Opinie o hotelu
Hotel Val (ex. Jadran)

6.8
Dobry
7 opinii

4.0

281 opinii

Hotel 3 gwiazdki Piekny taras Bardzo dobre jedzenie Super lokalizacja Jedyny minus to komary .

Hotel godny polecenia, czysty, miła obsluga, blisko plazy

Polecamy ten hotel. Czysto, pokoje sprzątane codziennie, wyżywienie w porządku, śniadania takie same, ale obiady i kolacje bardzo różnorodne. Plaża blisko basenu i hotelu. Do Trogiru jest kawałek - takie 30-40 min. pieszo. Ale warto tam iść bo miasto piękne.

Płatny parking niby czemu, klimatyzacja nie działała a właściwie działała ale śmierdziało z niej pleśnią. W części hotelu śmierdzi szambo - dotyczy domków. Łóżko na dostawkę to jakaś porażka miało być dla 9 latka a dostaliśmy dla 5 latka. Wielkość pokoju - miniaturowy. Telewizor częściowo działał ale w większości śnieżyło, TV z lat 90tych... Śniadania i kolacje wyglądały jak mistrzostwo świata kucharza w przerabianiu tego co nie zostało zjedzone dnia poprzedniego. Ciężko było to jeść tylko owoce ratowały posiłki. Nie polecam tam jedzenia. Cena obiektu absurdalnie wysoka do otrzymanego standardu. Obsługa tylko była okej, przynajmniej nie przeszkadzali w wypoczynku. Poszedłem na kilka wycieczek w okolicę i są ładniejsze obiekty i taniej. Lepiej wynająć apartament i żywić się samemu.

Podobało mi cały ośrodek. Pokoje codziennie sprzątane. Ręczniki wymieniane co dzień (jeśli było takie życzenie), pościel wymieniana 1 raz w ciągu 7 dniowego pobytu. Zamiast telewizora mogłoby być radio. Chętnie pojadę tam jeszcze raz.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 519 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT15813
Nazwa  Hotel Val (ex. Jadran)
Miejsce  Chorwacja / Dalmacja Środkowa / Trogir
Wyżywienie  śniadania, śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, sporty wodne, bez paszportu, parking

Nasi klienci docenili

check

Malownicze wybrzeże z pięknymi plażami i turkusowym morzem

check

Zabytkowe miasta, takie jak Split, z pałacem Dioklecjana

check

Wyspy Hvar i Brač oferujące luksusowe kurorty i winnice

Ocena

Zablokowanych opinii: 2

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.8
Dobry
7 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.0
Hotel
6.7
Położenie
8.1
Pokoje
6.6
Wyżywienie
7.3
Atrakcje dla dzieci
4.0
Sport i rozrywka
5.5

Tripadvisor

4.0

Lokalizacja

Jakość noclegu

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Pokoje

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 7 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.8
5.7
Marietta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2023
Para

Hotel 3 gwiazdki Piekny taras Bardzo dobre jedzenie Super lokalizacja Jedyny minus to komary .

Zalety

Lokalizacja Jedzenie

Wady

Komary


9.6
Jarek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2023
Para

Hotel godny polecenia, czysty, miła obsluga, blisko plazy

Zalety

Bliskość plaży, czystosc

Wady

Brak


8.0
Iwona

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2023
Grupa znajomych

Polecamy ten hotel. Czysto, pokoje sprzątane codziennie, wyżywienie w porządku, śniadania takie same, ale obiady i kolacje bardzo różnorodne. Plaża blisko basenu i hotelu. Do Trogiru jest kawałek - takie 30-40 min. pieszo. Ale warto tam iść bo miasto piękne.


2.8
Maciej

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2018
Rodzina z dziećmi

Płatny parking niby czemu, klimatyzacja nie działała a właściwie działała ale śmierdziało z niej pleśnią. W części hotelu śmierdzi szambo - dotyczy domków. Łóżko na dostawkę to jakaś porażka miało być dla 9 latka a dostaliśmy dla 5 latka. Wielkość pokoju - miniaturowy. Telewizor częściowo działał ale w większości śnieżyło, TV z lat 90tych... Śniadania i kolacje wyglądały jak mistrzostwo świata kucharza w przerabianiu tego co nie zostało zjedzone dnia poprzedniego. Ciężko było to jeść tylko owoce ratowały posiłki. Nie polecam tam jedzenia. Cena obiektu absurdalnie wysoka do otrzymanego standardu. Obsługa tylko była okej, przynajmniej nie przeszkadzali w wypoczynku. Poszedłem na kilka wycieczek w okolicę i są ładniejsze obiekty i taniej. Lepiej wynająć apartament i żywić się samemu.

Zalety

Basen, koty.

Wady

jedzenie. parking płatny. hałas - cykady. nie działająca klimatyzacja. plaża to betonowy podjazd do wody. wielkość pokoju - miniaturka.


8.4
Ela

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2017
Para

Podobało mi cały ośrodek. Pokoje codziennie sprzątane. Ręczniki wymieniane co dzień (jeśli było takie życzenie), pościel wymieniana 1 raz w ciągu 7 dniowego pobytu. Zamiast telewizora mogłoby być radio. Chętnie pojadę tam jeszcze raz.

Zalety

Blisko Trogir, Split, Park Narodowy KRK. Do morza 100 m.

Wady

Brak wi-fi; konieczność korzystania z płatnego, drogiego parkingu.


5.0
Werik

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2015
Para

Nie polecam noclegu w budynku bocznym, odrzucający zapach stęchlizny, pokoje klaustrofobicznie małe. Plusem była niewielka odległość do morza, zaledwie kilka kroków, tylko w sumie w tym miejscu morze nie było też atrakcyjne, mętne i zimne.

Zalety

POŁOŻENIE

Wady

POKOJE NADAJĄCE SIĘ DO REMONTU


8.2
stanza

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2012
Para

B. dobra lokalizacja - blisko Trogir, Split, Sibenik. Wyżywienie urozmaicone i smaczne. Miła obsługa.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Hotel Val (ex. Jadran)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.