Opinie o hotelu
Lenka

5.3
Średni
3 opinie

Polecam narciarzom i osobom aktywnym. Pokoje w hotelu są dość duże ale bez balkonów. Personel przyjazny.

hotel ok blisko stoku obsługa słaba ,złośliwa nie pomocna chyba za karę pracuje

Idealny na narciarzy, ale posiłków tam nie da się jeść

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

819 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT8370
Nazwa  Lenka
Miejsce  Czechy / Czeskie Karkonosze / Szpindlerowy Młyn
Wyżywienie  śniadania
Udogodnienia  na terenie sauna, ośrodek narciarski

Nasi klienci docenili

check

Blisko do przystanku "Skibus".

check

Hotel położony bezpośrednio w rejonie Svaty Petr.

check

Tylko 5 min. spacerem do centrum miasta.

check

Popularne centrum sportów zimowych o międzynarodowym charakterze.

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

5.3
Średni
3 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
4.3
Hotel
4.7
Położenie
9.3
Pokoje
5.3
Wyżywienie
2.7

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 3 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
5.3
7.8
Eugeniusz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2018
Para

Polecam narciarzom i osobom aktywnym. Pokoje w hotelu są dość duże ale bez balkonów. Personel przyjazny.

Zalety

Blisko do stoku, pokoje wystarczająco wyposażone, bardzo ciepło w hotelu, zawsze gorąca woda, bardzo dobre śniadania.

Wady

Obiadokolacje mało urozmaicone, brak surówek, zupki jak na lekarstwo. Płatny parking.


4.8
SŁAWEK

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2015
Grupa znajomych

hotel ok blisko stoku obsługa słaba ,złośliwa nie pomocna chyba za karę pracuje

Zalety

połozenie

Wady

obsługa


3.2
Aga

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2014
Grupa znajomych

Idealny na narciarzy, ale posiłków tam nie da się jeść

Zalety

Położenie

Wady

fatalne jedzenie, miał być kosz owoców - był śmieszny mały talerzyk z bananem, obsługa - masakra



Zobacz na mapie

Lenka

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.