Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Rejon słynący z pięknych, szerokich, piaszczystych plaż.
Dla szukających rozrywek - wiele ciekawych możliwości spędzania wolnego czasu.
Bogata infrastruktura: dużo restauracji, sklepów, barów.
Dobre możliwości komunikacyjne do innych miejscowości i okolicznych zabytków.
Rewelacyjny stosunek jakości do ceny. Przy odrobinie szczęścia z perfekcyjną pogodą - mogą być wakacje marzeń
Pokoje, obsługa, wyżywienie
Brak polskich animacji
Byliśmy w terminie 14-21 07.2023. w 4 osoby dorosłe. Hotel super. położenie blisko plaży, Jedzenie bardzo dobre i w dużym wyborze, obsługa extra, czysto , serwis plazowy , drinki dobre. Jedzenie bardziej tureckie niż bułgarskie, ale to na plus, szef kuchni jest Turkiem. Bardzo dba o jakość. bary czynne długo. Położenie w samym końcu Złotych Piasków więc cisza i brak tłumów, animacje raczej dla dzieci, Brak wieczorków tanecznych dla dorosłych jesteśmy bardzo zadowoleni. 4 gwiazdki z dużym plusem .Janusz z Polski.
bardzo dobre jedzenie i drinki , brak kolejek, położenie 50 m od plaży, czysto.
brak polskich tłumaczeń i opisów, a Polacy dość liczni
Hotel naprawdę przyjemny, dobry standard, przestronne funkcjonalne pokoje oraz szeroka oferta drinków all inclusive.
Plaża zaraz obok hotelu, pyszne jedzenie oraz drinki, ładne pokoje.
Trzeba uważać na zawartość lodówki w pokojach(korzystanie za odpłatnością)-przy korzystaniu z nich(np piwo,soki,coca-cola)servisroom dopisuje produkty! do rachunku!! piwo z pokoju 5 lv.,piwo na zewwnątrz ze sklepu-1.20 lv!.Z delfinarium najlepiej korzystać indywidualnie,a nie z wycieczką organizowaną.Wycieczka organizowana to 90 lv za osobę dorosłą i 30 lv za dziecko.Bilet na miejscu kosztuje 20 lv a dziecko 10 lv.Taryfa w 2 strony to 48 lv i taryfiarz nie liczy czasau oczekiwania-poprostu można się z nim umówić na godzinę.W samym delfinarium często są promocje cenowe(50%) ale wycieczka z hotelu tego nie uwzględnia.Poza tym lepiej wymieniać walutę w hotelu,na mieście albo u rezydenta.Wymiana na promenadzie kończy się zaskoczeniem-zaniżają mocno kurs bez poinformowania.Średni kurs za euro to 1,85 do 1,88 lv-na promenadzie 1,46 do 1,57 lv!Poza tym bardzo fajnie,Rezydent BARDZO wporządku!
hotel ładny, pokoje ładne, wyżywienie dobre, ale całe zaplecze obsługowe fatalne-myślą, że my Polacy nie umiemy przeliczać, na każdym kroku trzeba się pilnować aby nie dać się przez nich wykantować, nawet na posiłkach przy szwedzkim stole stoją plastikowe pojemniczki aby wrzucać im pieniążki za przyżądzone posiłki, większość całej obsługi przynajmniej z którą się spotkałem to cwaniaki-myślą jak nas tylko oszukać, żyją jeszcze w czasach komuny, przynajmniej nas tak traktują, poza tym wszędzie drożyzna-ceny znacznie wyższe od np Lazurowego Wybrzeża. Na dzień dzisiejszy nie polecam Złotych Piasków
Jestem osobą, która sporo już widziała i była w hotelach 4 i 5* na obszarze całego basenu M. Śródziemnego i nieco dalej, dlatego moja opinia może się nieco różnić od tych, których wyjazd do Bułgarii był pierwszymi wakacjami zagranicznymi lub pierwszym pobytem w hotelu 4*.Hotel jest położony chyba najlepiej w całych Złotych piaskach- do plaży przejśćie przez małą i spokojną uliczkę/promenadę (która ciągnie się przez całą miejscowość). Plaża raczej czysta (nie licząc przybywającej ilości petów oraz plastikowych kubeczków po napojach w opcji AI).
Restauracja główna dość duża, ustawna, nie czuć tej ilości ludzi z kompleksu hotelowego. Jedzenia dużo, niestety smakowo prezentuje się średnio. Niezły bufet sałatkowy, duży wybór owoców (codziennie: arbuzy, grejfruty, pomarańcze, brzoskwinie, nektarynki, melony, kiwi, jabłka, banany) i słodyczy (lody, ciasta, ciasteczka, desery, musy, pianki itp itd). Obsługi na sali jest za dużo i kręcą się z nudów po sali, choć pracy nie ma. Basen żenujących rozmiarów, o żenującej czystości (pływające zwłoki robaków, których przybywa z dnia na dzień), oblegany, wypełniony po brzegi ludźmi.Recepcja to jeden wielki żart.
Nikt nie umie po angielsku, ciężko jest się porozumieć w języku innym niż rosyjski. Jest to wręcz karygodne, żeby w hotelu sieciowym, posiadającym 4*, niemal nikt nie umiał mówić po angielsku na poziomie pozwalającym wytłumaczyć chociażby gdzie jest restauracja albo snack bar.Snack bar na plaży- picie, ciastka i trochę owoców. Snack bar przy basenie Obzor- lody, trochę warzyw, jakieś mięso.Wydaje mi się, że tylko obecność w sieci Iberostar trzyma poziom w tym hotelu. Bez międzynarodowych regulacji w sprawie jedzenia i obsługi byłoby bardzo marnie. Dziwi mnie fakt, że Hiszpanie trzymają tak słaby hotel pod nazwą swojej marki.
Za leżaki i materace trzeba płacić (leżak 6lv, materac 2lv, parasol 6lv), do tego na plażę, która szumnie nazywa się \"Iberostar beach\" nie można wnosić napojów z baru przy plaży, dlatego lepiej iść na kawałek z pomarańczowymi parasolami tuż obok snack baru.Pokoje dość duże, nieźle wyposażone, niestety łazienki niedomyte i czasami śmierdzące (ogólne problemy z kanalizacją w Bułgarii).
Super hotel - idealne położenie przy plaży - mieliśmy pokój rodzinny - widok kosmos - morze wlewa się do pokoju - piękne wschody i zachody słońca - kuchnia bardzo,bardzo pyszna i urozmaicona - czyściutko - goście 90% Niemcy - gorąco polecam
100% OK
Pobyt w hotelu Sentido Marea niestety krótki bo 10 dniowy. Miłe zaskoczenie, bo hotel po gruntownym remoncie, który kończył się przed otwarciem sezonu. Wykupiliśmy pokój z widokiem na morze ale przydzielony został z bocznym widokiem na morze na 9 piętrze ponieważ nie wszystkie pokoje były oddane po remoncie. Nam zamieniono pokój na właściwy na drugi dzień. Wprawdzie na parterze ,ale mimo że przy alejce spacerowej to był cichy a blisko było wszędzie bez czekania na windę, gdzie jest ich kilka. Posiłki urozmaicone i bardzo smaczne oraz zawsze ciepłe. Do wyboru na lunch i kolację zawsze pyszne 2 rodzaje zup, a różnych owoców było co niemiara (nigdy dotąd takiej różnorodności nie oferował żaden hotel , w którym bywaliśmy). Ponadto serwowane były na śniadanie soki wyciskane ze świeżych owoców. Jedzenie i picie to prawdziwe All Inc. Miła obsługa, pokoje codziennie sprzątane, pościel wymieniana co drugi dzień i jak na te 4* to w 100% się pokrywa. Dałbym nawet 4,5*. Pierwszy raz w Bułgarii ale zaskoczenie bardzo pozytywne, chociaż koszt za pobyt 10 dniowy w terminie 06-16.06. br. tj. przed wakacjami, wg mnie chyba ciut za wysoki.
Hotel po kapitalnym remoncie z nową nazwą Sentido Marea sieci Grifid (jeden z sześciu w Złotych Piaskach), blisko plaży w spokojnym miejscu. Pyszne jedzenie i znakomite drinki.
brak
Miałam duże obawy rezerwując wczasy w Bułgarii.. Jednak okazały się nie potrzebne! Przemiłe zaskoczenie. Hotel położony w spokojnej okolicy, duża piaszczysta plaża hotelowa. W cenie serwis plażowy. Smaczne posiłki, ogromny wybór potraw, świeże owoce. Pokój czysty, zadbany, sprzątany codziennie. Ogólne wrażenia mega pozytywne! Polecam każdemu.
Blisko plaży, w spokojnej okolicy, do centrum 20 minut spacerkiem, przemiła obsługa hotelowa, smaczne jedzenie.
Absolutny brak wad!
Hotelowa restauracja z tarasem i przepięknym widokiem na samo morze. Rewelacyjne położenie hotelu. Dla dzieci wydzielona część basenu, mini klub, plac zabaw, a w sezonie również animacje. Polecany dla rodzin z dziećmi. Bardzo ładnie, czysto i przyjemnie.
Świetne położenie tuż przy długiej, piaszczystej plaży.
Brak
Hotel bardzo nam się podobał (2+2) super animacje dla dzieci (niestety tylko po niemiecku i rozyjscku ale i tak super), hotel przy samej plaży, piękny widok z balkonu, zdecydowanie za mały basen, ale w końcu plaża jest po nosem. To był nasz drugi wyjazd do BŁG i stwierdzamy, że hotel na dobrym+ poziomie jak na 4*, Drinki w opcjii ALL przyzwoite, drinki i późna kolacja serwowane do 2,30 w nocy! , jedzenie dużo i smacznie przez 7 dni nic się nie powtórzyło,Jedyny minus to wirus żołądkowy, który złapał mnie i żonę, polecam wziąć jakieś probiotyki (lub mocno korzystać z opcjii ALL)- dzieci nie złapało, u znajomych było podobnie. Hotel położony na uboczu Złotych Piasków (cisza) w razie czego można promenadą nadmorską dojśc do dyskotek ok 20-25 min spacerkiem lub dojechać kolejką w 5-10 min, (4 LV za osobę = 8 PLN)w razie pytań prosze pisać w miarę mozliwości odpowiem.
Hotel b fajny, jedynym mankamentem jest trochę mały basen, ale ja nie jeżdżę za granicę żeby siedzieć na basenie. W PL chodzę na basem a w lato wolę plażę, która jest pod nosem, można skoczyc po piwko (co prawda niewielkiej pojemności) ale jako, że jest blisko można chodzić co 15 min;) Opcja AL, na 4 gwiazdki. Wystarczająco.
Hotel czysty i zadbany. Klimatyzacja bez zarzutu. Jedzenie urozmaicone i smaczne. Plaża piękna, piaszczysta tylko leżaki i parasole płatne ale idzie wytrzymać. Przykro tylko, że Polacy są gorzej traktowani niż Niemcy. Biuro podróży Neckerman to niewypał!!!!
Nie mam żadnych uwag co do hotelu natomiast mam bardzo krytyczne uwagi do organizatora Biura Podrózy Neckerman Polska Sp z o.o Warszawa
Super Hotel ,Czyste pokoje ,Bardzo dobra lokalizacja. Animatorzy to ludzie z ogromnym talentem checiami oraz otwarci do ludzi ,mimo tego że animacje były nie w Jezyku Polskim to były rewelacyjne.Szkoda tylko że Polacy w Złotych Piaskach sa turystami traktowanymi gorzej od Rosjan,Niemców czy Francuzów .Z czystym sumieniem Polecam ten Hotel.
idealne ! POLECAM GORĄCO WSZYSTKIM !
Pierwszy raz zawitałam do Bułgarii i raczej długo,dłuuuugo nie zawitam. Obsługa nie mówi po angielsku, wyraz twarzy u kelnerów wyraźa \"lekki\" niepokój, następnie jest ucieczka :). Nie mówię po rosyjsku, więc wystąpił problem z komunikacją :). Plaża brudna, leżaki, materace i parasole \"wynajmowane\" są do 18.00 i ani minuty dłużej, bo pan wyciąga materace niemal zrzucając na piaseczek :),tłumacząc, po rosyjsku, że jest tylko pracownikiem. Z basenu nie korzystaliśmy, troszkę mało miejsca. Jedzenie dobre, choć gorzej z obsługą. Trzy osoby z naszej ekipy miały wirus, u jednej skończyło się lekarzem za 50euro następne 50 euro na leki :).