Opinie o hotelu
Kadmo by Aycon

7.4
Dobry
4 opinie

4.5

172 opinie

Zewnętrzny wygląd hotelu w porządku, pokój z łazienką duży, przestronny. Widok z okna, balkonu na niższych piętrach niezadawalający - bloki, domy ogólnie budynki na wyższych piętrach można mieć widok na morze. 15min pieszo na plaże, ok 20-30 min do starego miasta. Pokoje sprzątane codziennie wraz z wymianą ręczników. Bar zrobiony z dawnej recepcji. Restauracja bardzo mała kilka też stolików przy wejściu do hotelu. W hotelu miało się wrażenie, że nie ma gości. Basem malutki w pierwszy dzień przyjazdu był brudny napełniony wodą tylko do połowy. Śniadania szwecki stół skromy wybór - każdego dnia coś dokładali, dania się powtarzały ale każdy coś dla siebie wybrał można się najeść. W niedziele na śniadanie szampan. Obiadokolacje(19-21) już takie nie były - przy śniadaniu otrzymuje się kartę z której wybieramy co chcemy zjeść na obiadokolacje. Dania są bardzo słabe, bardzo małe porcje, należy dojadać na mieście. Pani w recepcji w długich ciemnych włosach miła, uśmiechnięta o pozostałych pracownikach już tego nie mogę powiedzieć. Obsługa próbowała robić klimat na wysokim poziomie tylko bardzo daleko im było do tego. Kelnerzy mają miny nietęgie jak by byli niezadowoleni i z przymusu. Przy obiadokolacji pospieszają z zjedzeniem, przychodząc co kilka minut zaglądając do talerza. Jeden kelner (blondyn) uśmiechnięty rozmawiający z gośćmi wydawał się przyjazny ale to mylące gdyż zlekceważył obsłużenie nas przy obiadokolacji po mimo zawołania go, że czekamy, ważniejsza była rozmowa z kolegą, Po 40 minutach oczekiwania odnieśliśmy sztućce kelnerowi był zaskoczony i przestraszony myślicie, że się przejęli jakaś rekompensata nic z tych rzeczy jedynie suche słowo przepraszam. Po kilkunastu minutach po zaistniałej sytuacji przyszedł wysoki pan z recepcji usprawiedliwiając się, że nie wiedział o tym w pierwszej chwili myśl chce się zrewanżować o tuż nie przyniósł rachunek żeby zejść i opłacić (było to ostatni dzień pobytu) za opłatę klimatyczną i napój który były zamówiony wcześniej przy kolacji. Gdy otrzymał odpowiedź, że potrzebuje chwili odpuścił ale powrócił po jakimś czasie dzwoniąc dzwonkiem i waląc do drzwi nachalnie po czym po prostu wszedł do pokoju w nerwach mówiąc, że natychmiast trzeba z nim zejść do recepcji opłacić rachunek, że to ostatni dzień pobytu i jutro rano jest transfer na lotnisko. Zachowanie tego pana było karygodne.

Hotel czysty, pokoje duże, łazienka duża, miejsce takie sobie.

Nie mogliśmy lepiej trafić! Kameralny hotel, cisza i spokój, czyściutko, śniadania skromne ale wysokiej jakości, blisko do lokalnych sklepików i knajpek. Bardzo widokowo usytuowany.

Jesteśmy zachwyceni hotelem. Jest on kameralny, czyli idealny dla nas. Obsługa na wysokim poziomie, pyszne jedzenie i bardzo czyste, ładne pokoje.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 069 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT36409
Nazwa  Kadmo by Aycon
Miejsce  Czarnogóra / Riwiera Czarnogórska / Budva
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, darmowe wifi, golf, nurkowanie, parking

Nasi klienci docenili

check

Dziewicze plaże Adriatyku z malowniczymi klifami

check

Zabytkowe miasta Kotor i Budva z wąskimi, brukowanymi uliczkami

check

Przepiękne krajobrazy górskie i parki narodowe

Ocena

Zablokowanych opinii: 1

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.4
Dobry
4 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
9.0
Hotel
8.0
Położenie
8.0
Pokoje
9.5
Wyżywienie
6.0
Atrakcje dla dzieci
1.0
Sport i rozrywka
6.3

Tripadvisor

4.5

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Czystość

Jakość do ceny

Lokalizacja

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 4 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.4
4.1
Beata

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2023
Singiel

Zewnętrzny wygląd hotelu w porządku, pokój z łazienką duży, przestronny. Widok z okna, balkonu na niższych piętrach niezadawalający - bloki, domy ogólnie budynki na wyższych piętrach można mieć widok na morze. 15min pieszo na plaże, ok 20-30 min do starego miasta. Pokoje sprzątane codziennie wraz z wymianą ręczników. Bar zrobiony z dawnej recepcji. Restauracja bardzo mała kilka też stolików przy wejściu do hotelu. W hotelu miało się wrażenie, że nie ma gości. Basem malutki w pierwszy dzień przyjazdu był brudny napełniony wodą tylko do połowy. Śniadania szwecki stół skromy wybór - każdego dnia coś dokładali, dania się powtarzały ale każdy coś dla siebie wybrał można się najeść. W niedziele na śniadanie szampan. Obiadokolacje(19-21) już takie nie były - przy śniadaniu otrzymuje się kartę z której wybieramy co chcemy zjeść na obiadokolacje. Dania są bardzo słabe, bardzo małe porcje, należy dojadać na mieście. Pani w recepcji w długich ciemnych włosach miła, uśmiechnięta o pozostałych pracownikach już tego nie mogę powiedzieć. Obsługa próbowała robić klimat na wysokim poziomie tylko bardzo daleko im było do tego. Kelnerzy mają miny nietęgie jak by byli niezadowoleni i z przymusu. Przy obiadokolacji pospieszają z zjedzeniem, przychodząc co kilka minut zaglądając do talerza. Jeden kelner (blondyn) uśmiechnięty rozmawiający z gośćmi wydawał się przyjazny ale to mylące gdyż zlekceważył obsłużenie nas przy obiadokolacji po mimo zawołania go, że czekamy, ważniejsza była rozmowa z kolegą, Po 40 minutach oczekiwania odnieśliśmy sztućce kelnerowi był zaskoczony i przestraszony myślicie, że się przejęli jakaś rekompensata nic z tych rzeczy jedynie suche słowo przepraszam. Po kilkunastu minutach po zaistniałej sytuacji przyszedł wysoki pan z recepcji usprawiedliwiając się, że nie wiedział o tym w pierwszej chwili myśl chce się zrewanżować o tuż nie przyniósł rachunek żeby zejść i opłacić (było to ostatni dzień pobytu) za opłatę klimatyczną i napój który były zamówiony wcześniej przy kolacji. Gdy otrzymał odpowiedź, że potrzebuje chwili odpuścił ale powrócił po jakimś czasie dzwoniąc dzwonkiem i waląc do drzwi nachalnie po czym po prostu wszedł do pokoju w nerwach mówiąc, że natychmiast trzeba z nim zejść do recepcji opłacić rachunek, że to ostatni dzień pobytu i jutro rano jest transfer na lotnisko. Zachowanie tego pana było karygodne.

Zalety

Przestronne pokoje i łazienki.

Wady

Słabe jedzenie jeszcze na śniadanie jest ok ale obiadokolacje już nie bardzo małe porcje, jakoś jedzenia nie zachwyca. Obsługa sztywna, pośpieszająca przy jedzeniu. Karygodne zachowanie pracownika wchodząc do pokoju w nerwach rozkazując.


7.8
Elżbieta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2023
50+

Hotel czysty, pokoje duże, łazienka duża, miejsce takie sobie.

Zalety

Obsługa klienta bardzo dobra.

Wady

Tragiczne tzw. obiodokolacje, marna namiastka menu. Trzy "dania" do wyboru typu wieprzowina, ryba lub spagetti, zupa lurka typu rosół lub grzybowo pieczarkowa, przystawka sałata, kapusta, pomidory lub inny mieszaniec. Ceny napoi z kosmosu.


8.0
Angelika

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2023
Para

Nie mogliśmy lepiej trafić! Kameralny hotel, cisza i spokój, czyściutko, śniadania skromne ale wysokiej jakości, blisko do lokalnych sklepików i knajpek. Bardzo widokowo usytuowany.

Zalety

Przestronny, nowoczesny pokój, bardzo czysty i zadbany. Obsługa miła, pomocna - co nie jest typową cechą czarnogorców ;) Niezwykły widok z balkonu.

Wady

Nie znalazłam :)


9.8
ania

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2023
Para

Jesteśmy zachwyceni hotelem. Jest on kameralny, czyli idealny dla nas. Obsługa na wysokim poziomie, pyszne jedzenie i bardzo czyste, ładne pokoje.

Zalety

kameralny, na uboczu zdala od zgiełku hałasu, a za razem blisko centrum i plaży

Wady

brak, może osobą przyjażdzającym samochodem wadą byłby brak parkingu


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Kadmo by Aycon

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.