138 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Dla rodzin: Centrum Rozrywki z zadaszonym placem zabaw i zjeżdżalniami, Papugarnia, Motylarnia, Aquapark Panorama Morska.
Atrakcje w okolicy: Zamek Książąt Pomorskich w Darłowie, latarnia morska w Ustce, jezioro Wicko.
Muzeum Bursztynu z ponad 1500 eksponatami.
Szerokie, piaszczyste plaże nad Bałtykiem z wydmami i sosnami
Hotel świetny, czysto, dobre jedzenie, miła i pomocna obsługa, basen i inne atrakcje. wrócimy tu ponownie na pewno.
wygodne pokoje w wysokim standardzie z pięknymi widokami. Smaczne jedzenie.
brak
Za tą cenę (prawie 7000zl/7 dni/4 os) warunki w pokoju Standard oceniam na słabe. Posiłki w restauracji obok budynku. Dość daleko do plaży. Doba hotelowa od 15, dostęp do pokoju po godzinie 16.
Wejście do pokoju na kartę.
Słabe warunki, jak za taką cenę (pokój Standard).
Idealnie, byliśmy już 2 razy rok po roku 4 osobowa rodzina
Super.hotel, wyżywienie i atrakcje dla dzieci
Fantastyczny hotel, dobre jedzenie podane jako szwedzki stół, pokój obszerny, świetny na pobyt z psiakiem. Bardzo miła obsługa. Świetny basen i spa. Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w tym hotelu.
Bardzo wygodny pokój, czysty,miła obsługa.
Nie zauważyłam żadnych wad.
Hotel godny polecenia ,otrzymaliśmy pokój z widokiem na morze ,super jedzonko( i podziękowania dla Pana który pomógł nam w zamianie pokoju) ogólnie pobyt bardzo udany
Czystość i super jedzenie
Dużo jeździmy po roznych resortach SPA i dzięki temu mam porównanie. Król Plaza to nie jest standard 5 gwiazdkowy, niestety. Zacznę od plusów: lokalizacja tuż przy plaży, duży i wygodny parking (jednak nieco drogi) przestronne, ładnie urządzone pokoje, wygodne łóżka, balkony z wyposażeniem wypoczynkowym (fotele, stolik i leżak). W pokoju nowoczesna sofa, fotele i stolik kawowy, duży TV (90% kanałów niemieckojęzycznych). Bardzo dobrej jakości szlafroki i ręczniki w pokojach. Na plus mały aneks kuchenny, jednak całkowicie bez wyposażenia - brak garnków, talerzy, sztućców czy myjki i płynu do naczyń. Szafki kuchenne puste. Czy goście mają tu przyjeżdżać, jak na camping ze swoją zastawą i akcesoriami kuchennymi? Łazienka nowoczesna, duży prysznic, ale niestety zagrzybiony. Brakuje w łazience półki, żeby ustawić swoje kosmetyki. Pod prysznicem też brak miejsca na postawienie szamponu, odżywki do włosów czy żelu pod prysznic. Windy to bolączka tego hotelu. Jest ich zbyt mało i bardzo długo się na nie czeka. Jedzenie przy dłuższym pobycie zbyt monotonne, a jakość niestety nie zachwyca. Śniadania codziennie takie same: jajecznica, parówki z wody, kiełbasa i naleśniki. To co nie zjedzone na obiad pojawia się w stanie niemienionym na śniadaniu. To co jest absolutnie niedorzeczne to fakt, że na obiadokolację podaje się owoce i ciasta w ramach deseru, a nie można do tego napić się kawy. Ekspresy do kawy są czynne tylko do śniadania, na obiadokolacji są wyłączone. Jak mnie poinformowała obsługa: szef każe wyłączać na obiad. Serio? W życiu się z tym nie spotkałam, nawet w 3 * hotelach. Podajecie ciasta i uniemożliwiacie wypicie do tego kawy? Niepojęte. Z zapowiadanych atrakcji nie było żadnej, ani jednej. Wieczory przy muzyce na żywo - brak. Stół do bilarda w stanie agonalnym, odrzucał. Ćwiczenia oddechowe w grocie solnej odbywają się w trakcie śniadania. To celowe, żeby nikt nie skorzystał? Ćwiczeń oddechowych nie wykonuje się na pełny żołądek, więc zjedzenie śniadania na szybko i bieg do groty solnej nie wchodzi w grę... Balkony mają przeszkolne balustrady i ścianki działowe między balkonami także przeszklone, co w efekcie odziera z prywatnosci. Dodatkowo balustrady niesamowicie brudne, są na nich zacieki, kamień i wygląda to obrzydliwie. W 5 gwiazdkowym hotelu oczekuje się sprzątania codziennie, podobnie jak wymiany ręczników. Tu niestety przez 4 dni sprzątania nie było, mimo wywieszonej kartki. Ostatnie 2 dni chodziliśmy po piasku, który nieuchronnie wnosi się z plaży. Na stołówce panuje straszny chaos, nagminnie brakowało talerzy i sztućców. Także poszczególnych portaw, które się kończyły i były donoszone z opóźnieniem. Obsługa uwijała się, jak pszczoły w ulu, ale w mojej ocenie było ich zbyt mało, aby ogarnąć taką ilość gości. Basen hotelowy jest dosyć mały + 2 malutkie jacuzzi na max 3 osoby. Bardzo słabo, jak na tak duży kompleks. Sauny i grota solna na duży plus. Hotel ma także za mało wózków bagażowych. Przy wyjeździe trzeba polować od rana na wózek, inaczej czeka nas ręczne wynoszenie wszystkich bagaży. Siłownia jest bardzo mała, przerobiona z 2 normalnych pokoi. Sąsiadują z nią regularne pokoje i z tego powodu czas w ktorej można odwiedzić siłownię jest ograniczony. Jednak uzywanie nawet samej bieżni powoduje hałas, ktory goście w sąsiednich do siłowni pokojach słyszą i wyraźnie im to przeszkadzało. Dyskomfort dla wszystkich. Ogólnie w mojej ocenie hotel zasługuje na 3 gwiazdki i nie jest wart swojej ceny. Raczej już tu nie wrócimy.
lokalizacja tuż przy plaży, duży i wygodny parking (jednak nieco drogi) przestronne, ładnie urządzone pokoje, wygodne łóżka, balkony z wyposażeniem wypoczynkowym (fotele, stolik i leżak). W pokoju nowoczesna sofa, fotele i stolik kawowy, duży TV. Bardzo dobrej jakości szlafroki i ręczniki w pokojach. Na plus mały aneks kuchenny, jednak całkowicie bez wyposażenia - brak garnków, talerzy, sztućców czy myjki i płynu do naczyń. Szafki kuchenne puste.
Jedzenie Brak kawy do obiadu Pleśń pod prysznicem Brak sprzątania i wymiany ręczników Za mało wind Za mało wózków bagażowych Brudne szyby na balkonach Prowizoryczna siłownia Mały basen i miniaturowe jacuzzi Brak jakichkolwiek atrakcji obiecanych w ofercie
Jestem bardzo rozczarowana pobytem w hotelu. Brudne materace, brak pań sprzątających. Na stołówce pełno biegających dzieci, rozlewają napoje a obsługa zupełnie nie reaguje. Największym minusem jest brak miejsc podczas posiłków, nawet 20 min oczekiwania na wolny stolik.
Blisko morza.
Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki.
Hotel usuwa negatywne komentarze. Bardzo nie polecam, pokoje są brudne, pełno biegających i krzyczących dzieci, nikt na to nie reaguje. Na stołówce brakuje miejsca dla wszystkich gości, czas oczekiwania na stolik to 20 min.
Blisko plaży
Brak miejsc na stołówce, pokoje były brudne, ekipy sprzątającej nie widzieliśmy ani razu.
Pobyt od 14 do 20 sierpnia . Hotel mega pozytywnie mnie zaskoczył . Czytając wcześniejsze opinie jechałam z sercem na ramieniu . Jednak już od pierwszej chwili wchodząc do dużego, jasnego holu (pobyt w części ***** spa&wellness), widząc duży wózek na walizki i miłe twarze Pań w recepcji wiedziałam ,że będzie dobrze ! I dokładnie to się spełniło : przestronny , czysty , widny pokój z przepięknym widokiem na morze! fotelikami i stolikiem na tarasie , plus pełnym wyposażeniem , nawet małym aneksem kuchennym . Czysta i duża łazienka , szafy , szafeczki, różnorodne oświetlenie , wygodne łóżka z pachnącą pościelą , kompletem ręczników i szlafrokiem na basen . Basen duży , z brodzikiem dla młodszych , dwoma jacuzzi i wodą może nie gorącą ale taką akurat do kąpieli . Obok bez dodatkowej opłaty sauna , łaźnia i grota solna , dodatkowe ręczniki i leżaki , oraz zabawki do wody . Restauracja duża , z ładnymi 4 osobowymi stolikami , owszem były godziny dużego obłożenia ale wystarczyło przyjść w innym czasie albo cierpliwie zaczekać , jedzenie cały czas donoszone . Wybór różnorodnych napojów zarówno zimnych , jaki gorących , oraz taki wybór dań i na śniadaniu i na kolacji , że przez 7 dniowy pobyt nie dałam rady wszystkiego spróbować , maleńkim mankamentem było tylko to ,że np. zupy i niektóre dania pozornie dla dzieci były ostrawe , ale można je było zastąpić innymi potrawami . Położenie Hotelu to wisienka na torcie , w centrum Jarosławca i około 200 metrów od plaży , a z tego co przeczytałam od przyszłego roku Hotel ma tez posiadać basen zewnętrzny czyli full opcja . Hotel udostępnia zajęcia animacyjne dla najmłodszych i muzykę na żywo wieczorami . Mogłabym jeszcze dużo dobrego napisać . Polecam hotel zupełnie szczerze (2 osoby dorosłe + 2 dwoje dzieci 10+)
Przede wszystkim lokalizacja, poza tym jak wyżej .
brak
Jesteśmy mega zadowoleni. Pokoje czyste. Widok na morze. Jedzenie pyszne. Bardzo pomocny personel w recepcji. Szczególnie chciałabym podziękować przemiłej Pani z recepcji ( niestety nie znam imienia)za przesłanie pozostawionej przeze mnie rzeczy w pokoju hotelowym. Rozmowa telefoniczna dnia 28 08 2023.
Czystość. Miła obsługa.
Naprawdę bardzo słaba Byliśmy dwa tygodnie w "pokoju" superior z pięknym widokiem i w sumie 3 pomieszczeniami (co było praktycznie jedynymi plusami obiektu + bliskość do morza) na piątym piętrze w nowym budynku wybudowanym bodajże dwa lata temu (w tym jeszcze nie wykończona jedna klatka schodowa i ciągle rozbudowywane 6-te piętro, co jednak nie było uciążliwe). Tyle, że: - w jednym z tych 3 pokoi oraz w łazience grzyb (brak skutecznej wentylacji i to mimo tego, że praktycznie cały czas mieliśmy otwarte wszystkie możliwe drzwi okienne - nie było przy tym możliwości zamiany pokoju, bo w tym czasie co byliśmy było pełne obłożenie tych lepszych pokoi, choć raz nam zaproponowano "pokój" z dwoma pomieszczeniami - a nie jak ten, który mieliśmy), - brak sprzątania (kilkukrotnie przez cały dzień mieliśmy wywieszoną informacje z prośbą o sprzątanie, co zostało zignorowane, przy czym prosiliśmy o sprzątanie raz na dwa lub trzy dni, a nie codziennie - co może też jest nauczką - gdyby zawieszać tą prośbę stale - może osoby sprzątające sprzątałyby wówczas co drugi dzień :) - podsumowując tylko raz podczas całego pobytu pokój był posprzątany w dniu wywieszenia prośby), - tragiczna pod kątem hałasu i wentylacji stołówka (konieczne otwieranie drzwi na zewn, co powodowało wysyp os), co więcej częsty brak miejsc przy stolikach (olbrzymi tłok, stoliki niesłychanie brudne - obsługa ograniczała się do wzięcia zastawy po wcześniejszych gościach i raz na jakiś czas wytarcia stołu śmierdzącą ściereczką), a najbardziej przerażające dla mnie w organizacji "stołówki" (która przypominała z uwagi na organizację w sumie czasy PRL-u) był sposób uzupełniania jedzenia etc. - przez drzwi od kuchni wychodziła osoba nosząca np. pełny garnek gorącej zupy i szła dokładnie tą samą trasą (dość wąskim przesmykiem) gdzie kłębił się tłum turystów nakładających jedzenie, w tym biegające dzieci. Jednocześnie same osoby zajmujące się salą nie należały do najlepiej przeszkolonych (ilość przypadków gdy obsługa tłukła talerze/kubki przekraczał jakiekolwiek możliwe wyobrażenia) - 3 mikroskopijne windy na cały obiekt (pięć pięter po ok. 50 pokoi na każdym piętrze), co powodowało, że standardowo szybciej było na piechotę po schodach (przy czym jedna czynna klatka schodowa była sprzątana nie częściej niż raz dziennie - człowiek miał sposobność zaprzyjaźnić się z plamami na schodach), - brak wieszaków w apartamencie (w szczególności w łazience, w tym całkowicie zignorowana prośba o ich dostarczenie, mimo skierowania jej przez panią z recepcji do odpowiedniego działu), co powodowało, że nie było gdzie trzymać mokrych ręczników, nie mówiąc o np. strojach plażowych po kąpieli. Dodatkowo pierwsze interwencje na recepcji były związane z samootwierającymi się drzwiami do apartamentu (w sumie dwie wizyty osoby z działu technicznego). Na całe szczęście byliśmy wówczas w pokoju, a nie poza obiektem Ponadto brak odbierania telefonów przez recepcję. Doszło do tego, że któregoś razu po zgłoszonym braku sprzątania pokoi i paru godzinnym czekaniu po interwencji na recepcji (gdzie zapewnione było, że już zaraz ekipa przyjdzie posprzątać) moją małżonka chciała wziąć śmieci z kubła, gdzie już dawno śmieci się nie mieściły i zanieść je na recepcję... (analogiczny problem z brakiem papieru toaletowego - pewnego dnia rozważałem pójście do sklepu i kupienie zapasu...) Z ciekawostek najbardziej zauroczyło mnie podejście do klienta - po którymś przypadku nie sprzątnięcia pokoju (dla przypomnienia człowiek jest nad morzem i chcąc nie chcąc w pokoju jest wówczas dość dużo piasku) i ciągłego schodzenia do recepcji z prośbą jednak o posprzątanie pokoju (co samo w sobie nie powinno mieć miejsca w jakimkolwiek obiekcie) pani na recepcji odpowiedziała, że panie nie są w stanie posprzątać, bo najpierw muszą posprzątać pokoje dla nowoprzybyłych. Skwitowałem to tym, że pokazuje to gdzie mają (jak traktują) obecnego klienta. Obiekt nie jest też hotelem (gdyby był - musiałyby być zachowane pewne standardy), a "5 gwiazdek" w nazwie to nie informacja o nadaniu 5 gwiazdek, tylko jak wytłumaczyła to pani na recepcji, graficzna nazwa hotelu. Byliśmy w wielu obiektach na całym świecie - ten obiekt to jedna z większych porażek i wręcz podstawowych błędów jak nie robić "hotelu". To był też pierwszy obiekt, gdy musiałem kontaktować się z recepcją nie z mojej woli, ale z prośbami dotyczącymi konieczności posprzątania pokoju itp. Generalnie podsumowując - ten obiekt to jakiś żart - niestety mało śmieszny dla osób, które przyjeżdżają tam w celu wypoczynku - i w pełni odradzam ten "resort" osobom ceniącym jakąkolwiek jakość.
Bliskość plaży + można jeszcze zaznaczyć w miarę dobre zupy
Fatalnie wykonane pokoje (grzyb w obiekcie wybudowanym dwa lata wcześniej, tak w pokoju jak i łazience) Tragicznie rozwiązanie żywienie (tłok, hałas, brak wentylacji, a więc i uczucie duszności podczas posiłków, braki w zakresie wyposażenia, o niektórych produktach/rozwiązaniach wolę nie wspominać jak napoje sokopodobne, czy sposób zapewnienia dostępności masła) Bardzo słaba obsługa (co może być związane z za małą ilością personelu, ale także niestety kwestia jakości świadczonych usług)
Hotel na pierwszy rzut ok ale potem nastąpiło rozczaruwanie... byliśmy grupą 4 rodzin z dziećmi gdzie prosiliśmy byśmy byli w 1 hotelu na 1 piętrze obok siebie miesiąc prędzej- potwierdziliśmy to kilka dni prędzej... Wszyscy zostali rozrzuceni na różne piętra i obiekty... brak lodówki w pokoju standard za 700 zł za dobę! Sprzątaczki więcej palą fajki niż sprzątają. Woda w basenie zimna . Dania codziennie prawie takie same - ale do wyboru sporo... i smaczne ... nie przejdą stare pomidory z dnia poprzedniego i również ogorki. W łazienkach brak wiatraka idzie się dosłownie udusić . Pokoje i korytarze nie są czyste panuje dziwny smród wszędzie...
Blisko sklepy i morze
Jw
Wczoraj wróciliśmy z hotelu. Na śniadaniach i obiadokolacjach jakaś masakra, brak sztućcy, talerzy i miejsc do siedzenia. Posiłki smaczne ale monotonne. Sala zabaw to jakiś żart. Tego nawet nie można nazwać salą zabaw. W basenie woda lodowata i jakuzzi, które nie działało 3 dni na 5 naszego pobytu. Pokoje przestronne i wszędzie blisko. To jedyne plusy... Cała reszta to porażka za taką kasę.
Blisko do morza i deptaku przestronne pokoje.
Brak sztućcy, talerzy i miejsca do spożywania posiłków, zimna woda w basenie, brak sali zabaw, monotonne posiłki
Naczytałam się tych opinii i miałam wielkie obawy przyjeżdżając ale... odwołam się do wszystkich komentarzy i od razu napisze że mieszkam w województwie łódzkim jechałam tutaj z 5osobowa rodzina(3 dzieci w tym niemowlak) ponad 6h. Pokój ładny posprzątamy posiel czysta w pokoju kubki i czajnik. Fakt nie ma lodówki ale hotel zapewnią śniadania i obiadokolacji i zapewniam każdego że to wystarczy w 100% jedzenie jest tak pyszne i różnorodne że nie mieliśmy nawet ochoty na lody na mieście. W restauracji fakt jest głośno ale jeśli ktoś nie pamięta jak to było jak się było dzieckiem to niech lepiej je w pokoju. Dzieci chodzą nakładają jedzenie i to jest ok. Dorośli się gorzej zachowują(pchałam wózek i nioslam kubek z goraca woda a jakąś babka mnie popchnęła i wylałam wodę....wiec yyy hotel nie odpowiada za gości i chamów którzy tutaj przyjeżdżają a dzieci mają prawo krzyczeć i być dzieckiem. Restauracja dużą sporo stolików w środku i na zewnątrz były momenty gorące ale stolik i tak się udało znalesc wiec to nie prawda z tym 20minutowym oczekiwaniem. Jedzdnia mnóstwo każdy znajdzie coś dla siebie...na ciepło 6 dań sałatek przystawek 2 rodzaje zup owoce ciasta kawa soki chleba dużo 3 rodzaje pieczywa i czy czas na bieżąco donosi obsługa.. także sprzątają na bieżąco brudne talerze a ludzie jedzą jak świnie nawalą na talerz i pół zostawia a pracownicy chodzą po nich i sprzątają. Były momenty że brakło czystych talerzy ale brakło dużych...były jeszcze średnie i małe talerzyki wiec jak ktoś chce się przyczepić to posze takie głupoty. Panie sprzątają korytarze i pokoje co chwilę widziałam sprzątaczki. Windy czyste korytarze też. Basen ok pisał ktoś że wciśnięty na siłę. Nie prawda..normalny. jazzuzi działało cały 7dniowy pobyt. Była też grota solna. Woda w basenie ok dzieciski nie narzekały. W naszym hotel nawet nie byko specyficznego zapachu na basenie... dodatkowo jeszcze wspomnę że na korytarzach stało zelasko i suszarka do ubrań bo niestety my nie mieliśmy balkonu ale jak widać można wyjść na przeciw klientom...hotel rewelacja polecam hak najbardziej dodatkowo atrakcje dla dzieci animacje zabaway seanse bajkowe. Ktoś napisał że pokoj zabaw dla dzieci jest słaby...powiem tak- my dorosi to byśmy chcieli żeby tutaj był figloraj z tysiącem zabawek...a moje dzieci weszły do tego pokoju zaczęły się bawić i powiedziały mi że jest super i fajne zabawki...wiec niech Ci co wypisują te durne komentarze napiją się piwa i spuszczą trochę jadu.... Bo zaraz na morze bałtyckie zaczną pisać negatywne opinie... ludzie ogarnijcie się serio ...hotel jest ekstra dla rodzin z dziećmi to bajka...bardzi blisko do morza. Nawet nie trzeba płacić za toalety na mieście tych podskoczyć do swojego czystego zadbanego hotelu. POLECAM
Dużą restauracja Czysto Animacje dla dzieci Pokój zabaw Duży parking Pyszne jedzenie Fajny przestronny spory basen z wodą idealna
Brak lodowek w pokoju(czasem schłodziło by się jakiegoś browara) . Chociaż w hotelu jest możliwość kupienia piwka i drinków Cześć pokoi nie ma balkonu.
Mieszkałam w apartamentowcu,z widokiem na morze.Codziennie rano witał mnie widok morza choć musiałam umyć szyby na balkonie aby cieszyć się z niego w 100%. Zgadzam się z poprzednimi opiniami,że nie można było się doczekać pań sprzątających.Jak już się zjawiły to sprzątały szybko i niedokładnie. Jedzenie smaczne,różnorodne. Niestety,polowanie na talerze i sztućce było bardzo irytujące. Pi erwszy raz spotkałam się z taką sytuacją. Wieczne wrzaski dzieci w restauracji . Na pewno nie wrócę już do tego hotelu.
Duży parking ,miła obsługa w recepcji. Blisko do plaży. Smaczne jedzenie
Restauracja i ciągły brak sztućców i talerzy Upominanie się o sprzątanie
NIE POLECAM TEGO HOTELU!!! Byliśmy w hotelu cztero gwiazdkowym. (Hotel król Plaza ma kilka budynków 4 i 5 gwiazdkowych) 1. Po wejściu do holu było czuć srasznie intensywny, nieprzyjemny zapach który ciężko było określić. Po kilku dniach przechodziliśmy przez hol szybkim krokiem. Na dłuższą metę nie do wytrzymania ( wywoływał miłości) 2. Po wejściu do pokoju okazało sie że nie ma lodówki, a minibar to czajnik i dwa kubki. Byliśmy juz w wielu hotelach i każdy o tym standardzie miał w/w wyposażenie plus kawa, herbata w saszetkach, woda mineralna. W tym hotelu żadnego poczęstunku. Człowiek wstaje o 6 mając ochotę na kawę, a tutaj radź sobie sam albo czekaj do 8 na śniadanie. 3. Umeblowanie. Szafa której drzwi przesuwne były uszkodzone. Aby je otworzyć i zamknąć trzeba było użyć sporo siły. Szuflady w komodzie praktycznie nie dały się zamknąć. A gdy to się udało to po pewnym czasie same ,,wyjeżdżały" 4. Z telefonu hotelowego nie mogliśmy się połączyć z recepcją. Z prywatnego tel nikt nie odbierał. 5. W łazience brak mydła, płynu do higieny. 6. Zlew był zawieszony praktycznie powyżej moich kolan (mam 175cm) 7. Aby ktoś nam posprzątał pokój musiałem sam interweniować kilka razy. Np. Rano poszliśmy na plażę, wychodząc zostawiliy kartkę na klamce -proszę posprzątać. Gdy wróciliśmy po kilku godzinach okazało się że nikt nie posprzątał pokoju. Interweniowałem w tej sprawie trzy razy u Pani w recepcji która znajduje się w innym budynku. Śmieci zabrano dopiero po dwóch dniach. ( mamy dwoje dzieci z czego jedno korzysta z pieluch) 8. Po kilku dniach sytuacja się powtórzyła. Przy recepcji spotkałem Pana który skarżył się że codziennie około 1930 w jego łazience kończy się ciepła woda. Zgłosiłem kolejny raz problem ze sprzątaniem i śmieciami. Tym razem byłem BARDZO stanowczy. Dopiero po tym zgłoszeniu przyszły Panie sprzątaczki zabrać śmieci i odkurzyć. Odkurzyć pierwszy raz!. Od czasu naszego pobytu. Panie oświadczyły że ich karta nie otwiera naszego pokoju dlatego tutaj nie zaglądały 🤣 mimo stale zawieszonej kartki z prośbą o posprzątanie. 9. W hotelowym bufecie ktoś wpadł na pomysł aby talerze układać przy samej ziemi pod półmiskami z jedzeniem. Osoby schylajace się po talerz praktycznie wkładały twarz w sałatki itp. Wyglądało to komicznie. I było strasznie irytujące. 10. Pokoje zabaw dla dzieci były bardzo małe i słabo wyposażone. 11. Basen odstraszał samym wyglądem. W rogach zalegające stare meble. 12. Jedyny plus naszego pokoju nr 312. To widok na całą panoramę baltyku. W hotelu ogólnie panował brud i nieporządek, a obsługa siedząca obok wejścia na papierosie używająca wulgaryzmów była naszym codziennym widokiem. Wyjeżdżając okazało się że mamy nieopłacony parking (parking oczywiście był oplacony) a Pani w recepcji oświadczyła że tak się czasami zdarza. Proszę mnie źle nie zrozumiec. Nie jesteśmy jakimś hrabiostwem itp. Byliśmy juz w wielu hotelach cztero gwiazdkowych nad Bałtykiem i ten był naprawdę najgorszy. To już nie te czasy gdzie człowiek godzi się na wszystkie niedogodności. Na pewno nigdy już tam nie wrócimy. NIE POLECAM Marcin Niewolski
Widok z okna pokoju 312
Jak w opisie wyżej.
jedna wielka pomyłka, jak można tak oszukiwać ludzi, że jest to obiekt 5 gwiazdkowy : zimna woda w basenie, nieczynne sauny , brak ręczników, pokoje brudne - podczas pobytu nie są sprzątane, nawet windy były tragiczne małe- a stołówka przypominała mi poczekalnie na dworcu, okropny hałas, brak naczyń a jak są to niedomyte, zwykłej szklanki na wodę brakowało, nawet bułek na śniadanie - po godzinie czekania przynosili, hotel niby Wellnes - 3 bieżnie i cztery rowerki; Radzę tym co mają rezerwacje - Odwołujcie Pobyt!!!!
Wszystko!!!
Hotel bardzo fajny przyjazny dla dzieci i zwierząt właściciel bardzo fajny nic dodać nic ująć tyko korzystac
Po pierwsze to nie jest żaden hotel, a apartamentowiec, więc oceniajcie go jak resort a nie jak hotel spa. Jedzenie bardzo dobre, lecz zachowanie gości na poziomie patologi z 500+. W stołówce jemy i wychodzimy,aby inni mogli się posilić, a nie siedzimy z kawką i paplamy o innych gościach. Od siedzenia jest kawiarnia i lobby. Ludzie narzekają na brak talerzy i sztućców, ale 40% zastawy zabierają ze sobą do pokoi, wystarczy zobaczyć ole pracy z tym mają Panie porządkowe. Basen tragedia, dzieciarnia robi co chce i nikt nad tym nie panuje szczególnie w saunach i łaźni. Apartamenty ładne i przestronne w zależności ile się zapłaci. Polecam na jednokrotny wyjazd, ale poza sezonem. Madki dotarły również tutaj więc zasady ubioru przy posiłkach nie obowiązują.
Apartament, polecam 80mq. Robi atmosferę. Kuchnia ciekawa różnorodna.
Za dużo ludzi, osoby z innych budynków powinny być obsługiwane przy posiłkach w swoich budynkach. Brak dań wegetariańskich, są sałatki, ale ile można jeść ziemniaki z sałatą.
To nie hotel tylko zwykły ośrodek wczasowy, w logo hotelu wpisali sobie bezprawnie ( wyrok sądu II GSK 749/19 ) 4 i gwiazdek by gości wprowadzić w błąd i skasować jak za super standard. Obsluga to tragedia, jedzenie byle jakie, brak kawy w ofercie HB ,brak talerzy,szklanek, miejsc do jedzenia itd. W pokoju lodówka chodzi jak traktor, lampa przy łóżku nie działa, wyciągu w ubikacji brak i wszystkie zapachy idą na pokój . O nic nie można sie doprosić. Klamią ,ze pokoj ma np. 30 m2 a ma 20 m2 .Generalnie oszustwo i porażka. Przestrzegam wszystkich by nie dali się nabrać!
Bliskość do morza.
oszustwo!
Tripadvisor