Opinie o hotelu
Lukasmayr

7.9
Dobry
8 opinii

3.5

71 opinii

Dobra komunikacja, blisko centrum, obsługa bardzo dobra

super zgodnie z opisem czysto bardzo miła atmosfera

Wyjazd na narty ma to do siebie, że od hotelu można wymagać mniej, bo mniej czasu się w nim spędza. Darmowe skibusy, które zatrzymują się dosłownie przed hotelem. Kursują rano w stronę stoków (5 - 6 kursów) i po południu z powrotem (5-6 kursów). Samochód używałem tylko raz. W pobliżu piekarnia, kilka knajpek. poza tym spokojnie i cicho. Stoki narciarskie w okolicy bardzo fajnie przygotowane. W połowie stycznia nie dużo ludzi.

Mogę wszystkim polecić ten hotel - bardzo mili właściciele, jedzenie bardzo dobre, szczególnie kolacje - zróżnicowane, piwo i wina dobre podawane przez cały dzień w opcji all . Miasteczko urocze , ciche, spokojne - mieszkańcy bardzo życzliwi, uśmiechnięci. Położenie hotelu super - początek drogi wysokogórskiej na Grossglockner. Parking jest z tyłu hotelu. Jedyną wadą hotelu to brak bezpłatnego dostępu do internetu:-(

Miły i przede wszystkim z sympatyczną obsługą hotel. Położenie dla zmotoryzowanych jak i nie,- wszędzie można dojechać własnym pojazdem jak i komunikacją miejscową. Do narciarskich miejscowości komunikacja zapewniona. Hotel staje na głowie żeby goście nie zaznali uczucia głodu , wszystkiego serwowano tyle jakby mieszkało w nim drugie tyle osób. Jedzenie jak najbardziej smaczne , obsługa sympatyczna i uśmiechnięta. Zaplecze dla narciarzy właściwe , wypożyczalnia w zasięgu kilkunastu metrów , pokoje są różne większe , mniejsze zależy co kto zarezerwuje. Ogólna ocena pozytywna , godna polecenia . jeszcze tam wrócę.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 579 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT9016
Nazwa  Lukasmayr
Miejsce  Austria / Europa Sportregion / Bruck an der Glocknertrasse
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, darmowe wifi, bez paszportu, parking, zwierzęta, ośrodek narciarski

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.9
Dobry
8 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.5
Hotel
7.0
Położenie
8.4
Pokoje
8.4
Wyżywienie
8.4
Teren narciarski w okolicy
10
Położenie względem stoków
9.0
Atrakcje dla dzieci
9.0
Sport i rozrywka
8.0

Tripadvisor

3.5

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Czystość

Jakość do ceny

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 8 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.9
8.9
Krzysztof

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2023
50+

Dobra komunikacja, blisko centrum, obsługa bardzo dobra

Zalety

Jedzenie

Wady

Remont


8.6
|grzegorz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2022
Para

super zgodnie z opisem czysto bardzo miła atmosfera

Zalety

super jedzenie , miła obsługa

Wady

bardzo ciasny parking


6.6
Mariusz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2016
Rodzina z dziećmi

Wyjazd na narty ma to do siebie, że od hotelu można wymagać mniej, bo mniej czasu się w nim spędza. Darmowe skibusy, które zatrzymują się dosłownie przed hotelem. Kursują rano w stronę stoków (5 - 6 kursów) i po południu z powrotem (5-6 kursów). Samochód używałem tylko raz. W pobliżu piekarnia, kilka knajpek. poza tym spokojnie i cicho. Stoki narciarskie w okolicy bardzo fajnie przygotowane. W połowie stycznia nie dużo ludzi.

Zalety

W hotelu sauna, przytulny kominek. Przystanek skibusa tuż przy hotelu.

Wady

Monotonne śniadania.


8.8
Joanna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2016
Grupa znajomych

Mogę wszystkim polecić ten hotel - bardzo mili właściciele, jedzenie bardzo dobre, szczególnie kolacje - zróżnicowane, piwo i wina dobre podawane przez cały dzień w opcji all . Miasteczko urocze , ciche, spokojne - mieszkańcy bardzo życzliwi, uśmiechnięci. Położenie hotelu super - początek drogi wysokogórskiej na Grossglockner. Parking jest z tyłu hotelu. Jedyną wadą hotelu to brak bezpłatnego dostępu do internetu:-(

Zalety

Bardzo dobre położenie - wszędzie blisko.

Wady

Brak bezpłatnego dostępu do internetu.


8.6
Robert

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2014
Grupa znajomych

Miły i przede wszystkim z sympatyczną obsługą hotel. Położenie dla zmotoryzowanych jak i nie,- wszędzie można dojechać własnym pojazdem jak i komunikacją miejscową. Do narciarskich miejscowości komunikacja zapewniona. Hotel staje na głowie żeby goście nie zaznali uczucia głodu , wszystkiego serwowano tyle jakby mieszkało w nim drugie tyle osób. Jedzenie jak najbardziej smaczne , obsługa sympatyczna i uśmiechnięta. Zaplecze dla narciarzy właściwe , wypożyczalnia w zasięgu kilkunastu metrów , pokoje są różne większe , mniejsze zależy co kto zarezerwuje. Ogólna ocena pozytywna , godna polecenia . jeszcze tam wrócę.

Zalety

Sympatycznie spędza się czas

Wady

Parkowanie aut - brak miejsc chociaż nie zawsze


8.4
Jagoda

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2009

Hotel to nic spektakularnego. Solidny Austriacki obiekt, dostosowany do prostych potrzeb nastawiony na gościa a nie na jego portfel. Z moich doświadczeń wyniesionych z niego wiem że możecie liczyć na ciepłą obsługę. Fajne pokoje, dobre położenie, nie za wysokie ceny jak na Austrię. Ważna uwaga w hotelu jest wypożyczalnia sprzętu do białego szaleństwa, będąc gościem ma się aż 20% rabatu :-).


8.4
Paweł

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2009

Wyjazd zaliczam do tych lepszych. Impreza z grzanym piwem i spacerem a potem kuligiem... Myślałem że to nie dla mnie ale było sporo zabawy i cieszylem się że skorzystałem. Hotel jest w centrum, nigdzie nie trzeba daleko chodzić. Pokoje o różnym standradzie, na miejscu jeśli jest inny wolny można ewentualnie za dopłatą albo i nie, zmienić. Wystrój typowy dla Asutrii. Obsługa sympatyczna i zaciera ewentualne niedociągnięcia hotelu.


5.2
Wiśniewski

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2008
Rodzina z dziećmi

Oprócz tego, że hotel jest naprawdę czysty to żadna atrakcja. Nic frontem do klienta, bo może trzeba będzie mu coś zaproponowac lub nie daj Boże zapewnić rozrywkę. Ogólnie lipa, zero kuligu, zero marszu z pochodniami i zero ogniska z grzanym winem - a wszystko to miało być zapewnione przez organizatora. Za całokształt dostateczny.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Lukasmayr

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.