Opinie o hotelu
Ibersol Son Caliu Mar

6.2
Średni
11 opinii

Zgadzam się ze wszystkimi negatywnymi opiniami o hotelu ... Pokoje niewielkie, niedokładnie sprzątane, łazienki nadają się do remontu , w restauracji na zewnątrz biegają koty, stoły ,naczynia niedomyte, trzeba szukać samemu sztućców . 3 dnia dziecku zaginęły nowe japonki na basenie , kiedy było w wodzie , nikt z obsługi nie kwapił się do pomocy. Karta do pokoju codziennie wymagała namagnesowania . Oprócz tego morze daleko , plaża zatłoczona . Majorka piękna ale należy szukać lepszego hotelu . Palma nova piękna nocą , cudownie oświetlone pole golfowe, mnóstwo sklepów restauracji , atrakcji .

Jedyną zaletą hotelu jest jedzenie, które nas zaskoczyło jakością, a sporo podróżujemy. Niestety innych zalet brak.

Główna restauracja jest w ogrodzie i poza zjedzeniem smacznego posiłku można podokarmiać liczne miejscowe koty. Miejscowość Palma Nova całkiem fajna i blisko do Palmy.

Nastawienie jedynie na turystów z Francji- głośne animacje,muzyka, posiłki.

Moim zdaniem hotel zasługuje na 3 gwiazdki a nie 4. Posiłki skromne i często niedomyte talerze. Tragedia. Nie polecam

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

691 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT14119
Nazwa  Ibersol Son Caliu Mar
Miejsce  Hiszpania / Majorka / Palma Nova
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, dostęp do internetu, fitness, darmowe wifi, windsurfing, żeglarstwo, golf

Nasi klienci docenili

check

Bogata oferta rekreacyjno-sportowa: siłownia, sauna, wypożyczalnia rowerów, centrum SPA.

check

Dla dzieci: brodzik, miniklub, plac zabaw.

check

Tylko 300 m do piaszczystej plaży.

check

Doskonała lokalizacja - blisko do największych atrakcji turystycznych na wyspie.

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.2
Średni
11 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
5.3
Hotel
5.5
Położenie
6.9
Pokoje
6.1
Wyżywienie
7.4

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 11 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.2
3.2
Milena

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2018
Rodzina z dziećmi

Zgadzam się ze wszystkimi negatywnymi opiniami o hotelu ... Pokoje niewielkie, niedokładnie sprzątane, łazienki nadają się do remontu , w restauracji na zewnątrz biegają koty, stoły ,naczynia niedomyte, trzeba szukać samemu sztućców . 3 dnia dziecku zaginęły nowe japonki na basenie , kiedy było w wodzie , nikt z obsługi nie kwapił się do pomocy. Karta do pokoju codziennie wymagała namagnesowania . Oprócz tego morze daleko , plaża zatłoczona . Majorka piękna ale należy szukać lepszego hotelu . Palma nova piękna nocą , cudownie oświetlone pole golfowe, mnóstwo sklepów restauracji , atrakcji .

Zalety

mało . Jedynie różnorodne jedzenie .

Wady

niestety wiele , nie polecam.


6.4
Natalia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2018
Rodzina z dziećmi

Jedyną zaletą hotelu jest jedzenie, które nas zaskoczyło jakością, a sporo podróżujemy. Niestety innych zalet brak.

Zalety

Bardzo dobre jedzenie, dużo świeżych ryb z grilla i owoców morza.

Wady

Hotel błaga o kapitalny remont, w łazienkach wanny z okropnym gumowym korkiem, stare koce na łóżkach. Klucz do pokoju rozmagnesowywał się codziennie i obsługa już się irytowała jak kolejny raz musieli nam wydawać nową kartę.


6.6
Natalia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2018
Rodzina z dziećmi

Główna restauracja jest w ogrodzie i poza zjedzeniem smacznego posiłku można podokarmiać liczne miejscowe koty. Miejscowość Palma Nova całkiem fajna i blisko do Palmy.

Zalety

Bardzo dobre jedzenie, dużo świeżych ryb we wszystkich postaciach.

Wady

Hotel wymaga remontu, łazienka stara, prysznic rdzewiejący, daleko do morza i teren wkoło słabo zagospodarowany, duże place poschniętej trawy.


7.8
Kasia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2017
Para

Nastawienie jedynie na turystów z Francji- głośne animacje,muzyka, posiłki.

Zalety

miła obsługa, czystość, położenie

Wady

głośne animacje w języku francuskim, tłumy przy posiłkach, posiłki zbyt mało urozmaicone


4.2
Mateusz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2017
Rodzina z dziećmi

Moim zdaniem hotel zasługuje na 3 gwiazdki a nie 4. Posiłki skromne i często niedomyte talerze. Tragedia. Nie polecam


9.8
Przemek i Dominika

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2017
Para

Z moją żoną spędziliśmy w tym hotelu tydzień podczas podróży poślubnej. Po przylocie zostaliśmy bardzo mile przyjęci i pomimo konieczności oczekiwania na pokój od razu mogliśmy korzystać ze wszystkich udogodnień all inclusive. Hotel jest czysty i zadbany, widać w niektórych miejscach \"znaki czasu\" ale w żadnym wypadku nie jest to uciążliwe. Obsługa wie po co jest i co ma robić. Animacje (pomimo tego, że w obcym języku) mogą cieszyć każdego. Jedzenie zróżnicowane, ale jestem przekonany, że każdy znajdzie coś dla siebie. Można się doszukiwać na siłę wad w każdym aspekcie, ale po co? Hotel jest naprawdę bardzo przyjemny, na wysokim poziomie i po prostu miło się spędza w nim czas. Mam nadzieję, że kiedyś do niego wrócimy, powspominać naszą podróż poślubną, którą uważamy za bardzo udaną. Również dzięki zamieszkiwaniu w tym hotelu. Pani Ewa Zapart z Rainbow jest wspaniałą i bardzo pomocą kobietą, ze wszystkim w każdej chwili można się do niej zwrócić. Oprócz tego co powinna mówić, mówi jak jest, a to bardzo przydatne. Również Pani Joasia na recepcji chętnie wspiera polskich turystów i udziela cennych wskazówek. Obsługa, a szczególnie te dwie Panie, zasługują na ogromne wyróżnienie!

Zalety

lokalizacja, obsługa, życzliwość, atrakcje

Wady

jedzenie - co kto lubi


4.0
Dawid

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2016
Para

Moim zdaniem hotel wymaga remontu, jest jakby z początku lat 90 tych,

Zalety

Basen, plac w obrębie hotelu

Wady

brudno, staro wyglądający hotel, brudne ręczniki - poplamione, nie działająca armatura sanitarna,


9.0
Małgorzata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2015
Grupa znajomych

Niedaleko pięknej, dużej plaży, jakieś 10 min spacerkiem. Pokoje bardzo ładnie urządzone, codziennie sprzatane oraz klimatyzowane. Jedzenie bardzo urozmaicone, każdy coś dla siebie znajdzie i na pewno się naje. Jedyną wadą jaką mogę wymienić to animacje w języku francuskim. Już chyba lepiej byłoby gdyby były po hiszpańsku, też nie rozumialabym ale przynajmniej lepiej by brzmiało.

Zalety

Niedaleko pięknej, dużej plaży. Pokoje bardzo ładnie urządzone, codziennie sprzątane, klimatyzacja bardzo dobrze działa, jedzenie bardzo urozmaicone.

Wady

Jedyną wadą jaką mogę wymienić to animacje po francusku.


6.4
Wika

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2013
Rodzina z dziećmi

Ogólnie mega wstrząs po wejściu do holu. Wątpliwej świeżości, podarte kanapy obite "skóropodobną, chyba białą sztuczną papą" to tyle z luksusu dla 4*, ściany pobielone, meblocośki z białej płyty laminowanej. Sala "jadalnia", bardziej stołówka w prowizorce robi przygnębiające wrażenie. Po zarwanej całej nocy na lotnisku, perspektywa kolejnych 6 godzin oczekiwania na pokój w holu z refleksją "ale wtopa..." przykre. Plusy: jedzenie, zabawni animatorzy i francuscy turyści - bardzo spontaniczni i mili.,,. Dla osób, które jak ja od 18 lat, 2 razy do roku korzystają z wypoczynku w hotelach 4* w Europie i wiedzą czego oczekiwać - porażka . Naciągane mocno 3*. Na koniec okradziono mnie z wartościowej biżuterii. Niestety dopiero w domu to odkryłam. No cóż .....dobrze że to tylko 7 dni. Wróciłam z mieszanymi uczuciami. Nie polecam osobom które są estetami. Budynek hotelu przypomina szpital powiatowy z lat 70-tych. Tynk szarobury z białymi rurami na balkonach. Starczy, bo się zaczynam znów denerwować...


6.8
patula

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2012
Rodzina z dziećmi

Nie wszystkie pokoje wygladają, tak jak na wizualizacji:-( Część pokoi ze starymi meblami, niefunkcjonalną dostawką dla dzieci. Jedzenie dobre, ale bardzo monotonne. Plaża miejska z niezbyt czystą wodą(sporo pływających śmieci), ale całkiem ładna. Czasem opóźnienia w sprzątaniu pokoi:-( Okolica spokojna. W hotelu dużo gości z Francji, dla których prowadzono większość animacji. Generalnie polecam wyjazd na Majorkę - bardzo ładna wyspa, piękne krajobrazy, mili ludzie. Hotel do rozważenia, ale moim zdaniem nie powinien mieć więcej niż 3*!


4.2
Mayka 40

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2012
Rodzina z dziećmi

hotel Ibersol Son Caliu Mar na Majorce to totalna porażka !!!!!!!! 5 godzin czekaliśmy na pokój,skandal. Brud,smród i niechęć do Polaków. Oferta powinna być wycofana w tej formie w jakiej jest na wszystkich stronach z różnych biur podróży .Hotel po lekkim odświeżeniu ścian WEWNĄTRZ,ale nie po remoncie,smród szamba wszędzie.Wokół basenu nie brud, ale syf. Ręczniki na 1 tydzień miałam 2 razy wymienione,zgłaszałam problem codziennie w recepcji i nic z tym nie zrobili,chaos w hotelu straszny ,nikt nad niczym nie panuje.FRANCUZI W 80% okupują hotel ,animacje tylko pod nich,krzyk i hałas nie do zniesienia.Pani rezydent uprzedziła nas w autokarze żeby nie robić dymu ,bo słoni w basenie nie ma ,a kolory ścian też są inne niż na zdjęciach,jedna wielka tragifarsa . Nie polecam absolutnie tego hotelu nikomu !!!! dodam że znam Majorkę ,jest to mój 3 pobyt na niej i jeszcze nikt mnie tak nie nabił w butelkę jak biuro SUMMERELSE i ich wizualizacja hotelu ,który być może za 5 lat taki właśnie będzie miał standard,na razie są to marniutkie 3 *.Do portalu wakacje .pl, nie mam zastrzeżeń, wszystko było sprawnie i miło załatwione.Pozdrawiam Wszystkich nabitych w butelkę przez SUMMERELSE !!!!!!!!!



Zobacz na mapie

Ibersol Son Caliu Mar

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.