Opinie o hotelu
Iberotel Costa Mares

9.9
Wyjątkowy
522 opinie

4.9

3189 opinii

Od czego tu zacząć... Może od tego, że był to nasz pierwszy pobyt w Egipcie, bo wcześniej baliśmy się braku higieny oraz wymuszania napiwków. Pobyt w Iberotel był całkowitym przeciwieństwem naszych obaw. Zacznijmy od czystości: całe otoczenie hotelu, jego wnętrze i pokoje były nieskazitelnie czyste. Pokoje sprzątane codziennie, podłogi w publicznych przestrzeniach myte codziennie, widzieliśmy czyszczenie materacy i poduszek na krzesła, na których siadają goście, w basenach 3x dziennie pobierany były próbki wody, filtry wymieniane codziennie, dno basenu myte wieczorem, ogólnie dostępne łazienki czyste i pachnące. Na plaży usuwano kamienie naniesione przez morze i wywożono je taczkami, a piasek był wyrównywany przy użyciu ciężkiej liny, którą po nim ciągnięto. To tylko niektóre z przykładów. Obsługa: niezmiernie miła, pomocna, otwarta i po prostu życzliwa. Kiedy byliśmy przy basenie co 5 min. podchodził ktoś i pytał czy chcemy coś do picia. Panowie w barach super uprzejmi i mili. Po przyjeździe nie pozwolono nam dźwigać bagaży - zostaną dostarczone do pokoju. Podobnie przy wyjeździe. Na plaży nie pozwolono nam samodzielnie nosić materacy ani przesuwać leżaków, bo my przecież jesteśmy na wczasach i mamy odpoczywać. I tak było gdziekolwiek się nie poszło - uprzejmość, życzliwość i chęć pomocy. Nie oczekiwaliśmy aż takiego traktowania, a jednak było to bardzo miłe. I NIKT, ANI RAZU nie wyciągnął ręki po napiwek. Przez to z wdzięczności sami mieliśmy ochotę nagrodzić tych ludzi i napiwki dawaliśmy z własnej woli właśnie po to, żeby podziękować za ich zaangażowanie i ciężką pracę (pracują 7 dni w tygodniu po 12 godzin dziennie przez miesiąc, potem mają tydzień wolnego). Jedzenie: świeże, smaczne, różnorodne, codziennie gotowanie na żywo innych potraw, codziennie inna pieczeń oraz mnóstwo lokalnych dań i dodatków do wyboru, dodatkowo - ku rozpaczy mojej partnerki, która próbuje ograniczyć cukier - bardzo dużo pięknie wyglądających, smacznych i kuszących deserów. Dziecko: byliśmy z 9-latką, która praktycznie nam zniknęła na czas wyjazdu. Piszę to w pozytywnym sensie, bo zatrudnionych jest kilkoro animatorów, którzy zajmują się nie tylko dziećmi, ale i dorosłymi namawiając na różne zajęcia: gimnastykę w basenie, poranne rozciąganie, jogę, siatkówkę, piłkę nożną, grę w ping-ponga, piłkarzyki. Nie masz z kim pograć? Zawsze jest ktoś, kto ci potowarzyszy. A dziecko? Zaprzyjaźniło się z nimi i spędzało z nimi mnóstwo czasu na zmianę z innymi dziećmi, które poznała. Do tego całkowite poczucie bezpieczeństwa. Kilka hoteli sąsiaduje tu ze sobą, a w ramach All Inclusive 3x w czasie całego pobytu można zarezerwować restaurację a-la-carte, również w innych hotelach, bo właściciel jest ten sam. I któregoś wieczora dziecko chciało jak najszybciej wrócić do naszego hotelu, bo zaczynały się zabawy, które uwielbiała (m.in. mini-disco dla dzieci) i nie mieliśmy ŻADNYCH oporów, żeby pozwolić jej wrócić samodzielnie po zachodzie słońca. To poczucie było bezcenne - że może nie wiemy, gdzie jest w danej chwili (bo to nie jest tak, że jesteśmy beztroscy i się nią nie interesowaliśmy - wręcz przeciwnie, staraliśmy się mieć ją na oku), ale gdziekolwiek jest to jest bezpieczna i zaopiekowana. Standard hotelu również jest bardzo wysoki i wszystko jest na naprawdę wysokim poziomie. Zieleń regularnie pielęgnowana, infrastruktura konserwowana albo naprawiana w razie potrzeby. Byli nawet specjalni panowie, którzy siedząc na trawnikach skubali je, żeby równo rosły... Kosmos. A przy okazji nurkowania w pobliskim centrum nurkowym widzieliśmy jak pracownik z miską płynu czyści barierki na molo z soli morskiej. Moja opinia brzmi jak reklama pracownika hotelu, biura podróży Exim, które organizowało wyjazd albo serwisu wakacje.pl, ale tak nie jest. Byliśmy po prostu tak zachwyceni, że zmotywowało mnie to do tak długiego opisu, bo pobyt w tym hotelu przeszedł wszystkie, nawet nasze najśmielsze oczekiwania. Do tego jest jeszcze zatrudniona specjalna osoba, która nie tylko zbiera informacje zwrotne o tym, co mogłoby być jeszcze lepiej, ale również aktywnie o to pyta gości.

Załoga hotelu przyjęła nas b. miło tzw. drinkiem powitalnym i wilgotnymi ręczniczkami do odświeżenia rąk i twarzy. Obsługa poprowadziła nas do przydzielonego pokoju. Jak się okazało, dostaliśmy pokój w trzeciej linii, najbardziej oddalone od plaży i restauracji z widokiem na ścianę. Poprosiłem o zmianę pokoju. Dostaliśmy pokój w tej samej linii tylko piętro wyżej, z widokiem na bojlery zamontowane na dachu budynku przed nami usytuowanego w drugiej linii od morza. Po kolejnej interwencji w recepcji dostaliśmy propozycję na przeniesienie się do innego pokoju w drugiej linii od morza z widokiem na basen a w oddali na morze za dopłatą 105 Euro. Byliśmy zmęczeni podróżą i tą cała szarpaniną więc zgodziliśmy się i dopłaciliśmy w/w kwotę. Mimo iż trzeci z kolei pokój był super, z b. ładnym widokiem, to jednak niesmak pozostał. Pozostałe kwestie dot. hotelu - bez zarzutu!!!

Świetny Hotel na bardzo wysokim standardzie grupy hoteli Jaz. Bardzo smaczne i zróżnicowane posiłki, świeże owoce morza, pyszne mięsiwa. Kuchnia włoska - ulubiona moich dzieci 10/10 Lokalizacja wspaniała - tuż przy samej zatoce Mubarak, w której pływają żółwie i krowy morskie. Warto zabrać ze sobą sprzęt do snurkowania lub skorzystać z usług centrum nurkowego. Wrażenia niezapomniane. Najważniejszym elementem hotelu są ludzie, cały serwis i obsługa. Codzienna wymiana ręczników kąpielowych na nowe, MEGA sprawna i uprzejma obsługa pokojowa by HISHAM, świetni kelnerzy w głównej restauracji szczególnie M.Allam, który jak tylko mógł uświetnił nam cały pobyt w hotelu. Raz nieświadomie zamówiłem drinka, którego nie było w karcie w danej restauracji i po chwili miałem go przed sobą. Zorientowałem się po kolacji po szklance z baru znajdującego się w innej części kompleksu hotelowego ;-) Super animatorzy, dwoili się i troili, aby umilić wypoczynek Warto jeszcze wspomnieć o restauracji a'la carte Sands - przepyszne menu kuchni międzynarodowej. I na koniec - SKY BAR - najlepsze drinki z pięknym widokiem na całą zatokę MUBARAK.

Naprawdę świetny hotel! W odróznieniu od kiczowatego przepychu innych hoteli w Egipcie, Iberhotel Costa Mares wyróżnia się elegancją, sybtelnymi i wyrafinowanymi dekoracjami, piękną architekturą i naprawdę wspaniałą obsługą. Hotel jest bardzo zadbany i czysty. Co było dla nas ważne, jest spokojny i cichy. Trzy razy dziennie wystawna uczta z opcjami wegetariańskimi, bez glutenu, menu dla dzieci, itp. Pomimo ciekawych animacji przez cały dzień, nie budziła nas co rano słynna "Bomba" XD. Plaża czyściutka, możliwość spacerów po pustyni, piękne morze we wszsytkich odcieniach błękitu, choć w styczniu dość chłodne. Obsługa bardzo miła, nienachalna i naprawdę starająca się by wszystko było idealnie. Bardzo polecam osobom, które chcą odpocząć.

Potwierdzam bardzo dobre opinie o hotelu. Najlepszy, w jakim wypoczywałem w rejonie Marsa Alam. Na uwagę zasługuje czystość (nie tylko w pokojach) i miła obsługa hotelowa. Czasami odnosiłem wrażenie, że ilość wszystkich pracowników hotelowych dorównuje ilości gości. Pięknie kwitnąca roślinność, palmy, starannie utrzymane trawniki - trudno było znaleźć nawet najmniejsze chwasty. Różne napoje, w tym napoje alkoholowe często donoszone przez obsługę hotelową, nawet w najdalej usytuowane miejsca leżakowania na plaży czy wokół basenu. Bardzo aktywni, mili i nie narzucający się animatorzy, przez dwanaście godzin dziennie. Różnorodny repertuar artystyczny w porze wieczorowej.

Od czego tu zacząć... Może od tego, że był to nasz pierwszy pobyt w Egipcie, bo wcześniej baliśmy się braku higieny oraz wymuszania napiwków. Pobyt w Iberotel był całkowitym przeciwieństwem naszych obaw. Zacznijmy od czystości: całe otoczenie hotelu, jego wnętrze i pokoje były nieskazitelnie czyste. Pokoje sprzątane codziennie, podłogi w publicznych przestrzeniach myte codziennie, widzieliśmy czyszczenie materacy i poduszek na krzesła, na których siadają goście, w basenach 3x dziennie pobierany były próbki wody, filtry wymieniane codziennie, dno basenu myte wieczorem, ogólnie dostępne łazienki czyste i pachnące. Na plaży usuwano kamienie naniesione przez morze i wywożono je taczkami, a piasek był wyrównywany przy użyciu ciężkiej liny, którą po nim ciągnięto. To tylko niektóre z przykładów. Obsługa: niezmiernie miła, pomocna, otwarta i po prostu życzliwa. Kiedy byliśmy przy basenie co 5 min. podchodził ktoś i pytał czy chcemy coś do picia. Panowie w barach super uprzejmi i mili. Po przyjeździe nie pozwolono nam dźwigać bagaży - zostaną dostarczone do pokoju. Podobnie przy wyjeździe. Na plaży nie pozwolono nam samodzielnie nosić materacy ani przesuwać leżaków, bo my przecież jesteśmy na wczasach i mamy odpoczywać. I tak było gdziekolwiek się nie poszło - uprzejmość, życzliwość i chęć pomocy. Nie oczekiwaliśmy aż takiego traktowania, a jednak było to bardzo miłe. I NIKT, ANI RAZU nie wyciągnął ręki po napiwek. Przez to z wdzięczności sami mieliśmy ochotę nagrodzić tych ludzi i napiwki dawaliśmy z własnej woli właśnie po to, żeby podziękować za ich zaangażowanie i ciężką pracę (pracują 7 dni w tygodniu po 12 godzin dziennie przez miesiąc, potem mają tydzień wolnego). Jedzenie: świeże, smaczne, różnorodne, codziennie gotowanie na żywo innych potraw, codziennie inna pieczeń oraz mnóstwo lokalnych dań i dodatków do wyboru, dodatkowo - ku rozpaczy mojej partnerki, która próbuje ograniczyć cukier - bardzo dużo pięknie wyglądających, smacznych i kuszących deserów. Dziecko: byliśmy z 9-latką, która praktycznie nam zniknęła na czas wyjazdu. Piszę to w pozytywnym sensie, bo zatrudnionych jest kilkoro animatorów, którzy zajmują się nie tylko dziećmi, ale i dorosłymi namawiając na różne zajęcia: gimnastykę w basenie, poranne rozciąganie, jogę, siatkówkę, piłkę nożną, grę w ping-ponga, piłkarzyki. Nie masz z kim pograć? Zawsze jest ktoś, kto ci potowarzyszy. A dziecko? Zaprzyjaźniło się z nimi i spędzało z nimi mnóstwo czasu na zmianę z innymi dziećmi, które poznała. Do tego całkowite poczucie bezpieczeństwa. Kilka hoteli sąsiaduje tu ze sobą, a w ramach All Inclusive 3x w czasie całego pobytu można zarezerwować restaurację a-la-carte, również w innych hotelach, bo właściciel jest ten sam. I któregoś wieczora dziecko chciało jak najszybciej wrócić do naszego hotelu, bo zaczynały się zabawy, które uwielbiała (m.in. mini-disco dla dzieci) i nie mieliśmy ŻADNYCH oporów, żeby pozwolić jej wrócić samodzielnie po zachodzie słońca. To poczucie było bezcenne - że może nie wiemy, gdzie jest w danej chwili (bo to nie jest tak, że jesteśmy beztroscy i się nią nie interesowaliśmy - wręcz przeciwnie, staraliśmy się mieć ją na oku), ale gdziekolwiek jest to jest bezpieczna i zaopiekowana. Standard hotelu również jest bardzo wysoki i wszystko jest na naprawdę wysokim poziomie. Zieleń regularnie pielęgnowana, infrastruktura konserwowana albo naprawiana w razie potrzeby. Byli nawet specjalni panowie, którzy siedząc na trawnikach skubali je, żeby równo rosły... Kosmos. A przy okazji nurkowania w pobliskim centrum nurkowym widzieliśmy jak pracownik z miską płynu czyści barierki na molo z soli morskiej. Moja opinia brzmi jak reklama pracownika hotelu, biura podróży Exim, które organizowało wyjazd albo serwisu wakacje.pl, ale tak nie jest. Byliśmy po prostu tak zachwyceni, że zmotywowało mnie to do tak długiego opisu, bo pobyt w tym hotelu przeszedł wszystkie, nawet nasze najśmielsze oczekiwania. Do tego jest jeszcze zatrudniona specjalna osoba, która nie tylko zbiera informacje zwrotne o tym, co mogłoby być jeszcze lepiej, ale również aktywnie o to pyta gości.

Załoga hotelu przyjęła nas b. miło tzw. drinkiem powitalnym i wilgotnymi ręczniczkami do odświeżenia rąk i twarzy. Obsługa poprowadziła nas do przydzielonego pokoju. Jak się okazało, dostaliśmy pokój w trzeciej linii, najbardziej oddalone od plaży i restauracji z widokiem na ścianę. Poprosiłem o zmianę pokoju. Dostaliśmy pokój w tej samej linii tylko piętro wyżej, z widokiem na bojlery zamontowane na dachu budynku przed nami usytuowanego w drugiej linii od morza. Po kolejnej interwencji w recepcji dostaliśmy propozycję na przeniesienie się do innego pokoju w drugiej linii od morza z widokiem na basen a w oddali na morze za dopłatą 105 Euro. Byliśmy zmęczeni podróżą i tą cała szarpaniną więc zgodziliśmy się i dopłaciliśmy w/w kwotę. Mimo iż trzeci z kolei pokój był super, z b. ładnym widokiem, to jednak niesmak pozostał. Pozostałe kwestie dot. hotelu - bez zarzutu!!!

Świetny Hotel na bardzo wysokim standardzie grupy hoteli Jaz. Bardzo smaczne i zróżnicowane posiłki, świeże owoce morza, pyszne mięsiwa. Kuchnia włoska - ulubiona moich dzieci 10/10 Lokalizacja wspaniała - tuż przy samej zatoce Mubarak, w której pływają żółwie i krowy morskie. Warto zabrać ze sobą sprzęt do snurkowania lub skorzystać z usług centrum nurkowego. Wrażenia niezapomniane. Najważniejszym elementem hotelu są ludzie, cały serwis i obsługa. Codzienna wymiana ręczników kąpielowych na nowe, MEGA sprawna i uprzejma obsługa pokojowa by HISHAM, świetni kelnerzy w głównej restauracji szczególnie M.Allam, który jak tylko mógł uświetnił nam cały pobyt w hotelu. Raz nieświadomie zamówiłem drinka, którego nie było w karcie w danej restauracji i po chwili miałem go przed sobą. Zorientowałem się po kolacji po szklance z baru znajdującego się w innej części kompleksu hotelowego ;-) Super animatorzy, dwoili się i troili, aby umilić wypoczynek Warto jeszcze wspomnieć o restauracji a'la carte Sands - przepyszne menu kuchni międzynarodowej. I na koniec - SKY BAR - najlepsze drinki z pięknym widokiem na całą zatokę MUBARAK.

Naprawdę świetny hotel! W odróznieniu od kiczowatego przepychu innych hoteli w Egipcie, Iberhotel Costa Mares wyróżnia się elegancją, sybtelnymi i wyrafinowanymi dekoracjami, piękną architekturą i naprawdę wspaniałą obsługą. Hotel jest bardzo zadbany i czysty. Co było dla nas ważne, jest spokojny i cichy. Trzy razy dziennie wystawna uczta z opcjami wegetariańskimi, bez glutenu, menu dla dzieci, itp. Pomimo ciekawych animacji przez cały dzień, nie budziła nas co rano słynna "Bomba" XD. Plaża czyściutka, możliwość spacerów po pustyni, piękne morze we wszsytkich odcieniach błękitu, choć w styczniu dość chłodne. Obsługa bardzo miła, nienachalna i naprawdę starająca się by wszystko było idealnie. Bardzo polecam osobom, które chcą odpocząć.

Potwierdzam bardzo dobre opinie o hotelu. Najlepszy, w jakim wypoczywałem w rejonie Marsa Alam. Na uwagę zasługuje czystość (nie tylko w pokojach) i miła obsługa hotelowa. Czasami odnosiłem wrażenie, że ilość wszystkich pracowników hotelowych dorównuje ilości gości. Pięknie kwitnąca roślinność, palmy, starannie utrzymane trawniki - trudno było znaleźć nawet najmniejsze chwasty. Różne napoje, w tym napoje alkoholowe często donoszone przez obsługę hotelową, nawet w najdalej usytuowane miejsca leżakowania na plaży czy wokół basenu. Bardzo aktywni, mili i nie narzucający się animatorzy, przez dwanaście godzin dziennie. Różnorodny repertuar artystyczny w porze wieczorowej.

Od czego tu zacząć... Może od tego, że był to nasz pierwszy pobyt w Egipcie, bo wcześniej baliśmy się braku higieny oraz wymuszania napiwków. Pobyt w Iberotel był całkowitym przeciwieństwem naszych obaw. Zacznijmy od czystości: całe otoczenie hotelu, jego wnętrze i pokoje były nieskazitelnie czyste. Pokoje sprzątane codziennie, podłogi w publicznych przestrzeniach myte codziennie, widzieliśmy czyszczenie materacy i poduszek na krzesła, na których siadają goście, w basenach 3x dziennie pobierany były próbki wody, filtry wymieniane codziennie, dno basenu myte wieczorem, ogólnie dostępne łazienki czyste i pachnące. Na plaży usuwano kamienie naniesione przez morze i wywożono je taczkami, a piasek był wyrównywany przy użyciu ciężkiej liny, którą po nim ciągnięto. To tylko niektóre z przykładów. Obsługa: niezmiernie miła, pomocna, otwarta i po prostu życzliwa. Kiedy byliśmy przy basenie co 5 min. podchodził ktoś i pytał czy chcemy coś do picia. Panowie w barach super uprzejmi i mili. Po przyjeździe nie pozwolono nam dźwigać bagaży - zostaną dostarczone do pokoju. Podobnie przy wyjeździe. Na plaży nie pozwolono nam samodzielnie nosić materacy ani przesuwać leżaków, bo my przecież jesteśmy na wczasach i mamy odpoczywać. I tak było gdziekolwiek się nie poszło - uprzejmość, życzliwość i chęć pomocy. Nie oczekiwaliśmy aż takiego traktowania, a jednak było to bardzo miłe. I NIKT, ANI RAZU nie wyciągnął ręki po napiwek. Przez to z wdzięczności sami mieliśmy ochotę nagrodzić tych ludzi i napiwki dawaliśmy z własnej woli właśnie po to, żeby podziękować za ich zaangażowanie i ciężką pracę (pracują 7 dni w tygodniu po 12 godzin dziennie przez miesiąc, potem mają tydzień wolnego). Jedzenie: świeże, smaczne, różnorodne, codziennie gotowanie na żywo innych potraw, codziennie inna pieczeń oraz mnóstwo lokalnych dań i dodatków do wyboru, dodatkowo - ku rozpaczy mojej partnerki, która próbuje ograniczyć cukier - bardzo dużo pięknie wyglądających, smacznych i kuszących deserów. Dziecko: byliśmy z 9-latką, która praktycznie nam zniknęła na czas wyjazdu. Piszę to w pozytywnym sensie, bo zatrudnionych jest kilkoro animatorów, którzy zajmują się nie tylko dziećmi, ale i dorosłymi namawiając na różne zajęcia: gimnastykę w basenie, poranne rozciąganie, jogę, siatkówkę, piłkę nożną, grę w ping-ponga, piłkarzyki. Nie masz z kim pograć? Zawsze jest ktoś, kto ci potowarzyszy. A dziecko? Zaprzyjaźniło się z nimi i spędzało z nimi mnóstwo czasu na zmianę z innymi dziećmi, które poznała. Do tego całkowite poczucie bezpieczeństwa. Kilka hoteli sąsiaduje tu ze sobą, a w ramach All Inclusive 3x w czasie całego pobytu można zarezerwować restaurację a-la-carte, również w innych hotelach, bo właściciel jest ten sam. I któregoś wieczora dziecko chciało jak najszybciej wrócić do naszego hotelu, bo zaczynały się zabawy, które uwielbiała (m.in. mini-disco dla dzieci) i nie mieliśmy ŻADNYCH oporów, żeby pozwolić jej wrócić samodzielnie po zachodzie słońca. To poczucie było bezcenne - że może nie wiemy, gdzie jest w danej chwili (bo to nie jest tak, że jesteśmy beztroscy i się nią nie interesowaliśmy - wręcz przeciwnie, staraliśmy się mieć ją na oku), ale gdziekolwiek jest to jest bezpieczna i zaopiekowana. Standard hotelu również jest bardzo wysoki i wszystko jest na naprawdę wysokim poziomie. Zieleń regularnie pielęgnowana, infrastruktura konserwowana albo naprawiana w razie potrzeby. Byli nawet specjalni panowie, którzy siedząc na trawnikach skubali je, żeby równo rosły... Kosmos. A przy okazji nurkowania w pobliskim centrum nurkowym widzieliśmy jak pracownik z miską płynu czyści barierki na molo z soli morskiej. Moja opinia brzmi jak reklama pracownika hotelu, biura podróży Exim, które organizowało wyjazd albo serwisu wakacje.pl, ale tak nie jest. Byliśmy po prostu tak zachwyceni, że zmotywowało mnie to do tak długiego opisu, bo pobyt w tym hotelu przeszedł wszystkie, nawet nasze najśmielsze oczekiwania. Do tego jest jeszcze zatrudniona specjalna osoba, która nie tylko zbiera informacje zwrotne o tym, co mogłoby być jeszcze lepiej, ale również aktywnie o to pyta gości.

Załoga hotelu przyjęła nas b. miło tzw. drinkiem powitalnym i wilgotnymi ręczniczkami do odświeżenia rąk i twarzy. Obsługa poprowadziła nas do przydzielonego pokoju. Jak się okazało, dostaliśmy pokój w trzeciej linii, najbardziej oddalone od plaży i restauracji z widokiem na ścianę. Poprosiłem o zmianę pokoju. Dostaliśmy pokój w tej samej linii tylko piętro wyżej, z widokiem na bojlery zamontowane na dachu budynku przed nami usytuowanego w drugiej linii od morza. Po kolejnej interwencji w recepcji dostaliśmy propozycję na przeniesienie się do innego pokoju w drugiej linii od morza z widokiem na basen a w oddali na morze za dopłatą 105 Euro. Byliśmy zmęczeni podróżą i tą cała szarpaniną więc zgodziliśmy się i dopłaciliśmy w/w kwotę. Mimo iż trzeci z kolei pokój był super, z b. ładnym widokiem, to jednak niesmak pozostał. Pozostałe kwestie dot. hotelu - bez zarzutu!!!

Świetny Hotel na bardzo wysokim standardzie grupy hoteli Jaz. Bardzo smaczne i zróżnicowane posiłki, świeże owoce morza, pyszne mięsiwa. Kuchnia włoska - ulubiona moich dzieci 10/10 Lokalizacja wspaniała - tuż przy samej zatoce Mubarak, w której pływają żółwie i krowy morskie. Warto zabrać ze sobą sprzęt do snurkowania lub skorzystać z usług centrum nurkowego. Wrażenia niezapomniane. Najważniejszym elementem hotelu są ludzie, cały serwis i obsługa. Codzienna wymiana ręczników kąpielowych na nowe, MEGA sprawna i uprzejma obsługa pokojowa by HISHAM, świetni kelnerzy w głównej restauracji szczególnie M.Allam, który jak tylko mógł uświetnił nam cały pobyt w hotelu. Raz nieświadomie zamówiłem drinka, którego nie było w karcie w danej restauracji i po chwili miałem go przed sobą. Zorientowałem się po kolacji po szklance z baru znajdującego się w innej części kompleksu hotelowego ;-) Super animatorzy, dwoili się i troili, aby umilić wypoczynek Warto jeszcze wspomnieć o restauracji a'la carte Sands - przepyszne menu kuchni międzynarodowej. I na koniec - SKY BAR - najlepsze drinki z pięknym widokiem na całą zatokę MUBARAK.

Naprawdę świetny hotel! W odróznieniu od kiczowatego przepychu innych hoteli w Egipcie, Iberhotel Costa Mares wyróżnia się elegancją, sybtelnymi i wyrafinowanymi dekoracjami, piękną architekturą i naprawdę wspaniałą obsługą. Hotel jest bardzo zadbany i czysty. Co było dla nas ważne, jest spokojny i cichy. Trzy razy dziennie wystawna uczta z opcjami wegetariańskimi, bez glutenu, menu dla dzieci, itp. Pomimo ciekawych animacji przez cały dzień, nie budziła nas co rano słynna "Bomba" XD. Plaża czyściutka, możliwość spacerów po pustyni, piękne morze we wszsytkich odcieniach błękitu, choć w styczniu dość chłodne. Obsługa bardzo miła, nienachalna i naprawdę starająca się by wszystko było idealnie. Bardzo polecam osobom, które chcą odpocząć.

Potwierdzam bardzo dobre opinie o hotelu. Najlepszy, w jakim wypoczywałem w rejonie Marsa Alam. Na uwagę zasługuje czystość (nie tylko w pokojach) i miła obsługa hotelowa. Czasami odnosiłem wrażenie, że ilość wszystkich pracowników hotelowych dorównuje ilości gości. Pięknie kwitnąca roślinność, palmy, starannie utrzymane trawniki - trudno było znaleźć nawet najmniejsze chwasty. Różne napoje, w tym napoje alkoholowe często donoszone przez obsługę hotelową, nawet w najdalej usytuowane miejsca leżakowania na plaży czy wokół basenu. Bardzo aktywni, mili i nie narzucający się animatorzy, przez dwanaście godzin dziennie. Różnorodny repertuar artystyczny w porze wieczorowej.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

4 306 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT35317
Nazwa  Iberotel Costa Mares
Miejsce  Egipt / Marsa El Alam / Port Ghalib
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, basen z podgrzewaną wodą, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, dostęp do internetu, fitness, sporty wodne, tenis, parking

Nasi klienci docenili

check

Bajeczne rafy koralowe idealne do nurkowania z kolorowymi rybami

check

Spotkania z żółwiami morskimi i delfinami w naturalnym środowisku

check

Pustynne safari z noclegiem pod gwiazdami w beduińskich namiotach

Ocena

Zablokowanych opinii: 65

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

9.9
Wyjątkowy
522 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
9.9
Hotel
9.9
Położenie
9.9
Pokoje
9.9
Wyżywienie
9.9
Atrakcje dla dzieci
9.3
Sport i rozrywka
9.6

Tripadvisor

4.9

Lokalizacja

Jakość noclegu

Czystość

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 522 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
9.9
9.7
Sebastian

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2025
Rodzina z dziećmi

Od czego tu zacząć... Może od tego, że był to nasz pierwszy pobyt w Egipcie, bo wcześniej baliśmy się braku higieny oraz wymuszania napiwków. Pobyt w Iberotel był całkowitym przeciwieństwem naszych obaw. Zacznijmy od czystości: całe otoczenie hotelu, jego wnętrze i pokoje były nieskazitelnie czyste. Pokoje sprzątane codziennie, podłogi w publicznych przestrzeniach myte codziennie, widzieliśmy czyszczenie materacy i poduszek na krzesła, na których siadają goście, w basenach 3x dziennie pobierany były próbki wody, filtry wymieniane codziennie, dno basenu myte wieczorem, ogólnie dostępne łazienki czyste i pachnące. Na plaży usuwano kamienie naniesione przez morze i wywożono je taczkami, a piasek był wyrównywany przy użyciu ciężkiej liny, którą po nim ciągnięto. To tylko niektóre z przykładów. Obsługa: niezmiernie miła, pomocna, otwarta i po prostu życzliwa. Kiedy byliśmy przy basenie co 5 min. podchodził ktoś i pytał czy chcemy coś do picia. Panowie w barach super uprzejmi i mili. Po przyjeździe nie pozwolono nam dźwigać bagaży - zostaną dostarczone do pokoju. Podobnie przy wyjeździe. Na plaży nie pozwolono nam samodzielnie nosić materacy ani przesuwać leżaków, bo my przecież jesteśmy na wczasach i mamy odpoczywać. I tak było gdziekolwiek się nie poszło - uprzejmość, życzliwość i chęć pomocy. Nie oczekiwaliśmy aż takiego traktowania, a jednak było to bardzo miłe. I NIKT, ANI RAZU nie wyciągnął ręki po napiwek. Przez to z wdzięczności sami mieliśmy ochotę nagrodzić tych ludzi i napiwki dawaliśmy z własnej woli właśnie po to, żeby podziękować za ich zaangażowanie i ciężką pracę (pracują 7 dni w tygodniu po 12 godzin dziennie przez miesiąc, potem mają tydzień wolnego). Jedzenie: świeże, smaczne, różnorodne, codziennie gotowanie na żywo innych potraw, codziennie inna pieczeń oraz mnóstwo lokalnych dań i dodatków do wyboru, dodatkowo - ku rozpaczy mojej partnerki, która próbuje ograniczyć cukier - bardzo dużo pięknie wyglądających, smacznych i kuszących deserów. Dziecko: byliśmy z 9-latką, która praktycznie nam zniknęła na czas wyjazdu. Piszę to w pozytywnym sensie, bo zatrudnionych jest kilkoro animatorów, którzy zajmują się nie tylko dziećmi, ale i dorosłymi namawiając na różne zajęcia: gimnastykę w basenie, poranne rozciąganie, jogę, siatkówkę, piłkę nożną, grę w ping-ponga, piłkarzyki. Nie masz z kim pograć? Zawsze jest ktoś, kto ci potowarzyszy. A dziecko? Zaprzyjaźniło się z nimi i spędzało z nimi mnóstwo czasu na zmianę z innymi dziećmi, które poznała. Do tego całkowite poczucie bezpieczeństwa. Kilka hoteli sąsiaduje tu ze sobą, a w ramach All Inclusive 3x w czasie całego pobytu można zarezerwować restaurację a-la-carte, również w innych hotelach, bo właściciel jest ten sam. I któregoś wieczora dziecko chciało jak najszybciej wrócić do naszego hotelu, bo zaczynały się zabawy, które uwielbiała (m.in. mini-disco dla dzieci) i nie mieliśmy ŻADNYCH oporów, żeby pozwolić jej wrócić samodzielnie po zachodzie słońca. To poczucie było bezcenne - że może nie wiemy, gdzie jest w danej chwili (bo to nie jest tak, że jesteśmy beztroscy i się nią nie interesowaliśmy - wręcz przeciwnie, staraliśmy się mieć ją na oku), ale gdziekolwiek jest to jest bezpieczna i zaopiekowana. Standard hotelu również jest bardzo wysoki i wszystko jest na naprawdę wysokim poziomie. Zieleń regularnie pielęgnowana, infrastruktura konserwowana albo naprawiana w razie potrzeby. Byli nawet specjalni panowie, którzy siedząc na trawnikach skubali je, żeby równo rosły... Kosmos. A przy okazji nurkowania w pobliskim centrum nurkowym widzieliśmy jak pracownik z miską płynu czyści barierki na molo z soli morskiej. Moja opinia brzmi jak reklama pracownika hotelu, biura podróży Exim, które organizowało wyjazd albo serwisu wakacje.pl, ale tak nie jest. Byliśmy po prostu tak zachwyceni, że zmotywowało mnie to do tak długiego opisu, bo pobyt w tym hotelu przeszedł wszystkie, nawet nasze najśmielsze oczekiwania. Do tego jest jeszcze zatrudniona specjalna osoba, która nie tylko zbiera informacje zwrotne o tym, co mogłoby być jeszcze lepiej, ale również aktywnie o to pyta gości.

Zalety

Wszystko: czystość, brak nagabywania o napiwki, kosmiczna obsługa, życzliwośći profesjonalność, animatorzy, jedzenie, otoczenie hotelu, standard...

Wady

Naprawdę, autentycznie nie ma takiej rzeczy.


9.6
Adam

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2025
Grupa znajomych

Załoga hotelu przyjęła nas b. miło tzw. drinkiem powitalnym i wilgotnymi ręczniczkami do odświeżenia rąk i twarzy. Obsługa poprowadziła nas do przydzielonego pokoju. Jak się okazało, dostaliśmy pokój w trzeciej linii, najbardziej oddalone od plaży i restauracji z widokiem na ścianę. Poprosiłem o zmianę pokoju. Dostaliśmy pokój w tej samej linii tylko piętro wyżej, z widokiem na bojlery zamontowane na dachu budynku przed nami usytuowanego w drugiej linii od morza. Po kolejnej interwencji w recepcji dostaliśmy propozycję na przeniesienie się do innego pokoju w drugiej linii od morza z widokiem na basen a w oddali na morze za dopłatą 105 Euro. Byliśmy zmęczeni podróżą i tą cała szarpaniną więc zgodziliśmy się i dopłaciliśmy w/w kwotę. Mimo iż trzeci z kolei pokój był super, z b. ładnym widokiem, to jednak niesmak pozostał. Pozostałe kwestie dot. hotelu - bez zarzutu!!!

Zalety

Hotel bardzo czysty, pokoje codziennie sprzątane, bardzo dobra, uprzejma obsługa, wyżywienie b. dobre - szeroki asortyment, bardzo sprawna obsługa serwisu plażowego. Basen obszerny, podgrzewana, bardzo czysta woda. Codzienne animacje. Każda prośba sprawnie spełniana (np. żelazko). Ogólnie dobry, wysoki poziom.

Wady

Do wad hotelu można zaliczyć: 1) płytki basen - tylko 120 cm. na całej powierzchni (hotele sąsiednie mają głębsze), 2) restauracje tematyczne (włoska i międzynarodowa) to tak naprawdę wydzielone stoliki w dwóch barach (przy basenie i przy plaży) co nie stwarzało oczekiwanego nastroju, 3) słaby poziom wieczornych animacji (z wyłączeniem pokazów derwiszów - wysoki poziom).


10
Kordian

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2025
Rodzina z dziećmi

Świetny Hotel na bardzo wysokim standardzie grupy hoteli Jaz. Bardzo smaczne i zróżnicowane posiłki, świeże owoce morza, pyszne mięsiwa. Kuchnia włoska - ulubiona moich dzieci 10/10 Lokalizacja wspaniała - tuż przy samej zatoce Mubarak, w której pływają żółwie i krowy morskie. Warto zabrać ze sobą sprzęt do snurkowania lub skorzystać z usług centrum nurkowego. Wrażenia niezapomniane. Najważniejszym elementem hotelu są ludzie, cały serwis i obsługa. Codzienna wymiana ręczników kąpielowych na nowe, MEGA sprawna i uprzejma obsługa pokojowa by HISHAM, świetni kelnerzy w głównej restauracji szczególnie M.Allam, który jak tylko mógł uświetnił nam cały pobyt w hotelu. Raz nieświadomie zamówiłem drinka, którego nie było w karcie w danej restauracji i po chwili miałem go przed sobą. Zorientowałem się po kolacji po szklance z baru znajdującego się w innej części kompleksu hotelowego ;-) Super animatorzy, dwoili się i troili, aby umilić wypoczynek Warto jeszcze wspomnieć o restauracji a'la carte Sands - przepyszne menu kuchni międzynarodowej. I na koniec - SKY BAR - najlepsze drinki z pięknym widokiem na całą zatokę MUBARAK.

Zalety

OBSŁUGA i cały serwis hotelowy Lokalizacja - blisko lotniska, zatoka Mubarak Diving Center Świetna kuchnia, bardzo dobre drinki mimo, że nie z brandowych alkoholi Animacje

Wady

Serwis był tak świetny, że nie daliśmy rady nic znaleźć ;-)


9.6
Kasia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2025
Rodzina z dziećmi

Naprawdę świetny hotel! W odróznieniu od kiczowatego przepychu innych hoteli w Egipcie, Iberhotel Costa Mares wyróżnia się elegancją, sybtelnymi i wyrafinowanymi dekoracjami, piękną architekturą i naprawdę wspaniałą obsługą. Hotel jest bardzo zadbany i czysty. Co było dla nas ważne, jest spokojny i cichy. Trzy razy dziennie wystawna uczta z opcjami wegetariańskimi, bez glutenu, menu dla dzieci, itp. Pomimo ciekawych animacji przez cały dzień, nie budziła nas co rano słynna "Bomba" XD. Plaża czyściutka, możliwość spacerów po pustyni, piękne morze we wszsytkich odcieniach błękitu, choć w styczniu dość chłodne. Obsługa bardzo miła, nienachalna i naprawdę starająca się by wszystko było idealnie. Bardzo polecam osobom, które chcą odpocząć.

Zalety

spokój, obsługa, wrażenia estetyczne, baseny, plaża

Wady

nie dostrzegłam jakichś znaczących wad


10
Marek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2024
Para

Potwierdzam bardzo dobre opinie o hotelu. Najlepszy, w jakim wypoczywałem w rejonie Marsa Alam. Na uwagę zasługuje czystość (nie tylko w pokojach) i miła obsługa hotelowa. Czasami odnosiłem wrażenie, że ilość wszystkich pracowników hotelowych dorównuje ilości gości. Pięknie kwitnąca roślinność, palmy, starannie utrzymane trawniki - trudno było znaleźć nawet najmniejsze chwasty. Różne napoje, w tym napoje alkoholowe często donoszone przez obsługę hotelową, nawet w najdalej usytuowane miejsca leżakowania na plaży czy wokół basenu. Bardzo aktywni, mili i nie narzucający się animatorzy, przez dwanaście godzin dziennie. Różnorodny repertuar artystyczny w porze wieczorowej.

Zalety

Bardzo dobra kuchnia, niezliczona ilość potraw opartych na przepisach z wielu krajów i regionów świata. Pomimo kompaktowej zabudowy obiektów hotelowych (dzięki czemu jest wszędzie blisko) bardzo dużo wolnej przestrzeni pomiędzy leżakami, zarówno na plaży jak i w okolicach basenów. Czysta i rozległa plaża z wygodnymi leżakami, wyposażonymi w materac.

Wady

Zgodnie z opisem wi-fi jest dostępne na całym terenie, ale szybkość internetu bardzo słaba - ściągnięcie lub wysłanie pliku o pojemności 1 MB trwa czasami od kilku do kilkunastu minut, z możliwością zawieszenia łącza włącznie. W pokojach hotelowych płatny minibar - przy formule All Inclusive nie powinien mieć racji bytu, tym bardziej, że nie był dostatecznie opisany jako płatny. Niepodgrzewane baseny w sezonie zimowym mogą zniechęcać do kąpieli.


5.7
Piotr

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2024
Para

Powrót po dwóch latach i bardzo duże rozczarowanie. Serwis hotelowy począwszy od przywitania, poprzez obsługę kelnerską a skończywszy na kuchni pogorszył się bardzo. Jedynie poziom trzyma czystość w hotelu.

Zalety

położenie - zatoka , bliskość nurkowania- krowy morskie, ryby

Wady

Kuchnia fatalna, alkohole jedynie gatunkowe dodatkowo płatne nadają się do picia. Animacja tragedia, wszystko wymuszone i na siłę. Wszechobecna kartkomania- opiniomania. Do wypełnienia karty, opinie, uwagi ,sugestie, a wszystko chyba po to zeby pokazać , ze coś chcą zrobić. Wysoka punktacja w wakacje.pl bierze się z propozycji hotelu: napisz opinie przy mnie a dam ci prezent, taka propozycja padła przy wyczekowaniu z hotelu. Żałosne


10
Jolanta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2024
Grupa znajomych

Już drugi raz byliśmy w tym hotelu i zdecydowanie polecam. Hotel duży ale kompaktowy - wszędzie blisko. Pokoje de lux z wyjściem na mały taras, dalej na trawę i baseny godne polecenia. Jedzenie urozmaicone i bardzo smaczne. Obsługa bardzo miła i nienachalne. Atrakcja jaką daje codzienne oglądanie żółwi i manatów w morzu przesądza o tym, że oceniam ten hotel jako najlepszy w tym rejonie Egiptu.

Zalety

Codzienne pływania z żółwiami i manatami. Lokalizacja blisko lotniska (10km). Smaczne jedzenie, miła obsługa, czyste przestronne pokoje.

Wady

Nie ma


9.3
KAMILLA

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2024
Para

Nasz pobyt w hotelu uważam za jeden z lepszych. Hotel nieduży, kameralny. Cisza i spokój. Otrzymaliśmy tu to po co przyjechaliśmy- mega relaks. Bliskość restauracji i barów jest dużym atutem. Nie trzeba pokonywać dużych odległości po terenie hotelu. Ciekawie połączone ze sobą budynki hotelu kładkami i schodkami. Duży plus bo są też windy. Piękna piaszczysta plaża z łagodnym zejściem do morza. Pomost i blisko rafa do snurkowania i nurkowania (jest tez centrum nurkowe przy sąsiednim hotelu). Prawie przy brzegu pływające olbrzymie żółwie i krowa morska. Hotelowy basen czysty i zadbany. Posiłki smaczne, czysto i apetycznie za

Zalety

Zalety to przede wszystkim niewielka infrastruktura hotelu. Pomysłowo rozwiązane połączenia budynków. Winda w hotelu. Hotel raczej dla dorosłych. Przepyszne jedzenie. Bliskość do morza bezpośrednio z plaży a nie przez rafę. Przemiły personel począwszy od recepcji, kelnerów, barmanów i obsługi sprzątającej.

Wady

wady- BRAK


10
Izabela

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2024
Para

Hotel super napewno wrócimy do niego przemiła obsługa i basenie i na plaży czyściutko Jedzenie przepyszne wszystko na 100%

Zalety

Nowoczesny obsługa pomocna pod każdym względem byliśmy kilka razy w Egipcie ale ten hotel najpiękniejszy

Wady

Nie ma wad


9.7
Aneta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2024
Grupa znajomych

Świetny hotel! Mocno wyróżniający się na tle innych hoteli w Egipcie. Nowoczesny, czysty z pysznym jedzeniem oraz profesjonalną obsługą - dbają o gości i ich potrzeby (to mój drugi pobyt w tym hotelu, bardzo starają się trzymać wysoki standard i cały czas go podnoszą ). POLECAM !

Zalety

1. Nowoczesny styl , bardzo czysto, standardy europejskie 2. Pyszne jedzenie - przekąski wybierane z karty lub z opcji bufetu. Jeżeli czegoś Tobie brakuje zapytaj - załatwią :) 3. Miła , profesjonalna obsługa 4. Plaża hotelowa - można spotkać żółwie i krowę morską - mieszkają w zatoce przy hotelu :) 5. Świetnie położony - bliska odległość do lotniska i Portu Ghalib (polecam polską restaurację Hakuna Matata)

Wady

1. Stosunkowo drogi jak na Egipt, ale warty odwiedzenia jeżeli lubisz wysoki komfort


10
Milena

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2024
Para

Serdecznie polecamy ten hotel. Nowoczesny, wyjątkowa obsługa na każdym kroku. Pojechaliśmy z nastawieniem na wypoczynek, nie na zwiedzanie. Hotel czysty, ekologiczny ( warto podkreślić, że butelkują swoją wodę i nie używają plastiku), przepyszne i różnorodne jedzenie. Czyste pokoje.

Zalety

Hotel na plaży; Czysty; Perfekcyjna obsługa; Różnorodne i przepyszne jedzenie; Dla rodzin z dziećmi nastawionymi na wypoczynek; Spokojny i cichy hotel;

Wady

Brak


8.6
Elżbieta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2024
Para

Hotel nowy, wszystko zgodne z tym co Państwo znajdziecie w ofercie. Bardzo blisko lotniska. Bezpośrednio przy plaży. Hotel nie dla dorosłych, ale rodzin z dziećmi bardzo mało, dla Nas ogromny plus 🙂. Podziękowania dla Dony , której uśmiech witał Nas w głównej restauracji i dla Esaama, który dbal o czystość pokoju. Hotel godny polecenia !

Zalety

Bardzo duży basen. Nie zatłoczony. Wolne leżaki nie zależnie od pory dnia 👌. Czystość hotelu i dbałość o komfort gości ☀️. Bar przy basenie i plaży. Wszystko serwowane w pięknej porcelanie. Napoje w szkle 🫢🥂

Wady

Slabo wyposażona silownia . Hotel kameralny ale osoby aktywne fizycznie liczą na sprzet bardziej profesjonalny . Oczywiście nie wpłynie to na opinie hotelu. Który oceniam na 5💕


9.2
Bartek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2024
Para

Ładny pokój. Przyjemne otoczenie. Stosunkowo niewielki w porównaniu z innymi resortami w Marsa Alam.

Zalety

Żółwie, manat, obsługa, jedzenie.

Wady

Brak wody butelkowanej. Płatny minibar (alkohole). Brak klimatyzacji w holu w godzinach porannych i popołudniowych.


10
Piotr

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2024
Para

Bardzo przyjemny, relaksujący pobyt. Przemiły i pomocny personel, od recepcji poprzez bar, drinki nad basenem, ratowników, aż po service room i gościa od walizek.

Zalety

Komfort, czystość, własna plaża z rafą, żółwiami i mnóstwem kolorowych rybek. Bardzo dobre jedzenie, duży, komfortowy pokój z widokiem na morze i basen oraz z minibarkiem w cenie :)

Wady

Pewnie zawsze znajdą się malkontenci dla których jedzenie będzie monotonne, nie dość gorące, albo czas oczekiwania na drinki przy basenie zbyt długi. Myślę, że dużo zależy od fajnego nastawienia. Jeżeli nawet czasem coś można byłoby zrobić lepiej to nadganiali to uprzejmością i dbałością o dobre samopoczucie gości.


9.3
Dominika

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2024
Para

Bardzo dobry hotel. Najlepszy w Marsa Alam Jedzenie pyszne, wyszukane, obsluga przemila stara sie umilić pobyt kazdemu Czysto bardzo. Nawet na plaży donoszą wszelkie napoje do leżaka Plaża piaszczysta . Snurkując żółwie i krowy morskie Napewno wrocimy

Zalety

Bliskość plaży . Hotel kameralny, nie duży . Dzięki czemu nie robi się kilometrow nad morze i do restauracji Czysto wszedzie!!!! Smaczna kuchnia - wyszukana podana z klasą

Wady

Brak. Same zalety


8.6
Karol

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2024
Para

Hotel mega ale czy zasługuje na 10? Nie sądze na 9 jak najbardziej. Brakowało mi bardziej różnorodnego jedzenia wieczór szczególnie desery bez szału. Animacje na 8 dni 3x były spoko reszta dno. Jeszcze alkohole jakby były importowane to z czystym sumieniem 10/10 hotel.


9.9
Łukasz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2024
Rodzina z dziećmi

Hotel spełnia najwyższe oczekiwania pod każdym względem. Pokoje przestronne, czyste, jedzenie różnorodne. Leżaki przy basenie i na plaży dostępne o każdej porze. Animatorzy sympatyczni, nienachalni z dobrym podejściem do dzieci.

Zalety

Dostępna zatoka przy hotelu, w której można sobie popływać o każdej porze dnia z żółwiami i krowami morskimi.

Wady

Jak dla mnie ten hotel nie ma wad


8.0
Luki

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2024
Rodzina z dziećmi

Pierwszy wyjazd do Egiptu w tym okresie i już wiem , że za rok wracam ponownie. Szukałem hotelu o trochę lepszym standardzie i o nowoczesnym wyglądzie i to był dobry wybór. Piękny basen , łącznik z morzem i plaża też super. Jedzenie , alkohole i napoje do koloru do wyboru bardzo dobre jak na ten standard. Miła obsługa .

Zalety

Infrastruktura , żółwie w morzu , basen podgrzewany

Wady

Hmm nie ma się co czepiać


7.4
Aneta

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2023
Rodzina z dziećmi

Obecnie jesteśmy w hotelu jedzenie bardzo dobre ,czystko ale mega minus hotelu bardzo zimna woda w basenie wszyscy narzekają jak byliśmy w innych hotelach to woda w basenach cieplutka a tu jest problem a szkoda bo na tym traci dużo ten hotel

Zalety

Dobre jedzenie ,czysto

Wady

Bardzo zimna woda w basenach wszyscy narzekają dużo na tym traci hotel


9.0
Jakub

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2023
Rodzina z dziećmi

Bardzo dobry hotel, blisko lotniska, jeden z lepszych w Egipcie.

Zalety

Wspaniałe położenie, wysoka jakość.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

Iberotel Costa Mares

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.