Opinie o hotelu
Magic (La Massana)

8.3
Bardzo dobry
2 opinie

Hotel fajny, warty polecenia... Natomiast transfer tragiczny...to, że na lotnisku czekaliśmy 1,5 godziny na bagaże, może nie jest winą biura...ale widać, ze Itaka nie interweniuje, skoro przy wyjeździe na oddanie nart czekaliśmy jakieś pół godziny... transfer fatalny, bo przez La Molinę, więc dodatkowo 1,5 godziny, wiec do hotelu dotarliśmy po 7 godzinach od wylądowania, jeszcze na koniec kierowca podwiózł pod Hotel Magic Ski i twierdził, ze tu miał dowieźć, kto mniej zorientowany zasuwał potem z nartami, torbą na buty i walizką do właściwego hotelu... transfer powrotny jeszcze gorszy...znowu przez La Molinę w śnieżycy...zamiast zwieźć jakimś busem tych 8 osób z góry i dopakować do nas na jakimś parkingu po drodze....ale logistyka, to rzecz nieznana dla Itaki...dlatego wieziono nas przez godzin non stop bez przerwy na toaletę...nie mówiąc juz o kawie, skoro wyjazd był o 3.00 z hotelu... no i na koniec niespodzianka...kierowca wysadził nas na parkingu pod lotniskiem 500m od terminalu...inne autokary jakoś mogły podjechać przynajmniej na początek terminalu...choć nie tam gdzie zdaje się bagaże... aha...rezydentka jechała zawsze tym autobusem, który nie wstępował do La Moliny...no i była w tym, co podjechał pod terminal...reszta musiała biegać po lotnisku i sama szukać odprawy...mimo, ze przyjechaliśmy spóźnieni niecałą godzinę przed planowanym odlotem...

Hotel super przede wszystkim z uwagi na lokalizację: położony przy ośrodku narciarskim z dostępnością do 70 km tras, blisko gondola, komunikacja miejsca tez blisko i w dobrej cenie. Jedzenie ? śniadania bardzo dobre i obfite, nie ma opcji aby ktoś nie znalazł czegoś dla siebie. Trochę za małe jak dla mnie SPA, wi-fi też słabo działało. Ogólnie polecam ? typowy hotel dla narciarzy.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 244 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT22415
Nazwa  Magic (La Massana)
Miejsce  Andora / Vallnord
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, dostęp do internetu, sprzęt zimowy, fitness, darmowe wifi, rowery, parking, ośrodek narciarski

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

8.3
Bardzo dobry
2 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.5
Hotel
7.5
Położenie
9.5
Pokoje
7.5
Wyżywienie
8.5

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 2 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
8.3
7.6
Małgorzata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2016
Grupa znajomych

Hotel fajny, warty polecenia... Natomiast transfer tragiczny...to, że na lotnisku czekaliśmy 1,5 godziny na bagaże, może nie jest winą biura...ale widać, ze Itaka nie interweniuje, skoro przy wyjeździe na oddanie nart czekaliśmy jakieś pół godziny... transfer fatalny, bo przez La Molinę, więc dodatkowo 1,5 godziny, wiec do hotelu dotarliśmy po 7 godzinach od wylądowania, jeszcze na koniec kierowca podwiózł pod Hotel Magic Ski i twierdził, ze tu miał dowieźć, kto mniej zorientowany zasuwał potem z nartami, torbą na buty i walizką do właściwego hotelu... transfer powrotny jeszcze gorszy...znowu przez La Molinę w śnieżycy...zamiast zwieźć jakimś busem tych 8 osób z góry i dopakować do nas na jakimś parkingu po drodze....ale logistyka, to rzecz nieznana dla Itaki...dlatego wieziono nas przez godzin non stop bez przerwy na toaletę...nie mówiąc juz o kawie, skoro wyjazd był o 3.00 z hotelu... no i na koniec niespodzianka...kierowca wysadził nas na parkingu pod lotniskiem 500m od terminalu...inne autokary jakoś mogły podjechać przynajmniej na początek terminalu...choć nie tam gdzie zdaje się bagaże... aha...rezydentka jechała zawsze tym autobusem, który nie wstępował do La Moliny...no i była w tym, co podjechał pod terminal...reszta musiała biegać po lotnisku i sama szukać odprawy...mimo, ze przyjechaliśmy spóźnieni niecałą godzinę przed planowanym odlotem...

Zalety

blisko do gondoli, czysto...miła obsługa...

Wady

trochę sfatygowane meble, stare koce...no i brak jakiejkolwiek możliwości regulacji ogrzewaniem, Polacy zakwaterowani w najmniejszych pokojach...


9.0
Kinga

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2016
Para

Hotel super przede wszystkim z uwagi na lokalizację: położony przy ośrodku narciarskim z dostępnością do 70 km tras, blisko gondola, komunikacja miejsca tez blisko i w dobrej cenie. Jedzenie ? śniadania bardzo dobre i obfite, nie ma opcji aby ktoś nie znalazł czegoś dla siebie. Trochę za małe jak dla mnie SPA, wi-fi też słabo działało. Ogólnie polecam ? typowy hotel dla narciarzy.

Zalety

lokalizacja, jedzenie

Wady

słabe wifi



Zobacz na mapie

Magic (La Massana)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.