Opinie o hotelu
Hesperia Isla Margarita

5.8
Średni
11 opinii

4.0

2052 opinie

Hotel zdecydowanie na plus. Duże, przestronne pokoje. Bardzo duży wybór dobrego jedzenia. Szeroka plaża przy hotelu z łagodnym wejściem do wody.

Hotel uznawany jako 5* ma maksymalnie 3*, obsługa room serwis - poniżej krytyki, rozrywki brak, wycieczki oprócz lotu do delty - brak, paliwo - 8 gr za litr, wynajem samochodów - budget - około 70 USD za dzień, pralnia - poniżej krytyki, hotel stary, zaniedbany, brak zieleni. Zwiedzilismy już Karaiby, Meksyk, Barbados, Tobago, itp. nic gorszego nie widziałam.

Katastrofa. Chavez wprowadził do Hotelu komunizm, ale tylko dla tubylców. Hotel pełen wielopokoleniowych rodzin Wenezuelczyków. Cudzoziemcy to niepotrzebny balast. Jedzenie kiepskie, żadnych rozrywek, obfajdane przez ptaki wyjście na basen, rozwalona terakota na basenie, popękane umywalki, brak wody w toaletach przy basenie i plaży, w zasadzie permanentny, tylko miejscowe trunki, serwis do niczego, plaża brudna i góra 20 leżaków z parasolami, p[okoje bez balkonów, jeden ręcznik na dwie osoby. Ogólnie porażka. Niestety wszystkie hotele w Wenezueli tak wyglądają. Pomysleć, że kiedyś ten hotel sie nazywał La Isla Bonita. Tak ... Madonna

Nie polecam. Nawet jak na Wenezuelę. Przeciętna oferta rekreacyjna. Plaża mija się z tym co zastajemy w opisie katalogowym. Zdezelowane leżaki plażowe. Jedzenie raczej dobre, choć przy ***** można spodziewać się więcej. Teren wokół hotelu przypomina wielką pustynię, a nie ekskluzywny hotel. Najlepsze są pokoje i możliwości wycieczek. Te drugie naprawdę pozostawiają wspaniałe wrażenia. Kończąc ja bym z chęcią odwiedził ten kraj jeszcze raz ale zatrzymałbym się w innym hotelu.

Jak na 5* to jesteśmy nieco rozczarowani. Plaża jest szara a nie biała. Leżaki hm gdybym wiedział zabrałbym swój z balkonu. Posiłki można zaliczyć na 5*. Okolica średnia najlepiej zaopatrzyć się w jakiś pakiet wycieczek, albo spędzać większość czasu po za hotelem bo będziemy doszukiwać się coraz większych bubli. Teren wokół hotelu średnio zagospodarowany. Za to imponują wnętrza hotelu. Także dość gustowne pokoje. Za tą cenę można znaleźć coś o wiele ciekawszego.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

4 601 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT7198
Nazwa  Hesperia Isla Margarita
Miejsce  Wenezuela / Margarita
Wyżywienie  All inclusive
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie sauna, dostęp do internetu, sporty wodne, windsurfing, tenis

Nasi klienci docenili

check

Rajskie plaże z białym piaskiem i krystalicznie czystą wodą

check

Tropikalne krajobrazy z palmami kokosowymi i bujną roślinnością

check

Kolorowe wioski z autentycznym rzemiosłem i lokalnym jedzeniem

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

5.8
Średni
11 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
4.8
Hotel
4.6
Położenie
5.8
Pokoje
6.9
Wyżywienie
6.9

Tripadvisor

4.0

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 11 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.2
Paulina

Zweryfikowana opinia pracownika


Pobyt - Listopad 2023
Grupa znajomych

Hotel zdecydowanie na plus. Duże, przestronne pokoje. Bardzo duży wybór dobrego jedzenia. Szeroka plaża przy hotelu z łagodnym wejściem do wody.

Zalety

Świetna lokalizacja Ogromny wybór jedzenia Bardzo duża przestrzeń

Wady

brak


3.6
Natalia Aynbinder

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Hotel uznawany jako 5* ma maksymalnie 3*, obsługa room serwis - poniżej krytyki, rozrywki brak, wycieczki oprócz lotu do delty - brak, paliwo - 8 gr za litr, wynajem samochodów - budget - około 70 USD za dzień, pralnia - poniżej krytyki, hotel stary, zaniedbany, brak zieleni. Zwiedzilismy już Karaiby, Meksyk, Barbados, Tobago, itp. nic gorszego nie widziałam.


4.4
Beata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2009
Para

Katastrofa. Chavez wprowadził do Hotelu komunizm, ale tylko dla tubylców. Hotel pełen wielopokoleniowych rodzin Wenezuelczyków. Cudzoziemcy to niepotrzebny balast. Jedzenie kiepskie, żadnych rozrywek, obfajdane przez ptaki wyjście na basen, rozwalona terakota na basenie, popękane umywalki, brak wody w toaletach przy basenie i plaży, w zasadzie permanentny, tylko miejscowe trunki, serwis do niczego, plaża brudna i góra 20 leżaków z parasolami, p[okoje bez balkonów, jeden ręcznik na dwie osoby. Ogólnie porażka. Niestety wszystkie hotele w Wenezueli tak wyglądają. Pomysleć, że kiedyś ten hotel sie nazywał La Isla Bonita. Tak ... Madonna


5.6
Zbyszek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2008

Nie polecam. Nawet jak na Wenezuelę. Przeciętna oferta rekreacyjna. Plaża mija się z tym co zastajemy w opisie katalogowym. Zdezelowane leżaki plażowe. Jedzenie raczej dobre, choć przy ***** można spodziewać się więcej. Teren wokół hotelu przypomina wielką pustynię, a nie ekskluzywny hotel. Najlepsze są pokoje i możliwości wycieczek. Te drugie naprawdę pozostawiają wspaniałe wrażenia. Kończąc ja bym z chęcią odwiedził ten kraj jeszcze raz ale zatrzymałbym się w innym hotelu.


6.6
mariusz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2008

Jak na 5* to jesteśmy nieco rozczarowani. Plaża jest szara a nie biała. Leżaki hm gdybym wiedział zabrałbym swój z balkonu. Posiłki można zaliczyć na 5*. Okolica średnia najlepiej zaopatrzyć się w jakiś pakiet wycieczek, albo spędzać większość czasu po za hotelem bo będziemy doszukiwać się coraz większych bubli. Teren wokół hotelu średnio zagospodarowany. Za to imponują wnętrza hotelu. Także dość gustowne pokoje. Za tą cenę można znaleźć coś o wiele ciekawszego.


6.2
Mateusz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2008

Hotel położony na odludziu. Osoby rozrywkowe nie mają co liczyć na życie nocne. Co do animacji nie mogę się zgodzić. były organizowane fajne wieczorki ( może różnica zdań wynika z innych terminów wyjazdu ). Posiłki dobre, urozmaicone. Personel sprawiał wrażenie jakby pracował w hotelu pierwszy dzień. W pokoju mieliśmy problem z a/c po dłuższych próbach naprawy zamieniono nam pokój. Żeby się nie nudzić proponuje wynająć samochód. Benzyna jest śmiesznie tania.


6.4
Asia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2008

Nie mogę powiedzieć że wyjazd był nie udany ale ze strony hotelu liczyliśmy na więcej. Animacje ograniczały się do jakiś smętnych gier. Wieczorem najlepiej było uciąć sobie spacer po plaży. All inc słabe. Najlepsze były drinki ale ile normalny człowiek może pić? Brak zieleni, totalnie psuję atmosferę. Czułam się jak na pustyni. Pokoje niczym specjalnie nie odbiegały od tych z niższych kategorią. Łazienka, tv, klima. Na uwagę zasługuje miła obsługa która za wszystko musiała świecić oczami.


4.4
FIKI

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2008
Grupa znajomych

Najgorszy 5-cio gwaizdkowy hotel, w jakim kiedykolwiek byłam.
Hotel, który można ocenić na maksimum 3 gwiazdki, chociaż w hotelach 3 gwiazdkowych zazwyczaj są ładniejsze i bardziej czyste łazienki. Wieczorami nic się nie dzieje. Program rozrywkowy w ciągu dnia ogranicza się do gry w Bingo!
Ogólnie wielkie rozczarowanie, przeżyć się dało dzięki drinkom w ramach all inclusive. Nie polecam!


4.0
Adam

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2007
Para

Czy to możliwe aby do hotelu o tej renomie czyli pieć gwiazdek przyjeżdzały na kolonie dzieci wenezuelskie w znacznej ilości???
Bo w czasie mojego pobytu było tam ich mnóstwo robiąc niesamowite zamieszanie i hałas.Jeżeli plaża w pobliżu hotelu dysponuje białym piaskiem to jest to opinia daltonisty , a jeżeli ta plaża jes duża to opinia minimalisty.Jak na pięciogwiazdkowy hotel to oferowane miejsca do leżenia dla gości hotelu to jakaś paranoja i ewenement na skalę światową.Zamieście zdjęcia tych miejsc do leżenia a nikt normalny za te pieniądze nie wybierze tej oferty.


8.2
Anna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2007
Singiel

UROCZE MIEJSCE :)
Miła i zawsze uśmiechnięta obsługa :)
Polecam dodatkowe wycieczki, w szczególności do Canaimy
Bardzo miło wspominam wakacje :)


8.6
bulcy

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2005
Para

Hotel jest położony na uboczu co oznacza, że osoby stęsknione nocnych wrażeń raczej ich tam nie będą miały. Ogólne wrażenie z pobytu w hotelu raczej pozytywne; na pochwałę zasługują animacje i tzw. wieczory tematyczne w restauracji i na scenie (meksykańskie, arabskie, itp.) i urozmaicone posiłki (dużo owoców i warzyw). Obsługa hotelowa sprawia wrażenie nieco zagubionej- należy się więc przyzwyczaić do słowa "maniana" choć obsługa w lobby bar bez zarzutu; pokój zmieniano nam dwukrotnie (raz z powodu niedrożności kanalizacji- brrrrr, a raz z powodu niesprawnego sejfu). W hotelu jest wypożyczalnia samochodów dzięki czemu można samodzielnie zwiedzić wyspę (benzyna kosztuje grosze) oraz biuro turystyczne, które oferuje ciekawe wycieczki w przystępnych cenach (szczególnie polecam wyprawę na wyspę Qubaqua).


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Hesperia Isla Margarita

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.