Opinie o hotelu
Kilimanjaro

7.1
Dobry
16 opinii

3.5

272 opinie

Hotel czysty codziennie sprzątany pokoje. Ładny basen kameralny z barem.Recepcja bardzo pomocna. Posiłki ( sniadania) dobre tylko cały tydzień to samo.

Hotel czysty i przyjemnym z winda. Spokojna okolica a zarazem blisko do plazy i promenady.Obsługa hotelowa pomocna. Kompleks basenowy z kawiarnia otwarty do 22.00 Polecam dla małych i dużych.

Byłam w tym hotelu w czerwcu z mężem i córką. Oceniam hotel na 4 w 5-stopniowej skali. Za tę cenę naprawdę fajny, czysty hotelik. Ręczniki wymieniane codziennie, jedzenie dobre, obsługa miła. To jest hotel 3* nie wiem czemu inni oczekują luksusów na 5*. Polecam!! Beata

Hotel bardzo średni, widok z balkonu na slamsy, jedzenie słabe, tylko Polka na recepcji sympatyczna, ogólnie tego hotelu nie polecam, opcja śniadania plus obiadokolacje wykluczają zwykle napoje do wieczornego posiłku

Hotel bardzo średni, widok z balkonu na slamsy, jedzenie słabe, tylko Polka na recepcji sympatyczna, ogólnie tego hotelu nie polecam, opcja śniadania plus obiadokolacje wykluczają zwykle napoje do wieczornego posiłku.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 106 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT13304
Nazwa  Kilimanjaro
Miejsce  Hiszpania / Majorka / El Arenal
Wyżywienie  All inclusive
Udogodnienia  basen odkryty, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, windsurfing, żeglarstwo, tenis, rowery, golf

Nasi klienci docenili

check

Malownicze zatoczki z turkusową wodą i białymi plażami

check

Tętniąca życiem stolica Palma de Mallorca z gotycką katedrą

check

Góry Tramuntana z trasami idealnymi na piesze wędrówki

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.1
Dobry
16 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.4
Hotel
6.6
Położenie
7.5
Pokoje
7.4
Wyżywienie
6.8
Atrakcje dla dzieci
4.0
Sport i rozrywka
6.2

Tripadvisor

3.5

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Lokalizacja

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 16 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.1
8.3
Wioletta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2022
Grupa znajomych

Hotel czysty codziennie sprzątany pokoje. Ładny basen kameralny z barem.Recepcja bardzo pomocna. Posiłki ( sniadania) dobre tylko cały tydzień to samo.

Zalety

Dobre położenie niedaleko do promenady. Spokojne miejsce. Czysto codziennie sprzątane.

Wady

Brak możliwości zrobienia kawy itp. w pokojach, brak lodówki i sejfu.


7.3
Wioletta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2022
Grupa znajomych

Hotel czysty i przyjemnym z winda. Spokojna okolica a zarazem blisko do plazy i promenady.Obsługa hotelowa pomocna. Kompleks basenowy z kawiarnia otwarty do 22.00 Polecam dla małych i dużych.

Zalety

Hotel przyjemny blisko promenady i komunikacji miejskiej. Winda, basen miła i pomocna obsługa hotelowa.

Wady

Brak sejfu w pokojach dostępne na parterze Brak lodówki jest też trochę uciążliwe


9.0
Beata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2022
Rodzina z dziećmi

Byłam w tym hotelu w czerwcu z mężem i córką. Oceniam hotel na 4 w 5-stopniowej skali. Za tę cenę naprawdę fajny, czysty hotelik. Ręczniki wymieniane codziennie, jedzenie dobre, obsługa miła. To jest hotel 3* nie wiem czemu inni oczekują luksusów na 5*. Polecam!! Beata


4.1
Żaneta

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2022
50+

Hotel bardzo średni, widok z balkonu na slamsy, jedzenie słabe, tylko Polka na recepcji sympatyczna, ogólnie tego hotelu nie polecam, opcja śniadania plus obiadokolacje wykluczają zwykle napoje do wieczornego posiłku

Zalety

Obsługa

Wady

Jedzenie bardzo średnie, widok z pokoju na budynki obok


1.7
Żaneta

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2022
Rodzina z dziećmi

Hotel bardzo średni, widok z balkonu na slamsy, jedzenie słabe, tylko Polka na recepcji sympatyczna, ogólnie tego hotelu nie polecam, opcja śniadania plus obiadokolacje wykluczają zwykle napoje do wieczornego posiłku.

Zalety

Polka na recepcji miła.

Wady

Widok z hotelu na budynki obok, słabe jedzenie, wejście na stołówkę często poprzedzone niemiłym zapachem


1.7
Żaneta

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2022
Rodzina z dziećmi

Hotel bardzo średni, widok z balkonu na slamsy, jedzenie słabe, tylko Polka na recepcji sympatyczna, ogólnie tego hotelu nie polecam, opcja śniadania plus obiadokolacje wykluczają zwykle napoje do wieczornego posiłku.

Zalety

Polka na recepcji miła.

Wady

Widok z hotelu na budynki obok, słabe jedzenie, wejście na stołówkę często poprzedzone niemiłym zapachem


9.2
Krystyna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2019
Singiel

Mój pobyt w hotelu był wspaniały, wróciłam z koleżanką 06.08.2018r. i jeszcze do dzisiaj nie zdjęłam opaski na ręku z nazwą hotelu. Ten hotel nie jest położony na odludziu, wokół wszędzie tętni życie i do morza jest dość blisko. Wzdłuż morza jest pełno sklepów, restauracje,kafejki i muzyka, można kupić pamiątki. W hotelu było bardzo dużo obywateli niemieckich i innych narodowości. W recepcji hotelowej pracuje bardzo miła pani z Polski, ona zawsze służy pomocą. W barze przed basenem pracuje także Polka Aleksandra ... ona obsługuje Polaków wyjątkowo, a reszta obsługi baru zasługuje także na słowa uznania. W restauracji na śniadaniu witała nas uśmiechem pani Carmel (czarne włosy z grzywką) Duży wybór posiłków jak na 3-gwiadkowy hotel (stół szwedzki) owoce, lody, ciasta napoje bez ograniczeń, a obrusy zmieniane bez przerwy. W pokoju hotelowym nie ma lodówki z wodą mineralną i żadnych czajników, ręczniki wymieniane są codziennie. Bardzo polecam hotel Kilimanjaro.

Zalety

Hotel bardzo czysty, codzienna wymiana ręczników i sprzątanie. Miła obsługa w hotelu a obrusy wymieniane bez przerwy. Posiłki bardzo dobre.( szwedzki stół)

Wady

Nie ma w pokoju lodówki z wodą mineralną i czajników do gotowania wody ( ale to jest przecież hotel 3 gwiazdkowy)


4.4
Jarosław

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2018
Para

Wskazówka dla przyjeżdżających, przy rezerwacji zwrócić uwagę na lokalizację pokoju. Im dale i wyżej od basenów to lepiej.

Zalety

Miła obsługa

Wady

Widoczna i odczuwalna wilgoć, głośne szczególnie w nocy urządzenia do filtracji i pompowania wody w basenach.


10
Grażyna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2018
Singiel

Porządne smaczne i luksusowe jedzenie nic do narzekania.Personel w barze, restauracji super przyjacielski . Utrzymane w czystości pokoje codziennie sprzątane utrzymują w pokojach porządek klimatyzacja Hotel bardzo czysty .

Zalety

Super pomocna Pani SARA Polka w recepcji z czarującym wdzięcznym uśmiechem .

Wady

Jedynie co głośna młodzież Niemiecka powracjąca nad ranem z imprez nocnych z miasta.


9.8
Roksana

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2016
Singiel

Blisko do plaży bo 3min i promenady z sklepami i pamiątkami obok pełno jest przystanków autobusowych które dowiozą cie gdzie tylko chcesz za jedyne 1,5 Euro ! Dyskoteka dla aktywnych położona od hotelu może z 15min drogi pieszo. Chociaż nie ma klimy w tym hotelu to wiatrak tak daje popalić w nocy nad łóżkiem lepszy niż niejedna klima :D polecam bardzo ten hotel bo posiłki były świeże codziennie inne i mnóstwo owoców :D jak dla mnie 10/10

Zalety

Blisko do Plaży i super obsługa hotelowa

Wady

ja tam serio nie widziałam wad


7.8
monia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2010
Rodzina z dziećmi

Hotel polecam tym, którzy nie chcą wydać dużych pieniędzy i mieszkać w dobrych warunkach. Hotel czysty, pokoje sprzątane codziennie-łącznie z wymianą ręczników. Jedyną jego wadą jest brak klimy ale w recepcji można wynająć wentylator (ok 18 eur na tydz.) oraz brak telewizora w pokojach. Jedzenie monotonne ale i tak każdy może wybrać coś dla siebie. Na półpiętrze jest piękny basen dla dzieci i dorosłych ( różne głębokości)oraz bar przy basenie gdzie można było zjeść przekąski i był szeroki wybór alkoholi i nie tylko. Obsługa bardzo miła a my spędziliśmy cudowne wakacje w pięknym miejscu.


8.8
Anita

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2009

Hotel położony 300 m od plaży i praktycznie w samym centrum miasta, blisko promenady. Ładny hotel, z dużą restauracją, dobrym jedzeniem. Pokoje też ładne, z dość ładnym widokiem. Hotel posiada fajne baseny, jeden z małym wodospadem. Podczas mojego pobytu w hotelu było bardzo dużo Niemców, którzy mocno imprezowali i w związku z tym było dość głośno. No ale Majorka ma to do siebie, że jest bardzo popularna wśród niemieckich turystów. Mi to nie przeszkadzało.


9.0
Karlik

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2008
Para

W hotelu panuje bardzo miła atmosfera. Obsługa poruzumiewa się po angieslku i po niemiecku. Obok hotelu znajduje się Supermercado (supermarket). Ceny oprócz głównej promenady są mniejsze. W czwartek za hotelem odbywa sie targ na ulicach, gdzie można wszystko kupić. Regionalnym napojem, który każdy musi spróbować jest Herbes de Mallorca


8.6
dorcia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2006
Para

Po przeczytaniu dwóch poprzednich opinii byłam przed wyjazdem przerażona co zastanę na miejscu, ale podobało mi się bardzo. Na szczęście w barze przy basenie nie było kolejek i poza tym, to bez problemu można było wziąć po dwa drinki czy piwa. Jedyny mankament hotelu, to dość mały basen, który miał tylko dwie głębokości- albo 80 cm albo 2 m (jest też malutki brodzik dla dzieci). Poza tym, to Majorka jest pięknym miejscem i warto ją zwiedzić. Jeśli ktoś odczuwa awersję do Niemców, to owa wyspa nie będzie dla niego dobrym miejscem, bo chyba jest ich tam więcej niż tubylców :) Zainteresowanym chętnie prześlę zdjęcia hotelu oraz bardziej szczegółowe info.


6.8
extrem

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2006
Rodzina z dziećmi

Byliśmy i wróciliśmy. Hotel typowo niemiecki, co oznacza, że 99% gości to Niemcy. Osobiście, po 2 tygodniach pobytu, dostałem na nich uczulenia. Są głośni i rządzą. Dodatkowo nasze wrażenia w temacie ich bytności niewątpliwie spotęgowały MŚ 2006 w piłce nożnej. Brak klimatyzacji w pokojach! Byliśmy w okresie 14.06.-28.06.2006. Upał makabryczny - średnio 35 st. w cieniu, co przekłada się na jakieś 45 st. w pokoju. UWAGA: formuła all inclusive w barze przy basenie - 1 napój na głowę jednorazowo. ŻENADA. Przykład z życia: zamawiasz 1 piwo (plastik 0,2 l); wypijasz i masz chęć na drugie. Czeka cię ponowne odstanie swojego w kolejce. A Niemcy, 99% populacji w hotelu, również takie potrzeby mają. Kolejka ma średnio 25-30 osób :) co oznacza jakieś 10-15 min. stania. Ponownie po 1 napój... Oczywiście w grę wchodzą układy z szefem baru Tonym :) Ale nie po to wyjeżdżam z Polski żeby się z kimś układać :)


6.8
Izabella

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2006
Singiel

W pełni potwierdzam opinię zamieszczoną przez EXTREME, byłam w tym hotelu w tym samym terminie. W żadnym katalogu, w internecie i oczywiście w biurze podróży, w którym załatwiałam wyjazd, nie poinformowano mnie, że hotel znajduje się na sporym wzniesieniu. Przy panujących upałach powrót do hotelu z plaży (materac, ręcznik, parasol, butelka wody) był ciężkim wysiłkiem fizycznym. Komentarze rodziców z dziećmi w wózkach nie nadają się do powtórzenia. Płacenie za opcję all incl. jest bez sensu, gdy na plaży nie ma baru, a z plaży do hotelu jest 300 metrów i to pod górę. Pokój jednoosobowy to mała klitka, bez żadnego wentylatora.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Kilimanjaro

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.