Opinie o hotelu
Marion

2.3
Słaby
1 opinia

Hotel lata świetności ma już zdecydowanie dawno za sobą. Wszystko wygląda na dość stare i jakby miało się zaraz rozpaść (m.in. winda i zacinająca się spłuczka w toalecie). Odległość od plaży (takiej z kąpieliskiem) to niestety ponad 1,2 km dość wymagającą drogą. Śniadania słabe, codziennie to samo i produkty nie są wysokiej jakości. Klimatyzacja, owszem była dostępna, ale za dodatkową opłatą 7 euro za dzień użytkowania! Basen nie był niestety czyszczony, w wodzie pływało dużo owadów i liści. Bar i kawiarnia wewnątrz były nieczynne cały nasz tygodniowy pobyt. Na plus jedynie bardzo sympatyczna obsługa i bliska odległość do starego miasta. Mimo kuszącej ceny, nie polecam tego miejsca w celach wypoczynkowych.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

544 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT66078
Nazwa  Marion
Miejsce  Cypr / Cypr Południowy / Paphos
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, basen z podgrzewaną wodą, na terenie hotelu instytut SPA, dostęp do internetu, fitness, darmowe wifi, sporty wodne, windsurfing, żeglarstwo, tenis, rowery, parking

Nasi klienci docenili

check

Historyczne ruiny w Pafos z mozaikami i antycznymi świątyniami

check

Piękne plaże z krystalicznie czystą wodą i złotym piaskiem

check

Tętniące życiem miasta Limassol i Larnaka z licznymi atrakcjami

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

2.3
Słaby
1 opinia

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
4.0
Hotel
3.0
Położenie
1.0
Pokoje
2.0
Wyżywienie
2.0
Atrakcje dla dzieci
1.0
Sport i rozrywka
3.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 1 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
2.3
2.3
Joanna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2024
Para

Hotel lata świetności ma już zdecydowanie dawno za sobą. Wszystko wygląda na dość stare i jakby miało się zaraz rozpaść (m.in. winda i zacinająca się spłuczka w toalecie). Odległość od plaży (takiej z kąpieliskiem) to niestety ponad 1,2 km dość wymagającą drogą. Śniadania słabe, codziennie to samo i produkty nie są wysokiej jakości. Klimatyzacja, owszem była dostępna, ale za dodatkową opłatą 7 euro za dzień użytkowania! Basen nie był niestety czyszczony, w wodzie pływało dużo owadów i liści. Bar i kawiarnia wewnątrz były nieczynne cały nasz tygodniowy pobyt. Na plus jedynie bardzo sympatyczna obsługa i bliska odległość do starego miasta. Mimo kuszącej ceny, nie polecam tego miejsca w celach wypoczynkowych.

Zalety

Obsługa jest bardzo sympatyczna i pomocna, wewnątrz hotelu czysto i schludnie

Wady

Wady hotelu to zdecydowanie: słabej jakości śniadania, nieczyszczony basen, stosunkowo wysoka opłata za klimatyzację, odległość od plaży niezgodna z informacjami w ofercie, hotel w całości wymaga niestety renowacji.



Zobacz na mapie

Marion

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.