Opinie o hotelu
Holiday Flower

5.0
Średni
41 opinii

Pobyt w tym hotelu nie należał do przyjemnych! Opis hotelu nie zgadza się w 80% z rzeczywistością. Jest tylko 1 bar, 1 basen, 1 działająca czasami zjeżdzalnia. Formuła all inc. nie obowiązywała, gdyż alkoholi brakowało w trakcie dnia, finish słyszeliśmy także o 20.00... Z napojami było podobnie! Posiłki były straszne: owoce zgniłe, zeschnięty ser i pseudo kiełbasa. Bardzo niewielki wybór i ciągle to samo! Pewnego dnia nie było wody w hotelu.... także tragedia!!! Mieliśmy problemy z klimatyzają(kapała z niej woda), brak Tv w pokoju.Większość Polaków złożyła reklamację! Jedynym pocieszeniem i co pozwoliło nam wytrzymać w tym hotelu była piękna pogoda i fajni Polacy, których pozdrawiamy serdecznie! Pytania: ilona_w1@wp.pl

Właśnie wróciliśmy z tego tak zwanego H**** flower. Ale po kolei. Jedzenie było przetwarzane do momentu zgnicia. Formuła All wygląda tak: 9 rano basen 1 bar: cola finish 10 rano cola finish każda następna wszystko finish. Zjeżdżalnie jedna działa ale uwaga bo przecina plecy i materace. druga nie dzaiała. Widok z pokoju na śmietnisko i LEŻĄCE autobusy- poważnie. Tak zwane snaki -BRAK, Owoce- przeważnie zepsute pleśń 90 % osób zgłosiło reklamację NA CAŁEJ LINI PORAŻKA NIC SIĘ NIE ZGADZA CO JEST W OPISIE OFERTY. TEN HOTEL TO JAK TO MÓWIĄ NA BAZARZE JAK SPYTAJĄ GDZIE MIESZKASZ HANDLARZ: BIG SHIT

Witam! Właśnie wróciłem z tego hotelu i jedno co chciałem powiedzieć to jeden wielki syf(baseny brudne, jedenie ciągle takie same i stare, obsługa nie rozmawia po angielsku, w pokoju tylko kobieta poprawia pościel, wieczorem i czasami w południe brak wody bierzącej itp.)ogólnie bardzo nie polecam hotelu. Jeśli jakieś pytania proszę pisać dkmbziom69@o2.pl

Właśnie wróciłem z tego marnego Hotelu. Wszystko co jest opisane w ofercie się nie zgadza. Opcja All jest nie potrzebna bo wszystkiego ciągle brakuje począwszy od masła do napoi alkoholowych. Nie ma czegoś takiego jak snaki, Posiłki przetwarzane do skutku a owoce spleśniałe lub zgniłe albo skisłe. 90% polaków złożyło reklamacje. Najlepiej obrazuje film na: http://www.youtube.com/watch?v=fvo2PwhVXpo . powodzenia Nigdy więcej oraz nikomu nie polecam- oszustwo

Nic Nie będę Komentował tylko pokaże filmy: http://www.youtube.com/watch?v=fvo2PwhVXpo http://www.youtube.com/watch?v=kMrw3lM6IBQ http://www.youtube.com/watch?v=6xR0oFgohJU http://www.youtube.com/watch?v=FIQoPiJ3bIQ http://www.youtube.com/watch?v=k7NL5HVjndE http://www.youtube.com/watch?v=cq3jpI8Ukbo I to by było tyle Po prostu NIE POLECAM

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

657 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT18146
Nazwa  Holiday Flower
Miejsce  Turcja / Riwiera Turecka / Avsallar
Wyżywienie  All inclusive
Udogodnienia  basen odkryty, dostęp do internetu

Nasi klienci docenili

check

Złociste plaże otoczone zielonymi wzgórzami i turkusowym morzem

check

Antyczne ruiny Aspendos i Side wśród olśniewających krajobrazów

check

Luksusowe kurorty z basenami i widokiem na morze

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

5.0
Średni
41 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
4.5
Hotel
4.9
Położenie
5.0
Pokoje
5.6
Wyżywienie
4.8

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 41 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
5.0
4.2
Ilona i Sławek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Pobyt w tym hotelu nie należał do przyjemnych! Opis hotelu nie zgadza się w 80% z rzeczywistością. Jest tylko 1 bar, 1 basen, 1 działająca czasami zjeżdzalnia. Formuła all inc. nie obowiązywała, gdyż alkoholi brakowało w trakcie dnia, finish słyszeliśmy także o 20.00... Z napojami było podobnie! Posiłki były straszne: owoce zgniłe, zeschnięty ser i pseudo kiełbasa. Bardzo niewielki wybór i ciągle to samo! Pewnego dnia nie było wody w hotelu.... także tragedia!!! Mieliśmy problemy z klimatyzają(kapała z niej woda), brak Tv w pokoju.Większość Polaków złożyła reklamację! Jedynym pocieszeniem i co pozwoliło nam wytrzymać w tym hotelu była piękna pogoda i fajni Polacy, których pozdrawiamy serdecznie! Pytania: ilona_w1@wp.pl


2.0
Krzysztof

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Właśnie wróciliśmy z tego tak zwanego H**** flower. Ale po kolei. Jedzenie było przetwarzane do momentu zgnicia. Formuła All wygląda tak: 9 rano basen 1 bar: cola finish 10 rano cola finish każda następna wszystko finish. Zjeżdżalnie jedna działa ale uwaga bo przecina plecy i materace. druga nie dzaiała. Widok z pokoju na śmietnisko i LEŻĄCE autobusy- poważnie. Tak zwane snaki -BRAK, Owoce- przeważnie zepsute pleśń 90 % osób zgłosiło reklamację NA CAŁEJ LINI PORAŻKA NIC SIĘ NIE ZGADZA CO JEST W OPISIE OFERTY. TEN HOTEL TO JAK TO MÓWIĄ NA BAZARZE JAK SPYTAJĄ GDZIE MIESZKASZ HANDLARZ: BIG SHIT


3.4
Dawid I Milenka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Witam! Właśnie wróciłem z tego hotelu i jedno co chciałem powiedzieć to jeden wielki syf(baseny brudne, jedenie ciągle takie same i stare, obsługa nie rozmawia po angielsku, w pokoju tylko kobieta poprawia pościel, wieczorem i czasami w południe brak wody bierzącej itp.)ogólnie bardzo nie polecam hotelu. Jeśli jakieś pytania proszę pisać dkmbziom69@o2.pl


2.0
Marcin

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Właśnie wróciłem z tego marnego Hotelu. Wszystko co jest opisane w ofercie się nie zgadza. Opcja All jest nie potrzebna bo wszystkiego ciągle brakuje począwszy od masła do napoi alkoholowych. Nie ma czegoś takiego jak snaki, Posiłki przetwarzane do skutku a owoce spleśniałe lub zgniłe albo skisłe. 90% polaków złożyło reklamacje. Najlepiej obrazuje film na: http://www.youtube.com/watch?v=fvo2PwhVXpo . powodzenia Nigdy więcej oraz nikomu nie polecam- oszustwo


2.0
Bentol

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Nic Nie będę Komentował tylko pokaże filmy: http://www.youtube.com/watch?v=fvo2PwhVXpo http://www.youtube.com/watch?v=kMrw3lM6IBQ http://www.youtube.com/watch?v=6xR0oFgohJU http://www.youtube.com/watch?v=FIQoPiJ3bIQ http://www.youtube.com/watch?v=k7NL5HVjndE http://www.youtube.com/watch?v=cq3jpI8Ukbo I to by było tyle Po prostu NIE POLECAM


6.0
Łukasz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2012

Byliśmy w hotelu w sierpniu 2009 roku. Podobno hotel często zmienia nazwę. Oficjalnie ma 4* jednak faktycznie zasługuje na 3*. Pokoje całkiem schludne, klimatyzacja sprawna bez zastrzeżeń, łazienka ok, wszystkie pokoje mają widok ba morze co jest dobrą stroną hotelu. Wyżywienie no właśnie, pierwszego dnia wrażenie pozytywne jednak z każdym kolejnym ocena gorsza. Śniadanie codziennie takie samo, kolacja zmieniała się, ale bez rewelacji. W barze notorycznie brakowało zaopatrzenia, czasami kończyło się popoludniu w ramach all inclusive - np. wszystkie mocne alkohole i nie było do połowy następnego dnia, a czasami od południa informowano, że nie ma tego czy innego alkoholu. Napoje i alkohole podawane w jednorazowych kubkach, które jeśli nie zostały wyrzucone i pogięte widzieliśmy kilka razy mycie plastików za barem. Obsługa fatalna, kelnerzy i barmani czasem mieli żal, że musza pracować. Niektórzy żalili się, że mało zarabiają i do tego nie dostają pensji od dawna. W trakcie pobytu doszło do kilku nieprzyjemnych sytuacji z kelnerami, którzy zdarzali się wręcz chamscy. Plaża hotelowa słaba, mało leżaków i dośc wąska. Dojście do plaży z hotelu ok 500m kamienistą drogą i przejściem pod główną ulicą. W hotelu byli głównie polacy i rosjanie. Ciężko mi polecić hotel, bo ma mnóstwo zaniedbań. Ja nie wymagałem wiele gdyż wyjazd kupiłem za bardzo małe pieniądze, ale w standardowej cenie nie byłby wart. Nadaje się dla młodych, niewymagających klientów.


6.0
Łukasz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2010

Po kolei to, co sam mogłem zobaczyć w ciągu 2 tygodni w 2009 r. we wrześniu: Hotel - nie są to 4*, ale 3*. Wygląd jest dobry, stan techniczny i czystość także. Liczba pokoi jest za duża w stosunku do reszty infrastruktury. Zdecydowanie jakość byłaby wyższa, gdyby wchodziło tam 150, a nie ponad 300 osób. 90% klientów to Rosjanie. Pierwsze wrażenie jest dobre. Pokoje - większość ma widok na morze, lub jedynie na basen i boczną uliczkę (ale i ona była ładna, bo z tyłu były domki z przepiękną roślinnością a w tle góry Taurusu). Panie sprzątaczki robiły swoją robotę solidnie, starały się i warto dać napiwek za ich ciężką pracę. Obsługa - zakochana w Rosjanach i klejąca się do nich. Do samych Rosjan zero zarzutów - byli kulturalniejsi i spokojniejsi niż Polacy, którzy robili wiochę. Co do obsługi - do Polaków podchodziła z dystansem, mało entuzjastycznie, ale w razie problemów pomogła. Słabo z językami, niektórzy umieli mówić w miarę komunikatywnie, po rosyjsku można rozmawiać biegle, więc znajomość przyda się! Panie powinny uważać na nachalne i niewybredne podrywy (mowa tu o singielkach). Turkowie są niestety upośledzeni pod względem romantyzmu i relacji męsko-damskich. Obsługa na 3+ Wyżywienie - jak na 3* all inclusive i tak było czymś nazwyczajnym, w dodatku płacąc jedynie 1800 zł! Była wołowina, raz kurczak, ziemniaki, ryż, makaron, masa jarzyn, trochę owoców, słabo ze słodkościami. Jednym słowem - monotonnie, non stop to samo, ale smacznie, pożywnie i pod dostatkiem. Gdyby chociaż była wołowina na zmianę z kurczakiem już byłoby fajniej. Otoczenie - plaża marna (gruboziarnista ze skalistym zejściem do morza!). Odradzam, chyba że tylko tam posiedzieć, bo inaczej można się uszkodzić. Zero rozrywki, animacje nudne, te same, brak imprez. Nudnawo. Lepiej jeździć na wycieczki, wędrować po okolicy (inny świat - bieda i bogactwo w kontraście). Były niedociagnięcia i zawsze można narzekać, ale przy ponad 300 osobach ciężko utrzymać maksymalny porządek. Sezon trwa już od kwietnia do września, więc przemiał jest olbrzymi, a obsługa nie jest olbrzymia, więc mają problem. Można dołożyć 400 - 500 zł i mieć już coś lepszego. Jak na ten poziom jest OK, ale nie wrócę już tam raczej. Wolę do Alanyi, która jest bajeczna.


4.0
Mon I Sła

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2009

Nie polecamy nikomu...Spędziliśmy tegoroczne wakacje w tym hotelu...jak dla mnie porażka! nie mieliśmy wygórowanych oczekiwań- naprawdę! Jednak to co zastaliśmy po przyjeździe do hotelu zniesmaczyło mnie! Juz na samym wstępie mieliśmy niespodziankę ...mianowicie dostaliśmy brudny pokój w którym pościel była używana (łóżko nie było zaścielone a na pościeli było mnóstwo włosów! ) na szafce nocnej leżały opakowania po prezerwatywach, łazienka również nie wskazywała na to aby ktokolwiek zaglądnął do tego pokoju przed naszym przybyciem! Masakra! ok to dopiero początek...po zejściu na recepcję hotelową ,oznajmiłam że dostaliśmy brudny pokój na co kobieta westchnęła i wzruszyła ramionami! Odpowiedziała mi że niestety nie może nic zrobić ,że za ok godzinę ktoś do mnie przyjdzie ...;/ była 6 rano- byliśmy zmęczeni po podróży ,chcieliśmy wypocząć! tragedia! Nasz pobyt w tym wspaniałym hotelu zaczął się od tego że musieliśmy sami sobie zmienić pościel i posprzątać chcąc wypocząć! Jeśli chodzi o resztę pobytu to tak w skrócie...plaża hotelowa nie ciekawa...mała ,niezadbana. Basen-ujdzie ale to dla nas bez znaczenia bo nie jesteśmy typem wczasowiczów leżakujących przy hotelowych basenach ;] Jedzenie marne, tydzień da się znieść ale w drugim tygodniu dojadaliśmy na mieście bo już mieliśmy dość wszechobecnych pomidorów ;) ogólnie wybór spory...na zasadzie ...pomidor w łódeczki ,pomidor w plasterki, pomidor w składce ;) w barze przy basenie dziwnym trafem bardzo często brakowało alkoholu...jakiegokolwiek! Wszystkie napoje były podawane ciepłe i wygazowane ;/ rewelka jak na upały! Często przy barze nikogo nie było i trzeba było być naprawdę cierpliwym żeby doczekać się na upragniony napój...który niestety w większości przypadków nie był schłodzony! Wakacje oczywiście wspominamy fantastycznie, ale tylko dlatego że nie spędzaliśmy za wiele czasu w hotelu i jego okolicach! Pozdrowionka dla wczasowiczów 27.08 - 10.09 :]


4.4
Monika

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2009

Zgadzam się z Opinią przedmówczyni. Hotel nie był super, ale za te pieniądze co nie wiem czy w innym biurze dali by nam coś lepszego. Jedyne zastrzeżenie do biura to opis hotelu, mimo iż może mam on 4* powinni pisać, że standard 3*. Sadze, że rezydenci się sprawdzili. Nie ściemniali,że hotel jest dobry tylko mówili jak to naprawdę wygląda. Jak się podeszło do Magdy to ona każdemu mówiła o możliwości zmiany hotelu i dużo osób od razu korzystało. Duże podziękowania bo bardzo dobrze nam doradziła, hotel bez dopłaty, bo w centrum i dyskoteka obok.Pojechała tam z nami i wybrała dobre pokoje. Więc jak ktoś się odrobinę wysilił żeby iśc do rezydentki to wszystko załatwiła ale to trzeba się było ruszyć z basenu co dla niektórych było za duzo bo woleli jedynie narzekać


5.0
a

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2009

Moim zdaniem ludzi ktorzy pojechali do tego hotelu i teraz nazekaja sa smieszni. Po pierwsze-na pewno kazdy z Was czytal opinie na jego temat przed wyjazdem ( a sa one bardzo zle), po 2 cena jest smieszna...wiec czego Wy sie do cholery spodziewaliscie?! Jak chcecie miec "luksusy" to zaplaccie te 2200 (za 2 tyg) czyli nie az tak duzo i pewnie bedziecie zadowoleni. Ja powiem tak-pokojami bylam bardzo zaskoczona bo byly naprawde ladne-przede wszystkim czyste,nie smierdzialo,nie bylo grzybow na scianach itp. Jedzenia-fakt-tragiczne i w dodatku ciagle to samo.Obsluga niemila,opryskliwa,traktowala ludzi z gory.Jedynym + pod tym wzgledem jest to, ze napoje w barze byly podawane bez limitow(jak to sie zdaza w innych hotelach) basen i lezaki do zniesienia,chociaz kiedy przeszla burza w basenie byl straszny syf i nikt nie raczyl tego posprzatac (na szczescie tego dnia przenosilam sie do innego hotelu-i tu jeszcze poprawie osobe wypowiadajaca sie wczesniej.Ja i moi znajomi przenieslismy sie BEZ DOPLATY do innego hotelu w Konakle-Kaliopa-tez k4 a byla mozliwosc przeniesienia sie do hotelu k5 za doplata 30 euro).Nastepna kwestia-animacje...niestety brak.Tzn.raz byl fakir dhow tyle ze "fakirem" byl animator z tego wlasnie hotelu i ogolnie nie wygladalo to ciekawie...oprocz tego byla mozliwosc wyjazdu za darmo z animatorami na dyskoteke do Alanyi (raz bylam). Ogolnie czytajac opinie przed wyjazdem tam spodziewalam sie czegos DUUUUUUZOOOOO gorszego,ale mimo wszystko byl to najgoszy hotel w jakim bylam.


2.0
marek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2009

wszyscy ktorzy pisali dobrze o tym hotelu oszukiwali.Aktualnie hotel holiday flower jest zamkniety-koniec dzialalnosci z powodu totalnego syfu.Wszyscy Polacy zostali na ich wyrazny wniosek przeniesieni do innego hotelu za doplata ,ale i tak sie to opłacało,bo kosztował duzo drożej.Ja też zostałem przeniesiony .Straszny syf ten holiday flower.,ale juz go nie ma.


7.6
Mikołaj

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2009

Miałem nie pisać opinii ale szlak mnie trafia , jak czytam te wypociny ...Za takie pieniądze ludzie mają czelność narzekać. Sam przelot trampingowy kosztuje 900 zł. no to ile zostaje na noclegi, jedzenie , picie, basen, morze , obsługę etc. Biura powinny robić listy turystów narzekających na ten hotel i nigdy nie sprzedawać im ofert wczasowych. Za taką cenę spodziewałem się dużo gorszych warunków a hotel mnie mile zaskoczył. Składajcie reklamacje...a najlepiej nigdy nie latajcie za granicę, bo psujecie wakacje normalnie myślącym osobom. Mam propozycję- zapłacę tym niezadowolonym...niech mi znajdą podobna cenowo ofertę (2 tyg. z all za 1650 zł. w Turcji). Powtórzę za rozsądnymi Gochą, Agą- czego spodziewaliście się za te pieniądze. Tak jesteście DZIADAMI>


2.4
Karolina

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2009

Już składamy reklamacje a jeśli chodzi o sam hotel to w zeszłym sezonie to był hotel TULIPAN co rok zmieniają nazwe hotelu zeby miec wogóle gości. obsługa nie miła i nie dziwie sie bo od miesiąca własciciel im nie płaci. Po pierwsze pretensje główne mam do samych polaków bo zamiast wziąść wszystkich wczasowiczów i razem przenieść się do innych hoteli to w dzień wylotu dowiedziałam się że zostały 4 pary polskie w hotelu i nikogo wiecej a tym bardziej jak z wiekszością mieliśmy kontakt. Rezydenci tez bezczelni bo wmawiali nam że były osoby zadowolone z tego pobytu. Składajcie ludzie reklamacje na ten hotel wszyscy co byli bo nie możmy im popuścic bo za rok znów będą mieli ten sam hotel!!!!Pozdrawiamy tych co wytrzymali do końca 9 wrzesień 2009 do 16 wrzesień 2009:)))


4.8
Janusz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2009

Hotel naprawdę znacznie poniżej standardu 4*. Pokoje w porządku, niektórym zdarzały się problemy z łazienką. Nam się hotel po prostu nie spodobał, dzięki pomocy rezydentki pani Magdy, w szybkim tempie zostaliśmy przeniesieni do innego hotelu. Oczywiście wiązało się to z dopłatą, ale i tak na tym dobrze wyszliśmy bo gdybyśmy chcieli ten hotel wykupić w Polsce zapłacilibyśmy znacznie więcej. Dziękujemy rezydentce za pomoc


5.6
Aga

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2009

Za 1650/2tyg z all od osoby byłam przygotowana na dużo gorsze warunki, także na miejscu było miłe zaskoczenie, że nie jest aż tak źle, jak to nie którzy piszą. Hotel faktycznie powinien mieć góra 3k.Pokoje czyste, nie miałam żadnych problemów technicznych, wyposażone zgodnie z opisem. Jedzenie monotonne, ale nie chodziłam głodna. Hotel dla nie wymagających klientów, chcących odpocząć, A dobre towarzystwo i podchodzenie do pewnych rzeczy z humorem wynagradza wszystko.


8.3
pawel

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2009

Pisze teraz z Hotelu flower-internet bezprzewodowy darmo.Bardzo polecam ten hotel pokoje czyste sprzatane ,jedzenie -można sobie nałożyc wiaderko i smaczne.Warto naprawde za te pieniadze,ale uwaga luksusow nie ma.


7.6
Małgorzata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2009

Wielki minus to wiecznie niezadowoleni Polacy. Banda gołodupców , którzy za 1650 zł. za 2 tyg. z all in. chcieliby mieszkać i jeść , jak w Hiltonie. Byłam w tym hotelu na przełomie sierpnia i września i jestem bardzo zadowolona. Pokoje czyste, codziennie sprzątane, za 1 lira sprzątaczka znosiła mi kwiaty, a ręczników miałam 10 codziennie zmieniane, podobnie pościel. Z łazienką nie było żadnych problemów. W pokoju TV, sejf , lodówka. Czysty basen, fajne 2 zjeżdżalnie czynne prawie cały dzień, do morza spacerkiem 3 min. Jedzenie takie sobie, ale sądząc po pełnych talerzach Polaków nikt nie był głodny. Alkoholu w barze nigdy nie zabrakło, a drobne usterki obsługa naprawiała na bieżąco. Podkreślam, że za te pieniądze- 4200zł za 3 osobową rodzinę byłam mile zaskoczona. Malkontenci powinni zapłacić duuużo więcej i wtedy mogliby oczekiwać luksusów. Byłam w kilku hotelach 5* i standard był o niebo lepszy ale i cena była dwukrotnie wyższa. Zatem chcesz mieć marmury i super jedzenie - nie kupuj oferty w tej cenie. Nie wiem na co liczyli ci wiecznie niezadowoleni...W hotelu spędziliśmy naprawdę fajne wakacje. Bardzo ważna uwaga- TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA OD WIECZNIE NIEZADOWOLONYCH DZIADÓW< KTÓRZY CHCIELIBY< ŻEBY ZA NIEWIELKIE PIENIĄDZE BIURO ZASPONSOROWAŁO IM SUPER HOTEL


3.4
Tomasz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2009

Hotel na pewno nie zasłużył na k4 góra to k3 Pokoje ujdą w tłoku z łazienką trochę gorzej… Jedzenie TRAGICZNE i nie dlatego ze nie odpowiada mi kuchnia Turecka jak wielu narzekających, że ich jedzenie jest nie dobre bo w innych hotelach o mniejszym standardzie było codziennie co innego do wyboru i było CIEPŁE w przeciwieństwie do tego HOTELU !!! codziennie to samo jedyne zmiany to np. kotleciki mięsne nie były prostokątne tylko okrągłe… porażka żeby inaczej smakowały to jeszcze by uszło ale nic ! BRAK ALKOHOLU O GODZINIE 21;00 co to ku.wa miało być do h.ja tym to mnie już zagieli do końca! Oceny 5 są wystawiane przez pracowników biur podróży którzy nawet nie umieją oszukiwać zamiast dać góra 4 to oni od razu 5 jak wszyscy dają 2 albo niżej a tu nagle ktoś daje 5 i pisze ze jest wszystko super pięknie… psss. najlepiej obejrzeć FILMIK który sam mówi za siebie kolegi Piotra z Poznania NIE POLECAM TEGO HOTELU !!!!!!!!!!!!


3.2
Piotr

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2009

zapraszam do obejrzenia hotelu na http://www.youtube.com/watch?v=X6bCpgSogak sami se przekonacie a ci co go chwalą to chyba niewiedza co robią


10
paweł

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2009

Hotel jak najbardziej ok.Jestem teraz w tym hotelu korzystam z bezprzewodoweo internetu bezpłatnego.Pokoje czysciutkie ,jedzenie dobre ,owoce arbuzy przepyszne.Tak wiec negatywne opinie pochodzą od innych konkurencyjnych biur,by zgnoić te oferte tylko dlatego,że tania.



Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.