Opinie o hotelu
Los Andes

9.3
Bardzo dobry
5 opinii

Spokojne miejsce. Przystanek komunikacji przy hotelu. Obsługa miła. Wręcz rodzinna. Basen. Sauna. Pokoje czyste, duże. Łazienka czysta. Obsługa bardzo miła. Dojazd do ośrodków narciarskich do 30 minut. Autobusy zabierają narty bez problemu. Można wchodzić w butach narciarskich.

Hotel jak najbardziej zasługuje na swoje 3 gwiazdki. Bardzo rodzinna atmosfera, Obsługa bardzo pomocna. Skibusami bardzo łatwy dojazd do ośrodków narciarskich. Atrakcyjnie położone miejsce. Polecam.

Polecam hotel. byłem początek marca. Recepcjonistka super kobieta. Wnerwiający Cieć ?: przy parkowaniu na moment już uwagi ! Brak czepka na basenie to afera !!!!!!!!!!!!!!!!! tylko przez tego jednego Ciecia. Inni OK. Kelnerzy OK.

hotel super, obsluga rewelacyjna, napoje do obiadokolacji troche kosztuja (wino 1.5 l - 16 euro) ale generalnie wrazenie jest pozytywne. Zdecydowanie polecam.

Kelnerzy dość słabo rozmawiają po angielsku :D Hotel suuuper!

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT15113
Nazwa  Los Andes
Miejsce  Włochy / Val di Fiemme / Castello di Fiemme
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen kryty, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, ośrodek narciarski

Ocena

Zablokowanych opinii: 1

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

9.3
Bardzo dobry
5 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
9.5
Hotel
8.6
Położenie
9.0
Pokoje
9.8
Wyżywienie
9.6

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 5 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
9.3
9.8
Piotrek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2014
Grupa znajomych

Spokojne miejsce. Przystanek komunikacji przy hotelu. Obsługa miła. Wręcz rodzinna. Basen. Sauna. Pokoje czyste, duże. Łazienka czysta. Obsługa bardzo miła. Dojazd do ośrodków narciarskich do 30 minut. Autobusy zabierają narty bez problemu. Można wchodzić w butach narciarskich.

Wady

Brak w pobliżu kawiarni. Restauracji.


8.6
Piotrek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2014
Para

Hotel jak najbardziej zasługuje na swoje 3 gwiazdki. Bardzo rodzinna atmosfera, Obsługa bardzo pomocna. Skibusami bardzo łatwy dojazd do ośrodków narciarskich. Atrakcyjnie położone miejsce. Polecam.


9.0
wbzory

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2012
Para

Polecam hotel. byłem początek marca. Recepcjonistka super kobieta. Wnerwiający Cieć ?: przy parkowaniu na moment już uwagi ! Brak czepka na basenie to afera !!!!!!!!!!!!!!!!! tylko przez tego jednego Ciecia. Inni OK. Kelnerzy OK.


9.8
pc486

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2012
Para

hotel super, obsluga rewelacyjna, napoje do obiadokolacji troche kosztuja (wino 1.5 l - 16 euro) ale generalnie wrazenie jest pozytywne. Zdecydowanie polecam.


9.2
Maciek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2008
Para

Kelnerzy dość słabo rozmawiają po angielsku :D Hotel suuuper!



Zobacz na mapie

Los Andes

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.