Opinie o hotelu
La Caretta

4.4
Słaby
1 opinia

Hotel sam w sobie i dbanie o czystość na najwyższym poziomie. jednak wszystko inne dużo poniżej oczekiwań... na posiłki trzeba było stawiać się punktualnie inaczej jedzenie nie wystarczała co z tego, że śniadania, obiady czy kolacje serwowano w zakresie półtoragodzinnym , jeśli tylko przyszło się 20 minut po 8.00 na śniadanie, nie miało się co jeść. szczególnie problem jest jak się jedzie na wakacje z małymi dziećmi. Gdy zwróciliśmy na to uwagę, właścicielka powiedziała że przecież tyle lokali wokół to można sobie dokupić... wykupując usługę all inclusive chyba nie tak powinno to wyglądać... o wszystko trzeba było się doprosić, dostaliśmy jeden komplet pościeli na dwoje dzieci i 3 razy trzeba było prosić żeby ktoś nam przyniósł pościel.to samo z meblami na tarasowymi. bar przy basenie miał działać niestety właściciele nie byli na to przygotowani, napoje musieliśmy sobie przynosić z restauracji przy ulicy, dopiero w połowie urlopu uruchomiono prowizoryczny bar... podczas wypoczynku zaczęto wprowadzać zasady co do zamawiania napoi np piwa nie można było zamówić w restauracji, napoi nagle nie można było zabierać do pokoi. Jednak nasza umowa podpisana z Rainbow o niczym takim nie mówiła. gdy po zwróceniu na to uwagi właścicielce- ta nagle się obraziła.... atmosfera w hotelu panowała nieciekawa... przez to miało się wrażenie że każdy chce już po prostu wracać do domu.... ogólnie nie polecam spędzenia czasu w hotelu La Caretta.... o wszystko trzeba było się wyprosić, właściciele nie przygotowani do obsługi all inclusive...pozostaje niesmak po wakacjach na tyle duży że pomimo tego że wyspa Zakynthos jest piękna nie ma się ochoty tam wracać

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

807 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT33027
Nazwa  La Caretta
Miejsce  Grecja / Zakynthos / Alycanas
Udogodnienia  basen odkryty, dostęp do internetu

Nasi klienci docenili

check

Słynna plaża Navagio z wrakiem statku otoczona klifami

check

Błękitne groty z krystalicznie czystą wodą do nurkowania

check

Lokalne tawerny z wyśmienitą grecką kuchnią

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

4.4
Słaby
1 opinia

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
3.0
Hotel
2.0
Położenie
5.0
Pokoje
10
Wyżywienie
2.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 1 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
4.4
4.4
Julia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2018
Rodzina z dziećmi

Hotel sam w sobie i dbanie o czystość na najwyższym poziomie. jednak wszystko inne dużo poniżej oczekiwań... na posiłki trzeba było stawiać się punktualnie inaczej jedzenie nie wystarczała co z tego, że śniadania, obiady czy kolacje serwowano w zakresie półtoragodzinnym , jeśli tylko przyszło się 20 minut po 8.00 na śniadanie, nie miało się co jeść. szczególnie problem jest jak się jedzie na wakacje z małymi dziećmi. Gdy zwróciliśmy na to uwagę, właścicielka powiedziała że przecież tyle lokali wokół to można sobie dokupić... wykupując usługę all inclusive chyba nie tak powinno to wyglądać... o wszystko trzeba było się doprosić, dostaliśmy jeden komplet pościeli na dwoje dzieci i 3 razy trzeba było prosić żeby ktoś nam przyniósł pościel.to samo z meblami na tarasowymi. bar przy basenie miał działać niestety właściciele nie byli na to przygotowani, napoje musieliśmy sobie przynosić z restauracji przy ulicy, dopiero w połowie urlopu uruchomiono prowizoryczny bar... podczas wypoczynku zaczęto wprowadzać zasady co do zamawiania napoi np piwa nie można było zamówić w restauracji, napoi nagle nie można było zabierać do pokoi. Jednak nasza umowa podpisana z Rainbow o niczym takim nie mówiła. gdy po zwróceniu na to uwagi właścicielce- ta nagle się obraziła.... atmosfera w hotelu panowała nieciekawa... przez to miało się wrażenie że każdy chce już po prostu wracać do domu.... ogólnie nie polecam spędzenia czasu w hotelu La Caretta.... o wszystko trzeba było się wyprosić, właściciele nie przygotowani do obsługi all inclusive...pozostaje niesmak po wakacjach na tyle duży że pomimo tego że wyspa Zakynthos jest piękna nie ma się ochoty tam wracać

Zalety

kameralny hotel czyste pokoje czysty basen

Wady

mało jedzenia brak organizacji nieprzygotowany bar niemili właściciele



Zobacz na mapie

La Caretta

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.