Opinie o hotelu
Mavi Cennet

2.7
Słaby
2 opinie

Położenie... może być- jednak do centrum daleko. Obsługa hotelowa na bardzo niskim poziomie. Bardzo mało turystów, za to Turków wielu. Basen brudny, pokoje brudne, lustro zbite, szafa mała, kable na podłodze, na korytarzu śmieci w workach. Ogólnie, masakra. Wytrzymaliśmy tam niecałe 24h!!! Orbis wykreslił ten hotel ze swojej oferty- po naszych skargach.

nie polecam dosłownie nikomu! masakra! byliśmy tam tylko 1 noc, potem przenieśliśmy się do hotelu Kleopatra Micador. Wykupiłam wycieczkę z Orbisu. W związku z tym, że z Mavi Cennet zrezygnowało aż 12 osób, hotel został wykreslony z ofert Orbisu. Dałabym temu hotelowi może pół gwiazdki!

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

738 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT18094
Nazwa  Mavi Cennet
Miejsce  Turcja / Riwiera Turecka / Obagol
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty

Nasi klienci docenili

check

Złociste plaże otoczone zielonymi wzgórzami i turkusowym morzem

check

Antyczne ruiny Aspendos i Side wśród olśniewających krajobrazów

check

Luksusowe kurorty z basenami i widokiem na morze

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

2.7
Słaby
2 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
2.0
Hotel
2.0
Położenie
5.5
Pokoje
2.0
Wyżywienie
2.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 2 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
2.7
2.8
Kasia i Kuba

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2009

Położenie... może być- jednak do centrum daleko. Obsługa hotelowa na bardzo niskim poziomie. Bardzo mało turystów, za to Turków wielu. Basen brudny, pokoje brudne, lustro zbite, szafa mała, kable na podłodze, na korytarzu śmieci w workach. Ogólnie, masakra. Wytrzymaliśmy tam niecałe 24h!!! Orbis wykreslił ten hotel ze swojej oferty- po naszych skargach.


2.6
Kasia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2009
Para

nie polecam dosłownie nikomu! masakra! byliśmy tam tylko 1 noc, potem przenieśliśmy się do hotelu Kleopatra Micador. Wykupiłam wycieczkę z Orbisu. W związku z tym, że z Mavi Cennet zrezygnowało aż 12 osób, hotel został wykreslony z ofert Orbisu. Dałabym temu hotelowi może pół gwiazdki!



Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.