Opinie o hotelu
Kleopatra Balik

3.6
Słaby
5 opinii

2.5

178 opinii

Lokalizacja najlepsza, wystarczyło przejść przez ulicę i było się nad morzem. Dookoła mnóstwo sklepów, restauracji. Hotel - dużo zastrzeżeń. Jedzenie monotonne, brak sprzątanych pokoi.

prosze dać sobie spokój z tym hotelem. byłem już w 5 hotelach przy plaży Kleopatra ale ten był jedyny w swoim rodzaju. 2 razy zmienialiśmy pokoj ze względu na brud w lazience, kupiliśmy w Migrosie środki czystości i sami wysprzątaliśmy łazienkę, 2 dnia zepsuł się zamek w drzwiach i cały tydzień mieliśmy otwarty pokoj. Kasę i złoto chowaliśmy do sejfu a laptopa zanosiłem na przechowanie do recepcji.

Niestety hotel bardzo kiepski a wcale nie wymagamy zbyt wiele . Hotel brudny pokoje nie sprzątane jak i cała reszta. Jedzenie 4 dni coś ala falafele i warzywa gotowane na obiad i kolację bez wyboru mięsa czy ryb poza tym raz podany był kurczak gotowany w rosole z ziemniakami , podroby z marchewką i ale kotlety z kurczaka i to wszystko. Słodkie było może dwa dni ciasto też beż wyboru , napoje- ala soki z koncentratu , woda ,kawa ,herbata ,koła TR i fanta z alkoholi Piwo, wino (nie dało się go pić) ,Wódka, Rakia. Wifi w pokoju płatne 10 e od telefonu a baru na plaży nikt z gości hotelowych nie widział 😄 Obsługa miła i pomocna

Znakomita lokalizacja🙂, która oceniamy na 5 to niestety jedyna pozytywna opinia o tym hotelu😢 Wybrałyśmy go bo zależało nam na bliskości morza, co bylo prawda, ale standard hotelu byl gorszy niż komunistyczny ośrodek wczasowy w czasach komuny. Jedzenie ze względu na jakość i sposób podawania przypominało pasze dla zwierząt, pokoje były sprzątane niecodziennie i bardzo niechlujnie , personel był prostacki i nieuprzejmy ( pomimo, ze moja kolezanka komunikowała się z nimi w ich ojczystym języku po turecku). Barek otwierany był dopiero o 11 i zamykany już o 9 wieczor tak, ze po 21 pozostawał do dyspozycji gości jedynie dystrybutor z woda z baniakiem, który jak podpatrzyliśmy napełniano woda z kranu. Ciepłe napoje i wstrętne soki wydawane były jedynie przez personel tylko w godzinach funkcjonowania barku. Po przestrzeniach wspólnych chodziły karaluchy. Po zamknięciu barku o 21 gaszono wszystkie światła w przestrzeniach wspólnych poza recepcja nawet jeśli osoby dojadała tam jeszcze kolacje podawana od 19.30 do 21. Ręczniki w pokojach były zżółkniętej i postrzępione. Sejf w pokoju, który wykupiliśmy okazał się zepsuty i straciłyśmy pół dnia czekając na technika, zeby go naprawił. Po paru dniach urwał sie cały panel od spłukiwania wody w toalecie. Na balkonie przez cały tydzień brakowało światła. W pokoju stał maluteńki, stary telewizor kineskopowy. Po rozmowach z gośćmi z sąsiednich hoteli i personelem innych hoteli okazało się, ze żaden z nich nie byl az tak fatalny pomimo, ze to tez jak nasz były 3-gwiazdkowe hotele. Przy recepcji często słyszałyśmy protesty i skargi innych gości hotelowych i prośby o zmiany pokoju, które odrzucali ze względu na brak innych pokoi. Pierwszego dnia do hotelu dotarłyśmy z 5-godzinnym opóźnieniem zamiast około godz.20 (na kolacje) to o 1 w nocy. Nie miałyśmy wtedy nie tylko co jeść, ale i pic, a wszystko w pobliżu było już pozamykane. Od razu po śniadaniu następnego dnia wszystkie problem rezydentce (niestety tylko telefonicznie bo przez cały nasz pobyt nie pofatygowała się do nas do hotelu pomimo, ze był w centrum obok innych hoteli sprzedawanych przez tego tureckiego tour operatora ) z prośba o jak najszybsza zmianę hotelu. Dopiero po dwóch dniach napisała nam, dając propozycje zmiany na dwa inne hotele w pobliżu - oba miały to być standard room bez widoku na morze, za który dopłacaliśmy przy zakupie. Po tych dwóch dniach obie z kolezanka czułyśmy się fatalnie bo byłyśmy juz zatrute hotelowym jedzeniem i nie miałyśmy już fizycznie siły, żeby przy panujących tam upałach decydować się na zmianę hotelu(obie jesteśmy już paniami po 50-tce). Przez pozostałe dni nie ryzykowaliśmy już jedzenia i picia w hotelu i zaopatrywaliśmy się we wszystko, łącznie z woda, w pobliskim dużym markecie Milgos i jadłyśmy obiady w pobliskiej restauracji (za Ok.15 Euro za osobę).

Pokoje i położenie ok, ale jedzenie tragedia-kurczak, sałatki, ryż-nie liczcie na cokolwiek innego, zero ryb, ciasta , mięsa-tylko kurczak, nawet głupich frytek brak, zero przekąsek,jeśli masz dziecko chodż do sklepu. Bar beznadziejny-tylko jeden w hotelu i barman bardzo niesympatyczny i oszczędny, Wi fi płatne.Basen bardzo mały. Wykupujesz wczasy na 7 dni a będziesz 5 bo tak Ci zorganizują loty do tego hotelu. Opieka rezydenta beznadziejna.Nie wysyłajcie pocztówek na recepcji , kasują 1,5 euro a ich nie wysyłaj, bo żadna z kilku nie dotarła do dzisiaj. Po kolacji hotel umiera, po 22-ej bar zamknięty, a z basenu o 20-ej wyrzucają.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 644 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT18462
Nazwa  Kleopatra Balik
Miejsce  Turcja / Riwiera Turecka / Alanya
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty, udogodnienia dla rodzin z dziećmi

Nasi klienci docenili

check

Złociste plaże otoczone zielonymi wzgórzami i turkusowym morzem

check

Antyczne ruiny Aspendos i Side wśród olśniewających krajobrazów

check

Luksusowe kurorty z basenami i widokiem na morze

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

3.6
Słaby
5 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
3.8
Hotel
1.8
Położenie
8.6
Pokoje
3.4
Wyżywienie
2.0
Atrakcje dla dzieci
2.0
Sport i rozrywka
3.0

Tripadvisor

2.5

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 5 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
3.6
4.3
Natalia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2024
Para

Lokalizacja najlepsza, wystarczyło przejść przez ulicę i było się nad morzem. Dookoła mnóstwo sklepów, restauracji. Hotel - dużo zastrzeżeń. Jedzenie monotonne, brak sprzątanych pokoi.

Zalety

Lokalizacja

Wady

Jedzenie, nie sprzątane


5.0
Zygmunt

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2023
Para

prosze dać sobie spokój z tym hotelem. byłem już w 5 hotelach przy plaży Kleopatra ale ten był jedyny w swoim rodzaju. 2 razy zmienialiśmy pokoj ze względu na brud w lazience, kupiliśmy w Migrosie środki czystości i sami wysprzątaliśmy łazienkę, 2 dnia zepsuł się zamek w drzwiach i cały tydzień mieliśmy otwarty pokoj. Kasę i złoto chowaliśmy do sejfu a laptopa zanosiłem na przechowanie do recepcji.

Zalety

wszechobecny brud i indolencja obsługi.

Wady

wyjeżdzamy z zoną 3 -4 razy w roku i nigdy nie pisałem opinii o hotelu, ponieważ różnie bywa. Ale ten hotel jest wyjątkowy. Jeżeli ktoś chce bym wystawił zdjęcia łazienki, ręczników i podłogi przez tydzień nie zamiatanej to służę.


1.6
Marta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2023
Rodzina z dziećmi

Niestety hotel bardzo kiepski a wcale nie wymagamy zbyt wiele . Hotel brudny pokoje nie sprzątane jak i cała reszta. Jedzenie 4 dni coś ala falafele i warzywa gotowane na obiad i kolację bez wyboru mięsa czy ryb poza tym raz podany był kurczak gotowany w rosole z ziemniakami , podroby z marchewką i ale kotlety z kurczaka i to wszystko. Słodkie było może dwa dni ciasto też beż wyboru , napoje- ala soki z koncentratu , woda ,kawa ,herbata ,koła TR i fanta z alkoholi Piwo, wino (nie dało się go pić) ,Wódka, Rakia. Wifi w pokoju płatne 10 e od telefonu a baru na plaży nikt z gości hotelowych nie widział 😄 Obsługa miła i pomocna

Zalety

Blisko plaży.

Wady

Brudno


2.7
Kasia i Iza

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2023
50+

Znakomita lokalizacja🙂, która oceniamy na 5 to niestety jedyna pozytywna opinia o tym hotelu😢 Wybrałyśmy go bo zależało nam na bliskości morza, co bylo prawda, ale standard hotelu byl gorszy niż komunistyczny ośrodek wczasowy w czasach komuny. Jedzenie ze względu na jakość i sposób podawania przypominało pasze dla zwierząt, pokoje były sprzątane niecodziennie i bardzo niechlujnie , personel był prostacki i nieuprzejmy ( pomimo, ze moja kolezanka komunikowała się z nimi w ich ojczystym języku po turecku). Barek otwierany był dopiero o 11 i zamykany już o 9 wieczor tak, ze po 21 pozostawał do dyspozycji gości jedynie dystrybutor z woda z baniakiem, który jak podpatrzyliśmy napełniano woda z kranu. Ciepłe napoje i wstrętne soki wydawane były jedynie przez personel tylko w godzinach funkcjonowania barku. Po przestrzeniach wspólnych chodziły karaluchy. Po zamknięciu barku o 21 gaszono wszystkie światła w przestrzeniach wspólnych poza recepcja nawet jeśli osoby dojadała tam jeszcze kolacje podawana od 19.30 do 21. Ręczniki w pokojach były zżółkniętej i postrzępione. Sejf w pokoju, który wykupiliśmy okazał się zepsuty i straciłyśmy pół dnia czekając na technika, zeby go naprawił. Po paru dniach urwał sie cały panel od spłukiwania wody w toalecie. Na balkonie przez cały tydzień brakowało światła. W pokoju stał maluteńki, stary telewizor kineskopowy. Po rozmowach z gośćmi z sąsiednich hoteli i personelem innych hoteli okazało się, ze żaden z nich nie byl az tak fatalny pomimo, ze to tez jak nasz były 3-gwiazdkowe hotele. Przy recepcji często słyszałyśmy protesty i skargi innych gości hotelowych i prośby o zmiany pokoju, które odrzucali ze względu na brak innych pokoi. Pierwszego dnia do hotelu dotarłyśmy z 5-godzinnym opóźnieniem zamiast około godz.20 (na kolacje) to o 1 w nocy. Nie miałyśmy wtedy nie tylko co jeść, ale i pic, a wszystko w pobliżu było już pozamykane. Od razu po śniadaniu następnego dnia wszystkie problem rezydentce (niestety tylko telefonicznie bo przez cały nasz pobyt nie pofatygowała się do nas do hotelu pomimo, ze był w centrum obok innych hoteli sprzedawanych przez tego tureckiego tour operatora ) z prośba o jak najszybsza zmianę hotelu. Dopiero po dwóch dniach napisała nam, dając propozycje zmiany na dwa inne hotele w pobliżu - oba miały to być standard room bez widoku na morze, za który dopłacaliśmy przy zakupie. Po tych dwóch dniach obie z kolezanka czułyśmy się fatalnie bo byłyśmy juz zatrute hotelowym jedzeniem i nie miałyśmy już fizycznie siły, żeby przy panujących tam upałach decydować się na zmianę hotelu(obie jesteśmy już paniami po 50-tce). Przez pozostałe dni nie ryzykowaliśmy już jedzenia i picia w hotelu i zaopatrywaliśmy się we wszystko, łącznie z woda, w pobliskim dużym markecie Milgos i jadłyśmy obiady w pobliskiej restauracji (za Ok.15 Euro za osobę).

Zalety

Znakomita lokalizacja 30 m od publicznej plaży i pokoje wychodzące na morze z dużymi balkonami. Sąsiedztwo dużego marketu z dobrym i tanim jedzeniem oraz bardzo dobrej restauracji z daniami mięsnymi. Reszta była koszmarem😢

Wady

Fatalne wyżywienie, z którego ze względów na jego jakość i higienę podawania musiałyśmy całkowicie zrezygnować (obie z kolezanka zostałyśmy tam zatrute). Przez cały tydzień praktycznie nie było na posiłkach mięsa (tylko 2 razy kurczak i żadnych wędlin poza lokalna mortadela i to niecodziennie). Woda dostępna była tylko w dystrybutorze. Na szczęście obok funkcjonował jedyny w okolicy wielki market, w którym się zaopatrywaliśmy na śniadania i kolacje oraz bardzo dobra restauracja.


4.6
Michał

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2018
Rodzina z dziećmi

Pokoje i położenie ok, ale jedzenie tragedia-kurczak, sałatki, ryż-nie liczcie na cokolwiek innego, zero ryb, ciasta , mięsa-tylko kurczak, nawet głupich frytek brak, zero przekąsek,jeśli masz dziecko chodż do sklepu. Bar beznadziejny-tylko jeden w hotelu i barman bardzo niesympatyczny i oszczędny, Wi fi płatne.Basen bardzo mały. Wykupujesz wczasy na 7 dni a będziesz 5 bo tak Ci zorganizują loty do tego hotelu. Opieka rezydenta beznadziejna.Nie wysyłajcie pocztówek na recepcji , kasują 1,5 euro a ich nie wysyłaj, bo żadna z kilku nie dotarła do dzisiaj. Po kolacji hotel umiera, po 22-ej bar zamknięty, a z basenu o 20-ej wyrzucają.

Zalety

Położenie blisko morza

Wady

beznadziejne jedzenie !!!!!!


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Kleopatra Balik

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.