Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Pobyt oceniam bardzo dobrze, super miła obsługa, niezłe jedzenie, pokoje duze i czyste. Blisko do prywatnej plaży z leżakami.
Dobre jedzenie, blisko do plaży, duże i czyste pokoje, miła obsługa.
W opisie all inclusive zawarte były również przekąski i późna kolacja - na miejscu okazało się, że czegoś takiego nie ma. Brak wytrawnego wina białego na barze.
Witam serdecznie! Obiecałam sobie, że muszę dodać tę opinię, gdyż sama uległam totalnie błędnemu przekonaniu po przeczytaniu wcześniejszych opinii na temat tego hotelu oraz ogólnie destynacji. Hotel oceniam doskonale! Jedzenie było zróżnicowane, codziennie były dania zarówno stałe w menu jak i nowe do wyboru. Zarzuty odnośnie do restauracji zupełnie nieadekwatne, jest naprawdę duża pomimo obłożenia hotelu - na stolik nie czekałam dłużej niż max. 2 minuty, najlepiej w tym czasie wziąć talerz i już sobie nakładać. Egipcjanie do kolejek mają zupełnie inny stosunek niż my Europejczycy, zatem nie musicie ustawiać się w jednej kolejce do wszystkich stanowisk, chodźcie swobodnie, nikt wam nic nie powie, warto zaobserwować jak oni to robią po prostu i wszystko pójdzie sprawnie i szybko (obawiałam się kolejek i hałasu w restauracji, bo jechałam tam z autystycznym synem, nic bardziej mylnego młody śmigał z talerzami zadowolony sam). Fakt, czasem brakuje szklanek, ale my mieliśmy własne bidony tak na marginesie warto je mieć tak czy inaczej - dla bezpieczeństwa, sami nalewaliśmy sobie z automatów napoje. Obsługa hotelowa bardzo miła, oni sie nigdzie nie spieszą - taka kultura, weździe to pod uwagę,że nikt nie robi wam na złość. W jedenj z opinii spotkałam się ze zdaniem, że "Sprzątali tak szybko, jakby chcięli się nas pozbyć" nic bardziej mylnego! sprzątają na bieżąco - czasem podczas jednego posiłku miałam sprzątany stolik 3 razy, by było schludnie. Wybór ciast bardzo duży około 40 rodzajów smakołyków w ich stylu, my zajadaliśmy się tym, oprócz tego były również francuskie creme brulee, itp. tez galaretki, creme caramel i wszystko na jak najwyższym poziomie - nie nazwałabym tego monotonnym, no chyba, że ktoś ma większy wybór we własnym domu. Po przylocie ok.6 rano, błyskawiczny transfer do hotelu, 12 min busem, zaraz po wyjściu z lotniska pracownik Join up! w jaskrawej pomarańczowej koszulce, wiec był widoczny:), skierował nas do odpowiedniego busa do naszego hotelu. Po przyjeździe od razu poszliśmy na basen i śniadanie mogliśmy skorzystać z wszystkich opcji all inc. czekając na pokój do 14.00. Pokój dostaliśmy w miarę przyzwoity, ale w dość dużej odległości ( ze względu na dzieci) powyżej numeru 6000 pokoje są dalej - z pomocą przyszedł rezydent na następny dzień, dzięki cudownej Miriam na recepcji, polecam załatwiać wszystko z nią , hasła do internetu, itp. mięliśmy nowy pokój ( powiedziałam Miriam, że dla dzieci to trochę zbyt daleko itp., odpowiedziała, że coś znajdzie i będę zadowolona) - pokój dostaliśmy zaraz przy basenie- dzieciaki zachwycone, klimatyzacja działała bez zarzutu, czasem nawet ja wyłączaliśmy, tak blisko,że dzieciaki same śmigały po hotelu z własnym kluczem do pokoju. Kontakt z rezydentem bez zarzutu, to Egipcjanie mówiący bardzo dobrze po polsku. Wycieczki wykupione u nich były tańsze niż u polskiej konkurencji i także tańsze od biura, które mieściło się w hotelu -Więc polecam! za dzień z nurkowaniem dwóch dorosłych osób oraz snurkowania dwójki dzieci zapłaciliśmy 62 dolary, śmieszne pieniądz - zdjęcia dodatkowo płatne. Pierwszego dnia zdarzył nam się mały incydent, podczas rozmowy z rezydentem na temat wycieczek, straciliśmy z oczu na chwilę naszego syna, obsługa hotelowa w 7 min go zlokalizowała w ruch poszły kamery, pracownicy i mały zaraz się znalazł:) bardzo profesjonalnie do tego podeszli. Morze bardzo ciepłe, plaża w drugiej linii brzegowej około 5-6 min na piechotę może mniej od hotelu, trzeba przejść przez ulicę, ale uwierzcie mi ,że to żaden problem, bar na plaży na soft drinki bez alkoholu, dla mnie również to nie był problem:) jest tak ciepło, że warto się głównie nawadniać. W hotelu drinki lokalne, bardzo dobre, ja piłam białe wino z lodem bądź czasem gin z tonikiem, mohito, lokalne piwo 'Sakala' lekkie i orzeźwiające. Bardzo fajne baseny w hotelu, dzieciaki były zachwycone oczywiście, nad basenem od 14-16 są darmo lody sorbetowe dla dzieci, a między 16-17 przekąski dla nich na drugi głód po obiedzie (frytki, małe burgery, itp.). Częstotliwość posiłków i ich godziny ( śniadanie od 7-10, obiad już o 12.30 do 15.30, potem zaraz przekąski od.16-17, a kolacja od 19-21.30 pierwsze dni byliśmy przejedzeni) nie pozwalały mi na chodzenie na każdy posiłek, można było wchodzić w czasie ich wydawania wielokrotnie, szłam wtedy gdy byliśmy po prostu głodni, czasem tylko na śniadanie i kolację. Czasem wzięłam jakieś ciasto dla dzieci do pokoju, nikt nie patrzył mi na ręce. Najczęściej latałam na wakacje gdzieś dalej z duży biurem na "R" na początku, pierwszy raz zdecydowałam się na wyjazd, z Join up! z obawami, (duże biuro ma ten hotel w swojej ofercie również, ale dużo drożej) ale nie zawiodłam się. i bardzo mile zaskoczyłam. Na takie krótsze destynacje, nie warto przepłacać. Lokalnie rezydencie bardzo sympatyczni, wszystko godne polecenia - obsługa Wakacje.pl, Join up! Pamiętajcie, że wyjeżdzając poza PL, chcemy zobaczyć inną kulturę, nie narzekajmy więc na drobne niedogodności.:)
wszystko jest super, nie miałam żadnych zastrzeżeń
niektóre pokoje są oddalone, ale Miriam z recepcji bardzo pomocna przy ewentualnej zamianie
Hotel lata świetności zdecydowanie ma już za sobą. Wyeksploatowane pokoje, podarta pościel, i brud. Gośćmi są głównie Rosjanie i Egipcjanie. Polacy przez personel recepcji są traktowani jak obywatele trzeciego świata, na których nie warto zwracać uwagi. Rosjanie i Egipcjanie dostawali pokoje bez kolejki. My przyjechaliśmy ok. 8 rano i musieliśmy czekać do godziny 15:00 na pokoje. Jedzenie takie-sobie. Każdy znajdzie coś dla siebie ale bez fajerwerków. Na 3 osoby dorosłe i jedno dziecko otrzymaliśmy pokój z dwoma łóżkami pojedynczymi. Personel recepcji nie chciał nam zmienić pokoju. Po interwencji naszego agenta z wakacje.pl pokój został zmieniony na taki z łóżkiem małżeńskim i sofą dwuosobową. Niestety okazało się wieczorem, że klimatyzacja działa bardzo słabo, a drugiego dnia przestała działać całkowicie. Od zauważenia problemu z klimatyzacją od razu zostało zrobione zgłoszenie do recepcji w tej sprawie. Odpowiedź: Za 10 minut ktoś przyjdzie. Przyszedł i poszedł. A gorąco jak było , tak zostało. I tak kilka telefonów do recepcji aż, w końcu już nikt nie przyszedł i zostaliśmy tak na kolejną noc bez klimatyzacji. W nocy musieliśmy moczyć ręczniki w zimnej wodzie i się nimi chłodzić, bo nie mogliśmy wytrzymać w około 50 stopniach Celsjusza. Rano zrobiłam w recepcji już ogromną awanturę i zmieniono nam pokój. Za chwilę przyszła specjalistka od guest relations i prosiła, żebym podpisała pismo, że jestem im bardzo wdzięczna i serdecznie dziękuję za rozwiązanie problemu i że nie będę mieć wobec hotelu żadnych dalszych roszczeń. Nie podpisałam. Wykreśliłam fragmenty o podziękowaniach i roszczeniach. Ta sama pani przyszła z kolejnym pismem już bez wyżej opisanych fragmentów i poprosiła, żebym to podpisała. Aquapark to kolejny relikt przeszłości. Sporo atrakcji nie działa. Reszta jest w stanie agonalnym. Także jeśli ktoś chce skorzystać z aquaparku, to tego hotelu niech unika z daleka. Na duży plus zasługuje obsługa kelnerów i barmanów. Oni naprawdę dokładali wszelkich starań, żebyśmy byli zadowoleni. Tutaj ogromne podziękowania dla nich. Na plus także ładny teren wokół hotelu. Także hotelu nie polecam osobom o słabych nerwach i osobom wymagającym. Ja z pewnością nigdy więcej się tam nie wybiorę.
Teren wokół hotelu, obsługa kelnerów i barmanów.
Obsługa recepcji.
Potrzebuje remontu, w łazience na ścianie mieliśmy grzybicę. I restauracja jest raczej kawałkiem jadalni, niż restauracjej.
Czyste baseny, niesamowite widoki flory, bardzo przyjemny personel hotelowy!!!
Restauracja.
Hotel fajny, choć widać już na nim ząb czasu, to mimo tego było dość przyjemnie. To co mogło drażnić to animatorzy puszczają zbyt głośno muzykę przy basenie głównym. Jedzenie nie najgorsze lecz powtarzające się. Jedna bardzo ważna sprawa. Na plaży przy morzu, która jest 200 m od hotelu, przejście przez ulicę, występuje ryba zwana skalpel. Potrafi bardzo mocno rozciąć nogę na wysokości kostki i ścięgna Achillesa. O tym nie przeczytasz w żadnym przewodniku ani nie znajdziesz, żadnego ostrzeżenia o zagrożeniu. Podczas mojego pobytu wydarzyły się dwie takie sytuacje, w jednej z nich uczestniczyła moja partnerka. Leczenie bolesne i bardzo długie. Uważajcie na to szczególnie podczas snurkowania na płytkich rafach.
a
a
Witam Nie polecam tego hotelu…………………………..
Byliśmy w tym hotelu od 21.12.2023 do 28.12.2023. Hotel sam w sobie prezentuje się ładnie.Nowe meble w lobby .Fajny bar koło lobby z dobrą kawką.Kilka basenów z czego większość zamknięte lub w remoncie , chyba ze względu na okres zimowy.Dostępny był jeden mały podgrzewany i duży "główny " nie podgrzewany więc prawie nikt się nie kąpał.Pokoje w miarę ok tak na 3+ mogłyby być dokładniej sprzątane przed przyjazdem gości.Stare meble ale ok.Pościel i reczniki czysta i taka jak powinna być.Przyjechalismy dosc późno i mimo że rezerwacja była na 2 dorosłych +12latek nie było łożka przygotowanego dla Syna.Rozkladana sofa sie nie rozkładala.Po telefonie do recepcji przyniesli lozko z materacem posciel i reczniki dla naszego 12latka.Łazienka niestety bardzo stara i zniszczona .Ciepła woda była papier toaletowy również więc zamykałam oczy coco dżambo i do przodu😛.Woda w butelkach dostarczana codziennie:)Łazienka nie na 5 gwiazdek góra na pół🫣 Taras ok ładny widok :)Główna restauracja wygląda ok ale w porównaniu do innych 5⭐️hoteli w których byliśmy w Egipcie do tej pory dałabym 2i pół.Cały tydzień identyczne menu 95%potraw to dzień w dzień to samo.Zmiana była tylko na stanowisku z mięskiem gdzie wydawał kucharz reszta to ryż makaron ziemniaki kurczak wolowina ,ryba ,warzywa i sałatki owoce kilka rodzaji i słodycze takie" ich" bez szału dla mnie .Wiecznie brak frytek .Rano mimo że śniadanie do 10 o 9.30 już ciężko coś zjeść bo zaczynają sprzątać. Ciezko znalezc stolik ze sztuccami a jak juz jest to brudny nie posprzątany klejący małą wage przykladaja do sprzatania stolikow na bierząco.Mialam wrazenie ze sprzatali nam talerze z przed nosa byle szybciej zrobić miejsce dla następnych.Ladnie przystrojone stoły były tylko 24.12 na Wigilie i kolorowe drinki dla wszystkich przy basenie:)95% gości to rosjanie mało uprzejmi i 0 kultury ale tu nie będę opisywać "naszych sąsiadów i ich niewychowania". W opisie jest ze plaża przy hotelu co nie jest prawda do plaży trzeba wyjść z hotelu przejść przed 2 ulice wejść na teren innego hotelu i dopiero po przejściu długiego deptaku jest plaża więc to nie tak jak w opisie ze wychodzisz 2min i jesteś na plaży.Na plaży żadnego all inclusive wszystko extra płatne zwykły cocktail 5$ Rafał koralowa malutka i "biedna" .(...) Jak zglodniejesz to wracanie do hotelu i już drugi raz się nie chce wracać na plażę (od 15 już temperatura spada i słońce zaczyna zachodzić-grudzień ok 23c-25c. Żadnego snack baru z pizza czyvfrytkami dla dzieci poza godzinami posiłków (może że względu na termin) Aqua park nie na terenie hotelu tylko trzeba wyjść i przejść kawałek do innego resortu .Do przeżycia ale jak ktoś liczy na aqua park na terenie hotelu to nie tutaj.Generalnie pojechaliśmy trochę się wygrzać i odpocząć i to się udało,ale nie wybrałabym tego hotelu ponownie.
Blisko centrum.
Brak plaży przy hotelu Brak aqua parku w hotelu Słabe monotonne wyżywienie Obsługa słabo zainteresowana wygodą gości" jesteś to jesteś a jak Cię nie ma to nawet lepiej"
Ogólnie jesteśmy zadowoleni. Sam hotel bardzo dobry natomiast usługi dodatkowe oferowane przez firmę zewnętrzną to jakaś porażka.
Bardzo ładny ogród, baseny ('jeden mniejszy podgrzewany) miły personel. Piękna plaża z rafą koralową. Jedzenie dość dobre.
Doświadczyliśmy niemiłej sytuacji, zrezygnowaliśmy z transferu na lotnisko oferowanego przez Coraltravel. Zamówiliśmy przy stanowisku przy recepcji z napisem Taxi taksówkę na lotnisko. Kurs opłaciliśmy dzień wcześniej w kwocie 20$ otrzymaliśmy voucher od firmy (...) Taksówka została zamówiona na godzinę 4.40 rano i się nie pojawiła. Zostaliśmy na lodzie bez transportu i oczywiście straconymi pieniędzmi. Nie rozumiem że hotel pozwala na takie oszustwa innych firm na swoim terenie
Hotel sprawia wrażenie porządnego od przekroczenia jego progu, a wychodzi na to, że najlepsze dopiero przed nim. Hotel został przejęty przez sieć JAZ i aktualnie jest dostosowywany do standardów sieci. Pierwszy zmiany są na plus, widać to na tą chwilę głównie po strefach wspólnych. Basen główny robi wrażenie. Oczywiście trzeba mieć na uwadze to, że nie jest to hotel nowy, więc pewne niedociągnięcia zawsze się znajdą (takie uroki Egiptu). Ogólne odczucia bardzo dobre.
Na terenie mamy dużą ilość basenów do wyboru, dodatkowo dookoła wszędzie jest piękna zieleń, którą jest bardzo zadbana. Pokoje nie dość, że są przestronne to sa bardzo zadbane i jest w nich zachowana czystość. W lobby można na spokojnie usiąść na rozmowę lub usiąść w lobby barze.
Blisko lotniska - krótki transfer, duże pokoje i bardzo miła obsługa
Świetna propozycja zarówno dla par, jak i dla rodzin z dziećmi. Nowy basen (wybudowany w 2022 roku)- podgrzewany, ale uzależnione jest to od pogody. Ok 700 metrów od jednej z najpiękniejszych plaż Sharmu (jest organizowany dowóz). Mimo, że pokoje nie były remontowane od bardzo dawna, to trzymają bardzo przyzwoity poziom.
Hotel z zadbanym terenem zielonym. Duża ilość basenów między budynkami. Pokoje przestronne i czyste - sprzątane codziennie. Przemiła obsługa hotelowa.
Bardzo ładny ogród,hotel ma rozbudowaną infrastrukturę. Położony przy plaży
Hotel bardzo przyjemny i zadbany, przyjemna obsługa, ma rozbudowaną infrastrukturę i czyste pokoje. Wiele basenów, główny jest podgrzewany zimą, reszta mniejszych zlokalizowana pomiędzy budynkami. Aquapark dla dzieci, plaża piaszczysta z piękną rafą.
Wifi w pokojach
Hotel położony przy plaży z dużą ilością zieleni wokół, pokoje czyste i przestronne, obsługa miła i pomocna
Dużo zieleni, lokalizacja, miła obsługa
Bardzo nowoczesny hotel, zrobił na mnie duże wrażenie. W hotelu znajdują się liczne baseny. Obsługa bardzo miła i pomocna. Super lokalizacja, blisko lotniska.
Hotel jest w trakcie renowacji, wykupiony został przez znaną sieć Jaz, do plaży z rafą koralową mamy około 300 metrów - przejście jest ulicą, na terenie hotelu jest sporo basenów - praktycznie przy każdym pokoju.
Hotel z dużym pięknym ogrodem. Dużo basenów o nieregularnym kształcie. Duża ilość leżaków.. Bardzo dobre położenie dla osób szukających lokalnych atrakcji. W hotelu serwują pyszna kawę. Duże, czyste pokoje.
Lokalizacja hotelu jest rewelacyjna, natomiast sam hotel dla mniej wymagających Klientów. Prywatna plaża znajduje się po drugiej stronie ulicy, ale na terenie hotelu znajduje się kilka basenów. Plusem jest prawdziwa kawa, a nie z automatu.
Pobyt w Sharm Dreams Resort pozostawił nas z goryczą rozczarowania. Już od pierwszych chwil zauważyliśmy liczne niedociągnięcia, które zdecydowanie wpłynęły na jakość naszego wypoczynku. Restauracyjne doznania były niemal nie do zniesienia, co skłoniło większość gości, w tym i nas, do wyboru głodówki jako mniej bolesnej opcji. W dodatku, egipskie upały osiągały 45 stopni, a klimatyzacja w pokoju sprawiała więcej problemów niż korzyści. Baseny, niestety, nie były podgrzewane, co utrudniało korzystanie z nich, zwłaszcza wieczorami. Dodatkowy dystans do plaży (800 metrów) i centrum (2 kilometry) stawał się problematyczny, zwłaszcza bez środków transportu hotelowego, które również nie były dostępne w należytej formie. Zgłoszenie prośby o odkomarzanie spotkało się z obojętnością obsługi, twierdzącej, że nie ma sensu, bo i tak wkrótce opuścimy hotel. Rezydent okazał się niekompetentny, nie posługując się językiem angielskim, co znacznie utrudniało komunikację. Przekąski były dostępne jedynie przez krótką godzinę dziennie, co utrudniało zaspokojenie głodu. Wycieczki zorganizowane przez rezydenta były aż o 300% droższe niż u lokalnych agencji turystycznych, co budziło w nas poczucie oszustwa. Ostatnim ciosem było doświadczenie w aquaparku, gdzie aż 95% zjeżdżalni było nieczynnych. Ostateczne podsumowanie naszego pobytu w Sharm Dreams Resort to jednoznaczna rekomendacja unikania tego miejsca. Jeśli ktoś pragnie prawdziwego wypoczynku, powinien zdecydowanie omijać ten hotel i być może nawet rozważyć alternatywne destynacje, z dala od Sharm el-Sheikh. Słabe jedzenie, problemy z infrastrukturą, niekompetentna obsługa, zardzewiała wanna, karaluchy oraz zawyżone ceny wycieczek składają się na opinię, która zdecydowanie nie zachęca do wyboru tego miejsca na wakacyjny pobyt.
Brak
Wszystko