Opinie o hotelu
Melia Sierra Nevada

7.6
Dobry
3 opinie

4.0

1006 opinii

Niestety opinia o regionie nie może być dobra, ponieważ wyjazd jest kosmicznie pechowy. Zaczęło się od niedostarczenia bagaży przez przewoźnika Small Planet - 90 sztuk bagażu głównego i żaden bagaż sportowy na 158 podróżujących. Przez to straciliśmy jeden - a jak się okazuje JEDYNY możliwy -dzień na stoku. W trakcie transferu z lotniska rezydent Itaka zarządził 40 minut postoju w jakimś plastikowym barze, choć można było wykorzystać ten czas na krótką wizytę w jakimś centrum handlowym w Maladze, gdzie pozbawieni bagażu podróżujący mogliby nabyć choćby bieliznę. Jak się później okazało w Pradolano jest to praktycznie niemożliwe. Drugiego dnia zaczęło wiać i cała stacja została zamknięta. Opinię tą piszę piątego dnia pobytu - do dziś nie udało się nam pojeździć.

Właśnie wróciłam z wyjazdu. Hotel średni, w toalecie nie spływa woda, bardzo głośno- dużo rodzin z dziećmi, pokój z widokiem na góry okazał sie widokiem na komin, oczywiscie jak sie bliżej podeszło i wychyliło to widać było góry. Jedzenie bardzo dobre ale zestawu do kawy i herbaty w pokoju nie ma. Suszarka z lat 20 tych. Spa słabe. Ogólne wrażenie pozytywne ale nie zachwyca.

To hotel wysokiej klasy i taki jest nie tylko w internecie. Zdjęcia dokładnie oddają to co jest w środku - świetna strefa wellness,kuchnia po prostu doskonała, w pokoju zestaw do kawy i herbaty. Przede wszystkim strzałem strzałem w dziesiątkę jest wellness - baseny i sauny bez limitu! Blisko do restauracyjek, knajpek i barów - wieczorem można zaszaleć. dla mnie w wyborze hotelu najważniejsza jest zawsze bliskość do stoku - i ten hotel spełnia także i ten wymóg. gorąco polecam

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

5 329 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT24409
Nazwa  Melia Sierra Nevada
Miejsce  Hiszpania / Sierra Nevada
Udogodnienia  basen kryty, basen z podgrzewaną wodą, na terenie sauna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, ośrodek narciarski

Nasi klienci docenili

check

Położony w bliskiej odległości od wyciągów

check

Profesjonalna i miła obsługa

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.6
Dobry
3 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.3
Hotel
7.3
Położenie
7.7
Pokoje
7.3
Wyżywienie
8.3

Tripadvisor

4.0

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 3 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.6
7.2
Grzegorz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2018
Para

Niestety opinia o regionie nie może być dobra, ponieważ wyjazd jest kosmicznie pechowy. Zaczęło się od niedostarczenia bagaży przez przewoźnika Small Planet - 90 sztuk bagażu głównego i żaden bagaż sportowy na 158 podróżujących. Przez to straciliśmy jeden - a jak się okazuje JEDYNY możliwy -dzień na stoku. W trakcie transferu z lotniska rezydent Itaka zarządził 40 minut postoju w jakimś plastikowym barze, choć można było wykorzystać ten czas na krótką wizytę w jakimś centrum handlowym w Maladze, gdzie pozbawieni bagażu podróżujący mogliby nabyć choćby bieliznę. Jak się później okazało w Pradolano jest to praktycznie niemożliwe. Drugiego dnia zaczęło wiać i cała stacja została zamknięta. Opinię tą piszę piątego dnia pobytu - do dziś nie udało się nam pojeździć.

Zalety

Bardzo dobre posiłki. Miła profesjonalna obsługa. Położony w odległości ok. 200 metrów od wyciągów.

Wady

Basen jest dość kameralny, raczej dla dzieci niż do pływania. W pokojach brak wentylacji. Oferowane prze Itakę pokoje są z widokiem na mur w odległości 2 metrów - zupełny brak światła. Zamiana na lepszy pokój za dopłata 20-40 euro za dzień. Trudo wydostać się poza miejscowość. Autobus do Granady jeździ 2 razy dziennie. Brak możliwości wypożyczenia samochodu.


6.6
Iwona

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2016
Rodzina z dziećmi

Właśnie wróciłam z wyjazdu. Hotel średni, w toalecie nie spływa woda, bardzo głośno- dużo rodzin z dziećmi, pokój z widokiem na góry okazał sie widokiem na komin, oczywiscie jak sie bliżej podeszło i wychyliło to widać było góry. Jedzenie bardzo dobre ale zestawu do kawy i herbaty w pokoju nie ma. Suszarka z lat 20 tych. Spa słabe. Ogólne wrażenie pozytywne ale nie zachwyca.

Zalety

Dobre polozenie

Wady

Glosno


9.0
Piotr

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2013
Grupa znajomych

To hotel wysokiej klasy i taki jest nie tylko w internecie. Zdjęcia dokładnie oddają to co jest w środku - świetna strefa wellness,kuchnia po prostu doskonała, w pokoju zestaw do kawy i herbaty. Przede wszystkim strzałem strzałem w dziesiątkę jest wellness - baseny i sauny bez limitu! Blisko do restauracyjek, knajpek i barów - wieczorem można zaszaleć. dla mnie w wyborze hotelu najważniejsza jest zawsze bliskość do stoku - i ten hotel spełnia także i ten wymóg. gorąco polecam

Zalety

doskonale wyposażona strefa wellness i bliskość do stoku

Wady

brak


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Melia Sierra Nevada

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.