Opinie o hotelu
Marmorata

7.7
Dobry
16 opinii

Byliśmy tylko tydzień. Dało się wypocząć! Niestety obsługa słabo komunikuje się po polsku a nasz angielski czasem się \"zacinał\" - trudno, mało użytkowany. Dziwne nazwy przy rozwożeniu bagaży podróżnych (Tip Travel - podróż bagażu do alejki zamieszkania i Bis Travel - podróż bagażu do recepcji. Przydało by się to wytłumaczyć na samym początku pobytu. Nie byłem przyzwyczajony do korzystania z karty barowej - ponoć w tym regionie to standard. Dobrze byłoby o tych praktykach napisać przy opisie imprezy. Jedzenie w restauracji Gallura dość dobre, ale przygotowywane pod kątem włoskiego odbiorcy. Mięsa i ryby bez przypraw. Jajecznica - gotowana na parze. Za to polecam makarony z różnorodnymi sosami i serami. Dużo dobrych, dojrzałych owoców - brawo. Nie polecam \"rekomendowanej\" restauracji przy plaży gdzie trzeba rezerwować miejsca na dzień przed planowanym posiłkiem. Wg mnie: to co zostało z obiadu w Gallurze podaje się tam na kolację. Ogólnie - bardzo przyjemny pobyt. Dziękujemy za przedstawienie oferty i polecamy. Obsługa Opiekunki (Kamila) - w prządku. Natomiast miejscowy kierowca (Micaele - chyba tak miał na imię) współpracujący z Itaką - poniżej krytyki. Nie dość, że nie ogłaszał miejscowości i nazwy hotelu przed którym się zatrzymywał, to nie obchodziło go ułożenie bagaży w autobusie i zupełnie ignorował pomoc samotnym paniom w załadunku i wyładunku bagażu. Pierwszy raz spotkałem się z takim gburem. Na miejscu skorzystaliśmy z oferty polskiej przewodniczki po Sardynii (Monika - wakacjenasardynii.pl) w zakresie wycieczki pn. \"Dzika Sardynia\" - polecam!!!

Dojazd do hotelu z lotniska zajmuje 1,5h wąskimi i krętymi drogami. Hotel na uboczu, do najbliższego miasta 7 km. Dojazd autobusem, często nie można się zmieścić. Taksówka 20EUR. Bardzo słaby zasięg sieci telefonicznej. W pokojach nie odbiera. Hotel stary, dawno nie remontowany. Pokoje duże z widokiem na piękną zatokę z turkusową wodą. Pokoje mało doświetlone, przypominają katakumby. Pokoje codziennie sprzątane. Hotel rozłożony jest na kilku hektarach. Komunikacje zapewnia ciuchcia która jeździ od rana do nocy. Na plaży są bezpłatne leżaki. Woda czysta, plaża piaszczysta. Hotel nie przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Duże różnice wzniesień. Najgorszym elementem hotelu jest kuchnia. Szef kuchni został tam chyba zesłany za kare. Jeżeli ktoś liczy, że posmakuje wspaniałej kuchni włoskiej to się srogo przeliczy. Śniadania to drożdzówki na słodko, jeden rodzaj wendliny i sera żółtego, jako na twardo, zawsze zimna jajecznica i jajko sadzone. Do tego troche owoców. Obiady i kolacje niewiele lepsze. Mały wybór, niesmaczne i zimne. Goście hotelowi po otwarciu stołówki rzucają się na wszystko co jest, bo za chwilę może zabraknąć. Co zostało z obiadu podawane jest na kolacje. Nikt nie chodził głodny ale nie o to chyba chodzi. W pobliżu nie ma żadnych restauracji aby można zjeść coś lepszego. Ja osobiście już do tego hotelu nie wrócę.

Położenie super jeśli chodzi o plażę oraz odległość od Santa Terasa Gl. Położenie jest również super jeśli chodzi o zwiedzanie. Jeżeli wypożyczysz samochód można pojechać na zachód w okolice Alghero i na południe np do Cala Gonone. W hotelu wypożyczalnia samochodów Tribularent. Cena małego samochodu we wrześniu od 50/60E doba. Nie blokują karty kredytowej ale trzeba ją mieć. Można zapłacić gotówką. Odpowiedzialność własna (wkład własny) w razie stłuczki przy pełnym ubezpieczeniu to kwota do 400E. Paliwo około 1.6E. Położenie jest również super ze względu na możliwość wypłynięcia z portu w Santa Teresa i zwiedzenia archipelagu La Madelna. Cena takiej wycieczki we wrześniu to 50E/osoba (o 50% taniej niż oferuje biuro podróży). Reasumując Sardynia to zadecydowanie jeden z najpiękniejszych zakątków świata jakie widziałem ale hotel poza extra położeniem jest w sumie średni. Myślę, że cena 2500/osoba za wizytę w tym hotelu, biorąc pod uwagę, że we Włoszech nie jest tanio ? ? to adekwatna cena.

Hotel malowniczo położony, przepiękne widoki z każdego pokoju. Hotel ogromny ale przystosowany do tak dużej grupy gości. Natłok gości nie przeszkadzał nam w żaden sposób. Posiłki smaczne i urozmaicone. Jedynie śniadania oceniam bardzo nisko. Pokoje bardzo przestronne. Mimo nadgryzienia zębem czasu jest bardzo czysto. Widać, że hotel jest zadbany. Cała masa animacji na plaży nieco nas irytowała (zbyt głośna muzyka). Ale można tego uniknąć wybierając się do południa na basen a po obiedzie na plażę. Zarówno na plaży, jak i na basenie bez problemu można znaleźć miejsce/ leżak o każdej porze dnia. Bardzo udany wyjazd, miejsce przepiękne, hotel naprawdę w porządku.

Transfer z lotniska to około 50 minut. Długo i po krętych drogach, więc aviomarin wskazany :-) Teraz już tylko lepiej. Obsługa przemiła, szybko zameldowaliśmy się w hotelu, tak, ze zdążyliśmy jeszcze na kolację. Walizki zostawia się przed hotelem, nakleja się tylko naklejkę z numerem pokoju, a obsługa rozwozi je na odpowiednie piętra. Hotel położony nad PRZEPIĘKNĄ zatoką, woda czysta z mnóstwem kolorów, od szmaragdu po błękit, jak laguna, oczywiście cieplutka :) Stojąc po szyję w wodzie, wciąż widać stopy. Piasek złoty i mięciutki, aksamitny. Leżaki i parasole bezpłatne dla gości hotelu. Byliśmy w szczycie sezonu, nie przychodziliśmy rano, a nigdy nie zabrakło nam leżaków. Nie były one w 1 rzędzie od morza, ale nam odległość większa o 3 m nie robiła różnicy. Hotel wybudowany piętrowo, jak amfiteatr, każdy pokój więc ma cudowny widok. Pokoje dokładnie takie, jak w ofercie tu przedstawionej. Klimatyzacja, wielkie łóżko, szafa, komoda, biurko, łazienka. Wszystko bardzo czyste, pokoje sprzątane codziennie i to bardzo dokładnie z myciem podłóg nawet. Ręczniki wymieniane również codziennie, nawet te, które wieszaliśmy na tarasie do wyschnięcia, miłe Panie zbierały i dawały nowe. Hotel istotnie jest bardzo duży, jechaliśmy z tym nastawieniem, więc nie przytłoczył nas. Liczba gości widoczna jest głównie na posiłkach., Warto iść na nie w pierwszej godzinie , nie dlatego, że braknie jedzenia (obsługa donosi na bieżąco wszystko), ale dlatego, że jest mniej ludzi. Obsługa szybko zbiera talerze, więc jak nie zostawimy kogoś przy stole idąc po dokłądkę, to możemy być pewni, że talerza nie będzie po powrocie. Hotel bardzo przyjazny dzieciom. Chyba są dwa baseny i jeden dla dzieci. Piszę chyba, bo nie byliśmy ani razu, skoro plaża jest tak cudowna :) Po całym obiekcie od rana do późna w noc jeździ kolejka. Nie trzeba więc przechodzić nawet tych 300 m do plaży, można tam jechać :) My jeździliśmy nawet na posiłki, syn miał frajdę, a my celebrowaliśmy odpoczynek :D Słowem byliśmy bardzo bardzo zadowoleni i z chęcią pojedziemy tam jeszcze raz :)

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

4 010 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT18605
Nazwa  Marmorata
Miejsce  Włochy / Sardynia / Santa Teresa di Gallura
Wyżywienie  All inclusive
Udogodnienia  basen odkryty, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, fitness, windsurfing, tenis, rowery, golf

Nasi klienci docenili

check

Bogata infrastruktura: sala telewizyjna, sala do czytania, sklepik, fotograf, biuro wynajmu samochodów, rowerów i skuterów.

check

Ok. 150 m od hotelu, szeroka, prywatna, piaszczysta plaża z łagodnym zejściem do morza.

check

Dla dzieci: hotelowe animacje, plac zabawa oraz zajęcia w minklubie.

check

Hotel położony przy jednym z najbardziej malowniczych odcinków wybrzeża na wyspie.

Ocena

Zablokowanych opinii: 1

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.7
Dobry
16 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.9
Hotel
7.7
Położenie
7.8
Pokoje
7.5
Wyżywienie
7.5

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 16 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.7
7.2
Krzysztof

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2019
Para

Byliśmy tylko tydzień. Dało się wypocząć! Niestety obsługa słabo komunikuje się po polsku a nasz angielski czasem się \"zacinał\" - trudno, mało użytkowany. Dziwne nazwy przy rozwożeniu bagaży podróżnych (Tip Travel - podróż bagażu do alejki zamieszkania i Bis Travel - podróż bagażu do recepcji. Przydało by się to wytłumaczyć na samym początku pobytu. Nie byłem przyzwyczajony do korzystania z karty barowej - ponoć w tym regionie to standard. Dobrze byłoby o tych praktykach napisać przy opisie imprezy. Jedzenie w restauracji Gallura dość dobre, ale przygotowywane pod kątem włoskiego odbiorcy. Mięsa i ryby bez przypraw. Jajecznica - gotowana na parze. Za to polecam makarony z różnorodnymi sosami i serami. Dużo dobrych, dojrzałych owoców - brawo. Nie polecam \"rekomendowanej\" restauracji przy plaży gdzie trzeba rezerwować miejsca na dzień przed planowanym posiłkiem. Wg mnie: to co zostało z obiadu w Gallurze podaje się tam na kolację. Ogólnie - bardzo przyjemny pobyt. Dziękujemy za przedstawienie oferty i polecamy. Obsługa Opiekunki (Kamila) - w prządku. Natomiast miejscowy kierowca (Micaele - chyba tak miał na imię) współpracujący z Itaką - poniżej krytyki. Nie dość, że nie ogłaszał miejscowości i nazwy hotelu przed którym się zatrzymywał, to nie obchodziło go ułożenie bagaży w autobusie i zupełnie ignorował pomoc samotnym paniom w załadunku i wyładunku bagażu. Pierwszy raz spotkałem się z takim gburem. Na miejscu skorzystaliśmy z oferty polskiej przewodniczki po Sardynii (Monika - wakacjenasardynii.pl) w zakresie wycieczki pn. \"Dzika Sardynia\" - polecam!!!

Zalety

Hotel położony w szmaragdowej zatoce, wkomponowany w strukturę wzgórza - prawie jak mieszkania Hobbitów, ale urokliwy. Spacery (góra - dół) na posiłki i do pokoi do wytrzymania. Animacje wieczorne niezbyt zakłócają sen. Miejsca przy basenach dużo i tam się fajnie wypoczywa. Ratownicy dbają o czystość basenu. Na miejscu można wypożyczyć autko bądź skuter i wędrować sobie po okolicznych, krętych drogach. Ktoś miał fantastyczny pomysł na zagospodarowanie zatoczki. Miejsce godne polecenia.

Wady

Na plaży ciasno!!! leżak przy leżaku, ale bezpłatne! Brak ręczników plażowych - trzeba zabierać własne lub kupować po 20-24 Eur. Mając \"all inclusiv light\" nie napijesz się alkoholu chyba, że wpłacisz na kartę barową. Bar obsługiwany na kartę barową, w wersji light tylko napoje niealkoholowe i zdażyło się, że obsługa odmówiła wydania butelki wody po uprzednim wydaniu kawy tłumacząc, że tylko raz dziennie można korzystać z karty! Jak się okazało była to nieprawda. Doładownie karty tylko w recepcji - niewykorzystanych pieniędzy nie zwracają.


6.4
Grzegorz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2019
Grupa znajomych

Dojazd do hotelu z lotniska zajmuje 1,5h wąskimi i krętymi drogami. Hotel na uboczu, do najbliższego miasta 7 km. Dojazd autobusem, często nie można się zmieścić. Taksówka 20EUR. Bardzo słaby zasięg sieci telefonicznej. W pokojach nie odbiera. Hotel stary, dawno nie remontowany. Pokoje duże z widokiem na piękną zatokę z turkusową wodą. Pokoje mało doświetlone, przypominają katakumby. Pokoje codziennie sprzątane. Hotel rozłożony jest na kilku hektarach. Komunikacje zapewnia ciuchcia która jeździ od rana do nocy. Na plaży są bezpłatne leżaki. Woda czysta, plaża piaszczysta. Hotel nie przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Duże różnice wzniesień. Najgorszym elementem hotelu jest kuchnia. Szef kuchni został tam chyba zesłany za kare. Jeżeli ktoś liczy, że posmakuje wspaniałej kuchni włoskiej to się srogo przeliczy. Śniadania to drożdzówki na słodko, jeden rodzaj wendliny i sera żółtego, jako na twardo, zawsze zimna jajecznica i jajko sadzone. Do tego troche owoców. Obiady i kolacje niewiele lepsze. Mały wybór, niesmaczne i zimne. Goście hotelowi po otwarciu stołówki rzucają się na wszystko co jest, bo za chwilę może zabraknąć. Co zostało z obiadu podawane jest na kolacje. Nikt nie chodził głodny ale nie o to chyba chodzi. W pobliżu nie ma żadnych restauracji aby można zjeść coś lepszego. Ja osobiście już do tego hotelu nie wrócę.

Zalety

Piękna plaża, serwis plażowy, rozległy teren, animacje, jeżdżąca ciuchcia po ośrodku

Wady

stary hotel, posiłki, na uboczu, brak sieci komórkowej, ciemne pokoje


6.0
Ja

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2019
Para

Położenie super jeśli chodzi o plażę oraz odległość od Santa Terasa Gl. Położenie jest również super jeśli chodzi o zwiedzanie. Jeżeli wypożyczysz samochód można pojechać na zachód w okolice Alghero i na południe np do Cala Gonone. W hotelu wypożyczalnia samochodów Tribularent. Cena małego samochodu we wrześniu od 50/60E doba. Nie blokują karty kredytowej ale trzeba ją mieć. Można zapłacić gotówką. Odpowiedzialność własna (wkład własny) w razie stłuczki przy pełnym ubezpieczeniu to kwota do 400E. Paliwo około 1.6E. Położenie jest również super ze względu na możliwość wypłynięcia z portu w Santa Teresa i zwiedzenia archipelagu La Madelna. Cena takiej wycieczki we wrześniu to 50E/osoba (o 50% taniej niż oferuje biuro podróży). Reasumując Sardynia to zadecydowanie jeden z najpiękniejszych zakątków świata jakie widziałem ale hotel poza extra położeniem jest w sumie średni. Myślę, że cena 2500/osoba za wizytę w tym hotelu, biorąc pod uwagę, że we Włoszech nie jest tanio ? ? to adekwatna cena.

Zalety

położenie

Wady

kiepskie śniadania, brak lodówki w pokoju pomimo, iż zawarta jest w ofercie BP. Dużo turystów - nie jest to z pewnością kameralny hotelik ;)


6.8
Joanna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019
Rodzina z dziećmi

Hotel malowniczo położony, przepiękne widoki z każdego pokoju. Hotel ogromny ale przystosowany do tak dużej grupy gości. Natłok gości nie przeszkadzał nam w żaden sposób. Posiłki smaczne i urozmaicone. Jedynie śniadania oceniam bardzo nisko. Pokoje bardzo przestronne. Mimo nadgryzienia zębem czasu jest bardzo czysto. Widać, że hotel jest zadbany. Cała masa animacji na plaży nieco nas irytowała (zbyt głośna muzyka). Ale można tego uniknąć wybierając się do południa na basen a po obiedzie na plażę. Zarówno na plaży, jak i na basenie bez problemu można znaleźć miejsce/ leżak o każdej porze dnia. Bardzo udany wyjazd, miejsce przepiękne, hotel naprawdę w porządku.

Zalety

Położenie hotelu i wpaniałe widoki. Duże restauracje i duże pokoje. Bardzo fajne baseny. Htel stary ale bardzo zadbany.

Wady

Bardzo słabe śniadania.


8.8
Patrycja

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2018
Rodzina z dziećmi

Transfer z lotniska to około 50 minut. Długo i po krętych drogach, więc aviomarin wskazany :-) Teraz już tylko lepiej. Obsługa przemiła, szybko zameldowaliśmy się w hotelu, tak, ze zdążyliśmy jeszcze na kolację. Walizki zostawia się przed hotelem, nakleja się tylko naklejkę z numerem pokoju, a obsługa rozwozi je na odpowiednie piętra. Hotel położony nad PRZEPIĘKNĄ zatoką, woda czysta z mnóstwem kolorów, od szmaragdu po błękit, jak laguna, oczywiście cieplutka :) Stojąc po szyję w wodzie, wciąż widać stopy. Piasek złoty i mięciutki, aksamitny. Leżaki i parasole bezpłatne dla gości hotelu. Byliśmy w szczycie sezonu, nie przychodziliśmy rano, a nigdy nie zabrakło nam leżaków. Nie były one w 1 rzędzie od morza, ale nam odległość większa o 3 m nie robiła różnicy. Hotel wybudowany piętrowo, jak amfiteatr, każdy pokój więc ma cudowny widok. Pokoje dokładnie takie, jak w ofercie tu przedstawionej. Klimatyzacja, wielkie łóżko, szafa, komoda, biurko, łazienka. Wszystko bardzo czyste, pokoje sprzątane codziennie i to bardzo dokładnie z myciem podłóg nawet. Ręczniki wymieniane również codziennie, nawet te, które wieszaliśmy na tarasie do wyschnięcia, miłe Panie zbierały i dawały nowe. Hotel istotnie jest bardzo duży, jechaliśmy z tym nastawieniem, więc nie przytłoczył nas. Liczba gości widoczna jest głównie na posiłkach., Warto iść na nie w pierwszej godzinie , nie dlatego, że braknie jedzenia (obsługa donosi na bieżąco wszystko), ale dlatego, że jest mniej ludzi. Obsługa szybko zbiera talerze, więc jak nie zostawimy kogoś przy stole idąc po dokłądkę, to możemy być pewni, że talerza nie będzie po powrocie. Hotel bardzo przyjazny dzieciom. Chyba są dwa baseny i jeden dla dzieci. Piszę chyba, bo nie byliśmy ani razu, skoro plaża jest tak cudowna :) Po całym obiekcie od rana do późna w noc jeździ kolejka. Nie trzeba więc przechodzić nawet tych 300 m do plaży, można tam jechać :) My jeździliśmy nawet na posiłki, syn miał frajdę, a my celebrowaliśmy odpoczynek :D Słowem byliśmy bardzo bardzo zadowoleni i z chęcią pojedziemy tam jeszcze raz :)

Zalety

położenie cudowne, nad przepiękną zatoką, wspaniała plaża, przemiła obsługa, bardzo czyste pokoje

Wady

chyba jedynie to, że między pokojami są cienkie ściany, dosyć długi transfer z lotniska


8.4
Miroslawa

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2018
Grupa znajomych

Witam.Własnie wróciliśmy z Sardynii,która nas po prostu zachwycała na każdym kroku. Szmaragdowa woda,soczysta zieleń, urokliwy archipelag wysp La Maddalena , pyszna kuchnia i włoskie wino to jest własnie to po co przyjeżdżasz na Sardynię! Mieszkalismy w hotelu Marmorata Village.,który wyglądał dokładnie tak jak na zdjęciu biura Itaka w ktorym własnie wykupiliśmy wycieczkę.Położony na wzgórzu,kaskadowe tarasy na których były usytułowane pokoje! jest ich 598 na dwoch stronach wzgórza.Dośc specyficzna budowa bo pokoje są wydrążone w ziemi,wchodzi się do nich przez drzwi tarasowe i to w zasadzie jedyne zródło swiatła słonecznego,ale wystarczajace przy otwartych podwójnych drzwiach!Nasz pokoj składał się z dwóch częsci,ale że byliśmy we dwojkę to ta druga była zamknięta.Wielkosc tego pokoju to ok 15m2 więc ok!Duze małżenskie łózko,szafa,komoda,szafki nocne,telewizor,klimatyzacja,łazienka z przsznicem(nieco małym) ,reczniki wymieniane codziennie przy sprzątaniu. Przez usytułownie hotelu w pokojach jest zapach wilgoci ale mozna go wywietrzyc! Wilgoć i sól z morza widac na scianach w całym hotelu i może dlatego niektórzy piszą,ze do remontu! według mnie do odświeżenia! My się nie czepiamy mało istotnych detali na urlopie!Jeśli chodzi o kuchnię to oprócz sniadań w typowo włoskim stylu-dużo na słodko(słaba i zimna jajaecznica) to chyba najmocniejsza strona hotelu.Przy takiej ilosci pokoi,wielkiej stołówce wszystko szło bardzo sprawnie pomimo kolejek!.Obiady i kolacje mega wypas!3 rodzaje makaronu,risotto,sałatki,mieso,ryby,grill,owoce i ciasta do wyboru i koloru!Wino wszystkie kolory,piwo,woda! na sniadanie kawa,herbata,soki,w ciągu dnia kawa ,soki,woda dostępne w barze przy basenie i nad morzem.Całodzienne animacje dla dzieci i dorosłych do 23 i pozniej dyskoteka! Na terenie hotelu kursuje od rana do nocy kolejka z przystankami co parę metrów ,zawiezie cię na plaże z darmowymi, lezakami,stołówkę i do pokoju!dla tych co lubią ruch do pokonania ok 90 schodów!Obsługa hotelu miła,pomocna i uśmiechnięta! Wokół hotelu nic nie ma ,najbliższe miasto Santa Teresa ok 6 km. i za nim przylądek Capo Testa.Można dojechac tam busem hotelowym za 5 e w obie strony! My wypożyczylismy samochod i na własna rękę zwiedzalismy częsc wyspy!Odwiedzilismy słynne Porto Cervo,gdzie wypoczywa smietanka towarzyska z całego swiata! Na archipelag La Maddalena-obowiązkowy punkt wycieczki popłyneliśmy statkiem turystycznym z Palau za 35 e za siedmiogodzinny rejs z posiłkiem!Długo by jeszcze pisac o urokach tej wyspy!Kto może niech ją zabaczy sam na własne oczy! Gorąco polecam!

Zalety

Pięknie tarasowo położony,przy plaży w szmaragdowej zatoczce, z sympatyczną obsługą i przepyszną kuchnią .

Wady

Może przydało by się lekkie odświeżenie budynków, animacje po włosku i francusku.


9.4
poziomka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2015
Rodzina z dziećmi

Witam, w lipcu spędziłam wspaniałe wczasy w tym hotelu, który jest pięknie usytuowany, widoki zapierają dech, plaża i woda bajeczne. Pokoje czyste, ładne, przestronne. Kuchnia jaka oferują zadowoli każdego, dużo warzyw i owoców, soki, wino, lody. Jedyny minus, to kawa tylko podczas śniadania, o innej porze we własnym zakresie. Dużą atrakcją dla dzieci jest ciuchcia, która wozi turystów po terenie hotelu, który jest bardzo duży i na wzgórzu. Ciekawostka było dla mnie to, że w hotelu klientami byli tylko włosi i francuzi, no i mała grupka z Polski. Polecam

Zalety

widoki, jedzenie, plaża, animacje dla dzieci, ciuchcia

Wady

w ofercie all , brak napojów w ciągu dnia, tylko podczas posiłków


9.2
Magda i Bartek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2015
Para

Witamy wszystkich serdecznie - spędziliśmy w tym pięknym i malowniczym miejscu bardzo udane wakacje organizowane przez biuro Rainbowtours. Przed wyjazdem byliśmy sceptycznie nastawieni, ale po przybyciu na miejsce hotel i obsługa bardzo mile nas zaskoczyli, w szczególności rezydent pan Bartek, który czekał na nas już na lotnisku z kopertą powitalną. Wszyscy szybko i sprawnie zostali przetransportowani do hotelu. Trasa z lotniska do hotelu trwała ok. 1,5 h (ok 65km). Zakwaterowanie poszło sprawnie, przy recepcji pomagały polskie animatorki Agnieszka i Olga (pozdrawiamy serdecznie). Dziewczyny bardzo pomocne , wesołe i sympatyczne. Prowadzone przez nie animacje dla dzieci robiły furore, w szczególnosci strój \"małpy\". Hotel zapewniał wiele atrakcji i rozrywek np. strzelanie z łuku, gry zespołowe, aqua areobik, zumba i karaoke. Wieczorami organizowano spektakle dla dorosłych, tańce, a jeżeli ktoś miał ochotę mógł wybrać się na dyskotekę, Na terenie hotelu można było bezpłatnie skorzystać z nauki pływania na kajaku. Jedzenie: Śniadania- typowo włoskie, czyli na słodko, generalnie bardzo duży wybór. Obiady składały się z przystawek, baru sałatkowego, różnego rodzaju pasty, szeroki wybór mięs, ryb oraz takich dań jak pizza, czy innych lokalnych przysmaków. Kolacje - w formie szwedzkiego stołu, bardzo duży wybór, każdy znajdzie coś dla siebie. Jedyne do czego można się przyczepić to np. to, że kawa była dostępna tylko do śniadania. Jak ktos miał ochotę na inne trunki można było je zakupić w hotelowej kawiarni. Generalnie do każdego posiłku były 3 rodzaje wina , woda gazowana i niegazowana oraz swieżo wyciskane soki. Podczas tygodniowego pobytu biuro oferuje 3 wycieczki lokalne , najciekawsza wg nas była wycieczka na archipelag La Maddalena, gdzie można było podziwiać najpiękniejsze plaże Sardynii. Urlop zaliczamy do bardzo udanego, serdecznie polecamy i pozdrawiamy Polski Team :) !!!!!!!! p.s. Z pewnością tam wrócimy !!!!

Zalety

blisko plaży, przystanek autobusowy przy hotelu, bardzo dobre jedzenie, miła obsługa i w razie potrzeb szybki serwis, pokoje codziennie sprzątane wraz z wymianą ręczników, bardzo ładna okolica z niesamowitymi widokami, bogate animacje dla dzieci i dorosłych, w każdym pokoju klimatyzacja.

Wady

ciasna kabina prysznicowa, pokój trzeba dobrze przewietrzyć, aby pozbyć się zapachu wilgoci


8.2
Beata Frontczak

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2014
Rodzina z dziećmi

Bardzo ładne i miłe miejsce na wakacje rodzinne - przepiękna piaszczysta plaża i szmaragdowe morze bezpośrednio przy kompleksie (100 m od hotelu), okolica z mnóstwem pięknych miejsc do zwiedzania. Z hotelu przepiękny widok na morze i bardzo rozległy teren zielony wokół ośrodka. To duży kompleks, ale tarasowy układ pokoi sprawia, że nie stwarza wrażenia \"molocha\", i pomimo dużej liczby gości nie ma się uczucia tłoku. Polecam dla rodzin z dziećmi i młodzieżą (wszyscy rodzice spędzający wakacje z nastolatkami wiedzą, jak trudno je zadowolić) - bardzo bogaty program animacyjny (po włosku i francusku, ale bez problemu zrozumiały też dla Polaków) - występy, tańce, karaoke, strzelanie z łuku, turnieje piłkarskie i tenisowe, itp. Na ogromny PLUS zasługują tegoroczne panie animatorki - pani Ania (która z ogromnym zaangażowaniem i sercem organizowała zajęcia dla dzieci w Figlo Klubie) oraz pani Agnieszka Szol, znakomicie organizująca czas młodzieży, przez co mój nastoletni syn po raz pierwszy od dawna z entuzjazmem wypowiada się o wspólnie spędzonych wakacjach. Wyrazy uznania dla rezydenta, pana Bartłomieja Cuchro, który \"odnalazł\" moją walizkę, zagubiona przez linie lotnicze. Negatywnie oceniam linie lotnicze Enter Air - moja walizka nie została w ogóle nadana z Warszawy i nie dotarła na Sardynię, lot w obie strony był spóźniony ponad godzinę, bez żadnej informacji o przyczynach.

Zalety

- przestronne, czyste pokoje, ładna łazienka - przy każdym pokoju swego rodzaju taras z trawnikiem - blisko plaży - przepiękny widok z całego hotelu na zatokę, morze i pobliski archipelag - atrakcyjne animacje - bardzo obfite i różnorodne posiłki (szwedzki stół, cały czas uzupełniany, nie ma znaczenia, czy na posiłek przychodzi się wcześniej, czy później) - sympatyczna obsługa

Wady

- problem z leżakami na plaży - hotel nie jest zainteresowany dyscyplinowaniem gości, którzy zajmują leżak poprzez położenie ręcznika, przez co od rana do wieczora nie ma wolnych leżaków - trochę uciążliwe chodzenie schodami do restauracji, znajdującej się na samej górze (ale łagodzi to jeżdżąca przez cały dzień hotelowa \"ciuchcia\", swoista atrakcja - brak pełnego all inclusive (kawę poobiednią i soki dla dzieci trzeba sobie zakupić we własnym zakresie) - hotel jest bardzo duży, a nie ma ani punktu medycznego, ani pielęgniarki; karetka jedzie ponad godzinę, o lekarzu wezwanym w nocy nie ma co marzyć


7.6
Beata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2014
Rodzina z dziećmi

Hotel położony przy pięknej piaszczystej i czystej plaży. Leżaki i parasole w cenie. Animacje na plaży. W lipcu bardzo mało osób na basenie, więc nie było walki o leżaki. W hotelu głównie Włosi i Francuzi. Aby dotrzeć do jednej z 3 restauracji trzeba pokonać mnóstwo schodów. Dla bardziej leniwych można dojechać ciuchcią. Przez pierwsze dwa dni w pokojach był zapach stęchlizny, później było OK, ale nie dało się włożyć rzeczy do szafy i komody z powodu tego zapachu. Hotel dla mniej wymagających, raczej 3 *. Animacje i dla małych dzieci i dla nastolatków. Ogromne podziękowania dla animatorki Rainbow pani Agnieszki. Ogólnie hotel godny polecenia.

Zalety

Pięknie położony. Ładna, czysta plaża, leżaki w cenie. Pokoje rodzinne przestronne. Mnóstwo animacji dla dzieci i dorosłych.

Wady

Położenie na uboczu.Do najbliższego miasteczka trzeba dojechać autobusem.


8.2
agnes

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2012
Para

Wspaniały hotel dla osób szukających zabawy oraz tańca, świetna obsługa animacyjna,animatorzy od rana do późnch godzin nocnych zabawiają gości. Polskie animatorki p.Ania i p.Agnieszka rewelacyjne, bardzo sympatyczne , mają świetny kontakt zarówno z dziećmi jak i dorosłymi !!! Zawsze można było na nie liczyć. Bardzo profesjonalny rezydent p. Bartek. Sam hotel pomimo,że to słabe 3* zyskuje przy bliższym poznaniu, w pokojach jest czysto. Bardzo ładna plaża.


Zaborosia

Zweryfikowana opinia pracownika


Pobyt - Lipiec 2011
Grupa znajomych

Przepiękny widok z okna, tuż przy pokoju mały trawnik, przepiekna piaszczysta plaża(mowimy o Sardyńskiej nie porownujemy z Polska),duże baseny, rewelacyjna animacja.Brak windy -zastepstwo jest ciuchcia, głośna animacja jak w calych Włoszech. Pokoje z klimatyzacja jak wyjezdzasz z Rainbowem. Pok. rodzinny dwa pomieszczenia łączone schodkami w miarę duże pokoje z klimatem sardynskim. Ładna łazienka.Mnóstwo zieleni dookoła-olbrzymi ogrod. Jedzenie uwaga to są Włochy makaron makaronem pogania. Oczywiście są rowniez owoce i ryby, frytki, pizza, lazania, i lody dla dzieci. Uwaga na ALL - czytajcie w katalogu co obejmuje. Sam hotel polecam, lokalizacja Ok, tylko to wdrapywanie się po schodach uff. Z Santa Teresa można poplynać na Korsykę -polecam


9.8
Wanda

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2011
Para

Hotel zyskuje przy bliższym poznaniu. Nie odczuwa się jego wielkości. Każdy znajdzie coś dla siebie z bogatej oferty rozrywek. Jednak nie jest to hotel \\\"elegancki\\\". Jest bez \\\"zadęcia\\\". Można naprawdę wypocząć. Polecam!


8.8
Maria

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2011
Para

Bardzo ładny hotel,ale bez luksusów. Pokoje obszerne, z klimatyzacją, małą lodówką. Nie odczuwa sie, że jest to tak duży hotel. Wszystkie pokoje z widokiem na morze. Piekna plaża w zatoce, co osłaniało od wiatru i fal, były po bokach skały do snurkowania.Leżków nie brakowało, w cenie kajaki, rowery wodne. W hotelu dobrze zaopatrzony sklep, fajna wypożyczalnia samochodów. W pobliżu duzy sklep. Kompetentny rezydent z Rainbow - Bartek.Bardzo dobre jedzenie, wino lokalne do posiłków bez ograniczeń. Idiotyczny system usadzania gości do stolików: każdy miał miec wyznaczone miejsce na stałe, ale niestety nie wszyscy. My nie mieliśmy i byliśmy wręcz przeganiani od stolika.


5.2
Hana

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2010
Para

Wyjazd wrzesień 2010. Na dzień dobry P.rezydentka spóźniła się pół godziny na lotnisko- bez słowa przepraszam wydała tylko dyspozycje kto do jakiego autokaru ma się udać. Lot zamiast z Warszawy był z łodzi- transfer autokarem do łodzi trwał 3h, potem 2,5 h oczekiwania na lotnisku, ok 1 w nocy wylot- ok 3 wyladowaliśmy w Olbii. Transfer do hotelu trwał kolejne 3h. O 7 nad ranem po dotarciu do hotelu okazało się że pokoje nie są gotowe i trzeba czekać. Po całej nocy w podróży super sprawa! Dodam iż wycieczkę kupiliśmy 4 dni przed wylotem i biuro nie raczyło nas poinformować o w/w.. Nie polecamy.


5.2
borek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2010
Para

Hotel FWP w wydaniu Włoskim 1600 wypoczywających. Słabe 3 gwiazdki. Brak klimatyzacji w pokojach. Jedzenie smaczne ale bez rewelacji.UWAGA-All inclusive to tylko WODA i WINO do obiadów i kolacji!!!! Ceny w hotelowym barku z kosmosu (cola 3EURO) Brak atrakcyjnych wycieczek a jak są to 70-100EURO i mało atrakcyjne i beznadziejna organizacja(ze strony Włoskiej)



Zobacz na mapie

Marmorata

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.