Opinie o hotelu
Iberostar Cristina

9.4
Wyjątkowy
6 opinii

Hotel bardzo dobrze polozony, przystanek autobusowy przy hotelu, jedzenie przerosło nasze oczekiwania, wybór potraw niesamowity. Duzy plus za wodę pitną dostępną na terenie hotelu.

Polecam. Świetny hotel. Obsługa hotelu bardzo uprzejma. Jedzenie świeże i smaczne w formie bufetu. Transfer z lotniska i na lotnisko zapewniony na czas.

Bardzo dobre warunki. Klimatyzacja z funkcją ogrzewania. Gdy było chłodno przydała się. Duży taras. Blisko do plaży. Blisko do przystanku autobusowego. Dobra komunikacja do Palma de Majorca. Pracownicy bardzo uprzejmi.

Ekskluzywny hotel z bardzo ładnymi nowoczesnymi i jasnymi pokojami. Świetnie położony, blisko długiej piaszczystej plaży (ok. 100 m) i promenady z licznymi sklepikami i restauracjami (ok. 100 m). Bardzo dobre, urozmaicone jedzenie, dużo ryb i owoców. Animacje przewidziane dla wszystkich grup wiekowych. Sympatyczny, pomocny i dobrze zorganizowany personel.

WITAM!!!!!!
BYŁAM W TYM HOTELU W LIPCU 2006 ALE TYLKO TYDZIEŃ,SZKODA.....HOTELIK SUPER !!!,POŁOZENIE TEZ, W OGÓLE NIC DODAĆ NIC UJĄĆ!!!!
W LIPCU 2007 PEWNIE TEŻ TAM SIĘ WYBIORĘ ALE JUŻ NA DWA TYGODNIE..
POZDRAWIAM I NAPRAWDĘ POLECAM Iberostar Royal Cristina .

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 339 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT7940
Nazwa  Iberostar Cristina
Miejsce  Hiszpania / Majorka / Playa de Palma
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do kuchni / aneks kuchenny, udogodnienia dla niepełnosprawnych

Nasi klienci docenili

check

Malownicze zatoczki z turkusową wodą i białymi plażami

check

Tętniąca życiem stolica Palma de Mallorca z gotycką katedrą

check

Góry Tramuntana z trasami idealnymi na piesze wędrówki

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

9.4
Wyjątkowy
6 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
9.7
Hotel
9.5
Położenie
9.5
Pokoje
9.3
Wyżywienie
9.8
Atrakcje dla dzieci
8.3
Sport i rozrywka
9.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 6 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
9.4
9.6
Kasia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2024
Rodzina z dziećmi

Hotel bardzo dobrze polozony, przystanek autobusowy przy hotelu, jedzenie przerosło nasze oczekiwania, wybór potraw niesamowity. Duzy plus za wodę pitną dostępną na terenie hotelu.


9.7
Anna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2024
Rodzina z dziećmi

Polecam. Świetny hotel. Obsługa hotelu bardzo uprzejma. Jedzenie świeże i smaczne w formie bufetu. Transfer z lotniska i na lotnisko zapewniony na czas.

Zalety

Basen wewnętrzny, dogodna lokalizacja, ładne i czyste pokoje,, internet, świeże i smaczne posiłki, profesjonalna obsługa, ogrzewanie,


9.0
Andrzej

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2022
Para

Bardzo dobre warunki. Klimatyzacja z funkcją ogrzewania. Gdy było chłodno przydała się. Duży taras. Blisko do plaży. Blisko do przystanku autobusowego. Dobra komunikacja do Palma de Majorca. Pracownicy bardzo uprzejmi.

Zalety

Trudno powiedzieć .


9.2
Krzysztof

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2017
Grupa znajomych

Ekskluzywny hotel z bardzo ładnymi nowoczesnymi i jasnymi pokojami. Świetnie położony, blisko długiej piaszczystej plaży (ok. 100 m) i promenady z licznymi sklepikami i restauracjami (ok. 100 m). Bardzo dobre, urozmaicone jedzenie, dużo ryb i owoców. Animacje przewidziane dla wszystkich grup wiekowych. Sympatyczny, pomocny i dobrze zorganizowany personel.

Zalety

super położenie, ok 100 od plaży i promenady, fajny plac zabaw dla dzieci, basen główny z super jacuzzi, smaczne urozmaicone jedzenie, animacje wiekowe

Wady

jedyna wadą są chyba płatne parasole i leżaki


10
margos3131

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2006
Rodzina z dziećmi

WITAM!!!!!!
BYŁAM W TYM HOTELU W LIPCU 2006 ALE TYLKO TYDZIEŃ,SZKODA.....HOTELIK SUPER !!!,POŁOZENIE TEZ, W OGÓLE NIC DODAĆ NIC UJĄĆ!!!!
W LIPCU 2007 PEWNIE TEŻ TAM SIĘ WYBIORĘ ALE JUŻ NA DWA TYGODNIE..
POZDRAWIAM I NAPRAWDĘ POLECAM Iberostar Royal Cristina .


8.8
GMPST2000

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 1999
Para

Byłem jeszcze z biurem podróży VING (1998) i znów się przymierzam do Majorki. Ten sam chotel, więc to najlepsza rekomendacja.



Zobacz na mapie

Iberostar Cristina

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.