Opinie o hotelu
Hutnik 2

6.4
Średni
3 opinie

hotel *** ???, tzn pokoje czyste duże , przestronne, restauracja-to raczej stołówka w szkole z lat 80, przez cały 8 dniowy pobyt wyciąg reklamowany przy hotelu był nie czynny. Drinka można napić się tylko do 22:00 a później -spać. Obsługa hotelu również zatrzymała sie w latach 80, zwłaszcza szef stołówki. O nic nie można poprosić , z wszystkim problem i niezadowolenie. Do centrum i na stok spacerkiem daleko zwłaszcza z dzieckiem, a w hotelu dla dzieci rozrywki nie ma (pokój dla dzieci -żenada). Ogólnie uważam że w tej cenie można było znaleźć hotel z lat 90 o lepszym standardzie i obsłudze.Nie POLECAM!!!

Zimna woda w basenie.Obsługa na poziomie miernym wobec Polaków.Widziałem znaczną różnice w obsłudze innych narodowości.Karty wysłane z hotelu do nadawców dotarły po trzech miesiącach.

Hotel bardzo fajny choć czas zatrzymał się w nim w latach 80/90. Byliśmy w nim w zeszłym roku (2007) i w tym wracamy. Mamy już rezerwację :-). Pokoje odnowione, czyste i przestronne (duży pokój z TV i balkonem, łazienka z wanną i osobno WC). Obsługa sympatyczna. Jedzenie super, smaczne i duuuużo.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT13526
Nazwa  Hutnik 2
Miejsce  Słowacja / Tatry Wysokie / Tatrzańska Łomnica
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen kryty, na terenie sauna

Nasi klienci docenili

check

najwyżej położony kurort narciarski na Słowacji

check

narciarski park dziecięcy Maxiland

check

świetna wieczorna jazda na sankach po oświetlonej trasie o dł. 2,6 km

check

trasy świetnie przygotowane, dla każdego

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.4
Średni
3 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
6.0
Hotel
6.7
Położenie
5.3
Pokoje
7.3
Wyżywienie
6.7

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 3 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.4
5.0
maja

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2011

hotel *** ???, tzn pokoje czyste duże , przestronne, restauracja-to raczej stołówka w szkole z lat 80, przez cały 8 dniowy pobyt wyciąg reklamowany przy hotelu był nie czynny. Drinka można napić się tylko do 22:00 a później -spać. Obsługa hotelu również zatrzymała sie w latach 80, zwłaszcza szef stołówki. O nic nie można poprosić , z wszystkim problem i niezadowolenie. Do centrum i na stok spacerkiem daleko zwłaszcza z dzieckiem, a w hotelu dla dzieci rozrywki nie ma (pokój dla dzieci -żenada). Ogólnie uważam że w tej cenie można było znaleźć hotel z lat 90 o lepszym standardzie i obsłudze.Nie POLECAM!!!


6.2
Jadwiga

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2010

Zimna woda w basenie.Obsługa na poziomie miernym wobec Polaków.Widziałem znaczną różnice w obsłudze innych narodowości.Karty wysłane z hotelu do nadawców dotarły po trzech miesiącach.


8.0
Renata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2009

Hotel bardzo fajny choć czas zatrzymał się w nim w latach 80/90. Byliśmy w nim w zeszłym roku (2007) i w tym wracamy. Mamy już rezerwację :-). Pokoje odnowione, czyste i przestronne (duży pokój z TV i balkonem, łazienka z wanną i osobno WC). Obsługa sympatyczna. Jedzenie super, smaczne i duuuużo.



Zobacz na mapie

Hutnik 2

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.