Opinie o hotelu
Lagoona Beach Nakary Resort (ex. Deep Blue Inn)

5.8
Średni
34 opinie

4.5

149 opinii

Właśnie wróciliśmy z urlopu i dsypiamy. Nie jedźcie do tego hotelu. Jst bardzo brudno. Jedzenia jest mało, jest monotonne i niedogotowane. Na posiłki wpuszczają z zegarkiem w ręku , ale dopiero wtedy zaczynają smażyć. Ręczniki brudne, problem z internetem. Pan w recepcji oprócz tego , że przystojny, to niekompetentny i żądny pieniędzy. Polacy wyjeżdżają do innych hoteli z pomocą rezydenta, któy jest bardzo miły i pomocny.

Hotel tragedia. Wstyd, że Itaka ma tą spelunę w swojej ofercie. Na posiłki trzeba było ustawiać się w kolejce bo zawsze brakowało. Kucharze i personel wydający jedzenie w bardzo brudnych ubraniach. Mięsa mało i niewiadomego pochodzenia. Restauracja i pokoje brudne. W lobby do wszystkiego można się przykleić. Alkohole najgorszej jakości w plastikowych butelkach, rozcieńczone. W basenach woda lodowata. Po interwencji gości zaczęli podgrzewać ale bez skutku. Na spotkaniu z rezydentem wszyscy mieli zastrzeżenia ale pan stwierdził, że czego się spodziewaliśmy i że nikt nie przylatuje do tego hotelu za duże pieniądze. Nieprawda. Wielu gości zapłaciło od 2000 do kilku tysięcy za osobę. Animacje marne. W mojej ocenie to raj dla pijaków i brudasów których nie brakowało. Jednym słowem smród, brud i ubóstwo. Typ Podróży Urlop

Zacznę od tego ,że hotel maksymalnie 2*.Przyjazd do niego już jest szokiem, wygląda jak zaplecze dla personelu.Potem dowiadujemy się,że kawa z ekspresu płatna ile to zależy od barmana albo nie wiem u mnie stanęło na 2 dolary ,piwo przy basenie też nie jest w cenie 3 dolarki za buteleczkę. Ta niby restauracja też pozostawia wiele do życzenia podczas obiadu około 30 stopni .Po interwencji u rezydenta byłły owoce i nawet dobre jedzenie ele tylko o koło tygodnia do podpisania papieru że jest ok a polem powrót do normy czyli jak to mówili jedzenia covidowego.Podczas dwutygodniowego pobytu co najmniej 6 razy nie było wody na szczęście nie mieliśmy problemów żołądkowych. Pokoje duże sprzątane codziennie Czytałem opinie że był po remoncie chyba raczej nie.Animacje jeszcze w pierwszym tygodniu jakieś tam były w drugim polegały na włączaniu muzyki a pod koniec nawet i tego brakowało.Animatorow sztuk raz czasem dwa.Jeden bar po siedmiu dniach otworzyli drugi przy plaży na początku lali oryginalne z butelek potem nie koniecznie toalety zaniedbane Jak to pani rezydent powiedziała cztery lokalne gwiazdki.A jeszcze jedno basen czyszczony po siedmiu dniach ale niewiele to już dało trochę brudny Kucharze napewno by coś dobrego ugotowali gdyby mieli z czego z pustego i Salomon nie naleje.Opinię piszę 10 dni po przyjedzie dlatego jest ona wmiarę spokojna bo gdyby ją pisał zaraz po przyjedzie to nie wiem chyba było by dużo kropek czyli wyciszeń .Nie mów nigdy - nigdy ale będę starał się ten hotel omijać.

Hotel przytulny, miejsce również. Piękna plaża i rafa. Nie daleko studio nurkowe. Bardzo ładne i duże pokoje. Ogólnie pobyt bardzo udany. Pozdrawiam

Generalnie nie polecam no chyba, że nie posiadasz żadnych wymagań. Hotel max 2* w tym jedna za pogodę, druga za miłą obsługę ale nie na tym urlop polega. Pokoje duże przestronne chociaż nie znaleźliśmy de Lux\'u. Klima non stop się psuła my siedzieliśmy bez niej 3 dni ( temp. w pokoju 36 stopni w toalecie około 50 stopni) po czym trzy razy zmienialiśmy pokój a serwis naprawia klimę w zależności od możliwości. Oferta dla dorosłych tylko z Polski, Egipcjanie przyjeżdżają z dziećmi z innych krajów też a menadżer był szczerze zdziwiony że jest taka oferta w katalogach. Do rafy trzeba iść około 400 mb w głąb morza, żadnego pomostu, ochrony, ratowników, nic. Dostępny jeden bar przy basenie więc jeśli leżysz na plaży to nie doniesiesz zimnego picia a po drodze połowę wylejesz na krzywym chodniku. Kubeczki plastikowe do picia o pojemności 150 ml. Jedna restauracja i najlepiej być jednym z pierwszych bo brakuje jedzenia. Siłownia jest ale nikt nie odważył się z niej korzystać. Bilard w recepcji bez włączonej klimy, kije poklejone taśmą klejącą. Nigdzie w całym ośrodku nie ma środków do dezynfekcji chociaż pojemniki wiszą. Obsługa bardzo miła dwoi się i troi ale braków hotelu nie jest w stanie zmienić. No i hit przy All inclusive piwo w barze 3$ a kawa z expresu 1$, wino butelka 18$.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 242 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT24296
Nazwa  Lagoona Beach Nakary Resort (ex. Deep Blue Inn)
Miejsce  Egipt / Marsa El Alam
Wyżywienie  All inclusive
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, dostęp do internetu

Nasi klienci docenili

check

Bajeczne rafy koralowe idealne do nurkowania z kolorowymi rybami

check

Spotkania z żółwiami morskimi i delfinami w naturalnym środowisku

check

Pustynne safari z noclegiem pod gwiazdami w beduińskich namiotach

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

5.8
Średni
34 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
5.6
Hotel
5.5
Położenie
6.0
Pokoje
7.1
Wyżywienie
4.8
Atrakcje dla dzieci
5.5
Sport i rozrywka
5.5

Tripadvisor

4.5

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 34 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
5.8
1.4
Alina

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2022
Para

Właśnie wróciliśmy z urlopu i dsypiamy. Nie jedźcie do tego hotelu. Jst bardzo brudno. Jedzenia jest mało, jest monotonne i niedogotowane. Na posiłki wpuszczają z zegarkiem w ręku , ale dopiero wtedy zaczynają smażyć. Ręczniki brudne, problem z internetem. Pan w recepcji oprócz tego , że przystojny, to niekompetentny i żądny pieniędzy. Polacy wyjeżdżają do innych hoteli z pomocą rezydenta, któy jest bardzo miły i pomocny.

Zalety

Najlepszy w hotelu jest Supermario-sklepikarz przy plaży i cudowne morze.

Wady

Hotel jest stary, nieremontowany od lat. Nie działa klimatyzacja, zdarzają się awarie prądu, zalenia pokoju. My też musieliśmy zmienić pokój po awarii sieci wodnej - brodziliśmy po kostki w wodzie. Ręczniki są brudne. Ogólnie - jeżeli nie chcecie zmarnować urlopu, unikajcie tego hotelu.


1.8
Agnieszka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2021
Para

Hotel tragedia. Wstyd, że Itaka ma tą spelunę w swojej ofercie. Na posiłki trzeba było ustawiać się w kolejce bo zawsze brakowało. Kucharze i personel wydający jedzenie w bardzo brudnych ubraniach. Mięsa mało i niewiadomego pochodzenia. Restauracja i pokoje brudne. W lobby do wszystkiego można się przykleić. Alkohole najgorszej jakości w plastikowych butelkach, rozcieńczone. W basenach woda lodowata. Po interwencji gości zaczęli podgrzewać ale bez skutku. Na spotkaniu z rezydentem wszyscy mieli zastrzeżenia ale pan stwierdził, że czego się spodziewaliśmy i że nikt nie przylatuje do tego hotelu za duże pieniądze. Nieprawda. Wielu gości zapłaciło od 2000 do kilku tysięcy za osobę. Animacje marne. W mojej ocenie to raj dla pijaków i brudasów których nie brakowało. Jednym słowem smród, brud i ubóstwo. Typ Podróży Urlop

Zalety

Blisko plaży

Wady

Wszystko


4.0
Marcin G

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2021
Rodzina z dziećmi

Zacznę od tego ,że hotel maksymalnie 2*.Przyjazd do niego już jest szokiem, wygląda jak zaplecze dla personelu.Potem dowiadujemy się,że kawa z ekspresu płatna ile to zależy od barmana albo nie wiem u mnie stanęło na 2 dolary ,piwo przy basenie też nie jest w cenie 3 dolarki za buteleczkę. Ta niby restauracja też pozostawia wiele do życzenia podczas obiadu około 30 stopni .Po interwencji u rezydenta byłły owoce i nawet dobre jedzenie ele tylko o koło tygodnia do podpisania papieru że jest ok a polem powrót do normy czyli jak to mówili jedzenia covidowego.Podczas dwutygodniowego pobytu co najmniej 6 razy nie było wody na szczęście nie mieliśmy problemów żołądkowych. Pokoje duże sprzątane codziennie Czytałem opinie że był po remoncie chyba raczej nie.Animacje jeszcze w pierwszym tygodniu jakieś tam były w drugim polegały na włączaniu muzyki a pod koniec nawet i tego brakowało.Animatorow sztuk raz czasem dwa.Jeden bar po siedmiu dniach otworzyli drugi przy plaży na początku lali oryginalne z butelek potem nie koniecznie toalety zaniedbane Jak to pani rezydent powiedziała cztery lokalne gwiazdki.A jeszcze jedno basen czyszczony po siedmiu dniach ale niewiele to już dało trochę brudny Kucharze napewno by coś dobrego ugotowali gdyby mieli z czego z pustego i Salomon nie naleje.Opinię piszę 10 dni po przyjedzie dlatego jest ona wmiarę spokojna bo gdyby ją pisał zaraz po przyjedzie to nie wiem chyba było by dużo kropek czyli wyciszeń .Nie mów nigdy - nigdy ale będę starał się ten hotel omijać.

Zalety

Blisko do morza

Wady

Restauracja a raczej stołówka. Bardzo zaniedbane toalety przy niby restauracji oraz przy plaży. Notoryczne braki wody w pokojach nie mówię o butelkowanej.


10
Daniel

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2021
Para

Hotel przytulny, miejsce również. Piękna plaża i rafa. Nie daleko studio nurkowe. Bardzo ładne i duże pokoje. Ogólnie pobyt bardzo udany. Pozdrawiam

Zalety

Wszędzie blisko, basen, plaża, stołówka.

Wady

Brak


3.2
Monika

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2021
Para

Generalnie nie polecam no chyba, że nie posiadasz żadnych wymagań. Hotel max 2* w tym jedna za pogodę, druga za miłą obsługę ale nie na tym urlop polega. Pokoje duże przestronne chociaż nie znaleźliśmy de Lux\'u. Klima non stop się psuła my siedzieliśmy bez niej 3 dni ( temp. w pokoju 36 stopni w toalecie około 50 stopni) po czym trzy razy zmienialiśmy pokój a serwis naprawia klimę w zależności od możliwości. Oferta dla dorosłych tylko z Polski, Egipcjanie przyjeżdżają z dziećmi z innych krajów też a menadżer był szczerze zdziwiony że jest taka oferta w katalogach. Do rafy trzeba iść około 400 mb w głąb morza, żadnego pomostu, ochrony, ratowników, nic. Dostępny jeden bar przy basenie więc jeśli leżysz na plaży to nie doniesiesz zimnego picia a po drodze połowę wylejesz na krzywym chodniku. Kubeczki plastikowe do picia o pojemności 150 ml. Jedna restauracja i najlepiej być jednym z pierwszych bo brakuje jedzenia. Siłownia jest ale nikt nie odważył się z niej korzystać. Bilard w recepcji bez włączonej klimy, kije poklejone taśmą klejącą. Nigdzie w całym ośrodku nie ma środków do dezynfekcji chociaż pojemniki wiszą. Obsługa bardzo miła dwoi się i troi ale braków hotelu nie jest w stanie zmienić. No i hit przy All inclusive piwo w barze 3$ a kawa z expresu 1$, wino butelka 18$.

Zalety

Pogoda, przy samej plaży, duże przestronne pokoje, miła pomocna obsługa, basen.

Wady

Nie zagospodarowany dostęp do rafy, nie działająca klima w pokojach, nie ma pokojów z widokiem bezpośrednio na plażę a w ofercie za dopłatą są, tylko jeden bar, jedna restauracja gdzie po 15 minutach brakuje jedzenia, hotel nie jest tylko dla dorosłych są dzieci, brak zieleni a ogród to jedna wielka piaskownica, przy all inclusive piwo kosztuje 3 dolary a kawa 1 dolara,


1.6
Niezadowolona

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2021
Rodzina z dziećmi

Jak wyżej , wszystko a raczej nie wszystko opisane . Wad można wymieniać bez liku , ogólnie brud smród i ubóstwo !!!

Zalety

Bliskość morza i to tylko to.

Wady

Wady to wszystko, począwszy od wyżywienia, do samego hotelu. W basenie wystającą lampa , o którą nie jeden rozwalił sobie nogę! Pokoje duże to akurat plus ale notoryczne przerwy w dostawie wody sprawiają, że odechciewa się wszystkiego. Na stołówce oferta all inclusiv czyli ryż, makaron , co zostanie, jest na kolejny dzień! Brak deserów ( bo te kawałki biszkoptu posmarowanego cienką warstwą czegoś dziwnego i chemicznego, nie wliczam - mix kolorów smak ten sam) brak owoców . Żywiliśmy się zupami , bo większość rzeczy nie nadawała się do jedzenia! Wysuszone nieświeże, masa ludzi w naszym turnusie z rozstrojem żołądka. Jedzenie monotonne , obsługa za karę . Człowiek nie skończył " posiłku" i było zabierane. W życiu takiego czegoś nie widziałam na oczy . Co do obsługi hotelu to tak samo istna porażka . Pan basenowy co wieczór punkt 18 , wygania ludzi z basenu i zasypuje sypkim chlorem basen!!! Istna porażka. Woda mleko , mętna . Cud , że nic nie złapaliśmy w tym pożal się Boże basenie. Obsługa kłamie , że wyjeżdża by otrzymać szybko napiwek. Basenowy bez cienia wstydu stanie i wystawi rękę( pomimo otrzymania napiwku za serwis). Czuliśmy się niczym ludzie z UNICEF . Przyjechaliśmy odpocząć, a trafiliśmy do obozu przetrwania , z nachalnymi ludźmi , barman A..... ( Każdy wie o kogo chodzi). Błagał by pisać o nim dobre opinie , co jest wg . Nas istną porażką, choć robił, kawał dobrej roboty (do czasu otrzymania napiwku w konkretnej wysokości,) potem zaczął olewać ludzi, i wyciągać dłoń po pieniądze!. Ogólnie nie polecam , chyba ,że ktoś ma sporą nadwagę i chce mieć wczasy odchudzająco - przeczyszczające, nie polecam !!!


4.0
Agnieszka

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2021
Singiel

Własnie wróciłam z tego hotelu.NIE POLECAM!Na pewno nie jest to hotel 4*jak w ofercie,może 3*.Pokoje rzeczywiście duże ale w moim brak sejfu,zostały po nim dziury i zepsuta klimatyzacja,co w tym klimacie jest ważne.Byłam tydzień i przez ten czas co najmniej 3 pary po przyjeżdzie zmieniały pokój.Nie mam wygórowanych wymagań i nie oczekuję \"złotych klamek\"-to mój 10 pobyt, ale podstawowe sprawy jak woda(w niektórych pokojach na pięrtrze leciała b.słabo)czy klimatyzacja to podstawa.W ofercie Corala to hotel dla dorosłych.Cóż,skoro przyjeżdżają egipskie rodziny z małymi dziećmi.Podczas mego pobytu dodatkowo grupa egipskiej młodzieży,po niej dołączyli egipscy seniorzy.Jedzenie wystarczające,monotonne nawet jak na Egipt.Brak przekąsek,po południu przez pół godziny frytki i hamburgery,pod warunkiem że się załapałęś.Wokół pustynia,dojazd do miasta w zasadzie tylko taksówką(ja nie korzystałam).żadnych atrakcji dla dzieci-placu zabaw itp.Animacje słabe i jest ich niewiele.Z zalet to bliskość plaży gdzie o każdej porze znajdzie się wolny leżak,kawałek rafy z rybkami,kameralność.Nie wiem skąd te dobre opinie, bo hotel jest naprawdę słaby i drinki podają w małych papierowych kubeczkach,czego nie widziałam nigdzie w Egipcie w hotelu 4*.Dla naprawdę mało wymagających klientów i to na własną odpowiedzialność.

Zalety

blisko do plaży,niewiele osób

Wady

położenie na pustyni,rodziny i egipscy seniorzy


9.6
Zbyszko

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2020
Para

Uwaga nie patrzcie na opinie o tym hotelu sprzed Października 2019, teraz to inny hotel, po remnocie prowadzą go zupełnie inni ludzie. W trzech słowach - spokój, słońce, rafa. Hotel jest naprawdę blisko plaży, bo jest chroniony przez super wyglądającą rafę, jest dużo leżaków i mało ludzi siedzi na plaży więc mieliśmy ciszę i spokój jak na prywatnej plaży. Z naszego pokoju mieliśmy 25m do plaży, 50m do restauracji i 50m do baru. Idealnie :) Świetna obsługa, naprawdę Ci egipcjanie robili co mogli. Pierwszego dnia pomagał w załatwieniu mojego problemu z klamką w drzwiach do tarasu główny menadżer całego hotelu, to chyba o czymś świadczy. Jedzenie ok, wolę jak robią swoje rzeczy niż te europejskie. W miarę dobre piwo lokalne i to wszystko butelkowane więc można mieć pewność, że jest ok :) Jeśli chodzi o sport to najlepiej tam nurkować przez cały dzień, bo jest gdzie. Poszukajcie sobie fajnych miejscówek, jest też fajna za drugim hotelem mniej więcej 200m za. ps. Lecieliśmy z Gdańska pierwszy i ostatni, nie polecamy, jeśli macie inne lotnika do wyboru.

Zalety

+położenie bardzo blisko morza (to mały hotel więc nie trzeba dużo iść, żeby dotrzeć do fajnej dużej plaży przy samej rafie +piękna rafa szczególnie od strony morza dla tych co umieją pływać +duże czyste pokoje z obszernym tarasem +wyremnotowany w 2019 w październiku o czym świadczy np szyba w prysznicu lub nowy tv +obsługa +to kameralny spokojny hotel, nie ma dyskotek, hałasu, dico-polo +Ahmed Giulio - serce tego hotelu, bardzo starał się aby nasz wyjazd był bardzo udany +masaże i spa jak trochę ponegocjujecie to dostaniecie dobrą cenę ;) + daleko od innych hoteli

Wady

-mimo remontu to jednak dość stary hotel, czasem coś nie funkcjonuje tak jak należy, ale wszyscy starają się aby było jak w domu, nie spodziewajcie się nie wiadomo jakich luksów. -brak windsurfingu w pobliżu mimo super warunków dobry wiart i płytko


8.2
Natalia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2020
Grupa znajomych

Pobyt w hotelu uważam za udany. Mimo lokalizacji hotelu \"na końcu świata\", nie mogę narzekać na nudę, gdyż udało się zorganizować w miarę intensywnie czas oraz trochę się zrelaksować. Na szczególne wyróżnienie zasługuje obsługa hotelowa, która była zawsze pomocna, uśmiechnięta, jak również przepyszne posiłki, które (mimo tego co wyczytałam z opinii innych klientów) były zróżnicowane i nigdy niczego nie brakowało.

Zalety

Przepyszne jedzenie, wspaniała obsługa, regularne sprzątanie pokoju i dostarczanie wody butelkowanej, zimą podgrzewany basen, hotel kameralny, można poczuć się \"jak w domu\", przepiękna rafa koralowa,

Wady

mimo remontu w 2019 wnętrze pokoju stare, słabe animacje prowadzone przez grupę animatorów, tzn. wyciąganie ludzi na siłę do bezsensownych zabaw, ciągłe i nachalne zagadywanie, słabe WiFi, brak dobrych soków i napojów gazowanych do drinków,


7.8
Andrzej i Dorota

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2020
Para

Ahmed (Horus) człowiek o wielu imionach dowódca baru, sympatyczni animatorzy , piękna rafa, średnie ale jadalne jedzenie ogólnie pobyt oceniamy bardzo dobrze

Zalety

blisko pięknej rafy w zatoce, doskonałe miejsce do snurkowania

Wady

moze to być też zaletą daleko wszędzie


2.4
Roman

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2018
50+

Wszystko bylo popsute, obskurne i brudne. Posciel nie prana, reczniki szare, smierdzace. Posilki all inclusive wiecej niz skromne i monotonne.Gruz na tarasie przy pokoju.Hotel dogorywa.NIE BIERZCIE TEGO HOTELU. Dno dna

Zalety

lokalizacja

Wady

brudny niesprzatany pokoj, brudna bielizna, nie dzialajacy telewizor, popsuta lodowka, zepsute drzwi/kazdy mogl wejsc do pokoju/ o wszystko trzeba monitowac recepcje. Wszystko zenada. Prosze do tego hotelu nie jezdzic.Hotel ma 4 gwiazdki. To jawne oszustwo


7.4
Misza

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2018
Para

Ogolnie obiekt super, jest co robic, co poogladać poznać lokalna kulture;)

Zalety

Położenie, duży basen, 300metrow plaża z błekitnym morzem

Wady

Mało urozmaicone posiłki


5.4
Mario41

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2018
Para

Cena pobytu adekwatna do jakości. Polecam osobom ceniących ciszę i spokój.

Zalety

Blisko morze, rafa koralowa, przemiła obsługa, widok z pokojów na morze. Cena niska. Hotel położony w spokojnej okolicy.

Wady

Mało jedzenia i monotonne. Basen w sezonie zimowym nie podgrzewany!


2.2
Łukasz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2017
Para

Pobyt w sierpniu 2017r. Hotel nadający się do zamknięcia, niedobre jedzenie, którego i tak jest mało, problem z napojami, brak zejścia na rafę. Ogólnie 1/10. Jeśli chcesz mieć normalne wakacje wybierz coś trochę droższego i się nie denerwuj. Nie polecam najgorszemu wrogowi. Wyjazd z biura Sun Fun. Obsługa rezydenta wzorowa. Jedyny pozytyw z tego wyjazdu.

Zalety

Dla osób niewymagających

Wady

JEDZENIE, a szczególnie jego brak, brak animacji, przerwy w dostawie prądu, woda w barach pachnąca stęchlizną, soki to zabarwiona woda. Ogólnie hotel nie nadający się do pobytu powyżej jednego dnia.


3.8
Sandra

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2017
Para

Istna masakra. Gdyby nie to, że na miejscu poznaliśmy super ludzi z Polski, to nic tylko usiąść i płakać w tym hotelu, a raczej namiastce hotelu. Moim zdaniem hotel upada albo jest przez kogoś przejmowany. W czasie naszego pobytu w sierpniu 2017r., po hotelu chodziła grupka kilku panów i ewidentnie robili spis inwentarza. Bez zapowiedzi wchodzili do pokojów i liczyli zasłony, krzesła przy basenie oraz stoliki. W pokoju de facto nie ma jedzenia. Oferta all inclusive to nie jest all inclusive. Przed budynkiem restauracji kolejka 20 minut przed posiłkiem, bowiem obowiązuje zasada kto pierwszy to lepszy. Jedzenie nie jest, bowiem donoszone. Zatem jak nie przyjdziesz o 19:00, to juz nie zjesz niczego. Szklanki i sztućce są nie myte,lecz płukane. Pijąc ze szklanki można znaleźć szminkę innego wczasowicza. Gorzej, jednorazowe kubeczki są przez obsługę płukane i podawane kolejnej osobie... Rezydentka Rainbow Tours proszona o interwencje nie zrobiła nic. Rainbow kompletnie olało swoich klientów. Nie zapewniło nam nawet prowiantu na drogę powrotną pomimo faktu, że inne hotele, położone bliżej lotniska, taki prowiant dostały. Rezydentka tylko przeprosiła, tłumacząc, że nic nie może zrobić. Plaża - a\'la wulkaniczna skała. Szanowni Państwo, ODRADZAM! Szkoda nerwów!

Zalety

basen, pokoje, obsługa sprzątająca pokoje, pobliskie centrum nurkowania

Wady

jedzenie, a w zasadzie jego brak, obsługa, meneger hotelu, rezydentka Rainbow Tours, plaża


4.0
Alicja

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2017
Para

Przebywałam w tym hotelu przez tydzień na początku sierpnia br. Tak jak napisałam w tytule-\"nigdy więcej\". Obiekt sam w sobie nie budzi większych zastrzeżeń, ale całe dobre wrażenie psuje tzw. \"czynnik ludzki\" począwszy od obsługi, a skończywszy na managerze. Pokoje przestronne, czyste z dobrą klimatyzacją. Obsługa sprzątająca OK Baseny czyste. Blisko plaża z rafami, bezpłatne leżaki i ręczniki. I tyle pozytywów... I tu nastąpi dłuższa lista negatywnych wrażeń. Kelnerzy i obsługa barów nie spełniają standardów 4*- są niechlujni, niefachowi, często opryskliwi. Dziwnie komentują w swoim języku pomiędzy sobą kierowane do nich prośby, co można odbierac jak jakieś złorzeczenia czy przekleństwa. \"Uprawiali\" głupie żarty próbując zabierać talerze spod ust w trakcie jedzenia, w związku z czym stolika musiał stale ktoś pilnować, gdy pozostale osoby \"walczyły\" o jedzenie. Słowo \"walczyły\" jest adekwatne do sytuacji jaka miała miejsce podczas posiłków przez cały nasz pobyt. Żeby cokolwiek zjeść należało iść pod restaurację min. 15 minut przed początkiem posiłku i ustawić się w długiej kolejce - jak za czasów PRL-u. Po otwarciu drzwi restauracji następowało \"rzucanie się\" na stoliki oraz do bemarów, ponieważ miejsc jak i jedzenia było za mało. Z potrawami mięsnymi do stolików wracało około 20 osób, pozostałe oglądały puste bemary, które uzupełniane były bardzo rzadko przez jakies 30 minut, a później obsługa rozkładała ręce, że juz nie ma. Osoby, które przyszły na posiłek w drugiej godzinie wyznaczonego czasu często odchodziły z kwitkiem, bo było juz wszystko zjedzone. Byłam świadkiem, że wczasowicze zamawiali sobie jedzenie na dowóz z miasta. Poza tym, że jedzenia było za mało, to było również bardzo monotonne. Podczas posiłków dało się zauważyć braki w zastawie stołowej, która była na bieżaco myta dla następnych gości - trzeba było czekać pod kuchnią na czyste talerze czy sztućce. Na dzień dzisiejszy, niestety, nikomu nie polecam.

Zalety

Cisza, spokój

Wady

Obiecywane bezpłatne wi-fi w lobby bywało nieczynne przez cały dzień albo działało bardzo słabo.


1.4
Jarek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2017
Para

W mojej ocenie hotel 2* 90 km od lotniska pustynia W restauracji 40 stopnii C Lobby strasznie niechlujne Brak internetu totalna porażka??????

Zalety

Czysty basen ładne morze

Wady

Na co nie popatrzeć same wady


2.6
Jarek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2017
Para

W mojej opinii hotel 2 * Same minusy 90 km od lotniska pustynia Obsługa bez kwalifikacji ale starająca się W restauracji 40stponi C. Nie polecam nikomu??????

Zalety

Piękna laguna czysty basen

Wady

Zbyt dużo aby je wymieniać


7.8
Ela

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2017
Grupa znajomych

Hotel dla ludzi pragnących odpocząć w ciszy i spokoju.

Zalety

Baseny, przy plaży, duże pokoje, czystość

Wady

Odległość od lotniska


4.2
Adam z zona

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2016
Para

Nedza ,nie polecam nawet najwiekszemu wrogowi .Nie bylo co jesc.pic porazka nigdy wiecej!

Zalety

bliskosc do morza

Wady

hotel na pustyni


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Lagoona Beach Nakary Resort (ex. Deep Blue Inn)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.