie przysłonić piękna regionu i wspaniałych warunków narciarskich. Oferta najlepsza dla chcących korzystać z atrakcji jakimi są góry same w sobie nie zważając na brak luksusów w apartamentach.


9.6
pedro

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2007
Para

polecam ze względu na basen i polecam restauracje ośmiornica


8.6
teresa bogucka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2005
Para

Gdyby nie tak skomoplikowany system łączący część Garden (tam byliśmy) od części Beach. Pokoje z częściowym widokiem na morze lub na las. Złote Piaski to raj dla ludzi ceniących sobie spokój. Ze względu na położenie góry i morze jest tyle hoteli ile jest. Za rok wybierzemy hotel Kaliakria albo Lilia. Szkoda, że nie można sobie w Polsce wybrać pokoju, ale to tak jest jak się korzysta z Last Minute. Słoneczny Brzeg tylko dla młodych, albo szukających wrażeń. 700 hoteli i 50 dyskotek.



Zobacz na mapie

Moko Beach by Grifid (ex Morsko Oko Garden)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.