6033 opinie
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Hotel położony w turystycznym regionie Costa Meloneras, ok. 2 km od słynnych wydm Maspalomas.
Ulokowanie nad samym morzem, przy promenadzie.
Poszukujący wakacyjnego relaksu, mogą skorzystać z kompleksu basenów oraz oferty spa.
Dla dzieci: miniklub dla dzieci, osobny brodzik, plac zabaw.
W pełni nie zgadzam się z negatywną opinią moich poprzedników.Jedzenie jest wyśmienite , wysokiej klasy,bardzo urozmaicone i z przepychem podane.Kelnerzy są bardzo mili i obsługa działa błyskawicznie.Pokój czysty,codziennie sprzątany,nasz z widokiem na ogród , częściowo na morze i baseny.Baseny super z bezpłatnymi leżakami .Miejsc dość,zawsze mogliśmy coś wolnego znaleźć.Wieczorem codziennie muzyka albo jakieś Show dobrej klasy.Cały kompleks jest ozdobiony pieknymi palmami i kaktusami różnego gatunki co daje hotelowi dodatkowy urok.Plaża przy hotelu jednak do najlepszych nie należy,ale jest czysto.Widok na morze z hotelu jest wspaniały.Ogólnie biorąc polecam ten hotel i myślę że kiedyś znów tu zawitam.
Wspaniała kuchnia. Położenie hotelu. Wygląd i wyposażenie hotelu. Miła i dobrze wyglądającą obsługa.
Bez zastrzeżeń .
BARDZO KIEPSKI GWIAZDKI W LOGO HOTELU TO CHWYT DLA DURNYCH KLIENTÓW DO KTÓRYCH RÓWNIEŻ I JA SIĘ ZALICZAM BO DAŁEM SIĘ NABRAĆ NA ZDJĘCIA W INTERNECIE I WYKUPIŁEM MIEJSCA WE FIRMIE NECKERMANN , KTÓRA W OGÓLE CHYBA NIE WIE GDZIE WYSYŁA SWOICH KLIENTÓW . CHĘĆ ZYSKU NA KLIENCIE FIRMA KLIENTA STAWIA NA OSTATNIM MIEJSCU W SWEJ OBSŁUDZE .SŁOWEM BYŁEM W WIELU TEGO TYPU HOTELACH ALE TAKIEGO ZAWODU JAK W TEJ SYTUACJI JESZCZE NIE MIAŁEM.OPRÓCZ CENY TO NIC CO OFERUJE TEN HOTEL NIE POKRYWA SIĘ Z GWIAZDKAMI ZNAJDUJĄCYMI SIĘ W LOGO. PRZED WYBOREM TEGO HOTELU TO RADZĘ SIĘ DOBRZE ZASTANOWIĆ I SPRAWDZIĆ CO OFERUJĄ.
ŻADNYCH DNO I NASTAWIENIE NA WYDOJENIE KLIENTA.
NIE SPOSÓB WSZYSTKICH WYMIENIĆ BO MUSILBYM ZAPISAĆ KILKA STRON ,WYMIENIĘ KILKA O KTÓRYCH BIURO SPRZEDAJĄC MIEJSCA NIE WYMIENIŁA JAKO ZAJĘCIA DODATKOWE PODCZAS POBYTU, TO ŁAPANIE MRÓWEK W POKOJU , PRZEGANIANIE KARALUCHÓW, NA STOŁÓWCE Z PIECZYWA,SMRÓD W ŁAZIENCE BO WENTYLACJA TO TYLKO ATRAPA W OGÓLE NIE CZYNNA BO CHYBA OD POCZĄTKU POWSTANIA HOTELU NIE CZYSZCZONA,PORDZEWIAŁA A W ŚRODKU ZATKANA KURZEM JEŻELI BY KTOŚ POTRZEBOWAŁ PRZED ZAKUPEM POBYTU W TYM HOTELU ZOBACZYĆ TO DODATKOWE ZAJĘCIE TO DYSPONUJE NAGRANIEM I ZDJĘCIAMI.
Hotel 5 gwiazdkowy - położenie hotelu ładne, hotel atrakcyjny wizualnie natomiast łazienka bez bidetu, wanna z połówką parawanu i muszlą klozetową blisko umywalki. Jak na 5 - gwiazdkowy standard to zdecydowanie za mało. Co do obsługi hotelowej - kosz opróżniony i sprzątanie pokoju dopiero w trzecim dniu pobytu. Po wręczeniu napiwku znalazły się szlafroki i świeże ręczniki, balkon nie sprzątany cały tydzień. W barze nocnym standardem było czekanie na kelnera 10-15 minut na przyjecie zamówienia. Podczas śniadań i obiadów zła organizacja posiłków serwowanych na bieżąco stwarzała kolejki. W hotelu nie stosuje się opasek na rękę - wszędzie trzeba okazywać kartę - klucz do pokoju, co było dla mnie szczególnie uciążliwe. Przy każdym zamówieniu w barze nocnym, restauracji, barze przy basenie (nawet do pojedynczej wody) należało okazać kartę i obsługa wystawiała pokwitowanie (po tygodniowym pobycie mamy kilkadziesiąt kartek). Lunch tylko w godzinach 13.30 - 15.30, zarówno w restauracji jak i barze przy basenach. Jedzenie jak na 5 gwiazdek nie zachwyca. Wykupiłem tygodniowy pobyt "ALL INCLUSIVE" + pakiet ALL RISK za 4700 pln - uważam, że pobyt absolutnie nie warty tej ceny. Andrzej i Elżbieta
Tripadvisor