Opinie o hotelu
Haris Apartaments

1.0
Słaby
1 opinia

3.5

51 opinii

NIE POLECAM Z CAŁEGO SERCA. CO PRZEDSTAWIA OFERTA NA ZAŁĄCZONYCH ZDJĘCIACH MIJA SIĘ Z RZECZYWISTOŚCIĄ. Brud,poniszczony aneks kuchenny,jakieś małe robaki w toalecie. Pobrywane lampki nocne nad łóżkiem. Dodadkowe powieszenie gdzie słychać co chwilę spolszczanie wody z toalety innych gości hotelu. I straszny śród przy tym. Wtyczki ulokowane wysoko że ciężko naładować telefon. Przesyłam zdjęcia i sami zobaczcie. Tragedia. Te zdjęcia z oferty to chyba z 10 lat temu były robione. Teraz jest o 180 stopni inaczej.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

394 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT28257
Nazwa  Haris Apartaments
Miejsce  Grecja / Kreta / Kokkini Hani
Udogodnienia  basen odkryty, dostęp do internetu, darmowe wifi, bez paszportu, parking

Nasi klienci docenili

check

Różowy piasek i turkusowe wody na egzotycznej plaży Elafonisi

check

Najdłuższy w Europie wąwóz Samaria z zapierającymi dech widokami

check

Malownicze porty i weneckie domy w urokliwej Chanii

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

1.0
Słaby
1 opinia

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
1.0
Hotel
1.0
Położenie
1.0
Pokoje
1.0
Atrakcje dla dzieci
1.0
Sport i rozrywka
1.0

Tripadvisor

3.5

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 1 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
1.0
1.0
Piotr

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2023
Grupa znajomych

NIE POLECAM Z CAŁEGO SERCA. CO PRZEDSTAWIA OFERTA NA ZAŁĄCZONYCH ZDJĘCIACH MIJA SIĘ Z RZECZYWISTOŚCIĄ. Brud,poniszczony aneks kuchenny,jakieś małe robaki w toalecie. Pobrywane lampki nocne nad łóżkiem. Dodadkowe powieszenie gdzie słychać co chwilę spolszczanie wody z toalety innych gości hotelu. I straszny śród przy tym. Wtyczki ulokowane wysoko że ciężko naładować telefon. Przesyłam zdjęcia i sami zobaczcie. Tragedia. Te zdjęcia z oferty to chyba z 10 lat temu były robione. Teraz jest o 180 stopni inaczej.

Zalety

Brak jakiś zalet same wady

Wady

Same wady. BRUD,SMRÓD, ROBAKI, Wybrać inny hotel TYLKO NIE TEN


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Haris Apartaments

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.