Opinie o hotelu
Le Grand Blue

2.5
Słaby
26 opinii

Kiedy wybierałam ten hotel na wakacje w tym roku przeglądałam również opinie klientów, którzy korzystali już tego hotelu. Niestety były tylko dwie opinie i do tego jeszcze całkowicie skrajne / bardzo dobra i bardzo zła/ . Oferta zaciekawiła mnie gdyż hotel był wskazywany jako 4 gwiazdowy, z bezpłatnym dostępem do internetu w pokoju oraz ciekawą lokalizacją wypadową. Już w pierwszym dniu pobytu pojawiły się pierwsze problemy: zepsuta klamka w łazience. Przy zamykaniu drzwi zatrzaskiwały się bez możliwości otwarcia od wewnątrz. Problem został zgłoszony rezydentowi , a Pani w recepcji zapisała uwagę w swoim zeszycie. Kolejną niemiłą niespodzianka był brak dostępu do internetu po otrzymaniu hasła. Okazało się, że sygnał jest zbyt słaby w pokoju , ale także w lobby nie dało się korzystać z sieci. Szkoda, że targałam laptopa do Grecji. Problem został zgłoszony i otrzymała odpowiedź , że nic się nie da zrobić. W łazience nie było również suszarki. Zgłosiłam i recepcjonistka powiedziała, że nie mają.... Na terenie hotelu cały czas prowadzone są jakieś prace remontowe, a nasza droga z pokoju biegła codziennie kolo rozgrzebanego placu budowy. Czarę goryczy przelało odkrycie po powrocie do pokoju z wycieczki. W łazience nie było deski sedesowej. Deska faktycznie ruszała się, ale mieliśmy dość zgłaszania, gdyż w piątym dniu pobytu i tak nie naprawiono drzwi do łazienki i nie donieśli suszarki. WiFi nie działało. Ale brak deski ??? Znowu wizyty w recepcji . I szokująca informacja, że Panie sprzątaczki zabrały , bo była zepsuta, ale na razie nie mają , może jutro kierownik kupi.???? Przypomnę, że oferta hotelu do CZTERY GWIAZDKI. Telefon do rezydentki, która zbytnio się nie przejęła. Horror!!! Położenie hotelu oraz wspaniałe plaże na całym zachodnim wybrzeżu nie mogą zatrzeć wspomnień jakie pozostały po tych wakacjach. Z Biurem RAINBOW byłam trzeci raz na wakacjach i poraz pierwszy się zawiodłam. Mam wrażenie, że Rainbow za wszelką cenę chce zarobić na ofercie, nawet za cenę

Bylismy rodzina w tym hotelu... na samo wejscie zrobilo mi sie nie dobrze.. smrod i bród.. !! Zero klimatyzacji a caly szef tego dziadostwa patrzyl sie na nas jak by chcial nas zabic.... zal.pl...!! Jedzenie masakra. zimne i codziennie to samo. brak czysyc talezy i brak sztućców... Rezydenci oszukuja, nie sluchaja pozniej potrzeb naszych , nie ccieli nam zmienichotelu , a naet nie odbierali potem telefonow! Wykupilismy wycieczke zeby nie siedziec w tym brudzie ale niestety inaczej nam ja przedstawiano i inaczej wszystko wygladalo. Inclusive jak sama nazwa wskazuje wszystko w cenie ..-> lody musielismy przy barze kupowac sobie sami!!! Piwa wiecznie nie bylo! a rodzaji wodki byly tylko 2-3 reszta za doplata! PLAC ZABAW DLA DZIECI... ciekawe gdzie on sie znajdowal.. basen wogole nie czyszczony bród unosil sie wszedzie strach bylo wejsc!!!! Łazienki w recepcji obsrane!!!!! papieru brak!!! NIE POLECAM!!!

NIE JEDŹCIE TAM, A KTO WPŁACIŁ PIENIĄDZE NICH WYCOFA I WYBIERZE INNY HOTEL. PO WYJEŹDZIE Z HOTELU W AUTOBUSIE OKOŁO 30 OSÓB KLASKAŁO ZE SZCZĘŚCIA, ŻE CAŁO WYJECHALIŚMY !!!!!.

Gdybym musiała tam spędzić 7 dni z moją rodzina to byłyby to najgorsze wakacje jakie można sobie wyobrazić, na szczęście zostaliśmy przeniesieni do innego hotelu. Ludzie nie dajcie się namówić, zwykle naciąganie. Ciężko znaleźć jakieś plusy tego hotelu. W porównaniu z innym również 4**** hotelem, poprostu niebo a ziemia.

Tragedia. Syf, smród, brud,szczury, karaluchy, mrówki. Obsługa chamska.Każdy z pracowników robi wszystko. Myje podłoge, maluje ściane i robi posiłki. Jedzenie tragedia, strach jeść.Bar przy basenie tragedia. Wyciągali kubki jednorazowe z koszy na śmieci, obmywali je i ponownie podawali w nich piwo. Rainbow strzeliło sobie w kolano. Rezydentka nie widzi problemu że są karaluchy, grzyb na scianach. Zrobiliśmy wojnę i przeniesiono około 20 osób do innych hoteli o należytych standardach, alewytrwali pozostali w tym syfie. Nie dajcie sie wrobić w RETHYMNO LE GRAND.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

394 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT31464
Nazwa  Le Grand Blue
Miejsce  Grecja / Kreta / Adelianos Kampos
Udogodnienia  basen odkryty, dostęp do internetu

Nasi klienci docenili

check

Różowy piasek i turkusowe wody na egzotycznej plaży Elafonisi

check

Najdłuższy w Europie wąwóz Samaria z zapierającymi dech widokami

check

Malownicze porty i weneckie domy w urokliwej Chanii

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

2.5
Słaby
26 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
2.1
Hotel
1.9
Położenie
4.2
Pokoje
2.2
Wyżywienie
2.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 26 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
2.5
4.0
Grace

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2017
Para

Kiedy wybierałam ten hotel na wakacje w tym roku przeglądałam również opinie klientów, którzy korzystali już tego hotelu. Niestety były tylko dwie opinie i do tego jeszcze całkowicie skrajne / bardzo dobra i bardzo zła/ . Oferta zaciekawiła mnie gdyż hotel był wskazywany jako 4 gwiazdowy, z bezpłatnym dostępem do internetu w pokoju oraz ciekawą lokalizacją wypadową. Już w pierwszym dniu pobytu pojawiły się pierwsze problemy: zepsuta klamka w łazience. Przy zamykaniu drzwi zatrzaskiwały się bez możliwości otwarcia od wewnątrz. Problem został zgłoszony rezydentowi , a Pani w recepcji zapisała uwagę w swoim zeszycie. Kolejną niemiłą niespodzianka był brak dostępu do internetu po otrzymaniu hasła. Okazało się, że sygnał jest zbyt słaby w pokoju , ale także w lobby nie dało się korzystać z sieci. Szkoda, że targałam laptopa do Grecji. Problem został zgłoszony i otrzymała odpowiedź , że nic się nie da zrobić. W łazience nie było również suszarki. Zgłosiłam i recepcjonistka powiedziała, że nie mają.... Na terenie hotelu cały czas prowadzone są jakieś prace remontowe, a nasza droga z pokoju biegła codziennie kolo rozgrzebanego placu budowy. Czarę goryczy przelało odkrycie po powrocie do pokoju z wycieczki. W łazience nie było deski sedesowej. Deska faktycznie ruszała się, ale mieliśmy dość zgłaszania, gdyż w piątym dniu pobytu i tak nie naprawiono drzwi do łazienki i nie donieśli suszarki. WiFi nie działało. Ale brak deski ??? Znowu wizyty w recepcji . I szokująca informacja, że Panie sprzątaczki zabrały , bo była zepsuta, ale na razie nie mają , może jutro kierownik kupi.???? Przypomnę, że oferta hotelu do CZTERY GWIAZDKI. Telefon do rezydentki, która zbytnio się nie przejęła. Horror!!! Położenie hotelu oraz wspaniałe plaże na całym zachodnim wybrzeżu nie mogą zatrzeć wspomnień jakie pozostały po tych wakacjach. Z Biurem RAINBOW byłam trzeci raz na wakacjach i poraz pierwszy się zawiodłam. Mam wrażenie, że Rainbow za wszelką cenę chce zarobić na ofercie, nawet za cenę

Zalety

położenie w zachodniej części krety jako dobra baza wypadowa

Wady

Jakość obsługi w hotelu fatalna: brak reakcji na zgłoszone usterki w pokoju, brak właściwej pomocy ze strony rezydentki, Hotel w trakcie remontu


1.6
Katarzynka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2017
Rodzina z dziećmi

Bylismy rodzina w tym hotelu... na samo wejscie zrobilo mi sie nie dobrze.. smrod i bród.. !! Zero klimatyzacji a caly szef tego dziadostwa patrzyl sie na nas jak by chcial nas zabic.... zal.pl...!! Jedzenie masakra. zimne i codziennie to samo. brak czysyc talezy i brak sztućców... Rezydenci oszukuja, nie sluchaja pozniej potrzeb naszych , nie ccieli nam zmienichotelu , a naet nie odbierali potem telefonow! Wykupilismy wycieczke zeby nie siedziec w tym brudzie ale niestety inaczej nam ja przedstawiano i inaczej wszystko wygladalo. Inclusive jak sama nazwa wskazuje wszystko w cenie ..-> lody musielismy przy barze kupowac sobie sami!!! Piwa wiecznie nie bylo! a rodzaji wodki byly tylko 2-3 reszta za doplata! PLAC ZABAW DLA DZIECI... ciekawe gdzie on sie znajdowal.. basen wogole nie czyszczony bród unosil sie wszedzie strach bylo wejsc!!!! Łazienki w recepcji obsrane!!!!! papieru brak!!! NIE POLECAM!!!

Zalety

ładny widok z pokoju

Wady

tragedia tragedia pogania!!!!!


1.4
Kamyk

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2017
Grupa znajomych

NIE JEDŹCIE TAM, A KTO WPŁACIŁ PIENIĄDZE NICH WYCOFA I WYBIERZE INNY HOTEL. PO WYJEŹDZIE Z HOTELU W AUTOBUSIE OKOŁO 30 OSÓB KLASKAŁO ZE SZCZĘŚCIA, ŻE CAŁO WYJECHALIŚMY !!!!!.

Zalety

Brak zalet !!!!!!!!!!!!!!!!.

Wady

Wszystko co możliwe, włącznie z rezydentem firmy Rainbow. Byliśmy w tym hotelu w lipcu na osiem dni. Pojechaliśmy wspólnie z drugą rodziną. To co zobaczyliśmy przeszło Nasze najśmielsze oczekiwania. Wszędzie brud i smród. Interwencja u rezydentki p.Ewy ...nic nie pomogła. Cały czas twierdziła, że to nic strasznego. Zażądaliśmy zmiany hotelu. Pani rezydentka oświadczyła, że obecnie w Grecji jest duże obłożenie w hotelach i może n do innego hotelu za dodatkową opłatą. Jedzenie wstrętne. Napoje nie do picia, rozcięczone na maksa. Mieliśmy formę all inclusiv , a za butelkę wod w barze przez dwa dni pobierano od Nas opłatę 0,5 euro. Hotel w mojej ocenie powinien mieć 1-2 gwiazdki. Obsługa cały czas chodzi obrażona jakby pracowali za karę. Na stołówce tylko jeden grek ubrany był w koszulę. reszta chodziła w koszulkach, zazwyczaj mocno spranych. Na środku stołówki zbierana jest stara żywność do wiader. Widok ,aż jeść się nie chce. W barze przy basenie praktycznie codziennie brakowało alkoholu. Przez 6 dni nie było whisky. Przez dwa dni nie było piwa tylko \"Uzo\", które nie dało się pić. Piwo jak się pojawiło to na kilka godzin i znowu barman mówił, że nie ma. Na pytanie kiedy będzie, odpowiadał \"I dont now\". Alkohol był podawany w plastikowych kubkach. Za inny alkohol trzeba było płacić. Nie dajcie się oszukać na remonty, tam cały czas trwają i jeszcze potrwa to bardzo długo. Obsługa jest bardzo niemiła, a nawet czasami agresywna. Jeden zdesperowany klient hotelu ,który robił zdjęcia jedzeniu bo było nieświeże został wytarmoszony przez czterech greków, a jego telefon rozbity. Wszystko co jest zawarte w ofercie jest nieprawdą, nawet odległość do morza. Sprawdziłem na endomondo i wyszło 1,5km. Bus dowozi na plaże wtedy kiedy im się chce, zazwyczaj nie jeździ. Wszyscy Polacy, którzy byli podczas Naszego pobytu składają do firmy Rainbow reklamację. Rozmowa z Panią Rezydentką nie ma sensu ponieważ dla niej białe jest czarne, a dolewanie octu do sfermentowanych pomidorów które podane było ludziom do jedzenia to tradycyjne greckie danie. Wady w tym hotelu są każdym kroku. Nie polecam tego hotelu nikomu. Tragedia. My czujemy się oszukani i choćbym miał iść do Sądu to to zrobię, by odzyskać wszystkie pieniądze za najgorsze wakacje w Naszym życiu. Jeszce jedna spraw ,kto był głośniejszy u Pani Rezydentki to dostawał gratisowe wycieczki i papier do podpisanie ,że nie będzie rościł sobie żadnych pretensji po zakończeniu turnusu. O jego wadach mógłbym długo...długo pisać, ale chcę już o tym zapomnieć. Nie dajcie się oszukać !!!!!!!!!!. (Ten hotel jest masakryczny i dał bym mu 1 gwiazdkę za wszystko !!!!).


2.4
Magda

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2017
Rodzina z dziećmi

Gdybym musiała tam spędzić 7 dni z moją rodzina to byłyby to najgorsze wakacje jakie można sobie wyobrazić, na szczęście zostaliśmy przeniesieni do innego hotelu. Ludzie nie dajcie się namówić, zwykle naciąganie. Ciężko znaleźć jakieś plusy tego hotelu. W porównaniu z innym również 4**** hotelem, poprostu niebo a ziemia.

Zalety

Mam problem, żeby choć jedną znaleźć (

Wady

Hotel na poziomie max 1- 2 **, jedzenie okropne, brak minimalnego wyposażenia w pokojach, brud i nieprzyjemne zapachy z każdej strony hotelu, basen zaniedbany, brak w ofercie all inclusive napojów, alkoholi a nawet wody


1.8
karol

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2017
Rodzina z dziećmi

Tragedia. Syf, smród, brud,szczury, karaluchy, mrówki. Obsługa chamska.Każdy z pracowników robi wszystko. Myje podłoge, maluje ściane i robi posiłki. Jedzenie tragedia, strach jeść.Bar przy basenie tragedia. Wyciągali kubki jednorazowe z koszy na śmieci, obmywali je i ponownie podawali w nich piwo. Rainbow strzeliło sobie w kolano. Rezydentka nie widzi problemu że są karaluchy, grzyb na scianach. Zrobiliśmy wojnę i przeniesiono około 20 osób do innych hoteli o należytych standardach, alewytrwali pozostali w tym syfie. Nie dajcie sie wrobić w RETHYMNO LE GRAND.

Zalety

W kraju o dobrym klimacie.

Wady

Karaluchy, syf, smród, szczury, pająki, mrówki, bezczelna obsługa, stan hotelu trgiczny.


3.2
Ela

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2017
50+

Na dzisiaj nie polecam. Oferta nie zgodna z prawdą. Pan menadżer powinien służbowo pojechać razem z kucharzem i całą resztą do konkurencji na trzy dni ,żeby uświadomić sobie jak daleko odbiega od innych i co powinien poprawić.


2.6
Zawiedzeni i naiwni.

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2017
Grupa znajomych

W pełni potwierdzam poprzednie opinie. Biuro Rainbow zbija kasę na naiwnych ludziach do których jak się okazało my też się zaliczamy. Byłam tam z mężem z grupą przyjaciół przez 14 dni i właśnie wróciliśmy. Okazało się że oferta hotelu , którą zaproponowało biuro podróży bardzo odbiega od rzeczywistości. Hotel wcale nie jest po generalnym remoncie, ale jak się okazało cały czas pokoje są remontowane na bieżąco. Łazienki są w opłakanym stanie. Pełno wilgoci, niesprawne odpływy kanalizacyjne, -stojąca i nie spływająca woda z podłogi , brak ciepłej wody, niesprawne klimatyzacje, Oferta all inclusive bardzo odbiega od rzeczywistości. Barman nigdy nie przychodził na godz. 10.00. W barze często brakowało piwa, metaxy , kostek lodu, kubeczków. Na stołówce jedzenie zimne i podawane były w małych ilościach, co powodowało, że trzeba było czekać w kolejce na następną dostawę , która z kuchni i tak została wyniesiona zimna. Na stołówce brakowało noży, filiżanek, szklanek, stolików , krzesełek. Baseny brudne. Źle przykręcone parasole przy leżakach, które przewracały się, a obsługa hotelu nic sobie z tego nie robiła. Sami musieliśmy sobie radzić , przyciskając podstawę parasola kamieniami. A wisienką na torcie było pojawienie się szczura wokół basenu, który wywołał spore zamieszanie. Drodzy Państwo zanim wykupicie wczasy w TYM HOTELU zastanówcie się czy warto nasze ciężko zarobione pieniądze wydać na ten hotel. Rezydentka też nie do polecenia. Kłamała w żywe oczy jak tylko mogła. Na załagodzenie sprawy, jeżeli ktoś składał reklamacje na miejscu proponowała darmowe wycieczki . Jeżeli ktoś nie chciał skorzystać z takiej formy rekompensaty -pozostaje założenie sprawy w sądzie po powrocie do Polski.

Zalety

Położenie, piękne widoki

Wady

brud, smród i ubóstwo


2.4
Anna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2017
Grupa znajomych

W zupełności zgadzam się z opiniami, które już są na stronie. Biuro RAINBOW kłamie i oszukuje klientów na każdym kroku. Właśnie wróciłam z mężem i przyjaciółmi z tego hotelu i mogę bardzo dużo złych rzeczy powiedzieć na temat tego pobytu. Na własne oczy zobaczyliśmy jak bardzo biuro dba o swoich klientów, w jakich warunkach musimy spędzać wymarzone wakacje za granicą za nasze ciężko zapracowane pieniądze.. Zapleśniałe, śmierdzące łazienki, grzyb na ścianie, zimna woda, niesprawne odpływy, brudny basen, zimne jedzenie, długie oczekiwanie na potrawy, a jeżeli się już coś pojawiło np. frytki czy jakieś mięso - to tak w małych ilościach, że dla wszystkich nie starczało, codzienna walka o stolik i krzesełko na stołówce, brakujące sztućce, szklanki, filiżanki, ciągłe braki w barze alkoholu, kostek lodu, barman nigdy nie przychodził na czas. Wszystkie te zastrzeżenia zgłaszałam do rezydentki a w zamian usłyszałam odpowiedź, że dojechali goście i dlatego wszystkiego brakuje. A wisienką na torcie - było pojawienie się szczura wokół basenu, który wywołał duże zamieszanie. Drodzy Państwo zanim wykupicie imprezę turystyczną w tym hotelu zastanówcie się czy warto spędzać urlop w tak skandalicznym hotelu. Na terenie hotelu słychać tylko rozmowy na temat niedogodności hotelowych i jak wszyscy zostali oszukani przez biuro RAINBOW.

Zalety

położenie, widoki

Wady

Ogólne zaniedbanie


4.0
julia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2017
Para

To nie jest hotel 4*! Hotel dla mniej wymagającego klienta, oferta zakupiona za 1300 pln - sie opłaca, za większe pieniązki juz nie. Hotel znajduje się na wzgórzu - widoki na morze przepiekne, ale pokonywac trase do plazy czy miasta pieszo w 40 stopniowym upale - porazka, czesto splywa po drodze brudna woda nawadniajaca okoliczne uprawy. Kursuje hotelowy bus kilka razy na dzien na plaze ( max na 7osob). Pokoje - w zaleznosci jak sie trafi, ja akurat miałam ładny pokoj z widokiem na morze z klimatyzacja, i lodowka ktora zamiast chlodzic grzala, podczas brania prysznica ( ciezko z ciepla woda) woda zalewa cała lazienke. Sprzatany kilka razy na caly pobyt, reczniki rowniez wymieniane. Jedzenie: szału nie ma, zimne, monotonne i malo. Sniadania ( warzywa, ser feta, zołty ser,jajka gotowane, jajka sadzone, czasami parowki i jajecznica, szynka podopbna do mortadeli, dzemy, płatki, miod, owoce, chleb), obiady ( warzywa, ser feta, ryz, ziemniaki ( niedobre), zimny makaron, czesto jakies klopsiki i paluszki rybne, czasami jakas kukurydza z marchewka czy zielona fasolka, kolacja ( chleb, ser, szynka, czasmi jakis kurczak, frytki ( zimne) pod warunkiem ze sie czlowiek odpowiednio ustawil w kolejke bo szybko znikaly, owoce ( przepyszne czeresnie), przekaski na basenie ( mini kanapki plus arbuz). Kilka razy zdazalo się nieswieze mieso czy ryba - wiec uwazac! Podczas posilkow walka o stoliki, w lipcu wieksza ilosc gosci - nie radzaca sobie obsluga. bar przy basenie: metaxa, quzo, raki, wino i piwo, przy wiekszej ilosci gosci czesto brakowalo alkoholu i kubeczkow. woda w basenie - raczej rzadko sprzatana. W hotelu tak naprawde nic sie nie dzieje ( mozna zagrac w pingo ponga - pod warunkiem iz kupi sie pileczke, platny bilard i plate cybergaj, raz na tydzien odbywa sie wieczor grecki. W hotelu mozna sie zanudzic. W wiosce ponizej kilka tawern , sklepy z pamiatkami, i supermarkety. Raz w tygodniu - piatek odbywa się party greckie w tawernie greco .

Zalety

piekne widoki

Wady

jedzenie, trasa do miasta ( polozenie na wzgorzu)


3.2
Jano

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2017
Para

Jednym słowem skandal i wielkie oszustwo ze strony biura podróży. Jedzenie zimne, nieświeże ( warzywa jak i sałatki serwowane wielokrotnie te same, chyba do momentu aż w końcu zostaną zjedzone przez zrozpaczonych gości). O jakimkolwiek urozmaiceniu posiłków nie ma mowy, codziennie to samo: śniadanie - jajko na twardo, jajka sadzone (wątpliwej świeżości) mini parówki ( zimne i wyglądają jakby były z dnia poprzedniego), ser żółty oraz coś na kształt wędliny (mortadeli ...) do tego kwaśne pomidory, płatki, jogurt; obiad - tutaj też czasem pojawiają się parówki ( oczywiście zimne), do tego hit turnusu - zimne frytki (podają je rownież na kolacje), czasem pojawi się jakaś ryba lub udko z kurczaka, do tego oczywiście cebula i zielona papryka, a także - tu niespodzianka- pomidory ze śniadania (spokojnie, na kolacji też się pojawią), są też owoce, które koło świeżych to nawet nie leżały; kolacja - frytki (a jakże, na zimno), makaron(solo), ryż(solo) do tego czasem trafi się jakieś mięso (oczywiście na zimno), a jak z obiadu zostanie ryba to można ją sobie zjeść na kolacje. O smrodzie jaki wydobywa się z kuchni rownież należy wspomnieć (niestety nie zostałem wpuszczony do środka, a szkoda ). Dodatkowo brak kubków, soków, szklanek do napojów, po prostu jeden wielki chaos. Ludzie przyzwyczajeni do tego, że jedzenia jest mało czatują już 30minut przed posiłkiem przy wejściu na stołówkę... Dopełnieniem obrazu nędzy i rozpaczy jest bar przy basenie, w którym notorycznie brakuje piwa, wina i innych alkoholi, a nawet:LODU ... Basen nie sprzątany chyba w ogóle, bo i po co. W wielu pokojach nie działająca klimatyzacja (nam udało się trafić pokój z działająca, hurra ????), co prawda nie ma ciepłej wody, i brodzik jest nieszczelny (cała łazienka w wodzie po wzięciu prysznica) ale trzeba się cieszyć z małych rzeczy. Obsługa stara się jak może, aczkolwiek przez to ze każdy ubrany jest inaczej, to nie wiadomo czy jest kelnerem czy może kładzie płytki w pokoju naprzeciwko. OSZUŚCI !!!

Zalety

Brak

Wady

Nieświeże, zimne jedzenie; brak ciepłej wody, brak napojów w barze przy basenie, zepsuta klimatyzacja, brak internetu w pokojach, tv nie odbiera żadnych kanałów, jedzenie monotonne, w małych ilościach, nieświeże owoce, wątpliwa higiena miejsca w którym są przygotowywane posiłki, ludzie nie przyjeżdżajcie tutaj


1.4
mags

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2017
Para

Byłam w tym hotelu w 2010 roku na 14 dni, z tego co czytam przez 7 lat nic się nie zmieniło. Ogólnie PORAŻKA! Nie polecam! Podobnie były kolejki po jedzenie, wiecznie czegoś brakowało, pokoje brudne etc. Ten hotel kiedyś nosił nazwę Golden SUN i miał 3 gwiazdki.

Zalety

położenie, o ile ktoś jest nastawiony na zwiedzanie wyspy samochodem, chodzenie pieszo męczarnia

Wady

same wady


1.0
wczasowicze

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2017
Grupa znajomych

Nie będę powielać opinii, które zostały wystawione. Potwierdzam tylko, że wszystko co zostało napisane niestety jest prawdą. Nie polecam tego hotelu jak również organizatora Rainbow, który wiedząc o sytuacji jaka panuje w tym hotelu, nie wyraził zgody na jago zamianę za dopłatą miesiąc przed wylotem. W efekcie nasza grupa [po wielu awanturach na miejscu] została przeniesiona do innych hoteli - ale zapłaciliśmy za to wysoką cenę, ponieważ zostaliśmy rozdzieleni. I tak z super wakacji zostały gorzkie wspomnienia.

Zalety

brak

Wady

jak w opisach


6.0
Ania

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2017
Rodzina z dziećmi

Uważam, że większość opinii niestety jest mocno przesadzona i niezgodna z prawdą, hotel może rzeczywiście nie należy do 4* ale 3* w mojej opinii. Jedzenie wcale nie było tragiczne, codziennie pojawiały się nowe rzeczy, nie było codziennie takie samo. Jedyne zastrzeżenie do rezydentów, komunikacja z nimi była mało sprawna. Piękne widoki z tarasu hotelowego, pojechałam tam z rodziną nastawiona na zwiedzanie,a pobyt w pokoju traktowałam jako miejsce noclegu, uważam że za taką cenę nie powinno się spodziewać nie wiadomo jak dużego standardu, jeśli ktoś przyjechał tam nastawiony na zwiedzanie i plażowanie a nie siedzenie przez cały dzień przy hotelu to polecam ten hotel.

Zalety

hotel w typowo greckim stylu, basen czyszczony codziennie, alkohol przy basenie jak i inne napoje były gratis przez cały pobyt

Wady

pokoje mogły by wyglądać nieco lepiej, za mało dekoracji


1.2
Waldemar

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2017
Para

Mam jedną radę nigdy więcej tego hotelu, rezydentów którzy tylko mają za zadanie sprzedać wycieczki a na problemy jedyna odpowiedz, zapisałam wyślę raport i mam was w d.... Jestem bardzo zawiedziony postawą Rainbow, że w taki sposób traktuje swoich klientów, wiedząc o problemach w tym hotelu dalej wysyła turystów nie na wypoczynek tylko na drogę przez mękę, Ostatni raz byłem z Rainbow i nie polecam innym. Potwierdzam wszystkie negatywne opinie o tym hotelu w 100%. Dodam tylko- dwa dni walczyłem o zmianę hotelu pomimo, że były miejsca w innych nawet 3*** do którego chciałem się przenieść ale było to nie możliwe tak wynikało z opinii Pani rezydent.

Zalety

Jedyny plus to widok na morze ale tylko w niektórych pokojach usytuowanych na piętrze.

Wady

Wszystko co możliwe, począwszy od wejścia do pseudo hotelu skończywszy na tzw. busie bez klamki w drzwiach i powybijanych tylnych lampach w samochodzie osobowym dowożącym na plażę,


2.2
Piotr

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2017
Grupa znajomych

Dnia 27.07.2017 wróciliśmy z Krety z hotelu Rethymno Le Grand Blue. Dziwi mnie strasznie ilość pozytywnych komentarzy, jaka się ostatnio ukazała na temat tego hotelu. Być może te osoby mieszkały w hotelu o podobnie brzmiącej nazwie, a opinie wnoszą nie tam gdzie trzeba. Wszystkie negatywne komentarze, które przeczytałem przed wylotem okazały się prawdą. Nie widziałem tylko szczura, o którym ktoś pisał w jednym z komentarzy, choć mogę założyć z dużą pewnością, że ta osoba pisała prawdę. Z Biurem Reinbow o zmianę hotelu walczyliśmy już na 1, 5 miesiąca przed wylotem. Byliśmy zapewniani, że wszystkie warunki, które były opisywane w komentarzach uległy zmianie. Na kilka dni przed wylotem dostaliśmy za pośrednictwem Pani, która sprzedała nam wycieczkę meila od dyrekcji Biura, który zapewnia nas, że hotel jest czysty, w pełni wyremontowany, a jedzenie się znacznie poprawiło. Rzeczywistość niestety okazała się brutalna. Pierwsze moje wrażenie jak wszedłem do recepcji hotelu to brak klimatyzacji i dziwny zapach ładnie mówiąc. Hotel jest jakby podzielony na 2 części. Pierwsza to pokoje znajdujące się w pobliżu basenu o trochę wyższym standardzie i te drugie znajdujące się na obrzeżach hotelu. Ja niestety miałem ?przyjemność? spędzania pobytu w tej drugiej części, dlatego też musiałem się przyzwyczaić do widoku budowlańców, którzy remontowali pokoje znajdujące się nieopodal mojego, smrodu, który się wydobywał z rury, z której ciekła dziwna ciemna maź, pięknego ogrodu jak ma w ofercie firma Reinbow, a w rzeczywistości to wydeptane pole z walającymi się butelkami i kilkoma krzewami. Niestety to nie było wszystko, nieopodal mego pokoju przy ogrodzeniu hotelowym znajdowało się wysypisko, które miało być uprzątnięte, niestety do końca pobytu nie było. Nad basenem pokoje i otaczający ogród wyglądał trochę lepiej, lecz nie zasługiwało to na 4 gwiazdki. W pokoju nie było TV i gniazda, żeby TV podłączyć. Przez cały pobyt nie działało wi-fi w pokojach. Jak twierdziła Pani Rezydent

Zalety

położenie


2.0
Turysta ostatni raz z bp Rainbow

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2017
Para

Na wszystkie zgłaszane problemy pani rezydentka w ogóle nie zwracała uwagi, bo ważniejsze według niej były opowieści o wycieczkach fakultatywnych. Podsumowując: hotel koszmar, a najgorsze jest to że biuro podróży Rainbow doskonale zdaje sobie sprawę w jakie warunki przywozi turystów i nic sobie z tego nie robi.

Zalety

Brak zalet

Wady

Hotel zupełnie nie spełnia standardu ****. Nie jest prawdą, że hotel jest świeżo po remoncie, bo w każdym z pokoi coś było nie tak: kable wystające ze ściany po prysznicem, woda cieknąca z kabiny prysznicowej na całą łazienkę, braku światła w pokoju, spleśniałe drzwi...nie mówiąc już o braku wyposażenia**** pokoi i braku jedzenia i napoi.


1.0
Jacek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2017
Grupa znajomych

Ludzie nie bierzcie tego hotelu! Rainbow w ten sposób naciąga ludzi aby zapełnić sobie kieszenie forsą. Usunęli nawet Facebooka Rethymno Le Grand Blue na którym znajdowały się wypowiedzi ludzi, którzy wtopili pieniądze i przeżyli tam piekło! Na Facebooku pozostało jedynie przekierowanie do strony jakiegoś tam biura podróży LAND. Hotel miał być wyremontowany już w 2016 roku, a remont trwa do dziś, tymczasem Rainbow w swojej ofercie katalogowej nadal prezentuje ten hotel jak ,,bajkę\" zamieszczając informację ,,Hotel po gruntownej modernizacji przeprowadzonej zimą 2016/17. Wyremontowane pokoje i łazienki, unowocześnione restauracja, bar, basen, ogród i taras z widokiem na morze. Obiekt zlokalizowany w urokliwej miejscowości, która stanowi również świetną bazę wypadową do zwiedzania wyspy. Polecamy w doskonałej cenie! \".


2.8
Piotr

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2017
Para

Hotel w remoncie brud, hałas,smród farb w pokojach obsługa jak z innej bajki-brudni,każdy ubrany jak chce.Na stołówce totalna porażka,jedna osoba obsługująca na cały hotel gości,jedzenie marne, jedyne wyjście z jakiego skorzystaliśmy to reklamacja u rezydentki i zmiana hotelu na inny 4*

Wady

hałas brud


8.6
andzia12

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2017
Para

Jestem zadowolona z pobytu w tym hotelu, niczego? mi nie brakowało, widoki nieziemskie

Zalety

Basen przy hotelu,ładne widoki na okolice, jedzenie smaczne i urozmaicone


2.2
Honorata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2017
Grupa znajomych

Jesteśmy obecnie w hotelu tj placu budowy . Szkoda czasu ,nerwow i pieniędzy

Zalety

Hotel brudny płac budowy tragedia od rana wiertarki.

Wady

Wad tyle ze nie starczy miejsca do pisamia. Proszę nie dajcie się nabrac



Zobacz na mapie

Le Grand Blue

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.