Opinie o hotelu
Lindos Sunny Village

6.5
Średni
17 opinii

Pokoje średnie, łazienka bardzo zaniedbana. Taras z widokiem na mur. Codzienna wymiana ręczników. Restauracja i wyżwienie - ocena bardzo pozytywna. Ogólne wrażenie- raczej średnie, nie wybrałabym tego hotelu ponownie.

Pokoje średnie, łazienka bardzo zaniedbana. Taras z widokiem na mur. Spokojna okolica. Obsługa hotelu - nięchętna do pomocy. Restauracja i wyżywienie - ocena bardzo pozytywna. Ogólna ocena - raczej średnia, ale nie poleciłabym tego hotelu.

Witam

Hoyel PORAŻKA dali nam pokój oddalony 200 m od głównej części hotelu, aby dojśc do hotelu trzeba było przejśc przez dwu

pasmową ulicę taras nie miał zamka więc każdy mógł sobie wejść i "wyczyścić" pokój. Gdy si eprzechodziło przez ulice aby

dojsc do hotelu - nie było furtki tylko zrobiona duża DZIURA w płocie przez która sie przechodziło w pokoju mielismy zabitego

pająka (krzyżaka z wielkim odwłokiem), dopiero po 4 dniach wymienili na m na pokój o wyższym standardzie (działa zamek w

drzwiach od tarasu a tak to samo) BRAK SŁÓW acha przed zmiana pokoju to na korytarzu co metr wystawał kran taki ogrodowy

PORAŻKA i klimatyzator był peknięty i kapała woda i brzęczał w nocy pani rezydentka była nie uprzejma i opryskliwa

wrogo nastawiona dlatego ludzie jak będziecie jechac do tego hotelu i pan z

recepcji będzie was prowadził do pokoju przez ulice dwu

pasmową to wogóle dalej nie idźcie pod tym względem ten hotel to "SYF" JEżELI KTOś MI NIE WIERZY PROSZE O KONTAK NA

MOJEGO MAILA - bartosz.kodex@interia.pl - to wyśle zdjęcia potwierdzające.

Na poczatku wrzesnia bylem z Neckermannem.

Docelowo mialem sie zatrzymac w Lindos Sunny Village. Neckerman reklamowal go jako "kameralny hotel 200m od plazy" - ani slowa o tym ze jest to kompleks i aby przejsc do plazy trzeba przejsc przez teren innego hotelu w sumie jakies 500m.

A teraz o Sunny Village - hotel reklamowany przez N. jako 3,5 gwiazdki - lokalna kategoria A. 3,5 gwiazdki to on chyba od nowosci nie widzial. W naszym bungalow nie dzialal klimatyzacja, łazienka srednio nadawala sie do uzytku i napewno nie bylo to 3 gwiazdki ale moze 1 moze 1,5.

Najciekawsze jednak bylo sniadanie - nastepnego dnia rano (przyjechalismy w nocy). Pomidory lezaly w brei i nie nadawaly sie do jedzenia. Serek bialy rowniez mial swoje dni - "pracowal" w czasie jedzenia ! Jedna z osob ktora przyjechala w naszej grupie zwrocila uwage ze jedzenie jest stare osobie ktora przedstawila sie jako Manager. Osoba stwierdzila ze hotel nie ma pieniedzy, jedzenie je sie do momentu az sie wszystko zje i zebysmy lepiej nie korzystali z tego hotelu ! Co wiecej stwierdzil ze obsluga nie ma placonych pensji od dwoch miesiecy.

Oczywiscie zglosilismy to naszej szanownej rezydentce (choc rezydent w tym wypadku to slowo mocno przesadzone - raczej "sprzedawcy obnosnemu wycieczek" - moze tak - sprzedawca-akwizytor). Poszla do Reservation Managera i ten stwierdzil ze wyrzuca z hotelu osobe ktora rozmawiala z pracownikiem hotelu !!! Po dyskusjach jednak przeprosil za zaistniala sytuacje !!!

A co na to nasz rezydent a raczej sprzedawca akwizytor szanownej firmy Neckermann ? Ano powiedziala nam ze po drugiej stronie jest hotel Costa Lidia i trzeba doplacic 20 Euro za dobe aby sie przeniesc i ... uciekla !!! Tak uciekla zostawiajac ludzi czekajacych na nia w recepcji!

Majac w planach dwa tygodnie w tak drastycznych warunkach przenioslem sie do Costa Lidia. Podobnie jak i pozostale 8 osob (pozostala tylko dwojka) z calej grupy N. Zastanawialem sie czy to nie jest strategia sprzedazy N. - sprzeadc byle co a potem i tak doplaca !

rezydent do wymiany. generalnie ok ale drugi raz bym sie nie skusił na taki hotel. po drugiej stronie Costia Lindia o niebo lepsza a z naszej wycieczki tez tam mieszkali.poza hotelem(bungalow) reszta spox. KJT :)

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

579 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT11563
Nazwa  Lindos Sunny Village
Miejsce  Grecja / Rodos / Lardos
Wyżywienie  All inclusive
Udogodnienia  basen odkryty, udogodnienia dla rodzin z dziećmi

Nasi klienci docenili

check

Starożytne ruiny i zabytki, takie jak Akropol w Lindos

check

Piękne plaże z złocistym piaskiem i krystalicznie czystą wodą

check

Urokliwe stare miasto Rodos z wąskimi uliczkami i średniowiecznymi murami

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.5
Średni
17 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
6.1
Hotel
6.7
Położenie
6.5
Pokoje
6.3
Wyżywienie
7.1

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 17 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.5
6.8
katarzyna bereda

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

Pokoje średnie, łazienka bardzo zaniedbana. Taras z widokiem na mur. Codzienna wymiana ręczników. Restauracja i wyżwienie - ocena bardzo pozytywna. Ogólne wrażenie- raczej średnie, nie wybrałabym tego hotelu ponownie.


6.6
katja

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

Pokoje średnie, łazienka bardzo zaniedbana. Taras z widokiem na mur. Spokojna okolica. Obsługa hotelu - nięchętna do pomocy. Restauracja i wyżywienie - ocena bardzo pozytywna. Ogólna ocena - raczej średnia, ale nie poleciłabym tego hotelu.


5.0
Bartek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Witam

Hoyel PORAŻKA dali nam pokój oddalony 200 m od głównej części hotelu, aby dojśc do hotelu trzeba było przejśc przez dwu

pasmową ulicę taras nie miał zamka więc każdy mógł sobie wejść i "wyczyścić" pokój. Gdy si eprzechodziło przez ulice aby

dojsc do hotelu - nie było furtki tylko zrobiona duża DZIURA w płocie przez która sie przechodziło w pokoju mielismy zabitego

pająka (krzyżaka z wielkim odwłokiem), dopiero po 4 dniach wymienili na m na pokój o wyższym standardzie (działa zamek w

drzwiach od tarasu a tak to samo) BRAK SŁÓW acha przed zmiana pokoju to na korytarzu co metr wystawał kran taki ogrodowy

PORAŻKA i klimatyzator był peknięty i kapała woda i brzęczał w nocy pani rezydentka była nie uprzejma i opryskliwa

wrogo nastawiona dlatego ludzie jak będziecie jechac do tego hotelu i pan z

recepcji będzie was prowadził do pokoju przez ulice dwu

pasmową to wogóle dalej nie idźcie pod tym względem ten hotel to "SYF" JEżELI KTOś MI NIE WIERZY PROSZE O KONTAK NA

MOJEGO MAILA - bartosz.kodex@interia.pl - to wyśle zdjęcia potwierdzające.


3.2
Visitor

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

Na poczatku wrzesnia bylem z Neckermannem.

Docelowo mialem sie zatrzymac w Lindos Sunny Village. Neckerman reklamowal go jako "kameralny hotel 200m od plazy" - ani slowa o tym ze jest to kompleks i aby przejsc do plazy trzeba przejsc przez teren innego hotelu w sumie jakies 500m.

A teraz o Sunny Village - hotel reklamowany przez N. jako 3,5 gwiazdki - lokalna kategoria A. 3,5 gwiazdki to on chyba od nowosci nie widzial. W naszym bungalow nie dzialal klimatyzacja, łazienka srednio nadawala sie do uzytku i napewno nie bylo to 3 gwiazdki ale moze 1 moze 1,5.

Najciekawsze jednak bylo sniadanie - nastepnego dnia rano (przyjechalismy w nocy). Pomidory lezaly w brei i nie nadawaly sie do jedzenia. Serek bialy rowniez mial swoje dni - "pracowal" w czasie jedzenia ! Jedna z osob ktora przyjechala w naszej grupie zwrocila uwage ze jedzenie jest stare osobie ktora przedstawila sie jako Manager. Osoba stwierdzila ze hotel nie ma pieniedzy, jedzenie je sie do momentu az sie wszystko zje i zebysmy lepiej nie korzystali z tego hotelu ! Co wiecej stwierdzil ze obsluga nie ma placonych pensji od dwoch miesiecy.

Oczywiscie zglosilismy to naszej szanownej rezydentce (choc rezydent w tym wypadku to slowo mocno przesadzone - raczej "sprzedawcy obnosnemu wycieczek" - moze tak - sprzedawca-akwizytor). Poszla do Reservation Managera i ten stwierdzil ze wyrzuca z hotelu osobe ktora rozmawiala z pracownikiem hotelu !!! Po dyskusjach jednak przeprosil za zaistniala sytuacje !!!

A co na to nasz rezydent a raczej sprzedawca akwizytor szanownej firmy Neckermann ? Ano powiedziala nam ze po drugiej stronie jest hotel Costa Lidia i trzeba doplacic 20 Euro za dobe aby sie przeniesc i ... uciekla !!! Tak uciekla zostawiajac ludzi czekajacych na nia w recepcji!

Majac w planach dwa tygodnie w tak drastycznych warunkach przenioslem sie do Costa Lidia. Podobnie jak i pozostale 8 osob (pozostala tylko dwojka) z calej grupy N. Zastanawialem sie czy to nie jest strategia sprzedazy N. - sprzeadc byle co a potem i tak doplaca !


6.0
Ksly

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

rezydent do wymiany. generalnie ok ale drugi raz bym sie nie skusił na taki hotel. po drugiej stronie Costia Lindia o niebo lepsza a z naszej wycieczki tez tam mieszkali.poza hotelem(bungalow) reszta spox. KJT :)


8.6
Dorota

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2016
Para

Polecam dla średnio wymagających. Ja osobiście wspaniale wspominam i hotel i ogólnie wyspę Rodos. Jak byłam w 08. 2010r hotel jeszcze nazywał się St.George\\\'s i startował do 3,5 gwiazdek (widocznie nie dostał bo nadal ma 3) To co szczególnie można polecić opisane w zaletach, jako wady to kawałek od plaży, kto chce mieć widok na morze i wychodzić prosto na plaże to niech wybierze co innego.

Zalety

Cicha, kameralna okolica, bungalowy w stylu greckim zadbane i położone w pięknym ogrodzie, pokoje czyste, duże, obrazki na ścianach, wygodne łóżka, klima, ładna łazienka, hotel obok przystanku autobusowego, jako baza wypadowa do zwiedzania ok, smaczne posiłki w formie obfitego bufetu, super bar i barman Slawek prawdziwy grek był super.

Wady

kawałek od plaży, bo położony w \\\"drugiej lini\\\" , ale spacerkiem zadbanym deptakiem jakieś 5-10min.


4.4
anna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2009

Byłam w tym hotelu od 22.06 do 5.07.2009. Infrastruktura hotelu sunny village jest nie czynna!!! W zastępstwie musieliśmy korzystac z hotelu montemar main (o niższym standardzie), zdecydowanie nie polecam!!!


4.8
Ewa

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2009

Wróciłam tydzień temu i kompleks Sunny Village jest nieczynny - korzysta się z obiektu hotelu Montemare!!!Cena jest wygórowana za taki obiekt.


4.0
aneczka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2009
Rodzina z dziećmi

Cała infrastruktura hotelu sunny village w okresie 22.06-5.07.2009 była nie czynna!!Musieliśmy korzystac z hotelu montemar main o niższym standardzie!! Zdecydowanie nie polecam ten hotel dla rodzin z małymi dziecmi.


7.4
grzeh

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2008

nie najgorzej ale mogloby byc lepiej


7.6
Kasia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2007

Plaża kamienista jest z poczatku i gorący piasek więc trudno dojśc do wody. Brak szamponu i mydła.


8.2
Hugs

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2007
Para

hotel ok, położony na rozległym terenie. Pokoje przyzwoite, jesli się uda, dwie osoby mogą zostać zakwaterowane w przestronnym pokoju rodzinnym (de facto dwupokojowym). Lazienki są najsłabszą stroną, niektóre odnowione, inne nie, zawsze dobrze jest poprosić o łazienkę z wanną (nie robią problemów z zamianą pokoi). klimatyzacja sterowana indywidualnie - działa bez zarzutu. Posilki dobre i w duzych ilosciach, sa 2 restauracje i snack bar. Zaletą jest to że można korzystac z basenów i barów położonego przy plazy 4* hotelu Costa Linda, wiec do dyspozycji jest w sumie 5 basenów. Genarlnie hotel można polecic, jesli wykupujesz pobyt w opcji LM i nie nastawiasz sie na niewiadomojakie udogodnienia:) Jedno zastrzezenie - hotelu nie powinni wybierac ludzie grymaśni z natury, szkoda nerwów ich oraz ich towrzyszyszy posiłków. Powiedzmy szczerze - hotel nie jest idealny, ale na pewno nie zasługuje na miażdzącą krytykę z jaką spotkałam się czytając (i słuchając) komentarzy gości.


10
Beata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2007
Rodzina z dziećmi

Hotel goraco polecam rodzinom z dziećmi. Ilość atrakcji dla dzieci zaspokoi najbardziej wymagające pociechy i ich rodziców. Ogromny obiekt na ponad 500 pokoi, 7 basenów, 3 brodziki dla dzieci. Bardzo dobre, czyste restauracje, uprzejma obsługa, pokoje czytste, eleganckie. Bardzo udane wakacje.


4.8
niezadowolona

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2007
Rodzina z dziećmi

Bardzo niemili menadżerowie.Płacąc za trzy dorosłe osoby w pierwszą noc dostaliśmy dwuosobową norę.W Neckermanie trzy razy upewnialiśmy się czy to na pewno będzie superior bungalow.Zdjęcia w katalogu Neckermana zupełnie nie pokrywają się z tym jaki jest standard tych pokoi.


7.8
sebek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2007
Rodzina z dziećmi

Chciałem zaznaczyć że mieszkałem wraz z żoną i synem w bungalowie typu superior. Wyposażenie było w porządku (może w łazience baterie mogłyby być nowsze ale to jedyne zastrzeżenie). Pokój był codziennie sprzątany, ręczniki wymieniane(o ile zostawiło sie je na podłodze), a minibar uzupełniany. Jedzenie było dobre i smaczne może trochę mało urozmaicone (ale może mi sie wydawać ponieważ w zeszłym roku byłem w hotelu pięciogwiazdkowym i właśnie jedyną różnica na korzyść zeszłorocznego było urozmaicenie jedzenia).
Hotel należy do kompleksu Montemar i rzeczywiście moge się zgodzić że trzeba do plaży kawałek przejść (ok. 500 metrów) ale w okolicy Lardos nie widziałem nigdzie dwupasmowej drogi więc nie wiem o czym pisze Bartek, ten spacerek przez teren holelu Costa Lindia był bardzo przyjemny i odbywaliśmy go z przyjemnością i nie widzę powodu do narzekań. Super jest to że leżaki przy plaży są za darmo, plaża jest OK a przy plaży funkcjonuje restauracja więc nie ma potrzeby się ubierać jeżeli komuś nie chce się iść do hotelu na obiad. Jest również możliwe zjedzenie kolacji w tej restauracji przy plaży ale trzeba się zapisać wcześniej w recepcji (my byliśmy raz ale z tego co wiem to nie ma żadnych ograniczen).
Podsumowująć hotel Lindos Sunny Village trzeba podkreślić że za taką cenę jaką zapłaciłem hotel całkowicie spełnił moje oczekiwania. Jedyna rzecz która mnie denerwowała dotyczyła ludzi którzy rezerwowali leżaki wkoło basenów a wynik byl taki że większość leżaków stała pusta a jak ktoś przyszedł to nie miał gdzie się rozbić, ale my w zasadzie codziennie chodziliśmy na plażę, a tam nawet po bardzo późnym śniadaniu zawsze udawało sie nam znaleźć leżaki.


9.6
RKos

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2006
Rodzina z dziećmi

Świetne jedzenie w 3 restauracjach na terenie kompleksu wspaniała pizza na plaży między posiłkami. Dobry servis room - codzienne sprzątanie na bieżąco uzupełniany mini bar. Wypożyczalnia samochodów w ośrodku po dobrych cenach (po negocjacjach oczywiście)


6.0
Dorota

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2006
Rodzina z dziećmi

Hotel jest częścią Montemar Beach Resort. Opinia dot. pokoju dotyczy części Montemar Main.
Restauracje, plaża i obsługa są wspólne - poniżej oczekiwań
Organizacja posiłków niedostateczna - kolejki, brak wolnych stolików, obsługa nie radzi sobie
Za mało leżaków, brak materaców.
Plaża bardzo słaba - zejście do wody po kamieniach



Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.