Opinie o hotelu
Madara

7.0
Dobry
30 opinii

4.0

312 opinii

Polecam! Hotel bardzo ładny i czysty. W pokoju klimatyzacja, codziennie sprzątany, wymieniane ręczniki . Jedzenie bardzo dobre i duży wybór. Obsługa hotelu uśmiechnięta zawsze miła i pomocna. Animatorzy na szóstkę, dbali o rozrywkę - dzięki nim pobyt był jeszcze atrakcyjniejszy.

Hotel bardzo ładny, położony 400 metrów od plaży. Przestronne pokoje, codzienne sprzątane i wymieniane ręczniki. Każdy z gości otrzymuję bezpłatnie ręcznik kąpielowy ( należy pobrać u ratownika przy basenie). Jedzenie smaczne, duży wybór dań.

Hotel nie spełnił naszych oczekiwań. Pierwszy nasz pobyt w tym hotelu i na pewno ostatni. Z pewnością nie zasługuje na 4 gwiazdki. Biuro podróży przywiozło nas na godzinę 8 w hotelu, czekaliśmy na kanapie w 6 osób, do zameldowania o 14. Rozumiem, goście byli w pokoju do godziny 12, ale żeby dostać pokój od godziny 18 i jedzenie rowniez będąc w hotelu od godziny 8 rano. Nieporozumienie. Pracownik odpowiedział nam, że musimy doplacic za wcześniejsze zameldowanie, a dał nam pokój o godzinie 18.. Bez klimatyzacji. Dwa razy naprawiali nam ją, i tak ona nie działała.. Ręczniki udzielane po komplecie na parę.. wystawiliśmy kartkę ( proszę posprzątać) została obrócona przez kogoś z obsługi badz z hotelu, nie wiem, nie widziałam. Liczyliśmy na imprezy tematyczne, jedynie co było to animatorzy od 20-21 maks do 22 godziny, w ciągu dnia parę godzin muzyki i tyle. Liczyliśmy chciazby na muzykę i otwarty basen na dłużej niż do godziny 18 tej. Jedzenie było dobre, niestety przez cały pobyt takie same. Kelner Sasha był super, bardzo miły i przyjemny, z chęcią podchodziliśmy do niego po jakieś napoje, bądź alkohol. Niestety barmarka Saska( coś podobnego ) nieprzyjemna, nie miła, jej wyraz twarzy zniechęcał nas do zamawiania napoi. Czuliśmy się jak intruzy. Ten wyjazd wspominiamy bardzo źle i bardzo prosimy o poprawę warunków hotelu (dla innych gości)niestety nie dla nas. Jesteśmy bardzo zawiedzeni, liczyliśmy na super wyjazd, a niestety rozczarowaliśmy się.

Bardzo zielono, teren mały, ale zadbany. Jedzenie dobre, ale nie jest rewelacyjne. Minusem są wędliny, ale podobnie jak w większości hoteli w Bułgarii. Obsługa bardzo miła, każdy mój uśmiech odwzajemniany jest w ten sam sposób. Pokoje nie są wielkie, ale jest pojemna szafa, szafki i lodówka. Od początku nasza klimatyzacja nie działała, ale po zgłoszeniu problemu, naprawiona została w kilka chwil. Odległość od morza, to dokładnie 7 minut! Należy skorzystać z tylnego wyjścia, obok boiska.

Pobyt oceniam generalnie pozytywnie. Obsługa w recepcji z niezłym angielskim. Wydaje się, że pomimo zbyt małej ilości personelu sprzątającego starają się utrzymać obiekt w czystości. Hotel jakkolwiek nie pierwszej młodości sprawia dobre wrażenie. Nasze pokoje były odnowione, z nowymi meblami. Przejście na plażę skrótem jest zgodne z opisem hotelu. Jednak goście z wózkami dziecinnymi mogą mieć problem, bo część trasy po za terenem hotelu jest wyłącznie po schodach. Pomimo swoich wad obiekt mogę polecać. No i na koniec jedna uwaga: hotel daleko od lotniska w Burgas.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

849 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT6135
Nazwa  Madara
Miejsce  Bułgaria / Złote Piaski / Złote Piaski
Wyżywienie  All inclusive
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, fitness, darmowe wifi, sporty wodne, bez paszportu

Nasi klienci docenili

check

Rejon słynący z pięknych, szerokich, piaszczystych plaż.

check

Dla szukających rozrywek - wiele ciekawych możliwości spędzania wolnego czasu.

check

Bogata infrastruktura: dużo restauracji, sklepów, barów.

check

Dobre możliwości komunikacyjne do innych miejscowości i okolicznych zabytków.

Ocena

Zablokowanych opinii: 2

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.0
Dobry
30 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
6.8
Hotel
7.0
Położenie
6.4
Pokoje
7.3
Wyżywienie
7.2
Atrakcje dla dzieci
8.5
Sport i rozrywka
7.6

Tripadvisor

4.0

Czystość

Jakość noclegu

Lokalizacja

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 30 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.0
10
Barbara

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2024
Rodzina z dziećmi

Polecam! Hotel bardzo ładny i czysty. W pokoju klimatyzacja, codziennie sprzątany, wymieniane ręczniki . Jedzenie bardzo dobre i duży wybór. Obsługa hotelu uśmiechnięta zawsze miła i pomocna. Animatorzy na szóstkę, dbali o rozrywkę - dzięki nim pobyt był jeszcze atrakcyjniejszy.

Zalety

Czysty hotel. Obsługa miła i pomocna. Wspaniali animatorzy.

Wady

Nie ma


9.7
Ola

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2023
Singiel

Hotel bardzo ładny, położony 400 metrów od plaży. Przestronne pokoje, codzienne sprzątane i wymieniane ręczniki. Każdy z gości otrzymuję bezpłatnie ręcznik kąpielowy ( należy pobrać u ratownika przy basenie). Jedzenie smaczne, duży wybór dań.

Zalety

Basen zewnętrzny oraz basen wewnątrz

Wady

Odległość od plaży


3.7
Angelika

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2023
Para

Hotel nie spełnił naszych oczekiwań. Pierwszy nasz pobyt w tym hotelu i na pewno ostatni. Z pewnością nie zasługuje na 4 gwiazdki. Biuro podróży przywiozło nas na godzinę 8 w hotelu, czekaliśmy na kanapie w 6 osób, do zameldowania o 14. Rozumiem, goście byli w pokoju do godziny 12, ale żeby dostać pokój od godziny 18 i jedzenie rowniez będąc w hotelu od godziny 8 rano. Nieporozumienie. Pracownik odpowiedział nam, że musimy doplacic za wcześniejsze zameldowanie, a dał nam pokój o godzinie 18.. Bez klimatyzacji. Dwa razy naprawiali nam ją, i tak ona nie działała.. Ręczniki udzielane po komplecie na parę.. wystawiliśmy kartkę ( proszę posprzątać) została obrócona przez kogoś z obsługi badz z hotelu, nie wiem, nie widziałam. Liczyliśmy na imprezy tematyczne, jedynie co było to animatorzy od 20-21 maks do 22 godziny, w ciągu dnia parę godzin muzyki i tyle. Liczyliśmy chciazby na muzykę i otwarty basen na dłużej niż do godziny 18 tej. Jedzenie było dobre, niestety przez cały pobyt takie same. Kelner Sasha był super, bardzo miły i przyjemny, z chęcią podchodziliśmy do niego po jakieś napoje, bądź alkohol. Niestety barmarka Saska( coś podobnego ) nieprzyjemna, nie miła, jej wyraz twarzy zniechęcał nas do zamawiania napoi. Czuliśmy się jak intruzy. Ten wyjazd wspominiamy bardzo źle i bardzo prosimy o poprawę warunków hotelu (dla innych gości)niestety nie dla nas. Jesteśmy bardzo zawiedzeni, liczyliśmy na super wyjazd, a niestety rozczarowaliśmy się.

Zalety

Basen na zewnątrz ( choć bardzo krótko był otwarty od 9 do 18.. )

Wady

Bardzo dużo niedociagniec , zdjęcia nie odzwierciedlają rzeczywistości. Są zrobione jakiś czas temu.


8.7
Michał

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2023
Para

Bardzo zielono, teren mały, ale zadbany. Jedzenie dobre, ale nie jest rewelacyjne. Minusem są wędliny, ale podobnie jak w większości hoteli w Bułgarii. Obsługa bardzo miła, każdy mój uśmiech odwzajemniany jest w ten sam sposób. Pokoje nie są wielkie, ale jest pojemna szafa, szafki i lodówka. Od początku nasza klimatyzacja nie działała, ale po zgłoszeniu problemu, naprawiona została w kilka chwil. Odległość od morza, to dokładnie 7 minut! Należy skorzystać z tylnego wyjścia, obok boiska.

Zalety

Obsługa ! (Jedynym wyjątkiem jest Pan w lobby, ale nie jest niemiły, nie jest po prostu wylewnie miły 😉) brak kolejek do czegokolwiek, byliśmy do 20 czerwca i było luźno.

Wady

Elewacja mogłaby być niebawem odświeżona.


7.4
Paweł

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2022
50+

Pobyt oceniam generalnie pozytywnie. Obsługa w recepcji z niezłym angielskim. Wydaje się, że pomimo zbyt małej ilości personelu sprzątającego starają się utrzymać obiekt w czystości. Hotel jakkolwiek nie pierwszej młodości sprawia dobre wrażenie. Nasze pokoje były odnowione, z nowymi meblami. Przejście na plażę skrótem jest zgodne z opisem hotelu. Jednak goście z wózkami dziecinnymi mogą mieć problem, bo część trasy po za terenem hotelu jest wyłącznie po schodach. Pomimo swoich wad obiekt mogę polecać. No i na koniec jedna uwaga: hotel daleko od lotniska w Burgas.

Zalety

Restauracja hotelowa na przyzwoitym poziomie, menu urozmaicone i zmieniane.

Wady

Centralna klimatyzacja nie wyrabiała. Dwie małe windy to za mało, czasem lepiej iść po schodach. Ubikacje na basenie rzadko sprzątane, drzwi do wymiany. W pokojach dozowniki na mydło puste. Serwis pokojowy wymianę ręczników zrealizował jak widać na zdjęciach. Za głośna muzyka na basenie, podkręcona aż kolumny charczały.


1.6
Poznanianka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2021
Grupa znajomych

Położenie fatalne ,daleko od morza 1.5 km,dojście do plaży fatalne , jedzenie w hotelu poniżej standard, okropne, każdy dzień to samo !!! Niesmaczne, z włosami, obrzydliwe, all inclusive żart !łaska jak masz dostać napój,o godz.23 zamknięte bary ! Hotel nie jest wart 1 gwiazdki!!!!!! Nie polecam ,latam po świecie i wiele spotkałam ale ten hotel to żart!!!!

Zalety

Brak !!!!

Wady

Brak zalet . Wady,wady,wady!


2.2
Asia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2021
Para

Jedzenie porażka, barman przy recepcji wygląda jakby za karę pracował. Strach iść po coś do picia. Ogólnie obiady na mieście jedliśmy.Nie wrócimy tam, Słoneczny Brzeg o niebo lepszy bez porównania. Dojście do plaży to jakieś nieporozumienie,za każdym razem inna trasa. Trzeba mieć lokalizację. Jedyne co polecamy to muzyka z baru Mohito przy plaży. Hotel nie adekwatny do uznanych gwiazdek. Nie polecam

Zalety

Ładny, czysty

Wady

Jedzenie porażka, barman pracuje za karę, dziwne robaki w pokoju a męża pogryzły pająki że musiał brać antybiotyk po powrocie do Polski


5.4
Ola

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2021
Para

Nie polecam. Drugi raz byśmy tam nie polecieli. Byłam z chłopakiem. W hotelu byliśmy przed południem, siedzieliśmy głodni czekając na pokój, który mieliśmy dostać o 14. O tej godzinie okazało się że jest już po obiedzie i powiedziano nam, żebyśmy poszli do baru przy basenie na pizze. Kolejka taka długa, że jak trafiło na moją kolej to skończyły się frytki, których już nie donosili i dostaliśmy dwa malutkie kawałki pizzy. Na 11 pełnych dni 3 razy mieliśmy posprzątany pokój. Najgorsze w tym wszystkim było to, że przez to że nie był sprzątany nie wymieniali nam ręczników. My każdego dnia rzucaliśmy ręczniki pod prysznic ( na karteczce było tak napisane - to miało poinformować Panią sprzątaczkę o zmianie ręczników) po czym pod koniec dnia okazywało się że pokój nie był sprzątany i znów z nich korzystaliśmy. Niestety zamawiając wakacje w ofercie tego hotelu były zaznaczone bezpłatne ręczniki przy basenie więc nie zabrałam swojego. Później podczas rozmowy z rezydentkom powiedziano mi, że ten hotel nigdy nie oferował takiego czegoś. Więc musiałam korzystać z ręcznika z pokoju. Wracając bardzo rzadkie sprzątanie pokoju wiązało się z brakiem papieru toaletowego. Z klimatyzacji tak śmierdziało pleśnią, że w pokoju nie dało się oddychać. Non stop wietrzyliśmy pokój i psikaliśmy perfumami. Co do basenu- nie duży, mało leżaków na tak dużą liczbę gości a jeszcze mniej parasoli. Do plaży 15min spacerem, plaża piaszczysta za opłatą parasole i leżaki ( ok 30zł za 2 os. ) trochę uciążliwe iść na plaże dość długi kawałek wracać na obiad, jeśli ktoś nie wytrzyma długo bez napoi lub alkoholu trzeba było kupić w sklepie. Wyżywienie - dla mnie w porównaniu do innych hoteli i miejsc, w których byłam bardzo mały wybór jedzenia i ciągle to samo. Nie ukrywam, że wypoczęłam lecz uważam, że za tak ogromne pieniądze, które zapłaciliśmy hotel nie spełniał wymagań.

Zalety

Miła obsługa Animacje bardzo fajne, widać, że animatorzy się starają i zachęcają do różnych aktywności. Wylot mieliśmy w nocy i dostaliśmy butelkę wody, kanapkę i jabłko.


2.0
irys

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

Madara to totalna porażka. Wszystko w tym hotelu poniżej oczekiwań a Ci co pisali pozytywne opinie to chyba pierwszy raz z domu wyjechali. neckerman zawiódł na całej lini mając w swojej ofercie tak beznadziejny hotel, który rzekomo jest przyjazny dzieciom a dzieci zwyczajnie się nudziły. klub dla dzieci porażka. rezydent i animatorki bez zapału i zaangażowania, przyjechali odpocząc a nie pracować. Nigdy więcej Madary


2.0
wiki

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

Równiez byłam w madarze i mam takie same odczucia jak moi przedmówcy. Hotel koszmar, wczasy na które czekamy rok zostały zmarnowane przez neckermana i ich niekompetentną obsługę. Rezydent i animatorki bez życia. Będące tam za karę. Moje 5 letnie dziecko zostawione w klubie happy evens pod opieką pań 2-krotnie wyszło samo i nikt nawet tego nie zauważył. szukałam go ponad pół godz. Stołówka za mała w stosunku do ilości gości, jedzenie monotonne bez smaku. Pokoje cuchnące bez możliwości zmany. Polacy traktowani jak 5 koło u wozu. nigdy w zyciu nie poleciłabym tego hotelu nikomu a neckerman przed rezerwacją zapewniał że to świetny wybór.


6.6
jurek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

hotel bardzo dobrze położony od centrum miasta 200 metrów a przy tym cisza i spokój, daleko od morza 800 metrów hotel ma 3,5 gwiazdki w katologu podają 4 gwiazdki. Wyjątkowe niedobre jedzenie oprócz warzyw i owoców. Alkoholi orozmaicony wybór w. Trzymają się ściśle godzin otwarcia i zamykanie barów i restauracji. Ogólne wrażenia dobry hotel dla rodzin z dziećmi ponieważ duzo jest włąśnie takich klientów natomiast dla młodych ludzi, którym to nie przeszkadza bo w nocy mogą sobie to odbic poprzez bliskośc dyskotek


6.2
Yogibeer

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Jedzenie: ziemniaki, makaron, parówki, pomidory, ogórki ciagle w różnych konfiguracjach. Prawie każde danie to "przegląd tygodnia" - efekt - problemy żołądkowe. Do plaży dość daleko. Hotel generalnie ładny, solidne trzy gwiazdki, ale nie cztery, jak się reklamuje. Generalnie hotel dla rodzin z dziećmi.


8.2
ichał

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2015
Singiel

Dla mnie ok Wyjechałem sam oderwać się od codzienności i robić Nic.

Zalety

Swietna obsługa

Wady

daleko od plaży


9.6
Krzysztof Kotowicz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2015
Singiel

Czyste pokoje i łazienki.Indywidualna klimatyzacja.Miła, zawsze uśmiechnięta i pomocna obsługa. Bardzo sprawna załoga w trakcie posiłków - błyskawicznie sprzątane stoły i uzupełniane potrawy w bufecie.Wystarczająca ilość leżaków i parasoli przy bufecie. Nie słyszałem żadnych narzekań ze strony gości (Niemcy,Francuzi,Rosjanie,Skandynawowie,Polacy)

Zalety

Czysty,zadbany z dala od głównych "punktów rozrywkowych", bezpieczny dla dzieci.Kryty basen ok 100 m kwadratowych.

Wady

Dla zmotoryzowanych tylko kilka miejsc parkingowych.


9.4
KASIUNIA 31

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2015
Para

POLECAM!!!!SUPER HOTEL CZYSTO,JEDZENIE BARDZO DOBRE I DUŻY WYBÓR .BARDZO DOBRY ALL LODY ITD.HOTEL NA DOBRYM POZIOMIE ZASŁUGUJE NA 4 GWIAZDKI.JEDYNY MINUS ALE MAŁY KAWAŁEK DO PLAZY OK 10MIN ALE TO PISAŁO W OFERCIE. HOTEL GODNY POLECENIA!!!!

Zalety

BARDZO DOBRE JEDZENIE I CZYSTO

Wady

NIE MA


5.6
raf32

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2015
Grupa znajomych

Szukam oszukanych z biura neckermann wyjazd Bugaria HOTEL ARENA 4* 29 maja 2015 WIEM ZE JEST PONAD 40 OSÓB ZOSTAWIAM ADRES RAF32@OP.PL zostaliśmy na lodzie ,hotel będzie nieczynny ponieważ jest w trakcie budowy, neckermann wziął kasę 2 tygodnie temu i zapewniał ze będzie otwarty, teraz proponują gorszy stary daleko od morza i centrum . chcemy tylko hotelu zgodnie z zamówieniem podobnego z ofertą a nie gorszego.!!! STOP OSZUSTOM POLACY NIE DAJMY SIĘ OSZUKIWAĆ !!!!!!!!1

Zalety

Szukam oszukanych z biura neckermann wyjazd Bugaria HOTEL ARENA 4* 29 maja 2015

Wady

Szukam oszukanych z biura neckermann wyjazd Bugaria HOTEL ARENA 4* 29 maja 2015


9.6
Katarzyna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2013
Rodzina z dziećmi

Byliśmy tam od 28.07 2013 r. do 8.08.2013 r. Hotel bardzo ładny i czysty,panie dbały o czystość w pokojach ręczniki wymieniane na życzenie,na łóżkach układane motyle .Jedzenie bardzo dobre w dużych ilościach,ciągle donoszone.piękne dekoracje z owoców i nie tylko.Animatorzy na szóstkę nie pozwalali się nudzić.Basen czysty, woda dla małych dzieci trochę za chłodna.Jeżeli chodzi o dojście do plaży od tyłu hotelu to dość kiepskie brak chodników po przejściu burzy zalane wyglądało i pachniało dość kiepsko.Same plaże piękne większość hoteli miało swoje leżaki więc kiepsko było ze znalezieniem miejsca,woda w morzu czysta i ciepła. Sam hotel godny polecenia te inne niedoskonałości nie mają jakiegoś dużego wpływu na jego renomę.Naprawdę polecam.


9.2
moniaa90

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2012
Rodzina z dziećmi

Były to pierwsze nasze wczasy i choć nie mam porównania to śmiało można stwierdzić, że hotel jest godny polecenia. Czystość hotelu była na najwyższym poziomie. Dosłownie lśnił. Jedzenie też w porządku, każdy znajdzie coś dla siebie. Ogólne wrażenie jak najbardziej pozytywne! :)


8.4
Mirosław W. i Jan W.

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2012
Singiel

Opinię zwracam do osób z Rodzinami i samotnych dlatego że Hotel każdemu przypadnie do gustu jestem mile zaskoczony tym co zobaczyłem , Hotel czyściutki i miła obsługa byłem w czerwcu 2010 roku, ale rewalka położenie jest rewelacyjne może daleko od plaży ok. 3 Km ale Hotel Rewalka! Animatorzy rewelacyjni, lecz jedną WADĄ tegoż Hotelu jest zimna woda w basenie i mało terenu nic do zwiedzania a dodatkowo Polaków dają do pokoi z widokiem na drogę ekspresową i na kosze na śmieci na parkingach, sorki ja miałem taki widok. Byłem z Tatą w tym Hotelu ale jedną zaletą to jest jedzenie bo serwują bardzo pyszne! To takie minusy i Plusy są tegoż Hotelu. Imprezy kończą się o godz. 23:00. Ja już nie odwiedzę tego Hotelu ale Wam Go polecam za bardzo dobre jedzenie i miłą obsługę.

Zalety

Witam byłem w tym Hotelu w roku 2010 , ale rewelacja Obsługa rewelacyjna i wszystko OK centrum piękne alejki i ogólnie Hotel zadbany i czysty pokoje czyszczone codziennie HOTEL OCENIAM NA 5 Gwiazdek , a jestem turystą bardzo wymagającym!

Wady

BRAK


9.2
Monika

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2011
Rodzina z dziećmi

Byliśmy od 29 lipca do 5 sierpnia 2011 z 3,5 letnim dzieckiem. Hotel bardzo fajny jedynie można się przyczepić do tego że trochę daleko do plaży ale za to basen z bardzo czystą wodą - jedyna uwaga aby mieć leżak i parasol należy gdzieś około 8.40 czekać na otworzenie basenu (basen czynny od 9-19)i położyć na leżakach ręcznik potem można iść spokojnie na śniadanie :) Jedzenie ok, każdy mógł sobie wybrać coś dla siebie. Pokoje czyste. Super animacje dla dzieci w języku polskim miniklub działa od godz. 10-12 i od 15 do bodajże 17 później o godz 20 minidisco. Są dwie polskie animatorki Weronika i Martyna z bardzo dobrym podejściem do dzieci.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Madara

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.