Opinie o hotelu
Laguna Zara

4.6
Słaby
1 opinia

Niska i wąska klatka schodowa, w której można było sobie głowę rozbić o sufit; brak windy. Urządzenie do klimatyzacji wprawdzie było w pokoju, jednakże pilot do sterowania otrzymaliśmy dopiero po upomnieniu się. Smród ze źle zrobionej instalacji kanalizacyjnej był w całym pokoju nie do zniesienia (kanalizacja prawdopodobnie nie miała odpowietrzenia). Wychodząc z pokoju trudno było zostawiać na oścież otwarte drzwi balkonowe; skutkiem ich zamykania, po powrocie pokój wypełniony był smrodem szamba. W mikroskopijnej łazience brak było kabiny prysznicowej: słuchawka prysznicowa była połączona do baterii umywalkowej. W pokoju brak stolika i choćby jednego krzesła. Jedyną zaletą pokoju była działająca mała lodówka. W pokoju był także działający telewizor. Podczas śniadań pieczywo było racjonowane: w koszyczku otrzymywaliśmy po 1 kromce i pół bułki na osobę. Bardzo miła była pani sprzątająca. Uważamy, że w porównaniu z innymi hotelami w Primorsku (a w kilku już mieszkaliśmy w poprzednich latach), cena w \"Laguna Zara\" była za wysoka do oferowanego standardu.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

459 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT23610
Nazwa  Laguna Zara
Miejsce  Bułgaria / Słoneczny Brzeg / Primorsko

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

4.6
Słaby
1 opinia

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
2.0
Hotel
2.0
Położenie
9.0
Pokoje
2.0
Wyżywienie
8.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 1 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
4.6
4.6
Wojtek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2017
Para

Niska i wąska klatka schodowa, w której można było sobie głowę rozbić o sufit; brak windy. Urządzenie do klimatyzacji wprawdzie było w pokoju, jednakże pilot do sterowania otrzymaliśmy dopiero po upomnieniu się. Smród ze źle zrobionej instalacji kanalizacyjnej był w całym pokoju nie do zniesienia (kanalizacja prawdopodobnie nie miała odpowietrzenia). Wychodząc z pokoju trudno było zostawiać na oścież otwarte drzwi balkonowe; skutkiem ich zamykania, po powrocie pokój wypełniony był smrodem szamba. W mikroskopijnej łazience brak było kabiny prysznicowej: słuchawka prysznicowa była połączona do baterii umywalkowej. W pokoju brak stolika i choćby jednego krzesła. Jedyną zaletą pokoju była działająca mała lodówka. W pokoju był także działający telewizor. Podczas śniadań pieczywo było racjonowane: w koszyczku otrzymywaliśmy po 1 kromce i pół bułki na osobę. Bardzo miła była pani sprzątająca. Uważamy, że w porównaniu z innymi hotelami w Primorsku (a w kilku już mieszkaliśmy w poprzednich latach), cena w \"Laguna Zara\" była za wysoka do oferowanego standardu.

Zalety

blisko plaży, lodówka w pokoju

Wady

brudny pokój, śmierdzący wyziewami z kanalizacji, właściciel mało sympatyczny, ograniczenia w pieczywie na śniadanie ( tylko dwie kromki chleba do śniadania). Ceny jak na taki hotel bardzo wysokie.



Zobacz na mapie

Laguna Zara

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.