Opinie o hotelu
Laura

6.0
Średni
1 opinia

Ogólnie z hotelu wynoszę negatywne wrażenia. Jeśli ktoś płaci za niego normalną cenę, a nie tak jak w naszym przypadku obniżoną z tytułu last minute to raczej nie będzie zadowolony. Cała dolina przepiękna, jednakże hotel pozostawia wiele do życzenia - głównie przez właścicieli. Zero jakiegokolwiek kontaktu. Po angielsku nie potrafią wypowiedzieć nawet jednego słowa. Nie wykazują również niestety żadnej inicjatywy w porozumiewaniu się. Pan Stefan mówi coś pod nosem po niemiecku i myśli, ze każdy człowiek na świecie nie władający tym językiem i tak go zrozumie. Wiele razy próbowaliśmy coś wbijać w Translator, a i tak czuliśmy się olewani. Końcowa dopłata wynoszą jakieś 400zl za sprzątanie i klimatyczne również raczej zabójcza jak za tego typu usługi. O ile kraina cudowna, to samego hotelu niestety nie polecam.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT31643
Nazwa  Laura
Miejsce  Austria / Dolina Zillertal / Mayrhofen
Udogodnienia  dostęp do kuchni / aneks kuchenny, dostęp do internetu

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.0
Średni
1 opinia

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
6.0
Hotel
6.0
Położenie
8.0
Pokoje
5.0
Wyżywienie
5.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 1 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.0
6.0
Damin Paradowski

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2018
Para

Ogólnie z hotelu wynoszę negatywne wrażenia. Jeśli ktoś płaci za niego normalną cenę, a nie tak jak w naszym przypadku obniżoną z tytułu last minute to raczej nie będzie zadowolony. Cała dolina przepiękna, jednakże hotel pozostawia wiele do życzenia - głównie przez właścicieli. Zero jakiegokolwiek kontaktu. Po angielsku nie potrafią wypowiedzieć nawet jednego słowa. Nie wykazują również niestety żadnej inicjatywy w porozumiewaniu się. Pan Stefan mówi coś pod nosem po niemiecku i myśli, ze każdy człowiek na świecie nie władający tym językiem i tak go zrozumie. Wiele razy próbowaliśmy coś wbijać w Translator, a i tak czuliśmy się olewani. Końcowa dopłata wynoszą jakieś 400zl za sprzątanie i klimatyczne również raczej zabójcza jak za tego typu usługi. O ile kraina cudowna, to samego hotelu niestety nie polecam.

Zalety

3 pokoje - kuchnia, łazienka i sypialnia.

Wady

Kompletnie nieanglojęzyczny personel, nie wykazujący kompletnie żadnej inicjatywy do dogadania się. Koszt sprzątania i klimatycznego 81 euro. Brak zmian pościeli i sprzątania.



Zobacz na mapie

Laura

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.