Opinie o hotelu
Lucni Dum

5.4
Średni
2 opinie

Na pierwszy rzut oka wszystko niby ok. Większość gości to nasi zachodni sąsiedzi i w stosunku do nich obsługa odnosiła sie w sposób cokolwiek inny. Od części obsługi nienawiść do nas czuć było na kilometr. Obiadokolacja beznadziejna bez smaku.

Obsługa hotelu uprzedzona do Polaków. Od pierwszego dnia pobytu, mimo zapłaconej zaliczki, nachalnie i bezczelnie domagająca się zapłaty za cały pobyt. Ciekawe, że tylko od naszej, polskiej grupy. W pokoju znajomych pękła toaleta, właściciel hotelu domagał się zapłaty za całą wymianę muszli. Chcieliśmy uczynić gest w jego stronę i dorzucić kilkaset koron do ogólnego rachunku, ale jego bezczelność i żądanie zapłacenia całej faktury powaliła nas z nóg. Czyżby kosztem klientów chciał wymienić instalację w całym hotelu? Pozostaje niesmak, bo za taką sumę klienci nieważne z jakiego pochodza kraju powinni być traktowani z szacunkiem. Jeszcze dodam, że do ceny podanej na stronie internetowej hotelu dorzucił nam jakiś bliżej nieokreślony narzut - tłumacząc się, że musiał zapłacić prowizję do biur podróży. Pokoje bardzo małe, zwłaszcza typowe dwójki, wielkością daleko odbiegają od standardów europejskich. Szczerze nie polecam, omijajcie to miejsce z daleka.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

819 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT9484
Nazwa  Lucni Dum
Miejsce  Czechy / Czeskie Karkonosze / Jańskie Łaźnie
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  na terenie sauna, ośrodek narciarski

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

5.4
Średni
2 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
3.0
Hotel
4.0
Położenie
8.5
Pokoje
7.0
Wyżywienie
4.5

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 2 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
5.4
5.6
jenifer

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2007
Para

Na pierwszy rzut oka wszystko niby ok. Większość gości to nasi zachodni sąsiedzi i w stosunku do nich obsługa odnosiła sie w sposób cokolwiek inny. Od części obsługi nienawiść do nas czuć było na kilometr. Obiadokolacja beznadziejna bez smaku.


5.2
Daga

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2006
Rodzina z dziećmi

Obsługa hotelu uprzedzona do Polaków. Od pierwszego dnia pobytu, mimo zapłaconej zaliczki, nachalnie i bezczelnie domagająca się zapłaty za cały pobyt. Ciekawe, że tylko od naszej, polskiej grupy. W pokoju znajomych pękła toaleta, właściciel hotelu domagał się zapłaty za całą wymianę muszli. Chcieliśmy uczynić gest w jego stronę i dorzucić kilkaset koron do ogólnego rachunku, ale jego bezczelność i żądanie zapłacenia całej faktury powaliła nas z nóg. Czyżby kosztem klientów chciał wymienić instalację w całym hotelu? Pozostaje niesmak, bo za taką sumę klienci nieważne z jakiego pochodza kraju powinni być traktowani z szacunkiem. Jeszcze dodam, że do ceny podanej na stronie internetowej hotelu dorzucił nam jakiś bliżej nieokreślony narzut - tłumacząc się, że musiał zapłacić prowizję do biur podróży. Pokoje bardzo małe, zwłaszcza typowe dwójki, wielkością daleko odbiegają od standardów europejskich. Szczerze nie polecam, omijajcie to miejsce z daleka.



Zobacz na mapie

Lucni Dum

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.