Opinie o hotelu
Jaz Aquamarine (ex. Iberotel Aquamarine)

9.2
Bardzo dobry
985 opinii

4.5

15836 opinii

Hotel oceniam na naprawde bardzo dobry jedzenie na najwyższym poziomie obsluga zreszta tez. Z czystym sumieniem moge kazdemu polecic ten hotel

Pierwszy raz w tym hotelu byłem razem z Rodziną w grudniu 2023. Hotel wywarł na nas świetne wrażenia – super restauracje, baseny, zjeżdżalnie, świetna obsługa (polecam beach bar gdzie można zjeść dobre przekąski i kelnerzy są naprawdę bardzo przyjaźni) W związku z powyższym zdecydowaliśmy się na kolejny pobyt – po co ryzykować, lepiej wziąć coś droższego ale sprawdzonego… Kolejny pobyt 22.12 – 29.12.2024 – te same wrażenia, wszystko super – spędziliśmy super urlop. Niestety czar prysnął w momencie wymeldowania. O godzinie 06:00 podczas check-out zostałem poproszony o zapłacenie 70USD za korzystanie z mini baru. Od razu coś mi się nie zgadzało gdyż szacowałem kwotę za tą usługę na mniej więcej 40 USD ale ok grzecznie zapłaciłem i usiadłem czekając na autokar. Po ok 5 minutach zostałem wezwany do recepcji z żądaniem dopłaty kolejnych 40 USD za tą samą usługę. Zdziwiony poprosiłem o wykaz artykułów rzekomo wziętych przeze mnie z mini baru po czym „super uprzejmy” Pan odpowiedział chamsko, żebym to ja wymienił co dokładnie brałem. Moja cierpliwość się skończyła i zażądałem faktury z dokładnym wykazem artykułów. Moje zdziwienie sięgnęło zenitu gdy zobaczyłem 2 świstki papieru (wydrukowanego przed chwilą) – pierwszy na kwotę 70 USD za „lobby” drugi na 40 USD za mini bar – wykazu artykułów / usług brak. Bezsilnie tłumaczyłem, że lobby to jakaś pomyłka gdyż nigdy z takich usług nie korzystaliśmy jednak bezczelny pan z recepcji był nieugięty i kątem oka widziałem już gotowość ochrony. Czasu było mało, gdyż autokar miał przyjechać lada chwila więc zdecydowałem się zapłacić, dochodzić swoich praw i zwrotu pieniędzy po powrocie. Przeszło mi też przez myśl wezwanie policji ale nie wydaje mi się aby to coś zmieniło gdyż po ok 20 min rozmowy po angielsku bezczelny Pan z recepcji zadał mi pytanie „Do you speak English?” Zamurowało mnie po raz kolejny i uświadomiłem sobie że prawdopodobnie nie zrozumiał 80% mojej wypowiedzi. (żałuję że nie odpowiedziałem yes I don’t). Postanowiłem zapłacić ostatnie 40 USD w gotówce po czym kolejny szok – okazało się że moje dolary nie są akceptowalne w Egipcie bo są delikatnie sklejone taśmą. Wszystko ok tylko te dolary zostały mi wydane jako reszta w tym właśnie hotelu! Kolejna sprawa to naganiacze od wycieczek, zdjęć itd. – zawsze ich unikamy aczkolwiek daliśmy się namówić na sesję zdjęciową przy zachodzie słońca – zapłaciłem 10 USD , otrzymałem pokwitowanie i informację słowną, iż jak się nie zjawimy kwota ta zostanie w pełni zwrócona. Po całodniowej wycieczce zdecydowaliśmy się odpuścić „sesję” gdyż i tak depozyt zostanie nam zwrócony. Gość recepcji dolał oliwy do ognia mówiąc mi że to pokwitowanie jest nieważne i nie jest z firmy pracującej na terenie hotelu – totalna bzdura gdyż mają swoje biuro na terenie hotelu bezpośrednio przy plaży / zjeżdżalniach. Podsumowując zostałem okradziony na kwotę 80 USD i na pewno tak tego nie zostawię. Osobom decydującym się mimo wszystko pobyt w tym hotelu sugeruję aby codziennie żądać pokwitowania za mini bar i inne rzekome usługi oraz uregulować płatności dzień wcześniej by tym samym mieć odpowiednią ilość czasu na taką sytuację i dochodzenie swoich racji Gość z recepcji był wyjątkowo bezczelny i agresywny – mam nadzieję że sprawa zostanie dokładnie zbadana a on straci pracę. Niestety ten incydent całkowicie zepsuł reputację hotelu i na pewno nigdy już tutaj nie wrócimy. Spotkaliśmy się z niesłychanym chamstwem i powiedzmy sobie szczerze z kradzieżą. Dodam tylko że podróżujemy dużo, zwiedziliśmy wiele krajów na świecie a ten pobyt w Egipcie był naszym czwartym. Nigdy wcześniej nie spotkaliśmy się z czymś takim.

Byliśmy w tym hotelu 12 razy. Wszystko było na najwyższym poziomie. Niestety pogorszyło się jedzenie, jest dużo mniejszy asortyment i niższa higiena. Dzień przed wylotem jedliśmy udka kurczaka bez kości zrobione jako ala souvlaki greckie, były surowe w środku, lekko różowe, może to salmonella. Mąż zwracał całą noc 8x co 15-20 minut. Rano mieliśmy wylot więc zrezygnowaliśmy z lekarza bo obawialiśmy się pobytu w szpitalu, chociaż mieliśmy ubezp. max. i obawy jak wrócimy? to loty czarterowe ? Oczywiście nic nie jadł tylko pił gorącą wodę z termosu. W Polsce pojechaliśmy na SOR i dostał antybiotyk.

Super polecam ten hotel jestem bardzo zadowolona wracam tam dwa anawet trzy razy w roku

Nasza podróż była w okresie Sylwestra - najlepszy hotel z 8 wyjazdów do Egiptu. Co najmniej 6 podgrzewanych basenów, aquaparki.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 299 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT18520
Nazwa  Jaz Aquamarine (ex. Iberotel Aquamarine)
Miejsce  Egipt / Hurghada / Hurghada
Wyżywienie  All inclusive
Udogodnienia  basen odkryty, basen z podgrzewaną wodą, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, aquapark, fitness, sporty wodne, tenis

Nasi klienci docenili

check

Hotel znajduje się tuż przy prywatnej, piaszczysto-żwirowej plaży.

check

Dla amatorów wodnego szaleństwa: 16 basenów, jacuzzi oraz 11 zjeżdżalni dla dorosłych i dla dzieci.

check

Bogata oferta sportowo-rekreacyjna dla gości w każdym wieku.

check

Wysoki poziom obsługi hotelowej.

Ocena

Zablokowanych opinii: 175

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

9.2
Bardzo dobry
985 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
9.3
Hotel
9.3
Położenie
8.9
Pokoje
9.4
Wyżywienie
9.1
Atrakcje dla dzieci
9.6
Sport i rozrywka
9.6

Tripadvisor

4.5

Lokalizacja

Czystość

Jakość do ceny

Obsługa

Pokoje

Jakość noclegu

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 985 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
9.3
9.9
Patryk

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2025
Grupa znajomych

Hotel oceniam na naprawde bardzo dobry jedzenie na najwyższym poziomie obsluga zreszta tez. Z czystym sumieniem moge kazdemu polecic ten hotel

Zalety

Jedzenie i obsluga

Wady

Nie zauwazylem


4.3
Lukasz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
Rodzina z dziećmi

Pierwszy raz w tym hotelu byłem razem z Rodziną w grudniu 2023. Hotel wywarł na nas świetne wrażenia – super restauracje, baseny, zjeżdżalnie, świetna obsługa (polecam beach bar gdzie można zjeść dobre przekąski i kelnerzy są naprawdę bardzo przyjaźni) W związku z powyższym zdecydowaliśmy się na kolejny pobyt – po co ryzykować, lepiej wziąć coś droższego ale sprawdzonego… Kolejny pobyt 22.12 – 29.12.2024 – te same wrażenia, wszystko super – spędziliśmy super urlop. Niestety czar prysnął w momencie wymeldowania. O godzinie 06:00 podczas check-out zostałem poproszony o zapłacenie 70USD za korzystanie z mini baru. Od razu coś mi się nie zgadzało gdyż szacowałem kwotę za tą usługę na mniej więcej 40 USD ale ok grzecznie zapłaciłem i usiadłem czekając na autokar. Po ok 5 minutach zostałem wezwany do recepcji z żądaniem dopłaty kolejnych 40 USD za tą samą usługę. Zdziwiony poprosiłem o wykaz artykułów rzekomo wziętych przeze mnie z mini baru po czym „super uprzejmy” Pan odpowiedział chamsko, żebym to ja wymienił co dokładnie brałem. Moja cierpliwość się skończyła i zażądałem faktury z dokładnym wykazem artykułów. Moje zdziwienie sięgnęło zenitu gdy zobaczyłem 2 świstki papieru (wydrukowanego przed chwilą) – pierwszy na kwotę 70 USD za „lobby” drugi na 40 USD za mini bar – wykazu artykułów / usług brak. Bezsilnie tłumaczyłem, że lobby to jakaś pomyłka gdyż nigdy z takich usług nie korzystaliśmy jednak bezczelny pan z recepcji był nieugięty i kątem oka widziałem już gotowość ochrony. Czasu było mało, gdyż autokar miał przyjechać lada chwila więc zdecydowałem się zapłacić, dochodzić swoich praw i zwrotu pieniędzy po powrocie. Przeszło mi też przez myśl wezwanie policji ale nie wydaje mi się aby to coś zmieniło gdyż po ok 20 min rozmowy po angielsku bezczelny Pan z recepcji zadał mi pytanie „Do you speak English?” Zamurowało mnie po raz kolejny i uświadomiłem sobie że prawdopodobnie nie zrozumiał 80% mojej wypowiedzi. (żałuję że nie odpowiedziałem yes I don’t). Postanowiłem zapłacić ostatnie 40 USD w gotówce po czym kolejny szok – okazało się że moje dolary nie są akceptowalne w Egipcie bo są delikatnie sklejone taśmą. Wszystko ok tylko te dolary zostały mi wydane jako reszta w tym właśnie hotelu! Kolejna sprawa to naganiacze od wycieczek, zdjęć itd. – zawsze ich unikamy aczkolwiek daliśmy się namówić na sesję zdjęciową przy zachodzie słońca – zapłaciłem 10 USD , otrzymałem pokwitowanie i informację słowną, iż jak się nie zjawimy kwota ta zostanie w pełni zwrócona. Po całodniowej wycieczce zdecydowaliśmy się odpuścić „sesję” gdyż i tak depozyt zostanie nam zwrócony. Gość recepcji dolał oliwy do ognia mówiąc mi że to pokwitowanie jest nieważne i nie jest z firmy pracującej na terenie hotelu – totalna bzdura gdyż mają swoje biuro na terenie hotelu bezpośrednio przy plaży / zjeżdżalniach. Podsumowując zostałem okradziony na kwotę 80 USD i na pewno tak tego nie zostawię. Osobom decydującym się mimo wszystko pobyt w tym hotelu sugeruję aby codziennie żądać pokwitowania za mini bar i inne rzekome usługi oraz uregulować płatności dzień wcześniej by tym samym mieć odpowiednią ilość czasu na taką sytuację i dochodzenie swoich racji Gość z recepcji był wyjątkowo bezczelny i agresywny – mam nadzieję że sprawa zostanie dokładnie zbadana a on straci pracę. Niestety ten incydent całkowicie zepsuł reputację hotelu i na pewno nigdy już tutaj nie wrócimy. Spotkaliśmy się z niesłychanym chamstwem i powiedzmy sobie szczerze z kradzieżą. Dodam tylko że podróżujemy dużo, zwiedziliśmy wiele krajów na świecie a ten pobyt w Egipcie był naszym czwartym. Nigdy wcześniej nie spotkaliśmy się z czymś takim.

Zalety

atrakcje, baseny, zjeżdżalnie

Wady

RECEPCJA


8.0
Bogna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
Para

Byliśmy w tym hotelu 12 razy. Wszystko było na najwyższym poziomie. Niestety pogorszyło się jedzenie, jest dużo mniejszy asortyment i niższa higiena. Dzień przed wylotem jedliśmy udka kurczaka bez kości zrobione jako ala souvlaki greckie, były surowe w środku, lekko różowe, może to salmonella. Mąż zwracał całą noc 8x co 15-20 minut. Rano mieliśmy wylot więc zrezygnowaliśmy z lekarza bo obawialiśmy się pobytu w szpitalu, chociaż mieliśmy ubezp. max. i obawy jak wrócimy? to loty czarterowe ? Oczywiście nic nie jadł tylko pił gorącą wodę z termosu. W Polsce pojechaliśmy na SOR i dostał antybiotyk.

Zalety

Infrastruktura duża i wiele basenów

Wady

Muzyka przy basenie nie do wytrzymania. Głośno od 10.00 do 17.00. Można zwariować. Pomijam kilkadziesiąt min aqua aerobik, to można było przetrzymać ale cały dzień? Żaden menager nie reaguje, a Ci którzy puszczają muzę to grają dla siebie a nie dla turystów. Wcześniej puszczali muzykę relaksacyjną, trochę rytmicznej, potem znowu standardy, było ok. Teraz to jakiś HORROR. Pokój mieliśmy na basen z muzyką, do wieczora trzęsło mnie i zamiast wypoczynku był stres.


9.4
Jolanta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
Para

Super polecam ten hotel jestem bardzo zadowolona wracam tam dwa anawet trzy razy w roku

Zalety

Miła obsługa dobre jedzenie

Wady

Napewno coś by się znalazło jak by dobrze poszukać


8.3
Przemek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
Rodzina z dziećmi

Nasza podróż była w okresie Sylwestra - najlepszy hotel z 8 wyjazdów do Egiptu. Co najmniej 6 podgrzewanych basenów, aquaparki.

Zalety

Podgrzewane baseny, super jedzenie, dużo różnych budek z przekąskami, kelnerzy nie wołają o napiwki jak większości EG hoteli. Animacje, mini disco dla dzieci.

Wady

Nie ma możliwości kąpieli w morzu bo jest chyba z 800m płytkiej wody po kostki.


9.1
Marcin

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
Para

Świetny hotel z bogatą infrastrukturą i atrakcjami przy przemiłej obsłudze.

Zalety

Wszystko na jak najwyższym poziomie.

Wady

Zjeżdżalnie mogłyby być otwarte trochę dłużej.


9.6
Ewa

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
Grupa znajomych

Hotel piękny, bardzo czysty. Baseny podgrzewane. Bary z bogatym, smacznym meni. Polecam.

Zalety

Czystość, grzeczność obsługi, zadbany ogród


9.7
Basia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
50+

Hotel pięknie położony. Ogromna ilość wypielegnowanego zielonego terenu. Czyściutkie baseny. Jedzenie, picie różnorodne i pyszne. W pokojach codziennie sprzątane. Bardzo chętnie odwiedziłabym ten hotel ponownie.

Zalety

Najbardziej podobało mi się, że blisko wyjścia z budynku był basen. Dostateczną ilość leżaków.

Wady

Przydałyby się dłuższe dyskoteki. chociaż do 24.00. Fajnie by też było, gdyby jeden basen był dostępny chociaz do 22.00. Ale i tak było cudownie. Polecam.


8.3
Bogdan

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
50+

Hotel godny polecenia . Byliśmy już kilkakrotnie w Egipcie , staramy się wybierać 5 gwiazdkowe hotele o dobrych opiniach . Dlatego nie rozumiem opinii niezadowolonych klientów . Według nas , nawet jak na Egipt w obecnej sytuacji , hotel prezentuje dobry poziom . Czyściutko , zadbana zieleń , uśmiechnięta miła obsługa , a przede wszystkim , najcieplejsze podgrzewane baseny (32 stopnie ) . Do tej pory w żadnym hotelu nie było tak cieplutkich basenów , a zawsze latamy w grudniu . Dlatego z pełną świadomością mogę polecić ten hotel dla każdego spragnionego letniego słońca w grudniu .

Zalety

Rozległy , zadbany teren. Duża ilość podgrzewanych basenów , super zjeżdżalnie , dobre jedzenie ...

Wady

Jedyna wada to morze , a właściwie jego brak (odpływ , płytko , fatalna plaża ), ale za to hotel już nie może odpowiadać .


10
Anna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
Para

Wszystko było super ! Jedzenie,drinki , standard. Polecamy

Zalety

Wszystko na miejscu i na najwyższym poziomie

Wady

Brak


10
Nat

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
Rodzina z dziećmi

Hotel totalnie na wypasie. Nie sposób w tydzień się w nim znudzić. Piękne miejsce, z podgrzewanymi basenami, ze strefą głośną, jak i strefą cichą, z przepiękną szeroką plażą, wspaniałymi restauracjami. Czuć tam przestrzeń i jest czym oddychać!

Zalety

Obsługa na medal! Czystość rewelacyjna! Jedzenie fantastyczne! Animacje wspaniałe! Baseny cudowne! Piękna plaża! Można odpocząć! Restauracje lanczowe a la carte! To takie wygodne, siadasz przy zacienionym stole na plaży i dostajesz wszystko pod nos! No cudo!

Wady

Brak. Naprawdę.


9.9
Ania

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
50+

Hotel spełnił nasze oczekiwania w 100%. Ogromna powierzchnia hotelowa, myślę, że przez tydzień wszystkiego nie zobaczyłyśmy. Rewelacyjna obsługa, świetni i zabawni animatorzy. Pyszne jedzenie, fajne drinki, pyszna kawa mrożona. Baseny podgrzewane zimą -woda jest cudowna. Pokoje czyste schludne. Internet działa wszędzie, na basenie, na plaży - mega plus. Polecam ten hotel wszystkim, szczególne pozdrowienia dla ekipy animatorów ;) Na pewno wrócę do tego miejsca.

Zalety

czyste pokoje, pyszne jedzonko, świetny przestronny obiekt, podgrzewane baseny, wi-fi wszędzie dostępne, rewelacyjni animatorzy oraz cała obsługa

Wady

nie znalazłam wad!!!


9.8
Asia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
Para

Hotel rewelacja, to były moje drugie wakacje w tym miejscu. Obsługa sympatyczna i fachowa. Hotel oferuje wiele atrakcji a pokoje mają wysoki standard.

Zalety

Bardzo dobre jedzenie, wiele restauracji na terenie hotelu, bogata oferta entertainment - wiele basenów, zjeżdżalnie, ping pong, piłkarzyki, sala gier, silownia, w ciągu dnia organizowane gry sportowe jak bule, siatkówka plażowa, dart, aerobik wodny, wieczorki z konkursami i tańcami. Obsługa dostępna całą dobę i zawsze pomocna. Pokoje czyste.

Wady

Mógłby być trochę lepszy standard łazienki.


9.3
Magda

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
Para

Hotel jest piękny. Miałam wątpliwości kiedy go wybierałam czytając różne opinie na jego temat. Ale bardzo miło się rozczarowałam. Hotel Jaz Aquamarine ma bardzo dużo zieleni, to jego ogromny atut. Wieczorami kiedy jest oświetlony to sama przyjemność tam pospacerować. Baseny są podgrzewane zimą i są naprawdę ciepłe. Obsługa bardzo miła i ciepło nastawiona do gości, bardzo pomocna. Morze jest płytkie, ale kiedy był odpływ, okazało się, że to największa atrakcja. Wszyscy wybierali się na wycieczki w głąb morza. Jeśli chodzi o jedzenie bardzo mi pasowało. Dla każdego coś miłego, można jeść frytki, pizzę i spagetti albo wybrać egipską kuchnię. Dużo bakłażana, grilowanych warzyw, ryby, mięsa najczęściej w sosach, ale smażony kurczak też się znajdzie. Dodatkowo danie specjalne codziennie inne jak kaczka pieczona, indyk pieczony w całości, krewetki itp. Na plaży kilka barów, pyszny sok z guawy i mango. Można jeść na okrągło, od 7.00 czyli od śniadania do 1.00 w nocy kiedy kończy się późna kolacja. Pokoje bardzo ładne, przestronne, zasłony zaciemniające w oknach, łóżka ogromne i wygodne. Szczerze polecam.

Zalety

-dużo roślinności -miła obsługa -dobre jedzenie -podgrzewane baseny -duży obszar do spacerów

Wady

Wieczorne występy dla gości o 21.30. Dla mnie trochę za późno. To raczej uwaga niż wada.


10
Kamil

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
Grupa znajomych

Hotel fantastyczny, przeogromny obiekt. Jedzenia baaardzo dużo, każdy znajdzie coś dla siebie, drinki super, animacje świetne. Animatorzy służą pomocą o każdej porze i są zawsze uśmiechnięci. Obsługa na wysokim poziomie. Baseny podgrzewane także super

Zalety

Animacje obsługa drinki pokoje jedzenie

Wady

Nie ma


9.9
Katarzyna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2024
Rodzina z dziećmi

Przepiękny hotel, czystość na wysokim poziomie, pełno atrakcji dla każdego, jedzenie urozmaicone każdy cos dla siebie znajdzie, obsługa uśmiechnięta nie z przymusu, każdy chodzi zadowolony i uprzejmy. To jest hotel do którego bym wrócił chociaż jestem z tych osób że nie wracam do tego samego miejsca

Zalety

Przemiła obsługa, piękny teren, pełno atrakcji, czystość

Wady

częste odpływy morza


9.6
Renata

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2024
50+

Wszystko super.Na pewno jeszcze wrócimy do tego hotelu

Zalety

Hotel bardzo przyjazny dla gości. Obsługa, animacje dla dorosłych i jedzenie super.


8.7
Magda

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2024
Rodzina z dziećmi

Hotel jak najbardziej spełnił nasze oczekiwania. Bardzo duży obiekt wiele basenów w tym podgrzewanych, obsługa mila uprzejma i nienachalna. Drinki donoszone do leżaków, pan wycierających okulary przeciwsłoneczne na basenie, mnóstwo barów z jedzeniem i piciem. Pokoje czyste schludne, łazienki przydałby się tu już remont. Morze najsłabszy punkt hotelu ponieważ nie da sie popływać, dla dzieci atut długo woda do kolan.Animacje urozmaicone dużo dla dzieci atrakcji. Jak na Egipt uważam, że kazdy wysoki standard. Wifi dziala nawet nad morzem. Polecam standard podobny do pickalbatrosow a nawet jedzenie ciut lepsze.

Zalety

położenie Standard oblusgi Baseny Wifi Jedzenie

Wady

Morze Łazienki


9.7
Aleksandra

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2024
Para

Bardzo ładny i duży hotel, podgrzewane baseny, ładne pokoje i wszędzie zachowana czystość

Zalety

Obsługa, ilość basenów, ilość restauracji

Wady

Brak


9.9
Basia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2024
Rodzina z dziećmi

Hotel super 😊 Jedzenie smaczne, różnorodne. Baseny z podgrzewaną wodą, animacje dla dzieci i dorosłych. Polecam

Zalety

Ciepłe baseny, jedzenie pyszne, zjeżdżalnie, animacje!

Wady

Płytka woda w morzu, no ale w ofercie była o tym mowa.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Jaz Aquamarine (ex. Iberotel Aquamarine)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.