Opinie o hotelu
Metropole

5.2
Średni
4 opinie

Hotel przeciętny, basen na dachu bardzo mały, pokoje jeszcze mniejsze ale czyste. Jedzenie smaczne i duży wybór. Do plaży dosyć blisko ale niestety jest kamienna.

Jest to przeciętny hotel, niczym wielkim nie wyróżniającym sie. Dlatego mniej wymagjący, ocenią wakacje dobrze a bardziej wymagjący pewnie zjadą wszystko co się da. Moim zdaniem pokój był chyba najaśniejszym punktem "programu". Duża w tym zasługa chyba też i tego że nie było ulicy pod jego oknem. Obsługa w porządku. Nie utrudniali w niczym pobytu, byli nawet symaptyczni. Ja wiem że nie wrócę ponieważ dwa razy do tej samej rzeki się nie wchodzi.

Zmarnowqany czas i pieniąadze. Basen to wanienka dla dzieci. Pokoje w tragicznym stanie.Klimatyzacja bardzo oszczędnie udostępniana gosciom Pokoje- brudne, zaniedbane - wręcz obrzydliwe.TV BRAK pomimo dostęepności w ofercie.Balkon - zajęty przez klimatyzator - szkoda 200 PLN
To wielka pomyłka Neckermana że taką ofertę od lat posiada i pomimo podobnych uwag z lat ubiegłych sprzedaje ją nadal

Zdecydowanie nie polecam wyboru tego hotelu, a jeżeli już się ktoś na niego zdecyduje od razu trzeba zaznaczyć, żeby rezerwacja nie dotyczyła pokoju z widokiem na podwórko-studnię. Niestety miałam nieprzyjemność mieszkania w takim pokoju i nie było szansy (albo też obsłudze nie chciało się robić sobie kłopotu) zamienić go na jakiś inny. Ciągły bardzo głośny dźwięk klimatyzatorów, potęgowany przez tego typu podwórze uniemożliwiał normalny sen. Poza tym w pokojach brud i wilgoć. Łazienka tragiczna. Pomimo kilkukrotnych upomnień nie został naprawiony cieknący kran w łazience. Obsługa niezbyt miła. Podejrzewam, że w Polsce hotel uzyskałby 1 gwiazdkę, a być może wcale. Uważam, że taka firma jak Neckermann niepotrzebnie psuje sobie opinię wysyłając klientów do tego typu hoteli.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

736 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT3080
Nazwa  Metropole
Miejsce  Malta / Wyspa Malta / Sliema
Wyżywienie  śniadania, śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty, dostęp do internetu

Nasi klienci docenili

check

Valletta z barokową architekturą i bogatą historią

check

Błękitna Grota, niesamowite jaskinie z lazurową wodą

check

Megalityczne świątynie starsze niż piramidy

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

5.2
Średni
4 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
4.0
Hotel
3.8
Położenie
7.3
Pokoje
4.8
Wyżywienie
6.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 4 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
5.2
7.0
Ania

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2009

Hotel przeciętny, basen na dachu bardzo mały, pokoje jeszcze mniejsze ale czyste. Jedzenie smaczne i duży wybór. Do plaży dosyć blisko ale niestety jest kamienna.


6.6
Hania

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2009

Jest to przeciętny hotel, niczym wielkim nie wyróżniającym sie. Dlatego mniej wymagjący, ocenią wakacje dobrze a bardziej wymagjący pewnie zjadą wszystko co się da. Moim zdaniem pokój był chyba najaśniejszym punktem "programu". Duża w tym zasługa chyba też i tego że nie było ulicy pod jego oknem. Obsługa w porządku. Nie utrudniali w niczym pobytu, byli nawet symaptyczni. Ja wiem że nie wrócę ponieważ dwa razy do tej samej rzeki się nie wchodzi.


3.4
Iwona

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2007
Para

Zmarnowqany czas i pieniąadze. Basen to wanienka dla dzieci. Pokoje w tragicznym stanie.Klimatyzacja bardzo oszczędnie udostępniana gosciom Pokoje- brudne, zaniedbane - wręcz obrzydliwe.TV BRAK pomimo dostęepności w ofercie.Balkon - zajęty przez klimatyzator - szkoda 200 PLN
To wielka pomyłka Neckermana że taką ofertę od lat posiada i pomimo podobnych uwag z lat ubiegłych sprzedaje ją nadal


3.6
Agnieszka Sosnowska

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2005
Singiel

Zdecydowanie nie polecam wyboru tego hotelu, a jeżeli już się ktoś na niego zdecyduje od razu trzeba zaznaczyć, żeby rezerwacja nie dotyczyła pokoju z widokiem na podwórko-studnię. Niestety miałam nieprzyjemność mieszkania w takim pokoju i nie było szansy (albo też obsłudze nie chciało się robić sobie kłopotu) zamienić go na jakiś inny. Ciągły bardzo głośny dźwięk klimatyzatorów, potęgowany przez tego typu podwórze uniemożliwiał normalny sen. Poza tym w pokojach brud i wilgoć. Łazienka tragiczna. Pomimo kilkukrotnych upomnień nie został naprawiony cieknący kran w łazience. Obsługa niezbyt miła. Podejrzewam, że w Polsce hotel uzyskałby 1 gwiazdkę, a być może wcale. Uważam, że taka firma jak Neckermann niepotrzebnie psuje sobie opinię wysyłając klientów do tego typu hoteli.



Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.