Opinie o hotelu
H10 Cambrils Playa

6.2
Średni
11 opinii

Zanim napisałem swoją opinię to przeczytałem wszystkie poprzednie i nie zgadzam się tylko z jedną. Tą pochwalną. Oferta hotelu jak na standard 4* w opcji All In jest słaba. Choć kawę podawali już w filiżankach. Pobyt w hotelu zaczęliśmy od tego, że nie mieli naszej rezerwacji (kompletnie nic, ani nazwisk ani numerów) i w związku z tym nie mieliśmy pokoju. Jak się szybko okazało nie byliśmy jedynymi. Za kontuarem panował totalny bałagan, choć przyjechało zaledwie 6 rodzin (w zeszłym roku na Zakynthos dwie panie zakwaterowały 8 rodzin w 20 minut). Po 2 godzinach i interwencji rezydentki (kapitalna Pani Alicja) dostaliśmy pokój i tu muszę obiektywnie przyznać, że mieliśmy szczęście w tym całym nieszczęściu bo okazało się, że jako jedyni Polacy mieszkaliśmy od strony basenu a nie ulicy. All In polega na tym, że na śniadanie jesz i pijesz do woli, ale na obiad i kolację możesz się napić jeśli zamówisz u kelnerów, którzy podchodzą tylko raz (modląc się abyś dużo nie zamówił) a potem unikają kontaktu wzrokowego. Sprzątanie ogranicza się do pościelenia łóżek. Ręczniki wymieniono jak rzuciliśmy je na łóżko z napiwkiem (słyszałem, że niektórzy rzucali na podłogę aby poskutkowało). Pościel natomiast nie została zmieniona nawet raz (na Krecie w Solimar Aquamarine 3* zmieniano co drugi dzień) Na szczęście wycieczki do Montserrat i Barcelony, fontanny w Salou, morze, plaża, okolica, promenada oraz rezydentki: Pani Alicja i Dominika to CLUE tych wakacji i nawet słaby hotel(4/10) ich nie popsuły. Nie jestem przesadnie wymagający. Nigdy też nie kieruję się tym, aby najeść się i napić jak przysłowiowe zwierzę bo to za free. Wybieram All In z czystej wygody. Ale w tym hotelu czułem się niechciany w barze i restauracji. Przestrzegam tych, którzy głównie nastawiają się na pobyt w hotelu. Jeśli jednak ktoś planuje wycieczki i wypady to nie pożałuje bo Złociste Wybrzeże oferuje turystycznie bardzo dużo. Ocena wakacji: 9/10

generalnie ok, ale dyskryminacja osób z opaską allin przez obsługę nie do przyjęcia. Jedna jedyna rzecz, ale to właśnie przez nią nigdy bym tam nie wróciła.

Wszystkie wady opisane w treści powyżej. Zalet praktycznie nie ma.

Witam Polecam gorąco hotel Cambrils Playa.Pokoje duże ,czyste sprzątane codziennie.Pyszne jedzenie.Piękne plaże.Nic dodać nic ująć.

własnie wróciliśmy z hotelu . mamy mieszane odczucia. z jednej strony pokoje czyste, dosyć duże, odremontowane- przyjemne. pozostały hotel- lata 70-te. w czerwcu nie wszystko działa- sauna, jaccuzi, kort tenisowy- klienci nawet nie mają pojęcia gdzie jest (nieczynne). w barze dyskryminacja gości all incusive. windy (zanim tam byłam myślałam że osoby piszące przesadzają) TRAGEDIA- powolne, długo się czeka, a w ostatni dzień (przed samym wylotem)mieliśmy bardzo stresującą sytuację ponieważ winda zacieła się- pomimo nieustannego dzwonienia dzwonkiem alarmowym na recepcję nikt się nie zjawił aby nam pomóc. gdyby nie to że był z nami Rusek ktory otworzył drzwi siłą rekami, spoznilibysmy się na transfer na lotnisko. a propo rezydentki i transferu- na lotnisko nie jechała z nami, kierowca tylko zapytał czy ITAKA i cos tam policzyl. ale pewnoci że by na nas poczekali albo zorientowali się ze brakuje nie ma. bysmy w windzie zostali... to samo w drodze do hotelu- goscie sami jechali, sami się kwaterowali (nie wszyscy znają jezyk), bo pani rezydentka ma 5 samolotów do odebrania.spodziewałam się wyzszego poziomu od ITAKI. reasumując- hotel ok dla osób mało wymagających, nie kupiłabym go za ponad 2 tys. nie zasługuje na 4 gwiazdki.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 379 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT22957
Nazwa  H10 Cambrils Playa
Miejsce  Hiszpania / Costa Dorada / Cambrils
Wyżywienie  All inclusive
Udogodnienia  basen odkryty, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, fitness, darmowe wifi, tenis, rowery, parking

Nasi klienci docenili

check

Złociste plaże otoczone sosnowymi lasami i krystalicznie czysta woda

check

Park rozrywki PortAventura idealny dla rodzin

check

Zabytkowe ruiny rzymskie w Tarragonie i klimatyczne uliczki miasta

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.2
Średni
11 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
5.6
Hotel
5.0
Położenie
7.4
Pokoje
6.6
Wyżywienie
6.3

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 11 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.2
4.8
Grzesiek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2015
Rodzina z dziećmi

Zanim napisałem swoją opinię to przeczytałem wszystkie poprzednie i nie zgadzam się tylko z jedną. Tą pochwalną. Oferta hotelu jak na standard 4* w opcji All In jest słaba. Choć kawę podawali już w filiżankach. Pobyt w hotelu zaczęliśmy od tego, że nie mieli naszej rezerwacji (kompletnie nic, ani nazwisk ani numerów) i w związku z tym nie mieliśmy pokoju. Jak się szybko okazało nie byliśmy jedynymi. Za kontuarem panował totalny bałagan, choć przyjechało zaledwie 6 rodzin (w zeszłym roku na Zakynthos dwie panie zakwaterowały 8 rodzin w 20 minut). Po 2 godzinach i interwencji rezydentki (kapitalna Pani Alicja) dostaliśmy pokój i tu muszę obiektywnie przyznać, że mieliśmy szczęście w tym całym nieszczęściu bo okazało się, że jako jedyni Polacy mieszkaliśmy od strony basenu a nie ulicy. All In polega na tym, że na śniadanie jesz i pijesz do woli, ale na obiad i kolację możesz się napić jeśli zamówisz u kelnerów, którzy podchodzą tylko raz (modląc się abyś dużo nie zamówił) a potem unikają kontaktu wzrokowego. Sprzątanie ogranicza się do pościelenia łóżek. Ręczniki wymieniono jak rzuciliśmy je na łóżko z napiwkiem (słyszałem, że niektórzy rzucali na podłogę aby poskutkowało). Pościel natomiast nie została zmieniona nawet raz (na Krecie w Solimar Aquamarine 3* zmieniano co drugi dzień) Na szczęście wycieczki do Montserrat i Barcelony, fontanny w Salou, morze, plaża, okolica, promenada oraz rezydentki: Pani Alicja i Dominika to CLUE tych wakacji i nawet słaby hotel(4/10) ich nie popsuły. Nie jestem przesadnie wymagający. Nigdy też nie kieruję się tym, aby najeść się i napić jak przysłowiowe zwierzę bo to za free. Wybieram All In z czystej wygody. Ale w tym hotelu czułem się niechciany w barze i restauracji. Przestrzegam tych, którzy głównie nastawiają się na pobyt w hotelu. Jeśli jednak ktoś planuje wycieczki i wypady to nie pożałuje bo Złociste Wybrzeże oferuje turystycznie bardzo dużo. Ocena wakacji: 9/10

Zalety

Bardzo blisko do plaży. Wieczorne \"imprezy\", co prawda skierowane głównie dla Hiszpanów, ale jednak było miło. Dobre godziny posiłków: 8:00 - 10:30, 13:00 - 15:30 oraz 19:30-22:00

Wady

Smród z kanalizacji. Chaos na recepcji. Bardzo widoczne gorsze traktowanie gości All In w barze i w restauracji. Bardzo kiepski Pool Bar. Brak wymiany pościeli prze 8 dni. Bardzo długo sprzątali pokoje - nawet do 16-tej Nie domykające się drzwi łazienkowe. Zero znajomości angielskiego - tylko z jedną osobą na recepcji można było się dogadać bez problemów.


7.0
Kasia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2015
Para

generalnie ok, ale dyskryminacja osób z opaską allin przez obsługę nie do przyjęcia. Jedna jedyna rzecz, ale to właśnie przez nią nigdy bym tam nie wróciła.


2.6
Magda

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2014
Para

Wszystkie wady opisane w treści powyżej. Zalet praktycznie nie ma.

Zalety

Czysty basen

Wady

-Fatalne nieświeże!!! jedzenie,bez smaku,monotonne. -Pokoje brudne,nie czyszczone -Pościel nie zmieniana! -Brudne ręczniki! -Łazienki w fatalnym stanie!! -Zimna woda w basenie,bardziej niż w morzu -Obskurny stary zaniedbany hotel -Antypatyczna obsługa -W all inclusive zjełczałe soki -Wi fi działa tylko w holu -Winda to jakies nieporozumienie.Można jej sie nie doczekać.Non stop zepsuta. -Połamane leżaki i krzesełka nad basenem


9.6
Monika

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2014
Para

Witam Polecam gorąco hotel Cambrils Playa.Pokoje duże ,czyste sprzątane codziennie.Pyszne jedzenie.Piękne plaże.Nic dodać nic ująć.


7.0
Kamila

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2014
Para

własnie wróciliśmy z hotelu . mamy mieszane odczucia. z jednej strony pokoje czyste, dosyć duże, odremontowane- przyjemne. pozostały hotel- lata 70-te. w czerwcu nie wszystko działa- sauna, jaccuzi, kort tenisowy- klienci nawet nie mają pojęcia gdzie jest (nieczynne). w barze dyskryminacja gości all incusive. windy (zanim tam byłam myślałam że osoby piszące przesadzają) TRAGEDIA- powolne, długo się czeka, a w ostatni dzień (przed samym wylotem)mieliśmy bardzo stresującą sytuację ponieważ winda zacieła się- pomimo nieustannego dzwonienia dzwonkiem alarmowym na recepcję nikt się nie zjawił aby nam pomóc. gdyby nie to że był z nami Rusek ktory otworzył drzwi siłą rekami, spoznilibysmy się na transfer na lotnisko. a propo rezydentki i transferu- na lotnisko nie jechała z nami, kierowca tylko zapytał czy ITAKA i cos tam policzyl. ale pewnoci że by na nas poczekali albo zorientowali się ze brakuje nie ma. bysmy w windzie zostali... to samo w drodze do hotelu- goscie sami jechali, sami się kwaterowali (nie wszyscy znają jezyk), bo pani rezydentka ma 5 samolotów do odebrania.spodziewałam się wyzszego poziomu od ITAKI. reasumując- hotel ok dla osób mało wymagających, nie kupiłabym go za ponad 2 tys. nie zasługuje na 4 gwiazdki.


3.6
saldame

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2013
Para

Nie polecam tego hotelu Polacy jak goście drugiej kategori. Drinki kawa w kubkach papierowych all inklusiv gorzej jak w opiece społecznej . My jesteśmy obywatelami Duńskimi i pierwszy raz polecieliśmy z polskim biurem podróży wspólczuć tym co ta maja zamiar się tam wybrać


4.2
ELŻBIETA SALMAN

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2013
Para

jest okropnie nie polecam nikomu o 24 trzeba spać jedzenie słabe szczególnie śniadania Basen z zimna woda nikt się kąpał drinki w papierowych kubkach tragedia


6.4
Ewa

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2013
50+

Obsługa w jadalni bardzo niesympatyczna . Super rezydentka Alicja i super facet w obsłudze baru . W pokojach brakuje wody do picia . Jest telewizor ale pilot do odebrania w recepcji za 10 ? . Brak w pokoju lodówki . ogólnie nie starają się o dobre wrażenie . Mieliśmy wśród nas młodych ludzi którzy brali tam ślub . Hotel nie wykorzystał tego jako reklamy a nawet nie zafundowali młodym szampana lub butelki wina . pierwszy raz spotkałam się z takim brakiem sympatii do klientów . Natomiast okolica , plaża i widoki oraz wycieczki super .


8.0
grzegorz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2013
Para

w oficjalnym piśmie hotelarskim wydanym w 2013 hotel ma 3 gwiazdki , natomiat na hotely są doczepione cztery. Sam obiekt czysty i zadbany ale podawanie kawy w kubeczkach służących dentystom do płukania jest dość denerwujące i dyskryminujące hotel . Obsługa w barach niejednokrotnie ignoruje gości noszących opaski all in wdzięcząc się do osób płacących za napoje. Osobny temat to zachowanie Polaków ( nie wszystkich ) picie na umór i wrzaski na korytarzach o trzeciej czy czwartej w nocy to w ich wykonaniu standart. Tak było w dniach 01-07 lipca2013 . Pozdrawiam panią której śmiech mógłby z powodzeniem konkurować z chichotem hieny.


7.4
monia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2012
Rodzina z dziećmi

Ogólne wrażenie pozytywne - duże baseny, dostępność leżaków o każdej porze, plaża bardzo blisko, pokoje przyjemne i czyste, jedzenie smaczne choć dość monotonne. Klienci z opcji all inclusive obsługiwani w drugiej kolejności, napoje wyłącznie w plastikach (nawet kawa i herbata), przekąski tragiczne (hamburger, hot dog, frytki i tyle). Jeśli macie późno wylot do kraju zapomnijcie o możliwości przedłużenia doby - czeka was koczowanie. Nie polecam też podróży windą - albo stracicie cierpliwość w oczekiwaniu na nią, albo drzwi się zamkną podczas wsiadania. Plac zabaw dla dzieci tez pozostawia wiele do życzenia.


7.4
Klient Itaki

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2012
Para

Hotel zasługuje na 3 gwiazdki, a nie na 4 które uzyskał w tym roku.Ogólnie wrażenie dobre, pokój,basen ,odległość do plaży,wyżywienie,ilość i rodzaj trunków dostępnych w all nie budziła zastrzeżeń dla kategorii 3 gwiazdkowej. Jedyne co jest zaskakujące to wyczuwalna dyskryminacja przez obsługę w barach osób z opcji all czyli nie obsługiwanie stolików zajmowanych przez te osoby,nie sprzątanie kubeczków papierowych z logo pepsi ze stolików.Subiektywnie muszę przyznać,że pierwszy raz czułem się dyskryminowany nosząc śmieszną papierową opaskę all.Ale podawanie herbaty w porze wieczornej w kubeczkach papierowych dla starszych osób, z którymi miło mi było spędzić wakacje, było uwłaczające dla hotelu mieniącego się na 4 gwiazdki.Menedżer hotelu chyba zapomniał,że goście all dokonali wpłaty gotówki z góry i tak jak w innych hotelach w Hiszpanii w których przebywałem po godz.20 w barach powinno obowiązywać szkło / szkło było dostępne tylko do posiłków głównych/. Zasada powinna być jedna.Gość chce spędzić wieczór z kulturą,czyli stara się przyjść do baru nie w kąpielówkach i byle jak ubrany i tego samego oczekuje od obsługi i menedżera,który powinien zarządzić po 20 podawanie napojów z kulturą obowiązującą w cywilizowanym świecie czyli w szkle i obsługiwanie gości siedzących przy stolikach z opaskami z all, a nie odsyłanie ich do baru.



Zobacz na mapie

H10 Cambrils Playa

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.