Opinie o hotelu
Minotel Djerba Resort

3.8
Słaby
13 opinii

Szkoda kasy na ten hotel, wyzysk totalny, odradzam pobytu w tym Hotelu powinien być zamknięty. Nie było żadnym dobrej rzeczy w tym hotelu nie ma się czym nawet pochwalić o wszystko trzeba było się upominać, o wodę w pokojach, o prąd, o jedzenie i napoje bo brakowało praktycznie o wszystko. Nigdy więcej takiego urlopu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Witam. Dziwię się, że tak niewiele osób zdecydowało się napisać opinię o tym hotelu. Możliwe,że spowodowane to jest chęcią zapomnienia wszystkiego co wiąże się z tym hotelem. Ja wraz z rodziną na szczęście spędziłam w tym hotelu tylko kilka godzin. Po interwencji całej grupy, exim przeniósł nas do Alkantara - niedaleko położonego hotelu. Pojechaliśmy na Djerbę do Minotelu błędnie sugerujac się 2 pozytywnymi opiniami i oczywiście kuszącą ceną. Jednak nikt nas nie poinformował o tym, że w ramach pobytu w Minotelu nie otrzymamy warunków, które exim oferuje w swojej ofercie. Tak więc w hotelu Minotel nie było wody, nie było klimatyzacji, posiłki w brudnej jadalni były wydawane w baardzo skromnych ilościach, basen dla dzieci był naprawdę brudny i strach byłoby dzieci do niego wpuścić, a zjeżdżalnie choć nie działały nadawały się jedynie na złom. Co do all inclusive na plaży, to muszę przyznać, że pierwszy raz spotkaliśmy się z tak ubogą formą. Na plaży stał bowiem młody człowiek, który oferował ciepłą fantę, colę i wodę w plastikowych kubkach. Nie muszę pisać jakie ogromne rozczarowanie spotkało nas w tym hotelu. Na szczęście nasza grupa z 15.08 nie zgodziła się na przyjecie warunków hotelu exim i po kilku godzinach rozmów z osobami , które były już w tym hotelu tydzień oraz po spotkaniu i rozmowach z rezydentką P. Justyną, biuro exim przeniosło nas do Hotelu Alkantara. Dziwię się bardzo , że biuro exim dalej decyduje się wysyłać tam ludzi, którzy łudzą się, tak jak my wcześniej, że opinie negatywne są już nieaktualne i na pewno hotel już wyremontowano. Proszę Państwa, ten hotel nadaje się do zamknięcia i do kapitalnego remontu. Hotel Alkantara może nie zasługuje na 5 gwiazdek, ale spełnił nasze oczekiwania. Życzę nam na przyszłość lepszych wyborów. Poświęćmy wiecej czasu na wybór dobrego hotelu. Pozdrawiam. Justyna.

Kto chce wybrać ten Hotel na wspaniałe wakacje niech się zastanowi bardzo poważnie te wszystkie opinie są jak najbardziej prawdziwe, zero odpoczynku tylko nerwy, stres oraz walka o jedzenie praktycznie o wszystko!!!!!!!!!!!Hotel nie jest kompletnie przygotowany totalna porażka nie jest to warte żadnych pieniędzy. Jeszcze raz potwierdzam szczerze te opinie nie jedźcie do tego Hotelu Minotel Djerba Resort. Dziwi mnie jeszcze zachowanie tego biura Exim, że nie wstydzi się wysyłać swoich klientów do takiego syfu, tym bardziej wystawia sobie złą opinię i psuje renomę. Myślałąm że biuro Exim wysnuje z tego jakieś wnioski, ale widać że liczy się tylko kasa, nie satysfakcja klientów. Nigdy z tym biurem. Pozdrawiam

witam serdecznie. Właśnie wróciliśmy ze "wspaniałych" wakacji na Djerbie. Hotel Minotel o którym mowa w tym wątku jak dla mnie nie zasługuje na nazwę hotel u nas by ona nie przeszła. Ogólny syf jaki tam panuje przechodzi wszelkie wyobrażenie o tym miejscu. Wszędzie smierdzi i aż strach co za syfa można z tego hotelu przywieźć gratis. STOŁÓWKA piszę tak z premedytacją, gdyż nie można tego nazwać restauracją jest odrażająca i cuchnąca. Stoły nakryte obrusami, które mogłyby posłużyć za szmaty do podłogi, brudne sztućce i szklanki oraz lepka podłoga skutecznie odstraszała od spozywania czegokolwiek- o ile coś się udało złapać. Jedzenie paskudne- prawie wszyscy mieli po nim biegunkę... Pokoje brudne a ręczniki kiedyś białe teraz raczej w kolorach szarości. Basen ze zjeżdżalniami owszem był, ale ja osobiście bałabym się na nie wejść, gdyż każda z nich żyła swoim życiem. W trakcie zjazdu każdy element kolebotał się w inną stronę, naprawdę bałam się, że ktoś razem z konstrukcją wpadnie do wody. Woda w basenie była raczej mętna więc jak dla mnie o wchodzeniu do niej nie mogło być mowy. Przekąski na basenie w all były i owszem przyniesiono 2 talerze- na jednym było ciasto typu murzynek a na drugim suchary z bagietki która została z rana. Oczywiscie kiedy przekąski się skończyły - czyli po ok 5 min nikt już nic więcej nie doniósł- z resztą skończyła się również cola i inne napoje została tylko woda... Klima w pokojach nie działała, tak więc w nocy mieliśmy 34 st, a wieczorem w całym ośrodku wyłączyli prąd więc było do tego ciemno- może nie chcieli abyśmy widzieli żyjątka które mieszkają w pokojach.... rano po tak upojnej nocy wywaliło szambo i to już była przebrana miarka ponad wszystko- na szczęście byliśmy tam tylko 1 dzień a potem przeniesiono nas do hotelu Sidi Monsour i tam rozpoczęliśmy urlop od początku. Dziękujemy pani Justynie rezydentce Exim tours gdyż zadziałała naprawdę szybko i dzięki niej udało nam się uratować choć część naszego urlopu. Pozdrawiam serdecznie panią Justynę- jest naprawdę bardzo pomocna.

Potwierdzam z cała stanowczością opinie pojawiające się w ostatnich dniach, zwłaszcza na tematy czystości stołówki, pokoi, walki o żer i napoje, oraz słabej jakości i wydajności klimatyzacji, dostępu do morza poprzez zaśmiecone zużytymi pampersami i różnymi śmieciami, śmierdzące i nie uprzątnięte plaże i wiecznie obręczonej obsługi hotelowej. ALL INCLUSIVE PEŁNĄ GĘBĄ, AŻ SIĘ DROBNE NA NAPIWKI WRZYNAŁY W KIESZEŃ !!! Razem z rodziną wróciliśmy 29-08-2013r ze "wspaniałych" wakacji z biurem EximTours, które z pewnością w naszych odczuciach z uwagi na SKANDALICZNE standardy hotelu są niepowtarzalne. Na uznanie w oczach mojego 10 letniego syna, zasługuje z pewnością fakt braku kontroli i opieki na kompleksach basenowych i możliwość skakania do basenu z betonowego zadaszenia, oraz zjeżdżania z chwiejących się zjeżdżalni, które moim zdaniem zasługują jedynie na utylizację. Córka natomiast, z pewnością podkreśliła by fakt możliwości korzystania z bezpłatnego WIFI, dla wtajemniczonych "FIFIRIFI" oraz nieograniczonego kontaktu z Tunezyjskimi kolonistami zakwaterowanymi w lepszych standardach od turystów z europy, mogącymi liczyć na serdeczności obsługi hotelowej. Wskutek skarg wczasowiczów u rezydentki P.Justyny, nasz organizator wypoczynku, ździerca kasy i nerwów przeniósł nas po 3 dniach do sąsiadującego 5* hotelu Alkantara, o wizualnie wyższym standardzie i komforcie, jednakże również z ograniczeniami w ALL INCLUSIVE (ciągły brak wszystkiego - alkoholu, napojów a także lodu i klimy) Nie kwestionowaną zaletą DJERBY jest słoneczna i upalna pogoda, dostęp do miejscami lazurowego morza niskie ceny "markowych" produktów w okolicznych miejscowościach i butikach i bezpłatne WI-FI. SZCZERZE NIE POLECAM TEGO HOTELU I MIEJSCA, ZWŁASZCZA DLA RODZIN Z DZIEĆMI !!! P.S. Pozdrawiamy wszystkich przebywających z nami podczas turnusu od 22-29.08.2013, i wspierających humorem w skandalicznych warunkach MINOTEL DJERBA RESORT, mając nadzieje, że w rekompensacie spotkamy się za rok w zdecydowanie lepszych kurortach ;-)

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 959 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT23328
Nazwa  Minotel Djerba Resort
Miejsce  Tunezja / Djerba / Midoun
Wyżywienie  All inclusive

Nasi klienci docenili

check

Słoneczne plaże z turkusowym morzem i białymi domkami

check

Klimatyczne mediny i kolorowe bazary pełne przypraw

check

Luksusowe kurorty i ośrodki spa z widokiem na morze

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

3.8
Słaby
13 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
3.7
Hotel
4.1
Położenie
3.8
Pokoje
3.7
Wyżywienie
3.7

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 13 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
3.8
2.0
Marzena

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2013
Rodzina z dziećmi

Szkoda kasy na ten hotel, wyzysk totalny, odradzam pobytu w tym Hotelu powinien być zamknięty. Nie było żadnym dobrej rzeczy w tym hotelu nie ma się czym nawet pochwalić o wszystko trzeba było się upominać, o wodę w pokojach, o prąd, o jedzenie i napoje bo brakowało praktycznie o wszystko. Nigdy więcej takiego urlopu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


2.4
Just all

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2013
Rodzina z dziećmi

Witam. Dziwię się, że tak niewiele osób zdecydowało się napisać opinię o tym hotelu. Możliwe,że spowodowane to jest chęcią zapomnienia wszystkiego co wiąże się z tym hotelem. Ja wraz z rodziną na szczęście spędziłam w tym hotelu tylko kilka godzin. Po interwencji całej grupy, exim przeniósł nas do Alkantara - niedaleko położonego hotelu. Pojechaliśmy na Djerbę do Minotelu błędnie sugerujac się 2 pozytywnymi opiniami i oczywiście kuszącą ceną. Jednak nikt nas nie poinformował o tym, że w ramach pobytu w Minotelu nie otrzymamy warunków, które exim oferuje w swojej ofercie. Tak więc w hotelu Minotel nie było wody, nie było klimatyzacji, posiłki w brudnej jadalni były wydawane w baardzo skromnych ilościach, basen dla dzieci był naprawdę brudny i strach byłoby dzieci do niego wpuścić, a zjeżdżalnie choć nie działały nadawały się jedynie na złom. Co do all inclusive na plaży, to muszę przyznać, że pierwszy raz spotkaliśmy się z tak ubogą formą. Na plaży stał bowiem młody człowiek, który oferował ciepłą fantę, colę i wodę w plastikowych kubkach. Nie muszę pisać jakie ogromne rozczarowanie spotkało nas w tym hotelu. Na szczęście nasza grupa z 15.08 nie zgodziła się na przyjecie warunków hotelu exim i po kilku godzinach rozmów z osobami , które były już w tym hotelu tydzień oraz po spotkaniu i rozmowach z rezydentką P. Justyną, biuro exim przeniosło nas do Hotelu Alkantara. Dziwię się bardzo , że biuro exim dalej decyduje się wysyłać tam ludzi, którzy łudzą się, tak jak my wcześniej, że opinie negatywne są już nieaktualne i na pewno hotel już wyremontowano. Proszę Państwa, ten hotel nadaje się do zamknięcia i do kapitalnego remontu. Hotel Alkantara może nie zasługuje na 5 gwiazdek, ale spełnił nasze oczekiwania. Życzę nam na przyszłość lepszych wyborów. Poświęćmy wiecej czasu na wybór dobrego hotelu. Pozdrawiam. Justyna.


2.0
Monika

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2013
Rodzina z dziećmi

Kto chce wybrać ten Hotel na wspaniałe wakacje niech się zastanowi bardzo poważnie te wszystkie opinie są jak najbardziej prawdziwe, zero odpoczynku tylko nerwy, stres oraz walka o jedzenie praktycznie o wszystko!!!!!!!!!!!Hotel nie jest kompletnie przygotowany totalna porażka nie jest to warte żadnych pieniędzy. Jeszcze raz potwierdzam szczerze te opinie nie jedźcie do tego Hotelu Minotel Djerba Resort. Dziwi mnie jeszcze zachowanie tego biura Exim, że nie wstydzi się wysyłać swoich klientów do takiego syfu, tym bardziej wystawia sobie złą opinię i psuje renomę. Myślałąm że biuro Exim wysnuje z tego jakieś wnioski, ale widać że liczy się tylko kasa, nie satysfakcja klientów. Nigdy z tym biurem. Pozdrawiam


2.2
renata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2013
Rodzina z dziećmi

witam serdecznie. Właśnie wróciliśmy ze "wspaniałych" wakacji na Djerbie. Hotel Minotel o którym mowa w tym wątku jak dla mnie nie zasługuje na nazwę hotel u nas by ona nie przeszła. Ogólny syf jaki tam panuje przechodzi wszelkie wyobrażenie o tym miejscu. Wszędzie smierdzi i aż strach co za syfa można z tego hotelu przywieźć gratis. STOŁÓWKA piszę tak z premedytacją, gdyż nie można tego nazwać restauracją jest odrażająca i cuchnąca. Stoły nakryte obrusami, które mogłyby posłużyć za szmaty do podłogi, brudne sztućce i szklanki oraz lepka podłoga skutecznie odstraszała od spozywania czegokolwiek- o ile coś się udało złapać. Jedzenie paskudne- prawie wszyscy mieli po nim biegunkę... Pokoje brudne a ręczniki kiedyś białe teraz raczej w kolorach szarości. Basen ze zjeżdżalniami owszem był, ale ja osobiście bałabym się na nie wejść, gdyż każda z nich żyła swoim życiem. W trakcie zjazdu każdy element kolebotał się w inną stronę, naprawdę bałam się, że ktoś razem z konstrukcją wpadnie do wody. Woda w basenie była raczej mętna więc jak dla mnie o wchodzeniu do niej nie mogło być mowy. Przekąski na basenie w all były i owszem przyniesiono 2 talerze- na jednym było ciasto typu murzynek a na drugim suchary z bagietki która została z rana. Oczywiscie kiedy przekąski się skończyły - czyli po ok 5 min nikt już nic więcej nie doniósł- z resztą skończyła się również cola i inne napoje została tylko woda... Klima w pokojach nie działała, tak więc w nocy mieliśmy 34 st, a wieczorem w całym ośrodku wyłączyli prąd więc było do tego ciemno- może nie chcieli abyśmy widzieli żyjątka które mieszkają w pokojach.... rano po tak upojnej nocy wywaliło szambo i to już była przebrana miarka ponad wszystko- na szczęście byliśmy tam tylko 1 dzień a potem przeniesiono nas do hotelu Sidi Monsour i tam rozpoczęliśmy urlop od początku. Dziękujemy pani Justynie rezydentce Exim tours gdyż zadziałała naprawdę szybko i dzięki niej udało nam się uratować choć część naszego urlopu. Pozdrawiam serdecznie panią Justynę- jest naprawdę bardzo pomocna.


3.8
MACIEK P-N-T

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2013
Rodzina z dziećmi

Potwierdzam z cała stanowczością opinie pojawiające się w ostatnich dniach, zwłaszcza na tematy czystości stołówki, pokoi, walki o żer i napoje, oraz słabej jakości i wydajności klimatyzacji, dostępu do morza poprzez zaśmiecone zużytymi pampersami i różnymi śmieciami, śmierdzące i nie uprzątnięte plaże i wiecznie obręczonej obsługi hotelowej. ALL INCLUSIVE PEŁNĄ GĘBĄ, AŻ SIĘ DROBNE NA NAPIWKI WRZYNAŁY W KIESZEŃ !!! Razem z rodziną wróciliśmy 29-08-2013r ze "wspaniałych" wakacji z biurem EximTours, które z pewnością w naszych odczuciach z uwagi na SKANDALICZNE standardy hotelu są niepowtarzalne. Na uznanie w oczach mojego 10 letniego syna, zasługuje z pewnością fakt braku kontroli i opieki na kompleksach basenowych i możliwość skakania do basenu z betonowego zadaszenia, oraz zjeżdżania z chwiejących się zjeżdżalni, które moim zdaniem zasługują jedynie na utylizację. Córka natomiast, z pewnością podkreśliła by fakt możliwości korzystania z bezpłatnego WIFI, dla wtajemniczonych "FIFIRIFI" oraz nieograniczonego kontaktu z Tunezyjskimi kolonistami zakwaterowanymi w lepszych standardach od turystów z europy, mogącymi liczyć na serdeczności obsługi hotelowej. Wskutek skarg wczasowiczów u rezydentki P.Justyny, nasz organizator wypoczynku, ździerca kasy i nerwów przeniósł nas po 3 dniach do sąsiadującego 5* hotelu Alkantara, o wizualnie wyższym standardzie i komforcie, jednakże również z ograniczeniami w ALL INCLUSIVE (ciągły brak wszystkiego - alkoholu, napojów a także lodu i klimy) Nie kwestionowaną zaletą DJERBY jest słoneczna i upalna pogoda, dostęp do miejscami lazurowego morza niskie ceny "markowych" produktów w okolicznych miejscowościach i butikach i bezpłatne WI-FI. SZCZERZE NIE POLECAM TEGO HOTELU I MIEJSCA, ZWŁASZCZA DLA RODZIN Z DZIEĆMI !!! P.S. Pozdrawiamy wszystkich przebywających z nami podczas turnusu od 22-29.08.2013, i wspierających humorem w skandalicznych warunkach MINOTEL DJERBA RESORT, mając nadzieje, że w rekompensacie spotkamy się za rok w zdecydowanie lepszych kurortach ;-)


2.0
Michał

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2013
Para

NIE POLECAM, ODRADZAM POBYT W TYM HOTELU!!!!!!!!!!!!! Te opinie, które zostały opublikowane przez inne osoby to całkowita prawda, wegetacja. Nigdy więcej takiego urlopu, szkoda kasy i nerw.


2.0
Piotrek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2013
Rodzina z dziećmi

Odradzam ten hotel wszystkim, wszystkiego brakowało wody, klimy i prądu w pokoju, w restauracji posiłków oraz napojów, walka o każdy talerz, sztuczce dochodziło do ciągłych awantur z personelem hotelowym a gośćmi, bary przy basenach były zamknięte, zjeżdżalnie rozpadające się, do morza bardzo daleko ok 600m. W barze przy recepcji podawali kawę ze słonej wody, a herbatę zalewali zimną wodą. W restauracji głównej straszny brud, porozbijane szkło, brudne obrusy i całą zastawa stołowa. Jedna wielka porażka co chodzi o ten Hotel praktycznie wszystko tam nie funkcjonowało, nie da się tego opisać. Hotel dla osób z silnymi nerwami. Hotel nadaje się tylko do zamknięcia.


5.0
Ania

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2013
Rodzina z dziećmi

NIE POLECAM!!! Jedna wielka porażka. Brak klimatyzacji w całym hotelu, codziennie w różnych godzinach brak wody i prądu. Brud na stołówce (inaczej tego nazwać nie można), mało jedzenia, problemy z piciem ( w 3 dniu pobytu pozostała do picia tylko Fanta:) - później znów napoje się pojawiły. Pełno much i sterty nie zmywanych naczyń. Brudne baseny, zjeżdżalnie zniszczone (część zjeżdżalni nieczynnych). Ciągłe awantury w hotelu, codziennie pisane reklamacje przez gości z różnych państw. Na szczęście po tygodniu przenieśli nas do innego hotelu .... .


2.0
Arek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2013
Rodzina z dziećmi

Hotel nie nadaje się do użytku, trzeba mieć stalowe nerwy aby przetrwać i egzystować w tym Hotelu. Jedna wielka wegetacja, praktycznie walka o wszystko od pokoju do talerza w restauracji. Brak słów aby to napisać.


2.0
Monika z Warszawy

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2013
Rodzina z dziećmi

totalna katastrofa nie polecam tego hotelu nikomu, daleko do morza, walka o jedzenie, talerze i sztućce, awantury w restauracji brak napojów, jedna tylko czynny bar resztę wszystko zamknięte, rozwalające się zjeżdżalnie aż strach, śmierdzące pokoje przez klimę oraz wylewające się szambo, klima ledwo działa prawie wcale, ciągły brak prądu i wody w pokojach, nie da się opisać tego syfu


5.0
grzes

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2013
Rodzina z dziećmi

Zalety: super zespół animacyjny, zjeżdżalnie i tylko tyle!! Wady: nie działająca klimatyzacja,całkowity brak wody w całym hotelu przez 2 dni, brudna woda w basenach, braki prądu, brak dostępu do internetu, dojście do plaży ok 500 m przez drogę ,jedzenie jaki i jego brak - poniżej krytyki !!!


9.6
Halina

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2013
Grupa znajomych

Jestem zachwycona atmosferą panującą w hotelu. Wszyscy bardzo mili i w razie potrzeby pomocni. Animatorzy i animacje super. Mini disco to strzał w dziesiątkę. Wnuczka do dzisiaj śpiewa i tańczy w rytm tamtych przebojow.


9.2
Magda

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2013
Rodzina z dziećmi

Hotel godny polecenia. Kameralny, świetny dla rodzin z dziećmi. Animacje od rana do wieczora. Jedzenie bardzo dobre. Wino w butelkach (to duży plus). Goście to mianowicie Węgrzy, Czesi, trochę Rosjan i Polaków. Tubylcy bardzo otwarci i mili. Rezydentka Exim - Pani Justynka bardzo pomocna - zwłaszcza tym marudząco-mrędzącym ;) Ogólnie możecie przylatywać drodzy rodacy :)



Zobacz na mapie

Minotel Djerba Resort

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.