Opinie o hotelu
Horizont

5.7
Średni
3 opinie

4.0

312 opinii

Hotel rodem z PRLu. Bardzo słaby - budynki obdrapane, niewyremontowane, pokoje wstrętne, największym minusem był brak klimatyzacji - nie można było zasnąć. O łazienkach, ich wyposażeniu i czystości lepiej nie wspominać. Jedynym plusem jest piękne położenie ośrodka, choć do centrum Puli odległość wynosi ok 3 km. W ośrodku jest sklep, ale bardzo drogi. Lepiej pojechać do Kauflanda w centrum i "wyposażyć" się na cały pobyt. Ogólne wrażenie o ośrodku bardzo słabe - wymaga on gruntownego remontu by odzyskać dawną świetność.

Hotel jest bardzo dobrze położony. W okolicy mnóstwo knajpek, w tym na plaży. Jednak spędziliśmy tam zaledwie dobę z kupionych 10-ciu dni, gdyż zarezerwowaliśmy ten hotel pod kątem \"rodzinnych wakacji\" (opisany był na portalu jako hotel polecany rodzinom z dziećmi...), a hotel we wrześniu wyglądał jak dom spokojnej starości - sami emeryci! Na posiłkach z naszym 3-latkiem czuliśmy się trochę jak kosmici... ;) Ogólnie hotel fajny PODGRZEWANY basen i SPA, do plaży przez ulicę. Pokoje przyzwoite, czyste chociaż już nie pierwszej świeżości, co niestety było czuć w powietrzu (może to tylko nasz pokój był słabo wietrzony?). Jednak jest to zdecydowanie jeden z lepszych hoteli W TEJ CENIE (a od kilku lat odwiedzamy Chorwację i mieszkamy nawet w 4 hotelach w roku). Uwaga! Pokoje z osobną (oddzieloną) sypialnią dla dziecka są wyłącznie od strony miasta (nie mają widoku na morze). Nie jest to jasno opisane na stronie portalu wakacje.pl .

Hotel ogólnie nie jest zły, obsługa miła. W hotelu 80% to ruscy , trochę niemców i polaków. Jedzenie dobre ale strasznie monotonne. Bylismy tam 10 dni a na sniadanie non stop to samo. Na kolację zresztą też. Ogólnie za te pieniądze to się nie opłaca. Za 10 dni zapłaciliśmy 7000zł a drugie tyle na wydatki, leżaki codziennie płatne, napoje do kolacji płatne, zresztą tam ogólnie za wszystko trzeba płacić. Lepiej pojechać i wynająć gdzieś apartament i żywić się w restauracji, taniej wyjdzie i jemy co chcemy i codziennie co innego a w hotelu w kółko to samo. Byliśmy z małym dzieckiem w hotelu zero atrakcji dla małych dzieci, jakies kilka zabawek i to tyle ( a jeszcze jak wpadnie wnuczek własciciela to potrafi nieźle narozrabiać bo czuje się tam jak pan i wszystko mu wolno). Jesli chodzi o hotel jest ok, wybudowany 35 lat temu i co kilka lat robią jakis tam remoncik. Miałem w pokoju klimatyzację ale bez sterowania nią, więc na noc musiłem balkon otwierać żeby się nie przeziębić. Pokoje czyste codziennie sprzątane. Miejscowość Baśka Voda przepiękna.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 359 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT11114
Nazwa  Horizont
Miejsce  Chorwacja / Dalmacja Południowa / Baska Voda
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, basen z podgrzewaną wodą, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, fitness, darmowe wifi, windsurfing, tenis, rowery, bez paszportu, parking

Nasi klienci docenili

check

Zabytkowe miasta, takie jak Dubrownik, z pięknymi murami obronnymi

check

Malownicze wyspy, takie jak Korčula i Mljet

check

Krystalicznie czyste wody idealne do nurkowania i żeglowania

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

5.7
Średni
3 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
6.0
Hotel
4.3
Położenie
7.7
Pokoje
5.3
Wyżywienie
6.0

Tripadvisor

4.0

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 3 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
5.7
4.0
Magda

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2013
Para

Hotel rodem z PRLu. Bardzo słaby - budynki obdrapane, niewyremontowane, pokoje wstrętne, największym minusem był brak klimatyzacji - nie można było zasnąć. O łazienkach, ich wyposażeniu i czystości lepiej nie wspominać. Jedynym plusem jest piękne położenie ośrodka, choć do centrum Puli odległość wynosi ok 3 km. W ośrodku jest sklep, ale bardzo drogi. Lepiej pojechać do Kauflanda w centrum i "wyposażyć" się na cały pobyt. Ogólne wrażenie o ośrodku bardzo słabe - wymaga on gruntownego remontu by odzyskać dawną świetność.


7.2
Pinotage

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2013
Rodzina z dziećmi

Hotel jest bardzo dobrze położony. W okolicy mnóstwo knajpek, w tym na plaży. Jednak spędziliśmy tam zaledwie dobę z kupionych 10-ciu dni, gdyż zarezerwowaliśmy ten hotel pod kątem \"rodzinnych wakacji\" (opisany był na portalu jako hotel polecany rodzinom z dziećmi...), a hotel we wrześniu wyglądał jak dom spokojnej starości - sami emeryci! Na posiłkach z naszym 3-latkiem czuliśmy się trochę jak kosmici... ;) Ogólnie hotel fajny PODGRZEWANY basen i SPA, do plaży przez ulicę. Pokoje przyzwoite, czyste chociaż już nie pierwszej świeżości, co niestety było czuć w powietrzu (może to tylko nasz pokój był słabo wietrzony?). Jednak jest to zdecydowanie jeden z lepszych hoteli W TEJ CENIE (a od kilku lat odwiedzamy Chorwację i mieszkamy nawet w 4 hotelach w roku). Uwaga! Pokoje z osobną (oddzieloną) sypialnią dla dziecka są wyłącznie od strony miasta (nie mają widoku na morze). Nie jest to jasno opisane na stronie portalu wakacje.pl .


6.0
Łukasz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2012

Hotel ogólnie nie jest zły, obsługa miła. W hotelu 80% to ruscy , trochę niemców i polaków. Jedzenie dobre ale strasznie monotonne. Bylismy tam 10 dni a na sniadanie non stop to samo. Na kolację zresztą też. Ogólnie za te pieniądze to się nie opłaca. Za 10 dni zapłaciliśmy 7000zł a drugie tyle na wydatki, leżaki codziennie płatne, napoje do kolacji płatne, zresztą tam ogólnie za wszystko trzeba płacić. Lepiej pojechać i wynająć gdzieś apartament i żywić się w restauracji, taniej wyjdzie i jemy co chcemy i codziennie co innego a w hotelu w kółko to samo. Byliśmy z małym dzieckiem w hotelu zero atrakcji dla małych dzieci, jakies kilka zabawek i to tyle ( a jeszcze jak wpadnie wnuczek własciciela to potrafi nieźle narozrabiać bo czuje się tam jak pan i wszystko mu wolno). Jesli chodzi o hotel jest ok, wybudowany 35 lat temu i co kilka lat robią jakis tam remoncik. Miałem w pokoju klimatyzację ale bez sterowania nią, więc na noc musiłem balkon otwierać żeby się nie przeziębić. Pokoje czyste codziennie sprzątane. Miejscowość Baśka Voda przepiękna.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

Horizont

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.