Opinie o hotelu
Meni Beach

8.6
Bardzo dobry
2 opinie

Bylismy tam dwukrotnie, w koniec maja 2011 i koniec wrzesnia 2012. W tym roku nie, ale tylko z tego powodu, ze Neckermann nie przewidzial tego, ze na Kos z Gdanska tez byliby chetni. Dobry, maly hotel, bez zbednych animacji,ma maly basen, ale to wystarcza. Za to do morza jest naprawde 50m (tylko przez ulice). Piasek taki jak u nas, ale czysta i ciepla woda, we wrzesniu ponad 25st. Przy hotelu duzo sklepow (same Super Markety, ha,ha), ale w odleglosci 1km prawdziwy = Konstandinos. Duzo tez tawern, barow, wsrod nich rowniez te najlepsze na Kos.

W hotelu byłam w ramach wyjazdu z biura Neckermann. Zakwaterowanie w budynku głównym. Po przyjeździe i wejściu do pokoju uderzył nas gorąc panujący w pokoju. Włączyliśmy klimatyzator, który działał niczym wiatraczek na najniższych obrotach, a próba regulacji nic nie dawała. Po małej dyskusji z kolejno trzema osobami z hotelu, następnego dnia "coś pogmyrali" przy klimatyzatorze, na tyle, że po całym dniu chłodzenia (na teoretycznie 18stu stopniach) wieczorem w pokoju wydawało się być troszkę chłodniej niż na zewnątrz. Zgłosiliśmy problem rezydentce p. Sylwii, która weszła do pokoju i zaczęła się nim zachwycać. Nie dochodziło do niej, że nie chodzi nam o wygląd pokoju tylko o klimatyzację. Jednocześnie zwróciliśmy jej uwagę na fakt, że na drzwiach jest tabliczka z informacją, że pokój jest kategorii 2*, a ponieważ w katalogu biura była mowa o pokojach o niższym standardzie, to zapytaliśmy, czy może to jest właśnie taki pokój. Na to Pani rezydentka powiedziała, że widocznie kartka jest stara, bo pokojem to ona jest zachwycona! Dodam, że na tabliczce była data ... 2012 rok, wiec raczej stara nie była. Najbardziej się ubawiłam jak zapytała recepcjonistkę, czy pokój który nam przydzielono, to na pewno pokój kategorii A. Pomimo swoich zachwytów, podjęła próbę zamiany pokoju - zaproponowano nam pokój z oknem na kominy sąsiedniej restauracji lub od następnego dnia pokój w innym budynku hotelu. Następnego dnia okazało się, że możemy się przenieść wyłącznie do pokoju z widokiem na kominy. Uznaliśmy, że szkoda czasu na szarpanie się z powodu słabo działającej klimatyzacji, zostaliśmy w dotychczasowym pokoju. Klimatyzator wyłączaliśmy wyłącznie na czas sprzątania, poza tym chodził non-stop. W moim odczuciu była to funkcja wiatrak, a nie chłodzenie... Pomimo przygody klimatyzacyjnej, pobyt był udany. Obsługa w restauracji i barze bardzo miła. Pokój dobrze sprzątany. Blisko pięknej piaszczystej plaży i bardzo ciepłego morza. TV miał 5 programów: niemiecki, holenderski (?), rosyjski i 2 greckie a radia nie było ;)

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

394 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT21339
Nazwa  Meni Beach
Miejsce  Grecja / Kos / Tigaki
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty, dostęp do internetu

Nasi klienci docenili

check

Krystalicznie czyste wody Morza Egejskiego otoczone piaszczystymi plażami

check

Starożytne ruiny Asklepionu z zapierającymi dech widokami

check

Urokliwe wioski z tradycyjnymi białymi domkami i lokalnym rzemiosłem

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

8.6
Bardzo dobry
2 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
9.0
Hotel
7.0
Położenie
9.0
Pokoje
9.0
Wyżywienie
9.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 2 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
8.6
9.6
Adam B.

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2013

Bylismy tam dwukrotnie, w koniec maja 2011 i koniec wrzesnia 2012. W tym roku nie, ale tylko z tego powodu, ze Neckermann nie przewidzial tego, ze na Kos z Gdanska tez byliby chetni. Dobry, maly hotel, bez zbednych animacji,ma maly basen, ale to wystarcza. Za to do morza jest naprawde 50m (tylko przez ulice). Piasek taki jak u nas, ale czysta i ciepla woda, we wrzesniu ponad 25st. Przy hotelu duzo sklepow (same Super Markety, ha,ha), ale w odleglosci 1km prawdziwy = Konstandinos. Duzo tez tawern, barow, wsrod nich rowniez te najlepsze na Kos.


7.6
Anna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2012
Para

W hotelu byłam w ramach wyjazdu z biura Neckermann. Zakwaterowanie w budynku głównym. Po przyjeździe i wejściu do pokoju uderzył nas gorąc panujący w pokoju. Włączyliśmy klimatyzator, który działał niczym wiatraczek na najniższych obrotach, a próba regulacji nic nie dawała. Po małej dyskusji z kolejno trzema osobami z hotelu, następnego dnia "coś pogmyrali" przy klimatyzatorze, na tyle, że po całym dniu chłodzenia (na teoretycznie 18stu stopniach) wieczorem w pokoju wydawało się być troszkę chłodniej niż na zewnątrz. Zgłosiliśmy problem rezydentce p. Sylwii, która weszła do pokoju i zaczęła się nim zachwycać. Nie dochodziło do niej, że nie chodzi nam o wygląd pokoju tylko o klimatyzację. Jednocześnie zwróciliśmy jej uwagę na fakt, że na drzwiach jest tabliczka z informacją, że pokój jest kategorii 2*, a ponieważ w katalogu biura była mowa o pokojach o niższym standardzie, to zapytaliśmy, czy może to jest właśnie taki pokój. Na to Pani rezydentka powiedziała, że widocznie kartka jest stara, bo pokojem to ona jest zachwycona! Dodam, że na tabliczce była data ... 2012 rok, wiec raczej stara nie była. Najbardziej się ubawiłam jak zapytała recepcjonistkę, czy pokój który nam przydzielono, to na pewno pokój kategorii A. Pomimo swoich zachwytów, podjęła próbę zamiany pokoju - zaproponowano nam pokój z oknem na kominy sąsiedniej restauracji lub od następnego dnia pokój w innym budynku hotelu. Następnego dnia okazało się, że możemy się przenieść wyłącznie do pokoju z widokiem na kominy. Uznaliśmy, że szkoda czasu na szarpanie się z powodu słabo działającej klimatyzacji, zostaliśmy w dotychczasowym pokoju. Klimatyzator wyłączaliśmy wyłącznie na czas sprzątania, poza tym chodził non-stop. W moim odczuciu była to funkcja wiatrak, a nie chłodzenie... Pomimo przygody klimatyzacyjnej, pobyt był udany. Obsługa w restauracji i barze bardzo miła. Pokój dobrze sprzątany. Blisko pięknej piaszczystej plaży i bardzo ciepłego morza. TV miał 5 programów: niemiecki, holenderski (?), rosyjski i 2 greckie a radia nie było ;)



Zobacz na mapie

Meni Beach

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.